Mooie buik! En wat goed dat je oudste 's nachts zindelijk is! Hier nu even plat na een drukke en lange intocht van sinterklaas. Erg leuk maar erg vermoeiend.
Wat fijn dat je oudste zindelijk is! Onze oudste is wel plas zindelijk, maar het poepen spaart ie op voor in de luier of toch per ongeluk in de broek. Beetje balen want het is ook weken goed gegaan tot dat ie weer naar school moest (na zomervakantie). Iemand nog tips? Na de kerstvakantie start ie op de basisschool en ja...dan moeten ze zindelijk zijn!
Oei dat is lastig. Joey was met 2 jaar en 3 maanden helemaal dag zindelijk. De nacht heeft hij wat langer over gedaan. (1 jaar langer ongeveer) maar weet echt niet waarom poepen bij andere soms langer duurt. Je hoort het vaker, dat wel. hopelijk heeft 1 van de andere een tip.voor je!
Thanks dames! Marianne, dit wordt alweer mijn derde! Missme: Mooi buikje.. ja duidelijk een zwangerschapsbuikje. Mom86: Hier was mijn jongste ook bang om te poepen. Echt bizar had dat bij mijn oudste niet gehad. Van alles gedaan.. belonen etc. Maar niets heeft geholpen. Hij spaarde het op en deed het snachts in zijn luierbroekje. Op advies van het consultatiebureau ben ik maar gaan zeggen dat hij niet op de wc hoefde te poepen en mocht er niets over zeggen ook al zag ik dat hij moest. Uiteindelijk kwam het vanzelf toen wij het loslieten..
Dit is mijn buikje! Bijna 19 weken... Zie al mooie buikjes voorbij komen. Leuk he dat het nu lekker zichtbaar wordt.
Mooie buikjes dames!!! Hier vandaag de verjaardag van mijn man gevierd. Hele dag lopen mensen bediennen. En daarna het huis nog poetsen. Wat een bende geeft zoon verjaardag! Ben helemaal op nu.... Lekker in bad en me bed in. Morgen weer werken helaas....
@ Danielle, alsnog gefeliciteerd met je man. Het vieren van verjaardagen is ook niet mijn hobby. Komende zondag vieren we de verjaardag van onze oudste. Leuk voor hem, maar ik zie er wel tegenop Komende vrijdag mag hij ook trakteren op de psz. Nog even bedenken wat... Inmiddels weer op mn werk... werkse/fijne dag allemaal!
Mag je nu wel salami eten op brood (gewoon albert heijn beleg voorverpakt) of toch niet? Had zo zin in van het weekend.
Volgens het voedingscentrum mag je geen salami eten... VK raadde het ook af, dus ik eet het voor de zekerheid maar niet?! Maar heb er wel enorm zin in ........
Ja, is onduidelijk of je wel of niet mag eten. Heel raar begin weer beetje zin in eten te krijgen. Maar dan wel in rare dingen. Die ik anders geen succes vind satesaus, chips, salami. Allemaal sterke smaken ofzo.
Wat vreemd, heb echt nog nooit gehoord dat je geen salami mag. Eet het regelmatig. Maar er zijn wel meer dingen waar geruchten van gaan 'dat het minder goed is'. hoorde ook zoiets over kaneel laatst. Iemand die geen appeltaart meer at daarom. Dacht dat salami in diezelfde categorie valt. Maar zal t nog eens opzoeken.
Volgens het Voedingscentrum niet inderdaad, maar volgens Thuisarts (beheerd door het nederlands huisartsen genootschap en alles medisch en evicence based onderbouwd) mag het wel gewoon.
Kaneel mag wel volgens mij, maar niet in grote hoeveelheden. Normaal gebruik in bijvoorbeeld appeltaart kan geen kwaad dacht ik. Salami mag niet omdat het "rauw" vlees is omdat het alleen gedroogd wordt. Is wel heel lastig idd, eat nou wel en wat nou niet mag...
Vind salami lastige. Zo enorm zin in 3 plakjes op van het weekend. Las zo verschillende dingen. Heb 1x wel netjes opgewarmd, net als op een pizza.
Hetzelfde gaat voor cervelaatworst... Daar had ik een aantal weken geleden zin in. Volgens de verloskundige mocht ik het gewoon eten... Toch probeer ik er vanaf te blijven... voelt toch niet "veilig". Maar ooo wat mis ik filet american!! Kijk stiekem toch wel uit naar mn eerste pistoletje met filet na de bevalling
Idd Mom, daar kan ik me ook echt weer op verheugen. Was nog net niet veslaafd eraan voordat ik zwanger werd..... En ik mis mijn biefstukje heel erg. Wat ik heel apart vindt trouwens dat ik de zwangerschapsdozen van de Etos en de Prenatal 2soorten alcohol vrij bier/ jilzz zitten. Of ben ik de enige die dat helemaal niet mist?
Als salami-achtige worsten volgens het huisarts genootschap kunnen, dan ga ik ervan uit dat t ook een verwaarloosbaar risico is om t te eten. Medisch onderbouwde richtlijnen/adviezen daar houd ik me aan, wat het voedingscentruk zegt, vind ik minder belangrijk. Ik kijk echt uit naar rauwe vis na de bevalling. Heerlijk!