Goedemorgen allemaal Missme: Jeetje wat vreselijk voor je vriendin. Wat had het leuk geweest als jullie samen zwanger waren en alles konden delen. Misschien komt het nog.. Hoop dat ze het kan verwerken en het een plekje kan geven hoe moeilijk het ook is. @ buik.. ik ga zo een fotootje maken. Bij mij vragen ze waar mijn buik blijft met 18 weken. Ik voel het zelf al wel hoor met name in de avond is mijn onderbuik wat opgezwollen. Maar door mijn kleding valt het nog niet echt op.. Gister ook erg moe na een werkdag, twee kids en de avondspits. Wat lekker als ze er om 19:00 in liggen en ik heerlijk kan ontspannen. Vandaag ga ik proberen rustig aan te doen..
Ahhhh wat sneu voor je vriendin missme! Hier ook mensen die aan mijn buik zitten... Erger me dood eraan😁 Maar durf niet echt wat ervan te zeggen. Verder tja namen daar zijn we nog niet over uit... Manlief denkt er anders over als ik hahahaha! Wel fijn te horen dat het allemaal goed gaat met jullie.
O, wat naar voor je vriendin. Is echt erg om mee te maken. Ik ben na anderhalve dag ziek weer aan het werk. Omdat ik niets binnen krijg en mij compleet niet goed voel. Heb ik weer een spoedecho gekregen. Met de baby is alles oke. Dus daar super blij mee.. Voor de rest voel ik mij erg verdrietig en enorm niet goed. Zo niet zoals ik normaal ben. Ben normaal opgeruimd, positief en actief. Is niets meer van over. Volgens huisarts allemaal hormonen. Dus denk dat het bij ons bij 1 kindje blijft, zwanger zijn is niet voor mij weg gelegd.
Oh missme wat moeilijk en wat dubbel! Hoop dat het allemaal snel achter de rug is voor haar en dat ze het een plekje geven kan. Soullady wat rot dat je je zo slecht voelt. Ik hoop dat je weet dat elke zwangerschap totaal verschillend kan zijn. Een vriendin van me heeft een zware eerste zwangerschap gehad en durft daardoor ook geen tweede keer meer. Zo sneu want ze wilde graag 2 kids maar durft het nu echt niet aan.
Helaas heeft mij verloskundige ook geroepen dat mijn 2 de zwangerschap waarschijnlijk net zo wordt. Omdat je dat toch vaak ziet. Ik heb weer mijn uren afgebouwd met werk en ben deze week 5 uurtjes aanwezig geweest. Ook een soort van harde buiken en moet goed naar mn lichaam luisteren van de vk. Maar goed... Ik doe al bijna niks. Ik lees wel al jullie stukjes hoor maar soms is het zoveel dat ik even niet moet beginnen met reageren.
Ik moet ook afbouwen met werk. Dit wil ik zelf niet. Thuis komen de muren op mij af. En ik wil graag ritme. Werk 28 uur in 4 dagen, met 3 uur reistijd. Dit vind ik jiet zoveel. Omdat ik psychisch zo maf voel, enorm verdrietig ofzo. Zijn ze zelfs bang dat ik baby niet hoef. Van plaats dat niet het geval is. Vind de baby top als hij er uit is. Dat weet ik zeker. Dus nu dinsdag naar huisarts. En over 1,5 week weer naar verloskundige. En mag gewoon bellen als ik echo wil. Zodat ik kan zien dat het goed gaat. Dit is erg fijn!
Dit heb ik ook gehad! Maar inmiddels probeer ik het te accepteren en moet ook zeggen ik kan niet anders. Ik kan niet naar de winkels langer dan 45 min. Ik kan niet naar verjaardagen mits ik daar languit op de bank kan. Dus ik moet ook wel. Maar moet zeggen het begint inmiddels te wennen. Dat is wel vervelend dat je je psychisch zo voelt! Sterkte
Soullady en draaikont wat vervelend dat jullie je zo slecht voelen. Hopelijk draait dat na de geboorte om in een mooie roze wolk. Sterkte nu in ieder geval en hopelijk wordt er goed voor jullie gezorgd. Eerder in deze groep had ik verteld dat ik bijna precies tegelijk zwanger ben met een naast familielid. Zij had al wat tegenslagen met stressvolle uitslagen en nu met 20 weken is er iets aan t hart geconstateerd. Het kan goed gaan, maar dat is pas de eerste dagen na de geboorte te merken. De baby moet sowieso woeden opgenomen aan de monitor zodat ze tijdig kunnen ingrijpen als t niet goed gaat. Vind t zo zielig voor dr, totaal geen onbezorgde zwangerschap en vreselijk onzeker tot na de geboorte. Ben er helemaal naar van.
O, marianne wat naar voor je familielid. Hoop dat het toch goedkomt en mee valt. En draaikont blij dat iemand het herkent. Had even het idee dat ik gek begon te worden. Misschien dat blauwe wolk nog aan komt waaien. Wacht met spanning. Geef jij ook nog steeds over? En ook elke avond om half 8 richting bed? Dat winkelen en dan binnen een uur doodmoe zijn herken ik helemaal.
Dank je wel marianne! Heftig van je famillielid hopelijk komt het allemaal goed. Ik geeft gelukkig niet over! Maar heb gewoon enorme bekkenpijn en nu dus ook mijn buik. Vroeg op bed lig ik ook wel een moet gewoon de hele dag zoveel mogelijk liggen. Vervelend hoor van dat overgeven! Hopelijk gaat dat nog over.... Ik hou me maar voor dat het voor een goed doel is en we er een mooi mensje aan over houden. Probeer positief te blijven hoe moeilijk ook.
Meiden sterkte met de vervelende kwaaltjes. Ik heb nog totaal geen buik ofzo maar voel mij wel ontzettend moe en uitgeput en ik kan niet lang staan anders wordt ik flauw.
Pfff heftig marianne.... @draaikont en soullady wat naar dat jullie je zo rot voelen... Hopelijk draait het wat bij. Hier ga ik er ook vanuit dat dit ons eerste en laatste kindje is. Mijn man ziet een 2e echt niet zitten. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar ik geniet nu volop, omdat het wel eens mijn enigste keer zou kunnen zijn. Verder nog steeds last van mijn rib. Hopelijk trekt dat nog weg.
Jeetje; sterkte voor het familielid en de vriendin maar natuurlijk ook voor de dames hier die zich niet goed voelen.
Jeetje meiden wat vervelend dat jullie je zo naar voelen! Maar we zijn al byna op de helft jullie kunnen het! Nooit leuk als een familielid/vriendin wat minder leuk nieuws heeft is altijd leuk om samen de zwangerschap mee te maken, jammer als het dan zo onverwacht anders loopt! Hier verder weinig te melden, morgen lekker vrij en zondag een paar uurtjes werken vind ik prima. Met een peuter thuis merk ik dat ik soms op werk juist meer rust ervaar(zo met mijn aangepaste diensten nu) dan thuis hihi. En vind het leuk/gezellig met mijn collega's om me heen dat scheelt.
Marianne, wat vervelend voor je familielid. Kan me voorstellen dat ze zich zorgen maakt. Heftig.. Soullady en draaikont: vreselijk als je je zo moet voelen. Maar zoals iemand al zei, we zitten bijna op de helft. Zet hem op en ik hoop dat jullie je beter gaan voelen.. faartje: Ja, ik vind het ook heerlijk op mijn werk en vooral erg gezellig. Moet er niet aan denken nu al te stoppen met werken. Hoop het vol te houden tot week 36, maar goed de tijd zal het leren..
Rot voor de meiden die zich zo rot voelen... En wat een naar nieuws voor die familielid! Gisteren is voor mijn ene vriendin de miskraam geweest. (Opgewekt met pillen) en een andere vriendin heeft haar zwangerschap juist aan de buitenwereld bekend gemaakt. Zo dubbel weer. Maar die aanslagen in Parijs... waar gaat het heen. Waar komen onze baby's in terecht in hun toekomst😢😔
Wat heftig voor je vriendin en idd heel dubbel zo.. Hopelijk kan je vriendin het een plekje geven, is niet niks.. En hoop dat het voor diens familielid allemaal goed komt. Afgelopen dagen steeds buikpijn. Lijkt nu minder.. maar de tranen lopen over mn wangen door wat er in de wereld gebeurt. Ik kan niet bevatten dat mensen elkaar dit aan kunnen doen.. idd in wat voor wereld leven wij en groeien onze kinderen straks op.. Vind het zo afschuwelijk..
@parijs: missme&littlemissme precies mijn gedachtes! Echt heel erg en ergens ook beangstigend omdat het zo dichtbij gebeurt echt bizar wat er allemaal in de wereld gebeurt tegenwoordig, niet te bevatten!
@ Paris.. jeetje wat een schok en inderdaad zo dichtbij. Vreselijk! @ dames die zich rot voelen. Probeer het rustig aan te doen en toch van je zwangerschap te genieten.