Wauw! Gefeliciteerd met Stijn. Hopelijk gaat de ademhaling ook snel goed en mogen jullie snel naar huis. Gelukkig ging het slapen in het ziekenhuis goed. Valt me op dat we met z'n allen het ziekenhuis steeds vaker zien. Hier niet echt nieuws. Gisteren met mn partner uitgebreid uit eten geweest en daarna naar de bios. Waarschijnlijk was dat de laatste x dat we er op uit gingen in lange tijd. Alleen met Pasen nog uit eten met de familie (wokken). Maar dat is toch anders.. Tim, Stijn,.... Op naar nummer 3...
Ja spannend wie wordt nummer 3?!!! Misschien moeten we een lijsje gaan bijhouden want de komende weken gaan ze allemaal geboren worden! Ben nu al benieuwd naar iedereens bevallingsverhaal ook, zo spannend/leuk allemaal!
1. Beempie- Tim- 29wkn, 6 dgn 2. Soullady- Stijn- 35 wkn, 0 dgn Heb het even met de bevallingstermijn erbij gedaan, omdat de lengte tegenwoordig vaak niet meer gemeten wordt. Kopiëren en aanpassen waar nodig. Zou leuk zijn als de meisjesbaby's in een roze kleur erbij worden gezet Soullady: gefeli met Stijn!! Hoop dat t een prachtig mannetje is geworden (maar dat zal vást! )
Hier onze zoon 2630 gram. De grootte is nog onbekend. Ze laten hem eerst even bijkomen. Voor de rest ben ik nog te moe om te reageren op jullie berichtjes. Maar komt komende dagen vast goed. Dank jullie wel voor de felicitaties. Even een fotootje erbij. Hij heeft zn vinger in zn mond net als op de echo's.
Snappen we allemaal volkomen hoor, soullady! Ga eerst maar eens rustig bijkomen en lekker genieten van Stijn! Prachtkereltje is t geworden!
Gefeleiciteerd met de geboorte van Stijn! Het gaat voor iedereen nu echt snel he. Steeds meer spanning en nieuwsgierigheid wie de volgende gaat zijn
Wat een schattige foto van Stijn!! Echt een mooi mannetje! Sterkte met bijkomen want alles en ook lichamelijk herstellen enzo.
@ Soullady, wat is het snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Stijn! Hopelijk mag ie snel met jullie mee naar huis. Rust goed uit en probeer te genieten van deze tijd. Sorry meiden ik heb wel alles gelezen maar mn geheugen laat me zo nu en dan in de steek. Hier een griepje te pakken dus. Gisterennacht/morgen weer enorm veel pijn aan mn onderbuik gehad. Of het waren weeën of het had te maken met een blaasontsteking. Gisterenmorgen maar gelijk urine laten testen en nee niks aan de hand. Pijn is weggegaan en ook niet meer terug gekomen... wat het nu was, geen idee dus. wel heb ik steeds vaker last van harde buiken. Ze voelen nu wel heel anders als een aantal weken geleden. Echt een opgeblazen gevoel, samentrekkingen van buik naar rug. Niet pijnlijk maar niet altijd prettig. Ik denk dat dit eerder voorweeen zijn. Ken het namelijk niet van de voorgaande keren. Wie herkent dit?
Wat een knapperd soullady! Rust maar goed uit meid! Veel plezier met wassen en uitzoeken draaikont. Altijd leuk werk om te doen. Nog een boterkoek gebakken mutsz? Hier smaakt hij heerlijk hahah Voorweeen: geen idee heb hier ook regelmatig harde buiken. Maar wanneer het voorweeen zijn zou ik niet durfen zeggen. Bevallingslijst: super leuk idee! Ben benieuwd wanneer De 3e baby zich aandiend.
Wat een knappe baby!! Komt vast goed de komende dagen. Ik denk dat het voor weeën zijn... Hier is mijn buik in een paar dagen als een baksteen gezakt.. zo gek. Ben erg benieuwd wanneer ze komt!
omdat onze beeb van de onderlijn van de curve naar bovenlijn is gegaan in nog geen 2 weken tijd. Dus ze gaan vanalles onderzoeken hoe dat ineens kan
Ik dacht al goh wat een hoopberichten zijn erbij gekomen, er zal toch niet nog een mama bevallen zijn? Wel dus! Wauw Soullady toch een goed voorgevoel gehad? Van harte gefeliciteerd met jullie Stijn en heel veel geluk gewenst met elkaar! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en mogen jullie snel naar huis! Jullie maken het sowieso spannend dames met alle bezoekjes en controles! Idd echt het laatste stukje nog hè! Hier alles rustig. Merk wel dat het wat pittiger begint te worden en ik snel moe ben. Langzaamaan echt toe aan verlof, nog twee werkdagen! Ik werk op twee locaties en bij 1 hadden we afgelopen donderdag een borrel en werd ik plots verrast met een mand vol cadeautjes! Was echt overdonderd zo lief! Dinsdag nog een etentje met mn andere collega's en dan mag de deur voorlopig dicht 😊 gek idee! Ondertussen is de kleine nog lekker actief. De groeiecho maandag was goed. Hij lag alleen wel als een sterrenkijker.. Daar krijg ik het wel een beetje warm van met het oog op de bevalling en evt keizersnede. Qua groei had hij een kleine afbuiging naar beneden maar moet zeggen dat ik me (en de vk ook) er niet druk om maak. Ze moeten in het ziekenhuis wel ook groeiechos gaan maken om het te blijven monitoren. We zullen zien.. Ondertussen deed onze oudste gisteren zomaar spontaan een plas op het potje! WaUw wat was ik trots 😊 (we zijn er nog niet erg mee bezig ivm evt terugval en wilden na de geboorte van de baby ermee aan de slag, maar nu kwam hij er opeens zelf mee!). Ook wel gek, hij wordt alweer zo groot en zelfstandig en straks opeens weer zo'n klein hulpeloos hummeltje erbij 😊 Nou rustig aan dames en succes met uitrusten, voorbereiden en puntjes op de i zetten!
Wat leuk littlemissme een mand met kadotjes. Sterkte nog even met je laatste 2 werkdagen dan kan je daarna lekker genieten en uitrusten. En wat heerlijk dat je oudste op het potje is geweest! Leuke mijlpaal!
Gezellig dat ik nog mee mag kletsen Ga proberen om op zoveel mogelijk te reageren (nu en de komende tijd). Er wordt druk gekletst dus als ik iemand per ongeluk vergeet is dat echt niet persoonlijk!! @ Soullady: Wat een knapperd is Stijn. Ik ben heel benieuwd naar het hele verhaal. Vrijdagavond zat ik ook in de auto voor een weekendje weg. En zei nog tegen mn vriend van wat als s nachts lag ik wakker en las ik jouw verhaal. Ben je ver van huis en had je wel wat spulletjes mee? @ Draaikont: fijn dat je wat bij hebt kunnen slapen. Hoe ben je vannacht doorgekomen? @ Freddel, Danielle en : alles weer/ nog rustig bij jullie? @ bakken: Die boterkoek klinkt goed, ga van de week ook maar met iets aan de slag denk ik! @ geboortelijstje: Leuk idee! De mannen nemen wel een voorsprong. Ben benieuwd naar nummer 3! @ Groeiecho: Ik heb sinds de 19 weken geen medische echo meer gehad (wel eind januari een 3d echo laten maken). Met 19 weken lag haar buikomvang ruim een week voor, ben dus erg benieuwd naar haar formaat. Zijn er meer dames zonder groeiechos? @ indalen: Hier is de kleine nog niet ingedaald en een kleine week geleden lag ze overdwars. Is dit nog herkenbaar? Verder voel ik me goed. Merk wel dat ik misschien nog iets te lang en te veel heb doorgewerkt (weekjes van 40+ uur). Op het moment zelf ging het nog wel maar nu voel ik me wel echt op (heel moe en opeens veel lage rugpijn en pijn in mijn liezen). Komende dagen dus maar lekker uitrusten en eindelijk toegeven aan de nesteldrang