Prachtige foto's beempie!! Wat fijn om te horen dat hij het zo goed doet!! Ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen en dat het echte genieten ook voor jou snel mag komen.. heel veel sterkte in deze periode!!
Wowww ik ben verliefd. Wat een prachtig mannetje Beempie!! Ik snap dat het een heftige, vermoeiende situatie is momenteel voor je en dat je graag je kleine manneke nog even in je buik had willen hebben. Het lijkt me inderdaad moeilijk om het een plaatsje te geven dat de zwangerschap zo abrupt is beëindigd en je de laatste fase niet heb mogen meemaken... Wie weet dat je het ooit nog mag meemaken. Niks is (altijd) zeker in het leven. Dikke knuffel voor jou/jullie. Ik duim voor jullie dat de kleine man snel mee naar huis mag!
Beempie succes meis. Kan me voorstellen dat het een hoop is wat je verwerken moet en dat het gezeur hier niet altijd even fijn overkomt. Net terug van de laatste afspraak bij mijn verloskundige. Dinsdag de afspraak bij de gyn. Had zelf het idee dat mijn buik ineens fors was gegroeid en zelfs de verloskundige viel het op. Ook de straie zijn niet te missen die ik ineens heb. Toch was ik afgelopen 2 weken maar een halve kilo aangekomen ik zit nu totaal op 10.5 kilo met 34+4. Op hoeveel zitten jullie als ik vragen mag?
Ik zit op 11 kilo nu. Maar ik moet zeggen dat ik van mezelf al zwaarder ben, en dan schijn je in de zwangerschap minder aan te komen. Na de bevalling wordt het flink afvallen
Ik zit op 14 kilo, waarvan de eerste 10 in de eerste 20 weken. M'n lichaam wilde even snel een speklaag creeren denk ik. Gister einde dag controle vk. Ze vond dat de baby erg droog lag en op echo klopte dat, terwijl ik vorige week speciaal een vruchtwaterecho heb gehad waar alles goed op was. Moest door naar zh voor echo en ctg, en dat is altijd zoooo lang wachten. Ben nog steeds ziek dus was helemaal kapot toen ik thuis kwam. Nu volgende week afspraak en echo bij de gyn. Maak me geen enkele zorgen want bij mn zoon was t vruchtwater vanaf week 30 al te weinig en hem voelde ik ook niet bewegen vaak, en deze baby spartelt nog lekker rond.
Hier nog steeds 2.5 kilo onder het gewicht waarmee ik begon. As dinsdag groeiecho en in de middag overdracht naar de gynaecoloog. Sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen werk ik niet meer. Gaat nu wel beter nu ik kan rusten en liggen wanneer ik pijn heb. Gaat nu ook beter met de pijn. Kraamzorg heeft vanmorgen gebeld dus dat is ook geregeld! Kamertje moet ingericht worden en alles gewassen, dan is dat klaar. Wat gaat het nu ineens hard
Hier ook +10 kilo! Morgen alweer 35 weekjes ver! ben blij dat het lekker snel gaat.. hopelijk duurt het niet lang meer!
Hier ook al 13 kilo aangekomen. Heb van mezelf ietsje ondergewicht dus het is logisch dat ik meer aan kom dan iemand met overgewicht. Mijn lichaam slaat nu alles op. Bij mijn oudste kwam ik bijna 20 aan. Gelukkig is het er ook binnen twee weken weer af heb ik het geluk ! Vanaf vandaag officieel verlof !!!! Ben er zo aan toe en ga zo hard genieten vanaf nu
@ DSM sterkte! @ beempje wat een prachtig mannetje😍 Ik lijk deze dagen echt compleet van de wereld! Ik vergeet letterlijk alles... Of de deur wel dicht zit, of de kookplaat nog aan staat... Had zelfs een dikke bult op mijn been en ik had geen idee wat er was gebeurd. Gelukkig vertelde mijn man dat ik gister blijkbaar mijn been had gestoten. Ik was het al vergeten... Als ik de bevalling ook zo snel vergeet is het top! Hahaha Ook heb ik spontaan een doorkomende verstandkies en dat voelt verre van prettig! Bloeddruk was weer netjes en alles goed. Kleine was al een beetje ingedaald. Qua kilo's zit er ongeveer ook 13/14 kilo aan. Mijn buik is gelukkig striae vrij maar mijn benen en borsten lijken wel oorlogsgebied. @betsie geniet van je verlof!!
Wat een mooi mannetje beempje fijn dat hij het zo goed doet snap je gevoel heel goed had ik bij Kiki ook. DSM sterkte spannende tijd. Voor de dames die met verlof zijn geniet er lekker van. 23-3 klinkt idd nog ver ik ben nu 34,1 dus vandaag zou ik officieel net verlof mogen maar probeer het nog 2 weken vol te houden lukt wel denk ik. Vandaag weer controle gehad eerst langs anastesist dat stelde echt niks voor maar goed wat moet dat moet. Daarna langs gynaecoloog bloeddruk was erg netjes 70/120 dus daar was ik erg blij mee. Echo was ook prima nog voldoende vruchtwater zag zelfs hele plas liggen dus dat was goed alleen onze kleine eigenwijze man ligt nog steeds in stuit doet hij al tijdje. Hij kan evt nog steefs draaien net iets gelezen over dat kindje dan evt afwijking kan hebben als ze in stuit liggen. Maak me maar niet te druk gynaecoloog zei er niks over dus zal wel goed zijn. Voor de bevalling maakt het niks uit krijg toch weer keizersnede die word de volgende afspraak met 36 weken gepland. Ook krijg ik dan weer een groei echo ben benieuwd. Veder is de kleine lekker actief nog voel hem gelukkig vaak vind ik fijn gevoel. Niks gezegd over indalen net foto van nu vergeleken met zwangerschap van Stijn deze baby ligt nu nog wel stuk hoger dan Stijn vandaar waarschijnlijk ook snel kortademig
Wat ziet Tim er lief uit! Groeit goed. Ik snap wel dat je voelt dat je wat gemist hebt. Wie weet is het je ooit nog een keer gegund. Voor diegene die nog moeten werken, succes nog even!! Vandaag weer een groei echo. Ben benieuwd. Ik ben 12kg aangekomen, en ben nu al een maand niet aangekomen, heel vreemd. Mijn boxkleed is binnen (koeka wafel) en mijn draagdoek 💖 Nog meer dragers hier?
Bizar he die vergeetachtigheid draaikont! En fabje gelukkig was de controle weer goed, en spannend hoor de volgende keer de datum plannen voor de ks!! Missme leuk kleed en draagdoek! Ik heb zelf meerdere draagdoeken/zakken en ook zo'n 'backpack' drager met frame voor als ze iets ouder zijn. Hopelijk kan ik de draagdoek nu meer gebruiken dan bij mn zoon. Toen was t de hele zomer hittegolf en zweette ie echt de doek uit (en ik ook) en daarna werd ie zo snel zwaar (met 6 mnd al 10 kilo, hij is een kleine reus nog steeds) dus veel dragen werd snel zwaar.
Ja dat had ik met de oudste ook in het begin. Veel te warm. Maar daarna een goede aangeschaft met wol erin. Ik heb daarna om mijn rug knopen geprobeerd en ging steeds beter, dus hij kan nu (met 3,5 jaar) nog in de doek 😂 maar dat doe ik niet meer met 17 kilo... de jongste wel (2 jaar), dat is nog prima te doen op mijn rug. Maar wel lekker om straks zo'n licht gewicht op je buik te hebben hangen 💓💖 Met zo'n frame heb ik ook. Die gebruikte we voor vakanties in de bergen. Als we lange stukken gingen wandelen.
Wat leuk te lezen dat hier ook draagsters zijn. Ik heb geen draagdoek maar bij mijn zoontje wel een draagzak gekocht. Deze wil ik nu ook weer gaan gebruiken. Niet continue, want met de wagen lopen vond ik ook heerlijk. Maar ik vond het ideaal als ik mn huishouden aan het doen was dat ik dan door kon gaan. Nam mn zoon in de drager op mn buik en samen deden we het hele huis stofzuigen dweilen etc. Ook boodschapjes deed ik regelmatig met de buikdrager.
@missme Ik zie dat onze oudste vlak na elkaar geboren zijn! Vandaar dat we allebei met een zeer warme zomer zaten waarin de baby's de draagdoek uit zweetten. @bloedtest Blijk flink hoge bloedwaarde voor bacteriele infectie te hebben en laag hb. Krijg dus nu - thank god na 6 weken zoveel ziek zijn - een ab kuur. En ga de floradix die ik voor na de bevalling had liggen nu alvast maar slikken ook. Hopelijk dat t hiermee eindelijk beter gaat, ik heb goede hoop!
Marianne1 fijn dat je nu iets er tegen krijgt. Hopelijk knap je snel op. Draagdoek of draagzak. Ik moet mij er nog steeds in verdiepen klinkt erg handig. Zo leuk, ik heb vandaag een baby in mijn buik die er echt een feestje bouwt😃 helaas, af en toe tegen mijn ribben. Maar blijft leuk, zie soms mijn hele buik bewegen. Moet eigenlijk boodschappen gaan doen, maar meestal als ik ga lopen stopt hij. Hebben jullie ook bij elektrisch tanden poetsen dat hij dan vaak iets meer schopt. Vandaag donkere rompertjes gewassen. Kan mij niet voorstellen dat hij maat 50/56 past. Zo klein. Volgende week toch nog paar daagjes naar hotelletje. Zo zin in. Ga niet ver, want heb soms krampen. En bij ver weg zijn paar daagjes, ben ik bang dat ik er onrustig van wordt. In het bubbelbad mag je nu niet meer toch? Mijn teennagels niet kunnen lakken is erg frustrerend. Ik weet het erg onbelangrijk. Maar als je altijd gekleurde teennagels heb en nu niet. Lijkt het net alsof bij je tenen je nagels ontbreken.
Haha, ik lak ook altijd mijn teennagels. 😂 Marianne, ik zie het, schelen een dag! Het was warm toen he!! Ik geloof zelfs 36 graden!! Echo weer gehad. Dame 2558 gram. Nog steeds veel water. Maar niet extreem meer. Over 2 weken echo bij de gynaecoloog en dan praten over wel of niet inleiden etc...
Fijn, dat het vruchtwater nu beter klopt. Bevallen met 36 graden lijkt mij inderdaad geen feest. Zijn hier meer mensen die deze periode ( afgelopen weken) het leukst vinden van de hele zwangerschap? Al worden de klachtjes wat meer, maar voel mij voor de rest beter dan de afgelopen maanden. Niet overgeven, niet meer misselijk, eindelijk weer uiteten kunnen gaan. Enorme kroket en pannekoek behoefte😀.