Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Jemig beempie. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze het nog 2 weken kunnen rekken.

2. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Wat schrikken beempie ik weet helaas hoe het voelt bij ons was het alleen met 24,4 dat ze geboren werd de overlevingskansen vanaf 28 weken zijn 95% ofzo dus gaat zeker goedkomen al zit je hier natuurlijk niet op te wachten je wil je kindje het liefst gelijk mee nee huis nemen ik denk aan je heel veel sterkte als je vragen hebt je mag me alles vragen en evt pb sturen knuffel

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Oh Beempje jeetje wat schrikken zeg!! Heel veel sterkte...
    Gelukkig zijn de voorspellingen best wel goed op deze termijn maar toch enorm *** zeg.
    Positief blijven.

Ik heb zojuist de laatste aankoopjes gedaan!
    Alles is nu klaar.
    Ben al begonnen met wassen op een bejaarde tempo maar mocht ze zich eerder melden zijn wij er klaar voor.

4. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Beempie wat enorm schrikken! Nu was het natuurlijk niet helemaal overwacht na je eerdere ziekenhuisopname maargoed waarschijnlijk had je net als ik gedacht dat het nu voorlopig rustig zou blijven.
    Kan me heel goed voorstellen dat die folders even enorm confronterend zijn, ik hoop dan ook dat de rondleiding je morgen goed doet en een beetje rust brengt. Sterkte meis! En laat maar horen als je tijd hebt :)

Draaikont wat fijn dat je de laatste aankopen al in huis hebt! Dan kan je straks echt genieten van je laatste weekjes!

Ik bedacht me van de week dat ik de boxverhogers even moet gaan zoeken, die zullen in doos huppeldepup zitten maarja welke doos was dat nu toch ook alweer.... verder is de babykamer inmiddels dus voorzien van behang en is die zelfs al geverfd. De commode heb ik geschuurd, maar moet even wachten tot manlief wat lakverf geregeld heeft. 15feb word de hout kachel geplaatst en dat rookkanaal loopt door de babykamer dus daar wachten we even op zodat die eerst helemaal ombouwd is en kindvriendelijk :) dan kan ik die ook schilderen en dan de vloer erin etc :D

5. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jee heel veel sterkte wat gaan jullie een spannende tijd tegemoet!!

6. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte beempie!! Hopelijk blijft ze zo lang mogelijk nog binnen zitten en zo niet dan is 30 weken sowieso beter dan de 27 van de vorige opname. Erg confronterend om informatie over de nicu te krijgen en te weten dat je wekenlang met de kleine in t ziekenhuis zal zijn. Ik wens je veel sterkte en kracht en ik hoop dat alles goed gaat (komen). Dikke knuffel!!

7. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Jeejtje beempie!!! Wat schrik ik hiervan.... Heel erg veel sterkte. Hopelijk blijft de kleine toch nog wat langer in je buik zitten.
    Ik ga voor je duimen meid.
    Heel veel sterkte

8. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Wow beempie! Niet waar je op hoopte natuurlijk! :( rustig aan meid dikke knuffel en ik hoop echt dat je kleintje nog lekker lang blijft zitten!!!

9. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Nou lieve meiden, super dat jullie zo geduimd hebben voor ons. Maar het heeft niet geholpen. Ik mag "helaas" de spits afbijten. Wij zijn zaterdag 6 februari om 18.51 uur de trotse ouders geworden van Tim, 38 cm en 1450 gram. Naar omstandigheden doet hij het super! Hij ligt op de NICU natuurlijk. Maar hij heeft zelfs de kinderartsen verbaasd. Hij is al zo sterk. Liet direct heel erg duidelijk van zich horen, de longetjes deden het prima. Hij zit qua gewicht mooi boven het gemiddelde voor 30 week, en sommige waardes waren zelfs beter als wat kindjes van 40 weken hebben. Het zal natuurlijk een spannende tijd gaan worden, en we hebben nog een lange tijd te gaan. Maar voor nu lijkt het heel erg positief.... Ik probeer jullie op de hoogte te houden

10. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Beempie gefeliciteerd met je geweldige sterke zoon!!!!
    Ondanks alles hoop ik dat je toch kan genieten van dat kleine dappere mannetje. Dikke knuffel en sterkte

11. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gegeliciteert met jullie mannetje Tim!!! Wat ontzettend fijn om te lezen dat hij het zo goed doet, en super leuke naam ook! Het is snel gegaan dan zeg. Hopelijk blijft hij t zo goed doen en alle kinderartsen verbazen daar. Hopelijk herstel je goed van de bevalling. Veel sterkte en hopelijk zijn er ook mooie genietmomenten tussen.

12. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Gefeliciteerd met jullie zoontje tim!
    Wat een stoere naar voor zoon dapper mannetje!

Hopelijk blijft alles zo voorspoedig gaan. En zal het uitgroeien tot een grote vent.
    Hoe gaat het verder met jou?

13. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Van harte gefeliciteerd met Tim!!! Een hele voorspoedige tijd gewenst de komende periode en ik hoop dat je snel lekker thuis kan genieten van je ventje!

14. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Wauw! Heftig zeg! Gelukkig dat alles er goed uit ziet! Van harte gefeliciteerd met Tim en sterkte de aankomende emotionele tijd! Hopelijk hoeft hij niet heel lang in het ziekenhuis te blijven..

15. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Gefeliciteerd met de geboorte van Tim! Super fijn dat hij het al zo goed doet! Hopelijk blijft hij het alleen maar beter doen en mag hij snel naar huis! Heel veel sterkte de komende tijd, maar geniet ook van jullie zoontje!

16. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Gefeliciteerd met Tim beempie zeker spannende tijd maar als hij nu Sl laat zien dat hij zo sterk is komt het vast allemaal goed en hij zit ruim
    Boven de kilo dat is een belangrijke mijlpaal. Heeft hij ondersteuning nodig bij het ademen of kan hij dat helemaal zelf. Heel veel sterkte en geluk gewenst lekker genieten van jullie mooie zoon

17. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Gefeliciteerd beempje!!
    Schrikken zeg maar fijn dat het zo'n sterke kanjer is.
    Heel veel succes de aankomende tijd. Zal wel een spannende tijd worden voor jullie...

Liefs

18. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Hij krijgt lichteondesteuning van zuurstof. Hij zal sowieso nog minimaal 10 week in het ziekenhuis moeten blijven. Met mij gaat het op zich prima. Heb eigenlijk nergens last van. Ben alleen een beetje moe, raar hè?! ;) Het dringt nog steeds niet echt allemaal door wat er gebeurd is de afgelopen 24 uur...... Maar dat komt vanzelf. Vanmiddag mag Tim lekker een uurtje bij mij buidelen. Spannend maar wel heel veel zin in..... Ze zien geen medische reden om mij hier te houden, dus ik ga aan het einde van de middag/ begin van de avond lekker weer naar huis toe. We mogen ten alle tijden bij onze kleine man en kunnen meekijken via een webcame. Verder is het gewoon afwachten..... meer kunnen we toch niet doen

19. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow ik had even niet meegelezen, wat een heftige dagen! Gefeliciteerd Beempie met de geboorte van jullie Tim! Heel veel geluk gewenst en sterkte de komende periode. Zo te horen is het al een stoer dapper ventje. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en mag hij snel mee naar huis!
    Dikke knuffel!

20. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Beempie van harte gefeliciteerd! Super fijn dat je je goed voelt en straks al naar huis mag. Zo te horen al een echt vechtertje!

Dan nu even ego, sorry maar het zit erg hoog.
    Ik werd om half 11 gebeld, me tante lag in het ziekenhuis, gisteravond van de trap gevallen en door mn neefje (24) gevonden en gereanimeerd. Bloed kwam uit alle gaten uit het hoofd, ging hard de verkeerde kant op. Meerdere bloedingen in het hoofd, nekwervels gebroken en die drukte tegen de hersenen, meerdere breuken in de schedel, en een hoofd zo groot en vol van vocht.... ze heeft het niet gered. Is even na 1 uur vanmiddag overleden. Ze laat 5 kinderen achter met leeftijden tussen de 13 en 24 jaar. Enkele jaren gescheiden maar de papa is er nu wel natuurlijk, gelukkig hadden ze wel goed contact. De op 1 na jongste zit in examenjaar, de op 1 na oudste woont op kamers. De rest woont nog thuis, ik voel me zo machteloos, ben boos, en verdrietig. Het is maar goed dat ze het niet overleefd heeft, dat is de enige troost. Ze was een kasplantje geworden anders. Maar mennnnn....
    we hebben onze zoon direct naar mn schoonmoeder gebracht vanmorgen, hadden al het idee dat het wachten was op het onvermijdelijke....
    ik heb vooral te doen met me neefjes die erbij waren, haar gevonden hebben en gereanimeerd hebben zien worden door mn oudste neef. Dit is zo onwerkelijk!!!!

Deel Deze Pagina