En natuurlijk de binnenkant 😉 Stijn zijn wens komt uit hij wil graag een broertje its a BOY mijn kleur mag aangepast worden naar blauw 😊 Woensdag de 20 weken echo vind het wel heel spannend hoop dat alles goed is ook gelijk Suikertest
Dubbel gefeliciteerd 😄 superleuk! Gave taart ook zeg! Leuk cadeautje voor je zoon ook dat het wordt waar hij op hoopte 😊 We hebben op dezelfde dag de echo. Idd spannend! Suikertest moet ik ook nog maar nog geen oproep voor gehad? Succes ook daarmee!
Waarom moet je Suikertest? Ik opdat ik pcos heb heb je hoger risico. Is meestal rond de 25 weken geloof ik maar proffesor wilde het met 20 weken dus nu gelijk gecombineerd met 20 weken echo die hebben we half 11 vind het echt spannend
Marianne, wat een mooie buik! Geniet ervan. Hier nog niet echt een buik.. Littlemissme, wat fijn dat je contract mogelijk verlengd wordt! En super dat je wat minder kunt gaan werken na je verlof.. Fabje, wat een mooie taart. Gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn. Wat leuk nog een jongen erbij.. Dames, succes met de 20 weken echo's en hopelijk ziet alles er goed uit. Nu maar lekker slapen morgen begint weer een nieuwe werkweek..
Mooi buikje marianne!! Leuk hoor! En wat een gave taart! En natuurlijk gefeliciteerd met stijn en jullie zoon op komst! Dames die hun echo krijgen deze week veel suc6! Hopelijk allemaal gezonde baby's. Hier vrolijk getrappel in mijn buik. Kan er zo van genieten echt heerlijk! Dinsdag ga ik voor het eerst naar de bekken fysio. Heb steeds keer last van mijn rug. Hopelijk kan ze mij daar vanaf helpen.
@Marianne: leuk he ! met zo een buik sta ik bijna elke ochtend op. En wat een mooie buik heb jij al zeg! @Fabje: wat leuk een jongen, gefeliciteerd!! @Echo's: dames met echo's, succes en have fun! Hopelijk allemaal mooie en gezonde kindjes Hier van het weekend schopte meneer zo hard dat zelfs mijn vriend het kon voelen aan de buitenkant zo leuk! Echt heerlijk zo een druk en schoppend ventje! Geniet er echt van!
Uitgerekend 12 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Firstbaby, 30 jaar, 3e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 33 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (1) Beempie, 31 jaar, 1e kindje 17 april (1) Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje 19 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) DSM, 33 jaar, 2e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (5) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Barbara 1982, ??jaar, .. kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Mini03, ??jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (2) Soullady, 26 jaar, 1e kindje Lomi, ??jaar, ??kindje 25 april (2) Blondje89, ? jaar, 2e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (2) Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 29 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 1 mei (1) Pineapple, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 28 Onbekend: 3 Jongens: 14 Meisjes: 9 Verrassing: 2 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 30 november Cocorosie, 20 weken echo 1 december Faartje, 20 weken echo Mutsz1991, intake gyn 2 december Littlemissme, 20 weken echo Fabjee 20 weken echo 3 december Blondje89, 20 weken echo 4 december Beempie, guo / 20 weken echo Priscilla1989, 20 wkn echo 7 december Lietjuh 20 wkn echo 8 december Martim, 20 wkn echo 10 december Danielle1987, 20weken echo en controle verloskundige 11 deceber Lomi 20 wkn echo 14 december Annemie, 20 weken echo Elisah83, controle vk 15 december Beempie, laatste controle vk 16 december Elisah83, 20 weken echo 17 december littlemissme, consult gyn 23 december Marianne1, controle verloskundige 19 januari Draaikont, geregistreerd partnerschap Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje
Fijn dat tot nu toe de 20 weken echo's oke zijn. Ik heb 20 weken echo pas 8 december. Vind mega spannend. Mijn buik is in 1x heel groot geworden dit weekend. Leuk zo met een taart!
O, ja de baby verstopt zich nog erg. Voel erg weinig nog. Vind dat soms wel jammer. Twijfel of ik misschien niet een angelsound zou kopen. Heb zaterdag weer bloeding gehad wordt erg onzeker van.
@ Fabje, gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn. Mooie taart ook en leuk zeg, nog een jochie erbij!!! @ Marianne, mooie buik al. Hier is ie ook al goed zichtbaar. @ Soullady, zo niet fijn die bloedingen. Toch hoor ik vaak dat het niets ernstigs is.. Maar ik snap je onzekerheid echt wel! Doe het rustig aan. Werk, hier nog steeds in discussie over mn uren... Pff gedoe! Ik probeer het thuis in ieder geval zo veel mogelijk naast me neer te leggen, maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Komt vast wel goed. Ben in ieder geval ook weer druk aan het solliciteren. Terwijl dat ook tegen mn gevoel in gaat eerlijk gezegd. Qua collega's, werk hoef ik niet weg. Wel door mn salaris/uren. Moeilijk moeilijk... Namen, wat is en blijft dat moeilijk!! Babykamer, hopelijk kunnen we deze week beginnen met behang trekken.
Soullady, snap je onzekerheid erin wel. Ik heb een dopler liggen maar beken, heb hem nog niet 1x gebruikt en durf ook niet. Ben bang dat ik er alleen maar zenuwachtig van word als ik het hartje niet vinden kan. Dus ik ga de mijne een deze dagen weer te koop aanbieden. Babynaam; dat is iets waar ik nog niet zo heel veel aan gedacht heb. Heb ook echt nog geen flauw idee! En manlief net zo min. Babykamer; de babykamer gaan we op orde brengen als we eenmaal verhuisd zijn en de slaapkamer van zoonlief, onze slaapkamer en de woonkamer klaar zijn. Dan ga ik aan de babykamer rotzooien. Voor onze kleine dame denk ik aan mint groen met oud roze en lila. Manlief vind alles goed dus die laat me lekker rotzooien Voelen doen ik de baby nu inmiddels elke dag. Heerlijk vind ik het Net ook weer zit ik even rustig en voel ik ineens getrappel en geduw. Daar geniet ik toch zo van!
Soullady wij hebben ook 8 december de 20 weken echo, zo spannend !! Wil hem zo graag weer zien! Leuk dat we tegelijk zijn! Babynaam, pfoe wij hebben het er al wel over gehad toen we nog niet wisten wat het was. Voor een meisje hadden we al een naam, maarja het is een jongetje...dus wij moeten nog even door denken over de naam. Babykamer, zijn wij al een heel eind. Alles is al geschilderd en de meubeltjes staan al. Wij moeten het alleen nog aankleden en plankjes etc. ophangen.
@fabjee; ik moet de suikertest ivm net een te hoog bmi. Hoefde bij mijn zoontje niet (scheelt echt net een paar kilo tov toen), dus ben heel benieuwd... 2 dec voor jou dus een dubbel spannende dag. Wist niet dat je dan verhoogd risico op suiker had. Heb je daar bij je eerste last van gehad? Pff ik ben zo benieuwd naar de echo.. ben er een beetje onrustig van (vandaag ook een chaotische dag gehad, dat helpt niet mee). Nog twee nachtjes slapen.. en gelukkig in de ochtend de echo.. dan hebben we die achter de rug! Met de vk die tot nu toe alle echo's heeft gedaan. Dat vind ik wel erg leuk Creert toch een soort van band haha Maakte vanmorgen trouwens nog een schuiver.. m'n hak van m'n schoen gleed weg.. Viel gelukkig op m'n knie dus geen risico's of iets maar je schrikt je toch een hoedje! Voel me toch wel erg kwetsbaar nu..
Ik vond de suikertest zelf op zich wel meevallen. Tuurlijk het is een vies drankje..... Ik werd ook pas beroerd toen ik weer mocht eten. Nog een week of 4 dan mag ik weer.... Ik mag dus 2 x ivm te hoog BMI. Littlemissme, dat was wel ff schrikken. Wat een geluk bij een ongeluk dat je op je knie viel. Blijft alsnog vervelend natuurlijk! Spannend he dat wachten tot die 20 weken echo, ondanks dat het in 95 %van de gevallen allemaal goed is , ben ik toch bang net bij die 5 % te horen. Hebben buiten de kinderwagen en het kamertje ook nog niets gekocht. Heb mezelf beloofd, als het vrijdag allemaal goed is gaan we ff langs de prenatal.
Ook hier moet een afspraak gemaakt worden voor de suikertest rond 25 weken ivm verhoogd BMI. Ben benieuwd. Nog nooit gedaan en zit er ook niet echt op te wachten haha maargoed moet maar. Alles voor de kleine frummel. Hopelijk kunnen we hier vandaag een afspraak maken met de notaris voor het tekenen van de contracten en de sleuteloverdracht. We hopen stiekem dat dit nog voor 21 december gaat lukken. Hoe sneller hoe beter en met kerst en oud en nieuw zijn mijn man en ik beide 2 weken vrij dus dan hebben we tijd om iets te doen in het huis. Net als onze familie die veelal vrij is rond die tijd dus dan ook wat kan helpen links en rechts. Ik bedenk me net dat ik eigenlijk ook echt nog niets voor de baby gekocht heb, ik durf ook nog niet echt. Ben wel bezig met een dekentje te maken voor haar. Lekker ruim van ruim 1mx1m. Heerlijk om de eerste tijd overal te kunnen gebruiken En van katoen, ga hem wel voeren met iets, geen idee wat nog. Dat zal ik later bedenken
Beempie. Misschien heb je het al een keer verteld hoe maar waarom doen ze 2 keer en suikertest? Hier ook een hoog bmi maar gewoon maar 1 keer. . Hier plat op bed. Was start klaar om naar werk te gaan en wilde mijn schoenen aan doen. Schiet er een pijn onder in mijn buik. .. niet fijn en het wil gewoon niet weg trekken. Liggen ziezitten en lopen. Alles doet pijn. Straks maar de verloskundige bellen. Kan wel janken..
Waarom precies weet ik ook niet. Er werd aangegeven met een hoog BMI was de kans op zwangerschap diabetes groter en doen ze standaard 2 x de suikertest. Rond 16 week en rond 24 week. Verder ook niet gevraagd eigenlijk. Eerste x was goed, dus we zien wel. Niet fijn annemie zulke pijnen, hopelijk heeft de VK een oplossing.... Mutsz zou fijn zijn als jullie dan de sleutel krijgen. Kun je tenminste ook een beetje doen