Wat naar Marianne dat bruin verlies. Kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt... Hopelijk houdt het gauw op en heeft het niks te betekenen. Ik heb nog niks gekocht en zal daar gezien late miskraam in het verleden ook nog wel een flinke poos mee wachten denk ik... duurt nog wel even voor ik het durf te geloven, terwijl ik me anderzijds heel goed voel over deze zwangerschap
Met 14 weken pas een echo is ontzettend laat! Dat kan niet de bedeing zijn toch? Als je een combitest wilt laten doen Moet t zelfs eerder dan. Wel vreemd, je zou denken dat ze bij de gyn eerder echo's doen.
14 weken is enorm laat. 12 weken hoor je Soms nog wel maar ik zou daar ook niet op wachten hihi Ik heb nog niks gekocht maar zit voor mijn gevoel nog volop met een baby in huis (13 maanden 😄 en ik geef zelfs nog borstvoeding
Nee niet met de trein helaas. Ik woon op texel.. Dus ik rij met de auto naar de boot. Auto parkeer ik daar.. Lopen de boot op. Lopen de boot weer af. In den helder staat m'n fiets.. (10 min naar m'n werk).. Het lijkt me dat dat op een dag vermoeiend gaat worden..
Heftig JufDoortje, zoveel reistijd... Kan me voorstellen dat dat wel gaat opbreken op een zeker moment. Zelf werk ik 32 uur/4 dagen met ook wel mogelijkheden om thuis te werken, maar op dagen als deze gebeurt er heeeel weinig. Nu neemt vermoeidheid wat af, dus vanavond maar even doorwerken dan. Cocorosie: Vind 14 weken voor een eerste echo ook wel onwijs laat, zeker als je bij de gyn loopt! Mag ik vragen wat je indicatie daarvoor is?
Heb me ook in kunnen jullie houden met dingetjes kopen maar het kriebelt wel. Wel heb ik bij prenatal een zwangerschaps dagboek gekocht. Meer mensen die dat bij gaan houden?
Cherryblush: ik wil dat ook gaan kopen maar ben zo bang voor weer een miskraam dat ik het dan een beetje zonde vind als ik er al in geschreven heb. Het duurt nog wel even maar jullie hebben er vast al over na gedacht. Het geslacht van de baby ! Willen jullie het weten ? Ik twijfel nog. Bij de andere twee hebben we met 15 weken een geslacht bepalende echo laten doen. Nu twijfel ik of ik het wil weten. Mijn man wil het wel maar ik twijfel nog. We hebben gelukkig nog even. De combinatie test doen we wel. Voorgaande keren niet gedaan maar we doen het nu wel. Ik sta er niet honderd procent achter maar mijn man is ervan overtuigd. Dus doen we het.
Mijn vriend wil het persee niet weten.. Ik wilde het eerst wel heel graag weten.. Maar ik kan mij er nu aardig in vinden om ons te laten verrassen...
Ik wil ook graag een zwangerschapsdagboek. Lijkt me erg leuk. Ook ik heb pijn in me lies en rommelende darmen. Opzich verder nergens last van. Wij willen het geslacht wel weten ben veel te nieuwsgierig Verder heb ik zelf een muziek schaapje gehaakt in de vakantie voor onze kleine uk
Ja, ik wil het zeker weten Vorige keer wisten we het ook en hebben we het alleen onze ouders verteld. Dit keer zal het geen geheim blijven en mogen mensen die het willen weten het ook gewoon weten. Vind ik veel makkelijker
Dat heb ik tijdens m'n eerste zwangerschap wel gedaan ja. Vond t leuk om ee bewust mee bezig te zij toen. Ga t nu niet doen denk ik. En dingen kopen, echt pas na 20 weken. Of misschien na 12 wk en goede echo's iets kleins ofzo De hele zolder ligt vol babyspullen die stof liggen te happen, dus eerst dat uitzoeken.
Wij willen het geslacht ook weten. Bij zoontje wisten we het met 16 weken Door een pretecho laten maken. Gaan we nu dus weer doen. Had bij de zw van zl echt meteen al een. Voorgevoel van geslacht en had het juist. Nu nog geen voorgevoel. ... jullie wel. Hier nog niets gekocht en wil wachten tot 12 weken. Misschien wel pas totdat we her geslacht weten. Ga wel weer een dagboek bij houden. Erg leuk. Verder heb ik echt een opgezette buik. Me broeken beginnen al strakker te zitten en ben pas 4.3 weken. Maar kan ook heel moeilijk naar de wc... Hoop het Tot 8 weken uit te houden met wachten van positie broeken. Hebben jullie er ook al last van dat broeken al minder lekker zitten.
Wow, lekker veel gekletst zeg!! @zwangerschapsboek check! Pauline Oud. Net als bij.mijn andere 2. Erg leuke serie. @lekkende boobies. Nog niet! Maar met allebei rond 7 maanden wel gehad. Borstvoeding liep dan ook prima 😀 @dikke buik. Valt nog mee. Niks nog. Bij de 1e kon ik mrt 10 weken eigen kleding niet meer aan en bij de 2e veel later.nog. dus ben benieuwd. @geslacht. Ja dat willen wij wel weten hoor. Mijn jongens moeten een kamer gaan delen. Dus wil wel weten of t een jongens kamer blijft of n meiden kamer moet worden...😆 Wow met 14 weken pas een echo?! Dat is wel Heel erg lang hoor. Marianne sterkte, snap dat je wat angstig bent. Ik.voel me eigenlijk prima. Af en toe wat gerommel, ja die cellen moeten zich nu vermenigvuldigen 😛
Ik heb al een aantal dingetjes gekocht omdat ik me niet kon inhouden! Het is allemaal zo schattig😊 Ik hield vorige keer mijn 9 maanden dagboek bij van pauline oud. Ik vind dat boekje erg leuk.. gewoon vragen die je beantwoord en lekker vrolijk. Betsie, ik dacht idd ook zonde vanwege de mk vorige keer maar ik schrijf het nu in het oude boekje en als ik de 12 weken haal koop ik een nieuw boekje😉 Wij willen het geslacht wel weten! We denken allebei een meisje.. vorige keer dacht mijn vriend een meisje en ik een jongen. Dit keer heb ik heel erg het gevoel dat het een meisje is.. raar he?! Ik ben benieuwd😉
Mag ik ook meekletsen? 3e zwangerschap 1e kindje. 30 jaar. 28 aug echo bij de gyn. 17 april uitgerekend.
Ik heb ook een zwangerschapsboekje. Vind het leuk om alles bij te houden en ooit terug te kunnen lezen. Ik wil heel graag het geslacht weten. Mijn partner twijfelt nog. Zelf heb ik vanaf moment 1 al een jongen in gedachte, heel apart haha. Mijn buik was vannacht/vanmorgen ook flink opgezet en wat hard.
in de psychiatrie, crisisopvang waar er ook nachtdiensten gedraaid worden en dan ben je ij je uppie verantwoordelijk voor 4 afdelingen dus dat mag ik nu sowieso niet meer.. ik mag niet alleen blijven daar komt het een beetje op neer en het hangt er een beetje vanaf wie we binnen krijgen soms, risicogevallen moet ik dan in ieder geval uit de buurt blijven, vandaar dat ik het toch kenbaar moet maken Ps. Had ik gisteren nul komma nul symptomen.. heb ik vandaag mega brandende, zware, gevoelige borsten!!