Fijne dagen! Ik heb de laatste tijd niet veel gereageerd maar wel meegelezen. Binnenkort een meer uitgebreide reactie!
Het bijlezen is me nog niet gelukt... maar wil jullie bij deze fijne dagen wensen en maak er iets moois van!!
Hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad. Hier zijn we druk aan het inpakken. Vandaag word grotendeels van de meubels verhuisd!
Jeetje mutsz, jullie gaan echt snel! Lekker meid! Kun je daarna eindelijk rustig aan doen en genieten. Hier fijne dagen gehad lekker kalm aan gedaan. Vandaag een beetje wasjes draaien en schoonmaken in huis. Gewoon lekker oo het gemakje. Onze kleine meid is steeds lekker druk die woelt en draait soms alle kanten op in me buik. Best gezellig al die drukte in je lijf. Maar als je wilt slapen soms wel lastig Hoe is het met de andere dames??
lekker mutz! voor je het weet ben je over en kan je lekker met de voetjes omhoog . Lekker zo een relax dagje Danielle! ik herken wat je zegt dat woelen, hihi net wanneer je rustig zit/ligt is er een disco in je buik heb dit jaar gewerkt met kerst, was erg gezellig maar viel me best tegen. Ik dacht nog van de week 'zou ik het nog kunnen om weer 'normaal' te werken?'.. nou duidelijk antwoord gehad op die vraag! elke ochtend en avond harde buik en ontzettend moe.. moet de 29ste nog werken en dan lekker vrij t/m 7 januari, ff bijtanken! nog leuke plannen met oud&nieuw?
Faartje is het geen optie om minder te werken? Ik word vanaf januari 20% ziekgemeld. Dan kan ik 3 dagen werken ipv 4. Ik merkte ook dat het allemaal erg zwaar en te vermoeiend werd. Die hardebuiken herken ik ook wel ja na het werken. Is niet prettig. Gaan jullie door werken tot 6 of 4 weken van te voren? Ik ga met verlof op 6 weken van te voren.
Dag allemaal! Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen gehad?! Wij wel in ieder geval, gezellig met familie, muziek en lekker eten Heel grappig, mijn neefje is dit jaar geboren op 20 april, de dag waarop ik uitgerekend ben. We kunnen ons dus een goed beeld vormen hoe wij er volgend jaar met kerst bij zitten met ons tweede kleine knulletje erbij! Ook hier een actief mannetje in de buik, ik voel hem nu vrijwel dagelijks even porren! Zo gezellig Gelukkig houdt hij me nog niet wakker wel merk ik dat ik m'n draai 's nachts minder kan vinden omdat ik graag op m'n buik slaap en dat nu echt lastiger wordt (half op de buik met één been opgetrokken gaat het nog). En ai ai.. de kramp in de kuiten komt langzaam weer terug.. brr zo naar.. Snel maar een kussen onder m'n voeteneind gaan leggen! - verlof; ik hoop tot 36 weken door te kunnen werken, zodat ik daarna wat langer tijd heb met de kleine man. Vorige keer lukt dat ook, dus hopelijk nu weer. Ondertussen nog steeds aan het overpeinzen wat ik wil met de bevalling.. - suikertest; goed begin van het nieuwe jaar; 4 januari heb ik de suikertest. M'n eerste werkdag in 2016 mag ik dus thuis werken.. Gelukkig werk ik in een sector met voornamelijk vrouwen en zijn ze wel wat gewend Ze komen tussen 8 en 9 bloedprikken, dan suikerdrankje en dan na ong. 2 uur nog een keer bloedprikken. Mutsz; superstoer hoe jullie aan het buffelen zijn! Kun je daarna lekker rustig aan, genieten van je nieuwe stekkie en het lekker eigen gaan maken.
Ik werk al minder! 3x6 uurtjes per week en dan ook echt verspreid niet meer achter elkaar, maar nu met de kerstdagen even anders door tekort aan personeel/zieken etc en het is ook wel heel rustig geweest maar ik ben nog aan het bijkomen van de 1e kerstdag toen we het wel druk hadden met van alles en als je daarna dan nog 2 dagen werkt is dat wel ff pittig! Maar dinsdag nog en dan is het weer lekker rustig Ik ook 6 weken van tevoren! Wil ik zelf omdat ik weet dat het echt zwaar valt in die periode van de zwangerschap, vooral met de bekkenklachten! En omdat ik al zoveel % ziekgemeld ben mag ik ook niet doorwerken tot 4 weken voor....
Ohhh wat herkenbaar die schoppende baby! Hier ook een zeer actieve dame in de buik. Doet alsof mijn gedaante de hare is en gaat voor mn gevoel van tussen mn bekken tot hoog bij mn navel zitten. Soms doet het zelfs pijn zo hard als ze drukt. Dan voel ik ook echt een hele bobbel zitten. Voor de rest flink druk geweest en toch mn best gedaan mezelf rustig te houden. Dus ben in het oude huis gebleven en alles klaar gezet steeds zodat de mannen het zo op konden pakken en de wagen konden vullen. Op de bank, dressoir (+tv), pc kast, bed van onze zoon en onze eigen bed na is alles al over. Het is dus letterlijk bivakkeren in eigen huis haha. Morgen gaat zoonlief naar oma de hele dag en gaan wij in het nieuwe huis fljnk hard aan de slag om zo veel mogelijk in orde te maken. Woensdagavond gaan de laatste meubels en onze bedden over en blijven we er slapen de badkamer is nog niet af dan, maar dat is dan maar niet anders. De woonkamer en slaapkamers (op de babykamer na) zijn dan wel klaar en als je er dan toch 24/7 zit komt het vast allemaal snel goed Heb wel 6x gehuild vandaag, die rot hormonen zijn echt vervelend. Zeker bij zo iets ingrijpends als verhuizen. Dit was ons eerste huisje, en dat doet toch wat met je. Zoonlief heeft hier bijna 3 jaar gewoond hihi
@mutsz Begrijpelijk dat je nu sneller moet huilen, met hormonen en een verhuizing en het is inderdaad sentimelteel als je uit je eerste huisje weg gaat. Is het nu allemaal gelukt met de verhuizing? Succes met de laatste loodjes nog. @kerst Hoe was iedereens kerst? Had zoveel gegeten dat mn buik bijna uit elkaar barstte, mn vel rekte helemaal op. Auw, maar eigen schuld, haha! @oud&nieuw Wat gaan jullie doen? Vraag me af hoe ik in godsnaam wakker ga blijven, misschien maar even een middagslaapje doen van te voren en lekker aan de 0% wijn en oliebollen daarna!
Ohjee Marianne, dan heb je vast wel een fijne kerst gehad! Hier was de kerst niet erg kersterig. Morgen gaan we helemaal over. Alle meubels staan er al sinds zondag en morgenochtend gaan de bedden dan ook over. Oudjaarsdag bak ik oliebollen en appelbeignets bij mijn ouders in de tuin. Even lekker relaxen. En wellicht dat we daar dan blijven hangen. Maar dat zullen we dan bekijken. Jij leuke plannen? Een middag dutje is zo'n gek idee niet!
Hey meiden. @ verlof. Ik probeer tot 36 weken te werken. Dan is ook een belangrijk evenement klaar. @BV ik heb de oudste 10mnd BV gegeven en de jongste ruim 11mnd. Dat ga ik nu weer proberen😁 @kerst. Poeh respect al dat klussen en verhuizen! Hier leuke dagen gehad,.maar ook echt last van mijn buik erna. @oud en.nieuw. wij blijven thuis. Jongens laten we slapen. En er komt een vriendin 2 dagen logeren. Iedereen een fijne jaarwisseling!
Hè meiden wat gaan we een spannend jaar tegemoet! Ik heb zin in 2016 dan kan ik mijn kleine man in me armen sluiten. Vanavond oud en nieuw en morgen lekker bijkomen thuis. Afgelopen week was mijn man vrij en die heeft heel hard in huis gewerkt om onze slaapkamer af te krijgen dat is gelukt! Nu kunnen we gaan beginnen met babykamer! Nog ff door bikkelen en dan is straks alles af
Fijne jaarwisseling allemaal! Dat er in 2016 maar allemaal gezonde babys geboren mogen worden, met vlotte bevalling. Ik weet niet of ik 12 uur ga redden. Dagje bataviastad gehad en afgelopen nacht flink aan het spoken geweest.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Dat we allemaal maar gezonde mooie baby's op de wereld gaan zetten in t voorjaar!
Hey meiden! Ook voor jullie natuurlijk allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst met veel liefde, vriendschap en hopelijk een mooie bevalling! Hier een gezellige avond gehad bij mijn ouders, een potje kolonisten van Catan en het was al 11uur. En natuurlijk heb ik gewonnen haha. Hopelijk hebben jullie ook een fijne avond gehad?
Gelukkig nieuwjaar meiden! Dat het voor iedereen een mooi jaar mag worden en dat we allemaal binnenkort mooie, gezonde baby'tjes op de wereld mogen zetten!