Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Draaikont, inderdaad mooi classy jurkje!
    Spannend hoor lijkt net als trouwen zo een ger. partnerschap toch..

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Mooie jurk!!!

Jeej weer 2 goede echo's fijn hoor dames!
    Hier een gezellig druk kindje in me buik.
    Zo lekker om steeds te voellen

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Dank je wel! Ja eigenlijk is het hetzelfde alleen willen wij als we genoeg geld hebben echt trouwen.
    We hebben nu wel al ringen, en neem ik zijn achternaam aan en moeten we ook 'ja' zeggen.
    Qua inhoud is het ook hetzelfde als trouwen eigenlijk.

4. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Mooie jurk hoor draaikont!
    Ben nu net thuis, ben helemaal kapot. Bij mij op het werk wordt er niet echt rekening met me gehouden, als ik aangeef dat iets niet lukt/wil wordt er doodleuk gezegd begint dat gezeik nu al?! En bedankt maar weer....... Ben nu maar naar mijn bedje gegaan, nog ff tv kijken en dan lekker slapen!

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja wat een lompe reactie van je collega's!! Dat is toch niet normaal? Wat voor werk doe je ook alweer? Echt niet leuk dat ze zo ongebegripvol zijn. Toch voet bij stuk houden hoor en aan jezelf denken. Anders lig je er straks helemaal uit.

6. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Dank je wel!Wauw wat een reactie! Niks van aantrekken hoor. En luisteren naar je lichaam dat is het enige wat telt.
    Rustig aan

7. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Draaikont wat een leuk jurkje!! Die zal je vast wel aankunnen :D

Nee joh Beempie! Meen je niet toch?! Gewoon voet bij stuk houden hoor. Ik had het met mn vorige zwangerschap. Was 10 weken maar mega duizelig steeds en wilde me bazin dat ik de ladder op ging om spullen op te hangen. Dat weigerde ik, menn wat ze toen allemaal zei... heb gezegd dat ze dat lekker zelf kon doen. Ze had zelf immers last van duizelingen door wat anders dus ging zelf de ladder ook niet op. Echt waardeloos maar heb voet bij stuk gehouden. Ik ga geem risico nemen als dat niet hoeft

Zo heb ik hier vandaag een ikea keukentrap bij mn commode neergezet. Dan kan mn eigen kind en gastkinderen er gewoon zelf op klimmen. Hoef ik ze niet meer te tillen :)

Ik lig ook al in bed. 11 uur lang gastkindjes gehad, ben aardig op. En lig nu beetje tv te turen en van het getrappel in mn buik te genieten :D

8. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Offf jeetje beempie! Wat een rot collega's!
    Gewoon doen wat jij voelt dat goed is hoor. Laat ze maar zeuren.

9. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Leuk vooruitzicht draaikont! :D spannend en idd hoe je het beschrijft lijkt het precies op "echt" trouwen!

Jeetje beempie :/ wat een domme reactie! Niks van aantrekken hoor, maar kan me voorstellen dat je prettiger naar het werk gaat als je collega's wat meer begripvol reageren.. :(

Ik vandaag ook werken 13 tot 20.. heb nu al geen energie :( hopelijk vliegt de dag snel voorbij

10. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    De grap is dus dat het niet mijn collega's maar mijn leidinggevende zijn die zo reageren. Maar die proberen vanaf het begin van mijn zwangerschap mijn geluk te verpesten. Maar ik laat me niet gek maken. Zegt meer over hun als over mij! Zijn gewoon een beetje sneu....

11. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Inderdaad een beetje sneu meid!
    Ik moet straks weer ern slaapdienst in... Bah bah geen zin!!

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Beempie, wat vreselijk dat je eigen leidinggevende zoiets zegt. Dan is de drempel om je ziek te melden/ of aan te geven dat iets teveel is gewoon zoveel groter. Maar laat die reactie je er niet van weerhouden voor je eigen gezondheid en die van je baby te kiezen. Dan maar ziek melden als er geen rekening met jou gehouden kan worden..
    Jeetje.. verschrikkelijk om zo een leidinggevende te hebben. Hij/zij zou zich diep moeten schamen..

13. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat een mooie jurk draaikont!

Beempie wat naar dat je leidinggevende zo reageren zeg! Ik snap niet hoe mensen dat kunnen doen. Maar inderdaad laat je niet gek maken door ze en hou voet bij stuk!

Hier weer een heerlijk buikje gehad bij het opstaan, zo leuk! Mag van mij vaker gebeuren :)

14. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die leidinggevende moet zich flink schamen! Als diegene weer iemand boven hem/haar heeft staan, kan je er een melding van maken. Of met de arbo gaan praten erover en duidelijke afspraken maken. En als t niet gaat gewoon ziek melden. Hij/zij maakt t er zelf naar dat t geen fijne werkomgeving meer voor je is.
    Gelukkig zijn je directe collega's wel aardig en meelevend. Sterkte!

15. Bloempje160

26 aug 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik ook weer een keer, na ongeveer 13weken later.. Veel meegelezen, maar te moe om te reageren. Wij krijgen een meisje! Verder gaat t prima, behalve dat ik veel last van mn bekken heb. Al sinds week 13....

Over die werkgever die zo achterlijk reageert... Ik zou me per direct ziek melden! Stom gedoe zeg!!!

16. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3096 Marianne1, 29 nov 2015
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015
    Grappig dat je de baby zo goed ziet liggen in je buik als je ligt robano!

Hier buikfoto van 20+3 gister. Ben inmiddels 6 kilo aangekomen en mn kont is ook al duidelijk dikker, haha!
    Na paar dagen rust zijn de pijnen wel minder geworden gelukkig!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,1 KB
      Weergaven:
      6
  17. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Zo dat is al echt een buik . Hier nog steeds niks te zien :S

18. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk die buik! Hier ietsjes kleiner maar net zo aanwezig😊
    Wij totaal nog niet bezig met t kamertje enzo. Ging ik net voor de gein naar geboortekaartjes kijken... wat denk je. Op slag verliefd. En ML helemaal mee eens! (Bij de jongens was het een flinke zoektocht) 😁😍

19. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai meiden! Net als anderen hier heb ik wel meegelezen, maar idd op mijn telefoon vind ik het soms een beetje onhandig reageren! Leuk dat er nog wat meisjes zijn bijgekomen! Ben even kwijt wat de tussenstand is :)
    En vervelend de ongemakken op werk en met gezondheid! Hopelijk vindt iedereen snel zijn rust weer snel terug en kunnen jullie je weer focussen op een fijne zwangerschap!

Mooie buikfoto Marianne! Hier schiet het ook al best op. Ik voel verder nog niet heel veel (placenta ligt voor) mn af en toe bewegingen of plopjes, maar nog zeker niet dagelijks (iig niet bewust), maakt me soms wat nerveus maar het lukt me wel te relativeren dat dat nu nog niet erg is.

Leuk MissMe! Heerlijk als je zo'n overtuigd gevoel bij iets krijgt :) Wij gaan bij dezelfde als bij mijn zoon het kaartje regelen, heb haar alvast een headsup gegeven dat ze er een gaatje voor vrij houdt eind april haha

Ook tijdens werkbegeleiding besproken hoe en wat rond m'n verlof (eind maart als alles goed blijft gaan) en hoe ik terugkom (yes want heb een jaarcontract dat 2 maart afloopt dus dat is goed nieuws dat die naar alle waarschijnlijkheid wel verlengd gaat worden). Na m'n verlof ga ik van 28 uur terug naar 24 uur, m'n locatiemanager vond het gelukkig geen probleem! phew!

Hier loopt alles redelijk door. Ik kan wel merken dat onze knul een beetje vol zit van alle spannende dingen met sinterklaas. Hij vraagt nu ook steeds vaker 'mama baby in de buik he?' en babbelt over een broertje of zusje. Hij is er duidelijk mee bezig. Ik had al een mooi boek aangeschaft 'de buitelende baby in mama's buik', het wordt tijd denk ik dat we die samen gaan lezen ;)
    Daarnaast heeft hij ook sinds gister een groot bed gekregen! Echt spannend hoe dat zou gaan, maar hij heeft vannacht goed geslapen jeej! :) En dus begint nu de babykamer ook vorm te krijgen, nu de kast+commode+ledikant over zijn naar de andere kamer. Alleen nog een muur verven. En als we weten wat het wordt, verder aankleden! Heb enerzijds heel veel zin in woensdag en de 20 weken echo, maar kijk er ook wel een beetje tegenop. hoop zo dat alles in orde is met onze kleine uk! Vanmorgen op kraamvisite geweest bij een vriendin die tweede, een dochter, heeft gekregen. Toen ik dat kleintje vast had vond ik nog moeilijk voor te stellen dat wij straks ook zo'n klein guppie erbij mogen krijgen, zo spannend hoe dat zal gaan met twee! En zo lief, mijn zoontje kwam de baby een knuffelpopje brengen, heel schattig zegt ie 'voor de baby he mama'.

Alweer (bijna) op de helft, de tijd vliegt! :)
    Succes met alle controles en echo's komende dagen weer dames!

20. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Gister de verjaardag van Stijn gevierd hij is 3 geworden en super verwend hij vond het heel leuk.
    Hij had een brandweerman Sam taart de binnenkant was gekleurd nu mogen jullie ook weten wat we krijgen.

Hierbij een foto van de taart

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,6 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina