Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @parijs
    Echt mega schokkend. Wist niet wat ik las vanochtend en nu de extra journaals, wat een afschuwelijke situatie. Ben er echt van slag van. Wat een ellende in de wereld overal, niet te bevatten.
    Het zal moeilijk zijn de knop om te schakelen en vrolijk de sinterklaasintocht te kijken. Gelukkig heeft mn zoontje niets van de beelden gezien en geen besef wat er gebeurt en kan hij - nu nog wel - onbezorgd plezier maken dit weekend. Maar voor veel kinderen in de wereld is er geen onbezorgd leven, echt een hartverscheurende gedachte.

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mijn buikje netna het ontbijt

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik zie geen foto!

Ik heb een babybelt anita gekocht!
    Hopelijk heeft mijn pijnlijke lijfje wat meer steun daardoor.

4. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Enorm harde buiken hier het doet gewoon zeer 😣😣
    We hebben morgen een afspraak staan om ergens heen te gaan en dat is van 12-16.
    Nu wil ik morgen om 12uur eerst Sinterklaas gaan kijken hier, ML had ingestemd om mee te gaan.
    Nu allemaal moeilijk doen dat hij niet mee wil, vind het klets. Hij zei letterlijk; ik kom alleen nog maar naar huis voor mn dochter jij bent al tijden niet meer belangrijk voor me.
    Hij was boos omdat ik zei kun je niet een uurtje later daarheen gaan, ff mee naar de Sint voor je dochter..
    Zit met tranen in mn ogen dit te typen, moest het eventjes kwijt.

5. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blondie! Wat erg. Heb je gevraagd wat daarmee zijn bedoeling is? Dit is niet goed zeg. Heel verdrietig voor je. Dikke knuffel

6. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg wat een lompe opmerking is dat! Wat bedoelt ie daarmee ja? En wat wil jij? Zou in mn boosheid m echt eruit schoppen denk ik. Echt niet leuk als iemand opzettelijk zoiets kwetsends tegen je zegt. Sterkte.

7. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Wat een rare opmerking zeg..maakt het ook niet makkelijk als je man niet mee denkt.

En parijs wat vreselijk, allemaal onschuldige mensen. Wat doen mensen elkaar aan.

Een leuke wieg via marktplaats gescored. Begint echt te worden. Ook nog even naar prenatal geweest. Samen met mijn man. Het lastige is mijn man is erg lang (wat ik erg mooi vind :)), maar de kinderwagenbakken zijn zo laag. Dat hij de baby niet ziet als hij erachter loopt. Nou hebben ze ons stokke (niet mijn smaak) en joolz geadviseerd. Maar vind zelf de mima erg mooi, maar ben bang als wij groot kind krijgen dat hij eruit groeit. Mima heeft mijn man nog niet getest.
    Heeft iemand ervaring met joolz of Mima?

8. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    @blondie: hè bah wat een gemene opmerking zeg! Dat is wel het laatste wat je wil horen, vooral nu!

@joolz: ik heb zelf de joolz Day en ben er nog steeds erg blij mee! Door de grote luchtbanden fijn om op alle soorten wegen mee te rijden en hij heeft een verstelbaar handvat laag/hoog :) goed voor klein en groot :D (vind ik) .. Misschien moet je ze gewoon even uitproberen en kijken wat jullie het fijnst vinden? Wij zijn toen ik zwanger was van mijn eerste naar babypark Gouda geweest, konden we alle soorten/typen/maten buggy's uitproberen was echt heel fijn!

9. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    @blondie wat een enorme rotsituatie! Kun je ook helemaal niets mee.. Hoe sta je er zelf in? Sterkte en denk goed om jezelf!

- kinderwagen : de joolz en mutsy zijn volgens mij vergelijkbaar. De mutsy heeft een hendel die heel hoog kan en bak ook lekker hoog. Van de mima weet ik alleen dat een lange collega die heeft :)
    Maar idd gewoon lekker gaan uitproberen in de winkel! Dan weet je precies wat wel/niet fijn is.

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
  11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Blondje: Wat vreselijk voor je. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.. sterkte!

Soullady.. leuk een wiegje, het wordt dan zo echt he.
    Ik heb ook een hele lange man, wij hebben daarom ook de Stokke genomen bij de vorige kids. Wij gaan daar nu ook voor. Wacht alleen op de nieuwe kleuren die uitkomen in 2016.. Heel erg tevreden over. Ik raad het alleen mensen aan die een ruime kofferbak hebben.

12. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow hoe kan je nog zo'n platte buik hebben! Je hebt vast een 6pack nogmaal, knap hoor! Dit is toch je 2e of 3e kind? Wel fijn om te weten dat het dus wel weet goed komt met je buik na de bevalling.

13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
  14. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Wat een schattig buikje!

Blondie wat naar van je man.... Hopelijk komen jullie er samen uit

15. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Hier op zoek naar een Plan B…
    Normaal gingen we morgen en overmorgen naar Disneyland maar door de nationale rouw is dit dus uitzonderlijk gesloten.

Nu is de Efteling het meest voor de hand liggende maar persoonlijk vind ik het zo'n teleurstelling dat je het met de Efteling ipv Disney moet doen… Iemand nog een andere suggestie?

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@dsm, phantasialand in bruhl bij keulen is een aanrader.
    @blondje; wat een rot opmerking zeg! Is ie al een tijdje zo tegen je? Misschien heb je het al verteld, maar dat is dan langs mee heen gegaan.

@parijs, vreselijk wat daar gebeurd is!! 😢 er wordt al gesproken dat een aantal daders 'vluchtelingen' waren. Angst wordt waarheid zo 😔

17. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Wij zijn van de zomer in Disneyland geweest en hadden 1 dag over toen zijn we naar Parijs geweest was super leuk. Hoe eng en onwerkelijk is het nu wat er gebeurd vind het echt verschrikkelijk.

Hier vanmorgen gelukkig een dolblij onwetend mannetje die de helft van ze spenen in ze schoen had gedaan en nu 2 Kadootjes heeft gekregen van de lieve Sinterklaas zoals hij zelf zei. Wat ben ik blij dat hij nog niks begrijpt van de zieke wereld waarin we leven

18. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    DSM, kunnen jullie Disney niet verzetten? Ik zou er sowieso nu niet met een rustig gevoel kunnen lopen, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Verder ben ik echt dol op de Efteling, dus dat zou ik geen straf vinden :) Maar goed, daar heb je weinig aan. Is Movieworld in Duitsland iets voor jullie?

Blondje, wat een stomme en lompe opmerking van je vriend?! Daar had hij zich wel even over uit mogen spreken voordat hij je zwanger maakte... Sterkte meid, hopelijk komen jullie eruit samen.

Fiestbaby wat een schattig buikje nog!!

19. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    DSM wat balen van je tripje zeg! Hopelijk vind je een leuk alternatief.

Wij zijn gister trouwens bij de gastouder wezen kijken en hebben ons daarna direct ingeschreven.

20. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad vluchteling via Griekenland. Idd angst wordt werkelijkheid en de echte vluchtelingen zijn daar ook slachtoffer van.

Efteling vind ik zelf heel erg leuk, zeker in combinatie met een huisje in bosrijk! Zelf zou ik sowieso niet naar Frankrijk/Parijs willen op dit moment.

Wat n schattig buikje! Hier wel een behoorlijke buik. Dus gelukkig geen twijfel tussen dik/zwanger 😂

Mijn oudste is nu een week in de nacht zonder luier en geen enkel ongelukje nog. Ben zo trots!
    Ohja en ik mag ouderschapsverlof opnemen, en ga na verlof 2 dagen p.w werken! 🎁🎉🎊

Deel Deze Pagina