aaaahhh neeeee morgen de suikertest. En ik heb zo'n vreselijke hekel aan bloedprikken. En dan heb ik ook nog de pech dat ik een negatieve resusfactor heb. Dus over een paar weken nog een keer prikken. Bah ben nu al misselijk van de zenuwen. Altijd een ellende bij mij dat bloedprikken.
Heel veel sterkte lietjuh! Ik herken je gevoel helemaal! . Gelukkig hebben ze bij mij de afspraak voor suikertest, resusfactor en hb in1 afspraak gepland. Bij mij moeten ze gemiddeld 3 keert prikken voor ze een goede ader hebben
Oh dat heb je goed geregeld. Ik wist niet dat dat ook kan. Bij mij is het ook drama en zoeken naar een ader en van die warme lappen op mijn arm om de aders wat dikker te laten worden. Ellende, en als ze dan prikken val.ik bijna flauw.
Gelukkig val ik niet flauw maar afgelopen week deed het zo zeer dat ik voor het eerst in mijn leven gevraagd heb om de naald eruit te halen. Het idee om alles samen te prikken kwam gelukkig van mijn verloskundige. Ik was al voorbereid op 3 weken achter elkaar in het ziekenhuis te zitten. .. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat.
Bahh als ik alle verhalen lees wil ik ook niet meer! Hekel aan bloedprikken en vond het drankje echt onwijs smerig de laatste keer.. hier ook rhesus c negatief dus daarvoor ook gelijk bloedprikken. Wel fijn dat alles op 1 dag kan dan heb ik het ook maar gehad maar heb er niet echt zin in! Heb m'n zusje al gereserveerd dus die mag me gaan entertainen 2.5 uur lang Sterkte voor degenen die nog moeten!!!!
Jippie we zitten met zijn allen in de leuke fase van het heeeeerlijke suikerdrankje ) Ik mag volgende week maandag voor de 2de x heen. Komende maandag intake van de kraamzorg. Kamertje voor zover al klaar, alleen nog gordijntjes kopen en wat leuke aankleding halen. Vindt het superleuk al die gehaakte dingen voor de kleine, ik heb er alleen niet het geduld voor..... Helaas. Lietjuh succes straks!
He bah ja! Ik mag ook maandag voor de suikertest. Gelukkig gaat me mannetje mee. Ik ben doodsbang voor naalden. En zie oo tegen dat gore drankje. Agja we zullen zien! Ons kamertje is ook af! Gisteren avond de laatste dingen op gehangen. Hier een foto van onze voorleeshoek in de baby kamer
@ Danielle, Mooi kamertje zeg! Ziet er gezellig uit! Wij moeten nog wat kleine dingentjes doen op de babykamer en dan is het ook af. Als het klaar is post ik ook wel een foto. Gisteren wel de eerste babywasje gedraaid. Doe dit nu echt in etappes, anders wordt het te veel met de normale was erbij haha Maandagavond de 3d echo. Ben zo benieuwd naar ons kleine mopje! Sterkte aan iedereen die de suikertest nog moet doen.
Nou 1 buisje gevuld over een kwartier weer prikken. En het was weer ellende, met een babynaaldje druppelde het heeeeeeeeel langzaam het buisje in. En daarna flauwgevallen. Nu deel 2 pffffffffff wat een rot test
He getver lietjuh!! Ik hoop dat de tweede keer beter ging?? Danielle wat enorm gezellig! En mom al lekker aan het wassen voor de kleine, wat heerlijk!!
@lietjuh sterkte daar!! En de rest die vandaag of binnenkort aan de suikertest gaat ook sterkte. Ik hoef alleen bloed prikken ivm negatieve resusfactor, maar ben makkelijk prikbaar dus geen probleem. @danielle wat een mooi kamertje zeg!! Ziet er echt super stijlvol uit en al helemaal mooi af! Krijg ineens ook de kriebels om aan t kamertje te beginnen @mutsz hoe gaat t met alles uitpakken en organiseren? @haken Wat leuk dat sommigen dekentjes en voetenzakken haken! Ik ben zelf niet zo creatief helaas.
Marianne, lief dat je het vraagt. Vandaag een heel eind opgeschoten. Morgen komt wat familie om 11 00uur een bakkie doen voor mn man zn verjaardag, dus wilde graag de woonkamer een beetje op orde. En dat lijkt aardig te lukken. Hele huis stof gezogen en dan loop ik op zolder en onze slaapkamer en denk pffff nog zoveel dozen!! En dan loop ik het hobbykamertje in en denk oeiii die staat echt tot aan zn nek vol namelijk!! Maargoed ook daar al wat dozen weg getrokken dus langzaam maar zeker komen we er wel
Leuke kamer Danielle! Ziet er echt mooi uit! Leuk ook dat voorleeshoekje, geeft het zo een knusse sfeer .. Mutz: fijn dat je al aardig opschiet het is ook een hele klus!
Wat een knus kamertje Danielle! Heel leuk! Fijn dat het al wat opschiet mutsz! Lietjuh gets wat rot van het prikken! Helaas nog geen uitslag voor de suikertest, had gehoopt vandaag met controle bij de vk m te krijgen. Maar ze gaan me bellen zodra het binnen is. Helaas idd nog een keer bloedprikken in het vooruitzicht (wist ik al hoor) ivm rhesus c. Moet ik over 2 weken ong laten doen met 27w. En krijg ook groeiechos, ivm dat mn zoontje wat kleiner was dan verwacht bij zijn geboortermijn (3130 gr 49 cm bij termijn van 41+6). Maak me geen zorgen, hij heeft de stofwisseling van zn pa en is nog altijd een petite ventje. Dus extra gluren naar ons knulletje vind ik prima de eerste heb ik met 28w. Ohja hier ook nog diverse projecten op de planning om te haken en met de naaimachine te maken! Oa ook de trappelzak haha en een bobble stich dekentje.
Dank je wel lieve meiden voor de complimenten! Ik ben erg benieuwd naar jullie kamertjes als ze af zijn Lietje wat balen van je test... Hopelijk ging de 2e prik beter. En wat fijn mutsz dat jullie al lekker opschieten met het uitpaken enzo. Komt Ltijd veel werk bij kijken
Nou ik heb het bloedprikken overleefd hahaha, . . . . 2e keer was wederom ellende. Weer bijna flauwgevallen. Maar gelukkig heb ik het achter de rug. Verder gaat wel redelijk hier. Erg veel last van mijn bekken en veel urine verlies door de verzwakte bekkenbodem. Dus hele dagen loop ik met een tenalady in. Donderdag weer naar de verloskundige ben benieuwd wat ze van het bekken probleem vinden. De kleine is hartstikke druk in mijn buik. Soms zelfs zo erg dat het pijn doet. Hij is hartstikke sterk.
Gelukkig ben je er nu vanaf lietje! Je bekken bodem moet je wel mee oppassen hoor meid! Ik heb ook klachten loop bij een bekken fysio dit werkt super. Kan ik je echt aanraden. Ik heb nu veel minder klachten en voel me weer wat fitter enzo
Jeetje, besef me ineens dat ik vandaag alweer 26 weken zwanger ben!! En dat we onze kleine meid dus al met 14weken verwachten! Dat is gewoon nog maar 3,5maand!!!! Wat gaat de tijd toch gigantisch hard, en wat moeten we nog veel doen!! Besef me ineens dat er dus al bijna 6 maanden voorbij zijn, en we de naam, het kaartje en zelfs de hele kamer nog moeten doen. Lichte paniek... maar komt vast goed
@lietjuh sterkte met je bekken. Hopelijk wordt t niet erger maar doe maar voorzichtig/rustig aan. En fijn dat de suikertest nu achter de rug is. @mutz kan me voorstellen dat t je even duizelt met al die dozen, maar t komt vast goed en iedereen die net verhuist heeft wel ergens een 'geheime kamer' of zolder die nog vol staat met dozen. Wij wonen al 1,5 jaar hier en nog staan er dozen op zolder Hebben jullie al wel een idee van de naam? Geboortekaartje is zo geregeld, ook leuk klusje voor tijdens t verlof toch? Maar ik snap t wel hoor, t gaat ineens best snel en t 3e trimester staat voor de deur! Ik merk dat ik nu ook wel schot in dingen wil hebben. Had net bij een vriendin geluncht en ze had broodjes makreel gemaakt. Vette vis, prima dus. En had geen zin om ter plekke te gaan googlen of t wel mocht. Na thuiskomst uiteraard alsnog gaan googlen en uiteraard mag gerookte makreel niet... Ik weet dat t echt geen kwaad kan als je t een keer per ongeluk eet, maar toen voel ik me nu schuldig....