Uitgerekend 12 april (2) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Firstbaby, 30 jaar, 3e kindje 13 april(1) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje 14april(1) Poesta, 33 jaar, 1e kindje 15april(2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Mom86, 29 jaar, 3e kindje 16 april (1) Beempie, 31 jaar, 1e kindje 17 april (1) Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje 19 april (1) Missme1, 32 jaar, 3e kindje 20 april (3) DSM, 33 jaar, 2e kindje Littlemissme, 30 jaar, 2e kindje Fabjee, 30 jaar, 3de kindje 21 april (5) Betsie, 28 jaar, 3e kindje Barbara 1982, ??jaar, .. kindje Danielle1987, 28jaar , 1e kindje Mini03, ??jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje 22 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 23 april (2) Soullady, 26 jaar, 1e kindje Lomi, ??jaar, ??kindje 25 april (2) Blondje89, ? jaar, 2e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 26 april(2) Annemie, 34 jaar, 2e kindje Martim, 27 jaar, 1e kindje 27 april (2) Elisah83, 32 jaar, 2e kindje Lietjuh, 4e kindje 29 april (1) Robano88, 27 jaar, 1e kindje 1 mei (1) Pineapple, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 28 Onbekend: 1 Jongens: 15 Meisjes: 10 Verrassing: 2 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 8 januari Littlemissme, controle verloskundige 11 januari Mom86, 3/4d echo 15 januari Mom86, controle verloskundige 19 januari Draaikont, geregistreerd partnerschap Sterretjes: * Goldsword * Sasjuh * nonma * Roosje
Hey meiden wat een hoop geklets weer leuk!!! Opvang hebben wij niet nodig, ikzelf ben gastouder en ben dus thuis bij mn kindjes. Toch zou ik ook voor een gastouder kiezen bij een baby. Vooral omdat ik stage heb gelopen op een kinderdagverblijf en daar schrok omdat de babys zoveel in de box werden gelegd. En een baby die veel huilde word dan al snel als lastig gezien, terwijl als je deze baby iets meer aandacht gaf er niets aan de hand was! Het nadeel van een gastouder is dat als ze ziek is jij zelf voor vervanging moet zorgen. Maar de meeste gastouders zijn niet vaak ziek Fles/bv; ik ga weer voor borstvoeding maar wil dit al snel combineren met de fles om ons zoontje erbij te betrekken. Vandaag is mn man jarig, 25 jaar alweer, en dat doet me dan toch beseffen dat we volgende maand alweer 9 jaar samen zijn 😊 Overigens is volgende zaterdag onze zoon ook jarig, 3 jaar alweer. Verder zitten we hier nog lekker in de rotzooi, ik doe mn best zoveel mogelijk uit te pakken maar vond het best lastig om alles een plekje te geven. Het word wel steeds meer thuis gelukkig. De babykamer moet nog helemaal aangepakt worden. Maar manlief is nu nog volop met de badkamer bezig, die heeft immers prioriteit. Zolang die niet af is kunnen we namelijk niet douchen thuis. Dus brengen we savonds een bezoekje aan oma's om daar te douchen. Naam; die hebben we nog lang niet haha, denk dat het straks komt als we een beetje gesetteld zijn. Het kaartje is hetzelfde verhaal eigenlijk.
Dank jullie wel voor je antwoorden. Mutsz gefeliciteerd met je mannen. Ik vind aan een gastouder eng dat je dan op basis van een profiel op internet (met wel keurmerken) iemand moet vinden. Maar het lijkt mij veel huiselijker dan een kinderopvang. Ook omdat hij misschien enigst kindje blijft. En zelf gastouder worden is ook geen optie, verkeerde diploma. Dus lastig dillema. En ik wil wel graag blijven werken.
Je kiest niet aan de hand van enkel een profiel he! Ik zeg het de ouders ook altijd die hier komen, ga shoppen, net als wat je met een basisschool zou doen. Ga bij meerdere gastouders op gesprek en bedenk wat je graag zou willen. Kijk of er een klik is en of je je er goed bij voelt. De klik is echt mega belangrijk immers het is wel de bedoeling dat je je kind er straks wekelijks heen brengt. Een gastouder is absoluut huiselijker en persoonlijker. Maar er moet wel echt een klik wezen, zo niet, dan liever verder kijken.
Mutz, gefeliciteerd met je man. Hier is VL ook jarig vandaag! Hihihi. Voor de 2 de dag aan huis gekluisterd vanwege het weer... bleh
De felicitaties voor alle jarige partners/kindjes ..! Succes met de suikertest mom! Ik moet volgende week weer naar controle en dan krijg ik alle papieren mee voor de suikertest/ laatste keer bloedafname.. De tijd vliegt voorbij vinden jullie ook niet? Allemaal al aardig op weg naar de 30 weken! Ik moet zeggen dat het van mij ook wel echt op mag schieten nu.. ben wat ongeduldiger dan de vorige zwangerschap merk ik.. komt vooral door de bekkenklachten, vooral slechte nachtrust, ik kan maar geen pijnloze houding vinden..als ik eenmaal slaap is het oké maar om in slaap te vallen en goed te kunnen liggen zonder pijn is echt een opgave deze week gelukkig weer naar de fysio, kijken of ze nog tips voor me heeft! Voedingskussen/andere kussens tussen benen en enkels ook al geprobeerd maar geen succes ..
Faartje wat enorm vervelend dat je zulke bekkenklachten ervaart en er zo'n pijn aan hebt! Ik hoop dat de fysio nog tips voor je heeft. Beempie, jij ook gefeliciteerd met je vriend! Wat grappig dat ze op dezelfde dag jarig zijn! Suikertest, oke, ik had 3 weken geleden de aanvraag al liggen, en vandaag dan toch maar de moed bijeen geraapt en een afspraak gemaakt. 12 januari mag ik dan meteen al komen, over een week dus. En ineens vind ik het dan toch spannend worden. 30wkn echo, zijn er hier meer meiden die met 30 weken nog een echo krijgen? Ik krijg met 30 weken een extra echo vanwege mijn verhoogde BMI. Dat was een aangename verrassing vond ik eigenlijk wel, had niet gedacht dat ik eerder nog onze dame zou kunnen zien, en toen vertelde de verloskundige ineens dat we nog een echo in moesten plannen. 3 februari krijgen we deze echo dan ook, ik ben dan 29wkn en 3 dagen
Ja hoop het ook! Ik kan me nog herinneren dat ik rond de 30/32 weken nog een echo heb gehad, groeiecho dat hoorde er gewoon bij volgens mij..teminste ik had geen speciale reden dat ze de echo moesten doen...dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik ook nog een echo krijg rond de 30/32 weken! (Hoop het stiekem ook) altijd leuk om baby nog even te zien voor de geboorte
Vorige twee zwangerschappen wel een 30 weken echo (zogenaamde groeiecho) gehad, maar of ik dat nu ga krijgen.. geen idee eigenlijk. Ik hoop het wel.. ff spieken naar de kleine is altijd leuk. Maandag de 3d echo. Ben benieuwd of de kleine dame wel mee werkt
Zie mijn banner... nog 100 dagen te gaan Tijd vliegt echt!!! Aan de ene kant best jammer, vooral omdat dit de laatste zwangerschap is en het tot nu toe beter gaat dan bij de vorige twee, maar ik ben toch ook wel heel nieuwsgierig hoor... Maar toch mag ze lekker blijven zitten tot aan de 40 weken
Goedemorgen allemaal, Vakantie zit erop en deze week weer aan de slag gegaan. Voel me gelijk beter in mijn vel nu we weer in het schoolritme zitten. @ suikertest, deze heb ik in de kerstvakantie gedaan. Het drankje vond ik niet vies en dronk ik zo weg. Was lekker koud. Alleen de laatste slok toen dacht ik even ik hoef niet meer. Het is een oplossing van water met glucose en zo proefde het ook. Maar ik ben een echte eter/ontbijter en was nuchter dus alles was welkom haha. Ja ik heb twee uur op een stoel gezeten en boekje gelezen en even gebeld met mijn moeder. Tijd ging sneller dan ik dacht. @ groeiecho's: Ik krijg er drie. Mijn vorig kindje was een dysmatuur baby en ik ben ook ingeleid omdat hij niet meer groeide. Ik krijg dus drie extra groeiecho's. met 28 weken, 32 en 36 weken. Kijk er naar uit. Maar de verloskundige gaf aan dat mijn buik dan niet groot is, maar de omvang van mijn baarmoeder voldoende is denkt ze. Ben daarom benieuwd naar de echo's en wat de baby nou weegt.. Mom86, ook ik probeer er echt van te genieten wetende dat dit ons laatste kindje is. mutsz: succes met het uitpakken in huis. Ik vond verhuizen een van de zwaarste dingen, kan moeilijk tegen chaos. En dan ben je ook nog zwanger, petje af! birthday, gefeliciteerd met de verjaardag van alle partners! Ik ga van mijn vrije dag genieten!
Spannend Mom nog 100 dagen, en fijn dat je je goed voelt. Hopelijk blijft dat zo tot t einde. @mutz: fijn dat jullie over zijn en succes met alle klusperikelen nog die even tegenvielen. Gelukkig dat je nu klaar bent met je werk toch en je lekker op t huis en de baby(kamer) kan focussen. @jarige mannen: iedereen gefeliciteerd met alle jarigen die ik langs zag komen! @firstbaby: met hoeveel weken is je vorige gehaald dan? Hopelijk groeit ie nu wel goed. Wel spannend dan, die groeiecho's. @suikertest Iedereen die t moet doen veel sterkte met t vieze drankje! @echo's Heb met 34 wk een echo voor t vruchtwater, dat was vorige keer te weinig. Vorige keer meerdere groeiecho's gehad (omdat ie erg groot was) maar nu niet. En net een 3d/4d echo gehad, m'n eerste ooit! Was er nooit zo van, maar omdat dit ons laatste kind is leek t me toch wel leuk. Hij lag de hele tijd met zn handjes voor zn gezicht en paar keer niet. Was leuk om te zien. Omdat ie niet optimaal ervoor lag kregen we korting. M'n zoontje vond t vooral leuk om z'n piemel in 3d te zien, haha!
Gefeliciteerd met de jarige! Wat een mooie echo marianne! Zo lief! Oppas: hier gaan de opa's en oma's oppassen Morgen weer controle bij de verloskundige. Wel leuk om weer het hartje te horen.
Gefeliciteerd met de jarige partners Ik heb morgen weer controle en krijg altijd echo dus mag morgen weer ff spieken al word er dan niks gemeten alleen hartje geluisterd en ff kijken of het beweegt thats iT. Maar wel leuk. Zijn er nog meer die bloed moeten laten prikken voor resus factor moet ik morgen ff vragen. Ben net begonnen met voetenzak te haken voor in de maxi cosi met de wafelsteek ben erg benieuwd hoe het word
Wat leuk fabjee! Een voeten zak! Ik heb een dekentje aan het haken voor in de wagen straks. Zijn wr nog meer dames die haken of breien??
Jarige mannen. Alsnog gefeliciteerd. Hier ook iemand die aan het breien was geslagen. Moet hem alleen nog afwerken en dan is de voetenzak af. Wat onderzoeken betreft heb ik nogal wat in de planning staan. Alles even op een rijtje: 12 jan gesprek met de gynaecoloog over de bevalling 26 jan suikertest, bloed prikken ivm resus c negatief en controle hb 27 januari controle verloskundige 2 feb groeiecho ( met 28 weken) Nog plannen groeiecho met 34 weken
Hier de suikertest achter de rug.... blehhh wat is dat drankje vies! Nu maar hopen dat de uitslag in orde is. Volgende week vrijdag weer controle. Uitslag zal dan wel bekend zijn. @ marianne wat een mooie echofoto zeg! 😍 breien/haken; wilde graag een dekentje haken, maar het lukt me niet... geen geduld voor of beter gezegd weinig. Wie weet lukt het nog in de komende weken haha
Ik ben ook een dekentje aan het haken, of eigenlijk was ik totdat we gingen verhuizen haha. Als ik de doos tegenkom waar ik hem in opgeborgen heb kan ik weer verder