@firstbaby ja echt Nog steeds niet te geloven. Ze lag met haar billen omhoog en konden het na een half uur nog steeds perfect zien. Ze kon er echt niks anders van maken. Dit wordt geen knul 😆😀 Hopelijk komt de kat toch nog terug!! Wow wat een rond buikje!!
Wat een mooie buikjes!!! En dames gefeliciteerd weer een jongen en een meid erbij! Vind het zelf ook zo spannend... Helaas moet ik nog wachten tot 10 december... Vanmiddag op controle bij de VK. Hopelijk gaat alles goed met onze kleine uk. Zeg wat balen dat de kat nog niet terug is... Gats ik blijf duimen op een veilige terugkomst.
Wat een mooie buiken. Zijn er nog meer die nog steeds overgeven. Nu wel al om de dag i.p.v. elke dag. Wat duurt het lang voordat het over is.
Hallo meiden! Ben ik weer na mijn weekje Thailand, ontzettend genoten maar ook wel weer blij om terug te zijn .. Wat leuk dat er al veel meiden weten wat ze krijgen leuk zo die lijst en wat een mooie buikfotos! Zal als ik eraan denk ook eentje plaatsen!
mutsz1991;19193853]Uitgerekend 12 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Firstbaby, 30 jaar, 3e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 33 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (1) Beempie, 31 jaar, 1e kindje 17 april (1) Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje 19 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) DSM, 33 jaar, 2e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (4) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Mini03, ??jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (1) Soullady, 26 jaar, 1e kindje 25 april (2) Blondje89, ? jaar, 2e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (2) Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 29 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 1 mei (1) Pineapple, 24 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (1) Barbara 1982 Totaal: 27 Jongens: 9 Meisjes: 7 Verrassing: 2 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 9 november Danielle1987, controle verloskundige 10 november Cocorosie, controle verloskundige Robano88, geslachtsbepalingsecho 13 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 16 november Elisah83, controle vk Beempie, afspraak vk 17 november mutsz1991, controle vk 18 november Faartje, controle vk 20 november Mom86, controle vk 21 november Marianne1, 20 weken echo 23 november Annemie, controle vl 26 november muts1991, 20 weken echo 27 november Woozl, 20 weken echo Mom86, 20 weken echo 30 november Cocorosie, 20 weken echo 2 december Littlemissme, 20 weken echo Fabjee 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 4 december Beempie, guo / 20 weken echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige 14 december Annemie, 20 weken echo 16 december Elisah83, 20 weken echo 23 december Marianne1, controle verloskundige Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje
@ Faartje hoe was je vakantie? Ik kreeg vanochtend een berichtje via Facebook. Een vrouw melde dat ze gisteren een (overleden) kat gevonden had langs de kant van de weg, niet ver van ons huis (ca. 15 min. lopen). Ze had een foto doorgestuurd (helaas was het koppie niet zichtbaar) en hij lijkt er sprekend op. Later vandaag gaan we even naar Den Bosch. De dierenbescherming heeft hem daarheen gebracht. We zijn bang dat hij het is...maar ik blijf toch nog ergens hoop houden. Maar klinkt raar; ben blij als er duidelijkheid is.. want zo wachten en hopen is ook niks.
@mom: heerlijke vakantie gehad, veel gezien lekker gegeten lekker geshopt echt super! O neee ik hoop dat het niet jullie kater is.. maar begrijp dat jullie ook wel toe zijn aan duidelijkheid.. sterkte alvast voor later
Faartje welkom terug!! Mom jeetje verschrikkelijk. Sterkte... En wat een mooie buiken al!! Ik dacht in het begin dat ik heel bol zou worden. Eigenlijk blijven de centimeters gelijk en lijkt mijn buik niet te groeien. Ons kleine meisje zal wel naar binnen groeien want ze ligt zelf 3 dagen voor op schema.
Mom veel sterkte. Vandaag een leuke mijlpaal. Ik.heb de kleine net duidelijk gevoeld. Wat een heerlijk gevoel. Al een paar dagen voelde ik wat gefladder maar twijfelde of dat darmen of de kleine was. Maar net was het recht duidelijk. Leuk leuk!!!!!!
Vanmorgen echo gehad alles zag er goed uit! De taart is inmiddels binnen en staat in de koeling moeilijk hoor om niet even met een saté prikker erin te spieken Maar we doen het echt niet nog 3 uur wachten spannend ik laat het vanavond weten
Spannend 😄 veel plezier! Wij willen de familie met sinterklaas verrassen met een leuke surprise 😄 (paar dagen na de echo)
Oh nee! Ik hoop niet dat het jullie kat is, maar duidelijkheid is ook wel fijn. Spannend Priscilla!! Ben benieuwd Oooee!!! Wij mogen morgen ochtend hopelijk werkt het mee zodat we het geslacht kunnen zien.
Mom, ik duim voor je dat het jullie kat niet is... Vreselijk. En als hij het wel is... Dan heb je in elk geval duidelijkheid. Liever dat nog dan dat je hem nooit meer ziet en niet weet wat er met hem is gebeurd. Maar toch... Knuffel alvast, poes missen alleen al is zo verdrietig! Priscilla, wat spannend van je taart! Ben benieuwd Ik voel de kleine echt nog niet hoor, ben nu ruim 17 weken en tis de eerste. Nog meer meiden die hem niet voelen? Ik ben een tikje ongeduldig geloof ik haha!
Poesta, ik denk dat ik onze frummel nog niet gevoeld heb. Soms denk ik zal dit het zijn?! Maar geen idee of het nu mijn darmen zijn, of toch frummel..... Mom, zou niet fijn zijn als het jullie kat zou zijn. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Spannend Priscilla, je zult het nu wel weten denk ik. Wel leuk om er op deze manier erachter te komen.
mom: vreselijk, hoop dat het niet jullie kat is.. lietje:Wat fijn dat je de baby kunt voelen. Geweldig gevoel.. Priscilla: Wat spannend! Hoop dat het een leuke avond wordt met de familie. Laat je het ons weten?
@ priscilla, leuk een jochie! Hoe waren de reacties? Helaas...het was wel onze max. Vanochtend bericht dan op fb dat ze een kat had zien liggen die op onze max leek (foto had ze gezien op fb huisdier vermist). Wij (net zoals zij) de dierenbescherming gebeld. Daar konden we vanmiddag terecht. Voordat mn man goed en wel op weg was kreeg ik weer een berichtje van die vrouw. Haar man was de hond uitlaten en zag de kat nog liggen. Beestje was na 24 uur nog niet opgehaald. Mijn man is naar die plek toegegaan en ja hij wist het vrijwel zeker. Heeft em in de kofferbak gelegd en gewacht tot ik thuis was. Op basis van de foto die de vrouw gemaakt had wist ik het ook al zeker. Eerst wilde we em in de tuin begraven maar dat hebben we toch maar niet gedaan. We hebben hem naar de dierenarts gebracht en daar gelaten... 😢😢😢