dat over die schoonmoeder herken ik wel idd, begin me opeens te irriteren aan haar nogal ouderwetse opvattingen..
Barbara en robano88, weer twee jongens erbij. Gefeliciteerd leuk hoor! Marianne, fijn dat je eerder naar huis kunt. Rust lekker uit en zorg goed voor jezelf. Hier ben ik op mijn werkdagen soms doodop als de kids in bed liggen. Merk echt een verschil met mijn vrije dagen. Morgen vrij, dus ga heerlijk bijkomen en vandaag op tijd naar bed..
Ik ben ook doodop op mn werkdagen... Ik probeer op tijd naar bed te gaan en op de dagen dat ik maar een ochtend werk duik ik s middags gezellig de bank op met mn oudste terwijl de jongste slaapt.
@werk: hier ook druk en moe. Gister van 8.30 tot 22.00 uur gewerkt, vandaag het om 17.30 voor gezien gehouden...
Wauw wat leuk al die knullen! Gefeliciteerd dames! Nog drie weken en dan weten wij of we ons bij de meerderheid aansluiten of niet 😊 - naam: de namen wisten we al voordat ik zwanger was. Ik merk wel dat ik net als de vorige keer volledig overtuigd ben van de jongensnaam en licht twijfel over de meisjesnaam. Zou dat een voorteken zijn? ivm strubbelingen met de schoonfamilie is onze zoon naar mijn man vernoemd. Zal bij deze uk ook zo gaan. Hebben we er ook geen gezeur van - voelen: bij mijn zoon wist ik met 18 weken zeker dat ik hem voelde. Daarvoor wel wat gevoeld maar steeds twijfel of dat het nou was. Dus wat eerder werd geschreven hier herken ik wel. Dit keer ligt de placenta voor dus het schoppen zal ik later voelen, maar ' in ' mn buik voel ik echt wel wat gebeuren qua beweging. - de babykamer is zo goed als leeg jeej! Ergens komende week de muur grijs verven en over twee weken komen de nieuwe meubels voor mn zoon en kunnen we de babykamer overzetten / inrichten. - druk: hier valt het qua drukte gelukkig mee. Wel vervelend als je zo moe bent. Fijn als jullie werkgevers meedenken! Rustig aan meiden en goed om jezelf denken! - bewegen: vorige keer zwangerschaps zwemmen gedaan, maar nu zwem ik met mn zoontje dus wil wat anders. Ga volgende week een keer meedoen met zwangerfit. Ben benieuwd!
Wow Woozl wat een tijden! Ook aan jezelf denken he Fijn Marianne dat je op tijd weg mocht van je werkgever Ik dacht dat die moeheid aan mij lag. Omdat het donker is als ik op sta en donker is als ik thuis kom. Maar 'gelukkig' hebben jullie dit ook. Gisteren lag ik gewoon om 20:45 al in bed en heb door geslapen tot aan mijn wekker van 07:00 uur. Was heerlijk!!! Ga ik vaker doen! @babykamer: wij moeten alleen de vloer nog even schoonmaken en stofzuigen en dan kunnen we de meubeltjes op hun plek zetten @namen: daar hebben we al over nagedacht, alleen voor een meisje hadden we al een leuke en voor een jongen vonden we het lastig. Dus wij moeten nog verder nadenken
Sterkte mom wat erg van je kat. Leuk al die jongens ik heb weer wat babykleertjes besteld super schattig. Mooie taart wij maken het op zoontje ze verjaardag bekend ook met de taart. Ik voel ook nog niks placenta ligt voor de 3de x voor vorige x ook oas rond 20-21 weken zoiets hier 2dec 20 weken echo
Uitgerekend 12 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Firstbaby, 30 jaar, 3e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 33 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (1) Beempie, 31 jaar, 1e kindje 17 april (1) Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje 19 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) DSM, 33 jaar, 2e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (4) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Barbara 1982, ??jaar, .. kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Mini03, ??jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (1) Soullady, 26 jaar, 1e kindje 25 april (2) Blondje89, ? jaar, 2e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (2) Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 29 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 1 mei (1) Pineapple, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 27 Onbekend: 6 Jongens: 12 Meisjes: 7 Verrassing: 2 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 9 november Danielle1987, controle verloskundige 10 november Cocorosie, controle verloskundige Robano88, geslachtsbepalingsecho 13 november Ikbien, geslachtsbepalingsecho Jan Koning 16 november Elisah83, controle vk Beempie, afspraak vk 17 november mutsz1991, controle vk 18 november Faartje, controle vk 20 november Mom86, controle vk 21 november Marianne1, 20 weken echo 23 november Annemie, controle vl 26 november muts1991, 20 weken echo 27 november Woozl, 20 weken echo Mom86, 20 weken echo 30 november Cocorosie, 20 weken echo 1 december Faartje, 20 weken echo 2 december Littlemissme, 20 weken echo Fabjee 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 4 december Beempie, guo / 20 weken echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige 14 december Annemie, 20 weken echo 16 december Elisah83, 20 weken echo 23 december Marianne1, controle verloskundige Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje
Mom Illustrates Her Everyday Pregnancy Problems (20+ Pics) | Bored Panda Denk dat jullie dit ook wel leuk vinden kreeg ik net van een collega
Hè meiden hier weer even een teken van leven ! Bijna 17 weken en jawel ook ik sta gezellig op de drukste dag van april, 21 april. Mooie datum toch haha! Lees dat de jongens hier in de meerderheid zijn. Ik ben al helemaal gewend aan het idee van een derde zoon..en sinds een paar dagen zijn we ook al uit de naam ! Las net al iemand die hetzelfde denkt als ik : we zijn al op de helft. De tijd gaat zo hard. nu is dat tweede trimester wel echt een bijzondere tijd ook. Vind het jammer dat ik het zo druk heb en te weinig tijd heb om stil te staan bij deze bijzondere tijd. Ik heb nog helemaal geen buik !! Er is nog bijna niks te zien. Alleen diegene die het weten zullen het zien..wel jammer..Want had gedacht dat het bij de derde wel sneller zou gaan. Volgens mijn gynaecoloog heb ik weinig buikvet en strakke buikspieren en daarbij ligt mijn baarmoeder gekanteld. Drie mooie recepten om voorlopig buikloos te blijven ! Nu weet ik uit ervaring dat het niks zegt. Als ik de twintig weken voorbij bent gaat het hard en ik baar gewoon kindjes van 8 pond ! Ik voel dit kleine mannetje helaas nog niet echt bewegen. Soms denk ik het te voelen maar twijfel dan nog. Mutsz : ik dacht dat jullie het geslacht al wisten nav de vlokken test? Maar heb me zeker vergist. Soms haal ik al doe Namen hier ook Door elkaar. Missme : volgens mij was jij het wel waarvan haar kat kwijt was. .ontzettend verdrietig zeg dat hij zo aan zijn einde is gekomen. Heel veel sterkte. 20 weken echo: vorige week bij de gynaecoloog al een voorproef gehad. Baby is helemaal gezond volgens hen. Officiële echo staat gepland op 23 november..ik ben dan 18 weken.
Wij hebben vlokkentest gehad mutz ook? We weten het geslacht maar wacht met vertellen tot na Stijn zijn verjaardag voor het geval iemand mee leest
Voel de baby vandaag veel bewegen. Normaal weinig en soms dag niet. Wel leuk zo, hooelijk blijft t zo want vorige keer voelde ik nauwelijks wat tot t eind. Wordt er nog sint maarten gevierd vanavond? Volgens mij vooral in noord holland dacht ik. Hier iig zeer fanatiek en mn zoontje kan echt niet wachten tot t donker is! Vind t altijd zo leuk, al die kids met lampionnen
Marianne ik voel de baby ook soms heel wisselend. Soms super druk en dan 3 dagen weer niet. Hier wordt volgens mij st maarten niet echt gevierd. Ik zie steeds meer de negatieve dingen in de wereld. Ik zie alleen vechtfilmpjes van pubers voorbij komen en andere aso's zonder manieren. Steeds meer denk ik hoe zal de wereld er over 10 jaar uitzien? Kan niemand meer normaal met elkaar omgaan. Ook weer die hele zwartepieten discussie... Zag dat nu mensen worden opgeroepen om zwarte pieten in elkaar te meppen. Af en toe vraag ik het me echt af waar dit allemaal naartoe gaat.
@Baby voelen: wat leuk dat sommige de kleine al kunnen voelen. Ik kan niet wachten tot ik hem kan voelen Voor degene die de kleine al voelen, wat voelen jullie precies? @Sint maarten: wordt volgens mij bij ons wel gevierd, heb voor de zekerheid maar wel snoep in huis gehaald van de week. Want @Zwarte Pieten: meen je dat Draaikont? Die oproep heb ik niet voorbij zien komen (gelukkig!). Misschien ben ik heel erg zwart/wit, maar ik heb zoiets van als het je niet bevalt de Nederlandse tradities die er al weet ik hoe lang zijn, moeten ze misschien verhuizen naar een onbewoond eiland. Daar kan iedereen zijn eigen ding doen. Hoorde zelfs een paar weken geleden dat zelfs Curaçao zich gaat bemoeien met onze zwarte pieten, belachelijk!!! Ik ben er ook fel op tegen om zwarte piet af te schaffen maar dat ben ik.
@pietendiscussie Ja vreselijk he. Wat ik vooral erg vind is dat de hele discussie totaal zn doel voorbij schiet. Kinderen hebben geen weet van rassendiscussies en al heeft een piet alle kleuren van de regenboog, het kan ze denk ik niets schelen. Vind t jammer van de mooie traditie van t kinderfeest waarmee ik ben opgegroeid. Maar wil ook zeker geen mensen beledigen ofzo. Lastig. Maar als mensen het voor de kinderen gaan verzieken, dan word ik boos. De vluchtelingendiscussie is ook zo aan het verharden trouwens. Vind t echt heel heftig hoe hard sommige mensen kunnen zijn. Was in juni op Lesbos en wilde juist alleen maar helpen (ook gedaan) ipv ze uit de weg gaan en mn reis omboeken. Maar goed, dan de positievere dingen in t leven, zoals de baby voelen volgens mij voel je een iets wat lijkt op het borrelen van darmen, alleen dan net anders. En soms heel kleine tikjes, het voelt bij mij gewoon alsof er letterlijk iets in me zit. Maar idd dan weer dagen nauwelijks. Denk wel dat bij t 1e kind het lastiger te herkennen is in t begin.
Op Curacao wordt ook sinterklaas gevierd met zwarte pieten! Maar in ben het met je eens hoor. Maar is toch debiel dat mensen denken dan gaan we ze maar tegen de grond slaan. Hoop dat dit niet gaat gebeuren maar het feit alleen al dat mensen met deze gedachte rondlopen.
Sorry fabje en mutsz ik haalde jullie even Door elkaar..dat bedoel ik dus. Geheugen als een zeef haha. Sint maarten doen ze niks aan. Woon in Zuid Holland Zuid. Wij vallen overal buiten haha. Carnaval doen ze hier ook niks aan terwijl Breda hier een kleine 30 kilometer vandaan ligt en het daar zeer uitgebreid gevierd word. Zwarte pieten discussie : het kan een kind niet schelen of piet nou zwart, wit, paars of roze is. Zolang hij als hulpje van de sint maar doet wat de traditie is. Ik vind het triest dat mensen zich beledigd voelen en wil ook zeker niet aan dat gevoel voorbij gaan. Maar om nou een kinderfeest op de dag zelf te gaan verpesten Door zwarte pieten neer te slaan gaat echt alle grenzen te buiten ! Van mij mag piet groen geschminkt worden. Tradities mogen soms best een beetje veranderen. Wat dat betreft gebeurd dat toch wel..kreeg ik vroeger een chocolade letter in mijn schoen worden er nu al hele barbie huizen en bestuurbare auto's in de schoen gestopt. Schoen zetten mocht ik vroeger 1 of 2 x. Tegenwoordig hoor ik kinderen die 3x in de week hun schoen mogen zetten. Kwam. Vroeger sinterklaas aan op een grote pakjes boot. Komt hij nu gerust aan in een sport auto. Wat dat betreft mogen wij Hollanders ook wel een beetje meer flexibel om gaan met een kleur van onze pieten.
Zo, na een paar dagen afwezig even bijgelegen. Veel!! Vind het momenteel lastig bijhouden hier en haal alles door elkaar. Vanaf telefoon niet te doen om op iedereen te reageren, sorry... Mom, voor jou wel ff een dikke knuffel wegens Max. Wat een verdriet als je je beestje ineens moet missen he... Echt zo rot!
Dankjewel meid. Het is echt onwerkelijk zo. Als een beestje ziek wordt, weet je dat het moment dichtbij komt. Maar dit... eerst loopt ie weg... iets wat totaal niet voor hem is en in die 9 jaar nooit gedaan heeft en dan dankzij oplettende mensen wordt ie gevonden langs de kant van de weg. Als ze mij niet getipt hadden, hadden we em waarschijnlijk nooit meer gezien en geweten wat er gebeurd is. Soms twijfel ik wel...was het em echt wel? Hij heeft zeker 2 a 3 dagen daar gelegen. De foto die die vrouw gemaakt had geeft mij wel 100% zekerheid dat hij het was.. maar toen ik hem maandag zag... 😢 er blijft weinig van zo'n beestje over. Hopelijk kunnen we het snel een plekje geven.. het is niet niks om een beestje na 9 jaar te moeten missen.
Ik heb sinds anderhalve week erg last van harde buiken..met name s avonds. Zojuist deden ze ook gewoon echt zeer. Herkent iemand dit ? Ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn andere twee kinderen al zo enorm vroeg had. Maak me een beetje zorgen eigenlijk