Gefeliciteerd priscilla! En heel leuk gedaan heeft vast goed gesmaakt! Oh mom wat verschrikkelijk 😢😢 veel sterkte en dikke knuffel!
Wat ontzettend naar mom, dikke knuffel en sterkte. Moet er niet aan denken dat ik een van mijn katten zou moeten missen Priscilla, wat leuk een jongen! Mooie taart ook!
Jeetje Mom! Sterkte.. Priscilla, wat leuk een jongen. Gefeliciteerd! En nu lekker genieten op een blauwe wolk..
Oh mom zo erg voor jullie! Maar iig heb je nu een (ongewenst) antwoord op je vragen en kan het rouwproces beginnen. Virtuele knuffel!!
Sterkte mom verdrietig dit! @voelen: ik voel hem ook nog niet echt. Af en toe zie ik wel mijn buik bewegen en voel ik wel iets maar nog niet duidelijk. Maar, net als de eerste keer, ligt mijn placenta aan de voorkant en dat werkt als een soort stootkussen dus ik ga het pas later voelen! Het is nu 4.20 en ik zit aan tafel met een kom cornflakes had ineens mega honger hihi. ..
Ahhhh mom wat verdrietig! Heel veel sterkte gewenst, wat zal je hem missen... Priscilla, leuk gedaan met die taart en leuk ook wen jongen! Had je een voorgevoel? Faartje, je bent er vroeg bij, eet smakelijk
@priscilla wat leuk een jongetje!! En de taart ziet er ook super leuk en lekker uit! @mom wat vreselijk zielig. Veel sterkte. Wel duidelijkheid maar ook het vreselijkste scenario helaas. Hoe oud is ie geworden? Sterkte he meis. @hier Vrees dat ik teveel hooi op mn vork aan het nemen ben. Gister tegen 7en thuis en sliep om 8.30 al. Wil me eigenlijk een dag ziek melden, maar heb zoveel werk dat ik er continu over gedroomd heb en ziek melden of vrij nemen geen optie is. Maar: vandaag wel een stoelmassage op werk, dus dat is wel weer fijn!
Sterkte mom! Hebben jullie al een naam bedacht? Wij wel hadden we eigenlijk vrij snel en mijn schoonouders hebben de 2de naam bedacht. Dat is een chinese naam omdat mijn vriend half chinees is.
Ohjee Marianne1, kijk je uit dat je niet teveel stressed! Probeer wat werk uit handen te geven zodat je iets meer rust hebt. Stoelmassage is natuurlijk altijd lekker! Mom, wat een verschrikkelijk nieuws! Het positieve eraan is dat je nu in ieder geval weet waar hij is en het kan gaan verwerken. Toch heel veel sterkte, makkelijk is anders. Priscilla, wat leuk die taart, en natuurlijk gefeliciteerd! Wij hebben dat bij onze zoon toen ook gedaan en ik wil het nu weer doen. Het enige verschil is dat wij zelf dan wel al wisten wat het ging worden en ik de taart zelf gemaakt had Ik zag iemand die zei we doen het met 5 dec, leuk idee ook! Ik denk dat wij het de week ervoor doen. Anders gaat straks alle aandacht naar mn buik inplaats van naar mn zoontje maar moet het nog even met manlief overleggen wat hij wilt. Hier gisteren weer opnieuw (poging 3) een werkgeversverklaring ingevuld. Mennnnn wat zijn dat een zeikerds zeg daar bij die starterslening -_- vallen over een kruisje dat niet gezet is maar waar het vervolgantwoord wel aangekruisd is dus het duidelijk moet wezen. Blugh hoop dat ze net zo snel zijn met goedkeuren als met afkeuren!
Gefeliciteerd een jongen!! Wat leuk zeg! En wat een mooie taart! Mom wat erg van jullie kat... Heel veel sterkte met het verlies... Wij hebben gisteren controle gehad bij de verloskundige. Alles was weer goed en netje. Hartje horen kloppen van onze kleine uk! Nu wachten tot de 10e en dan hebben we eindelijk de 20weken echo. En weten we wat het gaat worden. Ik ben zo benieuwd!
Bedankt meiden! Het is fijn nu duidelijkheid te hebben... maar had het heel graag anders gezien. Zo ontzettend boos op hem eigenlijk. Waarom moest hij nou zo nodig weglopen? Nooit buiten geweest, geen idee hoe de buitenwereld is. Maargoed... het is niet anders. Hij was 9 jaar oud. Het zal met de tijd wel wennen dat ie niet meer terug komt. Onze poes is ook erg van slag... maar dat is ze al twee weken. Vandaag maar een nieuw mandje/krabpaaltje bestellen. Ik denk dat ze Max te veel ruikt. @ Namen, we hebben natuurlijk al wel naar namen gekeken, maar werkelijk nog geen idee welke het gaat worden. Mijn broertje en zn vriendin mogen de tweede en derde naam uitkiezen. Onze kleine krijgt net zoals haar broers 3 namen, ook al wordt ze niet gedoopt. Zo heeft het zijn van knuffeloom/tante toch nog een betekenis. @ babykamer, Vanaf deze week gaan we op zolder weer verder met de verbouwing. Kinderkamers zijn al klaar, alleen de voorzolder (waar de katten, nouja nu nog 1, haar spulletjes heeft staan) moet nog afgewerkt worden (gipsplaten afsmeren, schilderen, dakraampje plaatsen). Als de zolder helemaal klaar is, dan komt de babykamer ook voor een groot deel leeg (daar staat het materiaal nu) en kunnen we eindelijk daar aan de slag. Nog een hoop te doen. Nu max (kat) terecht is kunnen we ons eindelijk daar op richten! @geslacht bekend maken, wij wilde eigenlijk ook wachten tot 5 december, maar dat is ons niet gelukt Had ik ook niet anders verwacht Over 17 dagen de 20 weken echo. Dan ook alweer op de helft. Het vliegt voorbij! Zo jammer eigenlijk..
Wij krijgen ook een jongen! uitgerekend op 21 april. Mijn misselijkheid is weg en vanavond ga ik voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, ben heel benieuwd Wat doen jullie aan bewegen?xx
Nou meiden wij hebben vanmorgen de geslachtsbepalingsecho gehad en het was overduidelijk !! Wij krijgen een baby boy !! @Priscilla: wat leuk een jongetje ! Gefeliciteerd! @Mom: oh nee wat erg!!! Kan me je gevoelens heel goed voorstellen!
gefeliciteerd meiden! Leuk zeg al die jongens .. @naam: geen flauw idee! We hadden een naam maar nu is er pas in de familie een jongetje geboren met een naam die er heel erg op lijkt dus ik was gelijk afgeknapt! Ik vind het zo moeilijk voor een jongetje.. voor een meisje heb ik een eindeloze lijst haha maar we weten het echt nog niet..
Wat leuk de jongens winnen deze race! Mom, heel veel sterkte en een knuffel! Marianne probeer toch te luisteren naar je lichaam en idd wat werk uit handen te geven. Wij hebben al een naam voor onze vent, maar ik denk ook dat het nog kan veranderen. Net bij de vk geweest. Alles was helemaal goed! Hartje gehoord en die gaat als een trein! En hoewel ik amper een buikje heb zit mijn baarmoeder toch al 2 vingers onder mn navel. Groeit lekker hard daarbinnen 😁👶🏼
Uitgerekend 12 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Firstbaby, 30 jaar, 3e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 33 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (1) Beempie, 31 jaar, 1e kindje 17 april (1) Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje 19 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) DSM, 33 jaar, 2e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (4) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Barbara 1982, ??jaar, .. kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Mini03, ??jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (1) Soullady, 26 jaar, 1e kindje 25 april (2) Blondje89, ? jaar, 2e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (2) Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 29 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 1 mei (1) Pineapple, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 27 Onbekend: 6 Jongens: 12 Meisjes: 7 Verrassing: 2 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 9 november Danielle1987, controle verloskundige 10 november Cocorosie, controle verloskundige Robano88, geslachtsbepalingsecho 13 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 16 november Elisah83, controle vk Beempie, afspraak vk 17 november mutsz1991, controle vk 18 november Faartje, controle vk 20 november Mom86, controle vk 21 november Marianne1, 20 weken echo 23 november Annemie, controle vl 26 november muts1991, 20 weken echo 27 november Woozl, 20 weken echo Mom86, 20 weken echo 30 november Cocorosie, 20 weken echo 2 december Littlemissme, 20 weken echo Fabjee 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 4 december Beempie, guo / 20 weken echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige 14 december Annemie, 20 weken echo 16 december Elisah83, 20 weken echo 23 december Marianne1, controle verloskundige Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje[/QUOTE]
Zo meiden de lijst wederom weer aangepast, en zoals het lijkt gaan inderdaad de jongens de race winnen. Tenzij iedereen die het nu nog niet weet een meisje krijgt, dan winnen de meiden toch nog. Leuk hoor! Waar ikzelf eerst toch echt dacht dat ik een meisje zou krijgen heb ik de laatste tijd vooral een jongen in gedachte, geen idee waarom. Maargoed nog even 2weken en 2 dagen wachten, dan weten we het hopelijk Namen, zijn we nog helemaal niet zo mee bezig. Ik heb wel al een meiden naam die ik leuk vind, maar manlief laat eigenlijk nog niets los over de namen die hij in gedachte heeft, zegt ook daar nog niet mee bezig te zijn. Bij zoonlief wisten we de naam ook pas enkele dagen voor de geboorte pas definitief. Maak me er ook niet druk om. Denk dat als we het geslacht weten een leuke naam al snel vanzelf komt. Kamer, ook nog niets mee gedaan, eerst maar verhuizen, maar eerlijk, in gedachte is die al af haha! Heb van iemand een grote tekst sticker gekregen met: Sweet dreams, sleep tight... we love you, good night... De tekst is in het grijs dus kan mooi op de muur. Voor de kleur denk ik aan heel zacht blauw of mint groen, en als het een meid is dan aankleden met roze spulletjes. Blauw of mint groen voor een jongen? Ja why not? Blauw geeft rust in de slaapkamer, en dat is wat wij wensen voor onze baby, rust. Mintgroen heeft hetzelfde effect. Verder voel me super! Nu 17wkn+2dgn en nog altijd maar 2kilo aangekomen waar ik heeeeeel erg blij mee ben.
@Kamer: wat leuk mutsz! Wij hebben onze babykamer geschilderd in het grijs en mintgroen toen wisten we nog niet dat het een jongen was. Maar mintgroen past bij beide geslachten bij ons ook heel leuk geworden al zeg ik het zelf @schoonmoeder: beetje opgefokt aan deze kant door schoonmoeder. Hebben jullie dat ook dat jullie je schoonmoeder in ene niet meer kunnen hebben? En dat alles wat ze zegt en doet grandioos verkeerd valt?
Wat leuk zo die gekleurde lijst! Qua namen: voor een meisje hadden we er al een (over van de vorige keer) maar voor een jongen dacht ik dat t makkelijk zou zijn en ik vind vet veel namen leuk (in de categorie kort en oud hollands). Mn vriend vindt deze caregorie ook leuk, alleen komt hij net met de namen die ik echt niks vind, haha. @druk Zit nu vroegtijdig in de bus naar huis van werk. Kwam Niks uit mn handen en stond op instorten. In overleg met mn baas kon ik eerder naar huis gelukkig.