Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Succes morgen freddel! Spannend, hopelijk kun je nog een beetje uitrusten vanavond en slaap je goed :)

Heb heel snel bijgelezen, superdruk geweest gisteren en vandaag dus ga vroeg onder de lakens! Ik probeer snel op iedereen te reageren...! Iedereen een leuke paasdag gehad vandaag?

2. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Even snel een berichtje:

@ Freddel, heel veel succes vandaag en wie weet heb je vandaag al je kleine wonder in je armen. Zet em op!

@ iedereen: fijne tweede paasdag vandaag.

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Bedankt meiden!!
    Even snel een berichtje vanuit het zh!
    Ik heb mn 1e tabletje gehad. Bij het toucheren bleek dat ik al 1cm ontsluiting had en ze kon het hoofdje aanraken dus dat is goed nieuws! Het kan wel nog 2 dagen duren met de tabletten, maar het kan ook heel snel gaan.
    Helaas moet ik wel 24 uur blijven na de bevalling om mn bloeddruk in de gaten te houden, maar dan hebben we wel lekker tijd om met die kleine kennis te maken en even te wennen..
    Ik hou jullie op de hoogte (voor zover ik dat straks nog kan ;))

4. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes meid. Het wachten kan soms lang duren! Hopelijk heb je meer geluk dan ik! Hou je ons op de hoogte?
    Over 3 uur dus volgende tabletje?

5. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Pff begin wel gelijk krampen te krijgen! Volgende tabletje idd over 3 uur ongeveer! Spannend allemaal zeg:D

6. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Succes freddel! Wat spannend allemaal, zet hem op meid!

7. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Oewwww freddel! Suc6 . Wat spannend allemaal zeg!

8. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    @freddel. Ja je kan ook geluk hebben en dat na 1 of 2 tabletjes je lichaam erop reageert en de krampen over gaan in weeën.
    Ik had van te voren 2 cm. De tabletjes zorgde voor een onrustige buik en 1 cm erbij. Dus de volgende dag 3 cm zonder een wee gehad te hebben 😂 toen kon wel de inleiding meteen beginnen.

Ik ga voor je duimen.
    Hier een kleine voorproef van het kamertje 😀

Bijgevoegde bestanden:

9. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    @missme, het gaat nog wat sneller! Ik heb 1 tabletje gehad vanochtend en net had ik al 3cm en hebben ze mn vliezen gebroken!:$
    Nu is het afwachten of ik weeen krijg en anders zetten ze straks de opwekkers aan. Maar de kans is iig groot dat ik vanavond mijn kindje al krijg zeiden ze! :D:D

10. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Dat gaat lekker vlot zeg!! Ik ga voor jullie duimen meid.
    Mocht je vandaag je kleintje al kunnen vasthouden: geniet ervan!!

11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.618
    13.846
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Freddel: superspannend om alle ontwikkelingen steeds bij te kunnen lezen :D
    Hopen op n prachtwonder deze stormachtige tweede paasdag.. :)

Draaikont: ja wat slaapzakken. Was wel prettig want van de meeste maten hebben we er nu twee, dus handig als er 1 in de was zit. En nog een paar houten puzzels 'voor later'. Dus dat gaat nog n poos de zolder op.

Manlief is zojuist klaar met alle klusjes vd kleine.
    Nieuwe lamp opgehangen, dimmer op de muur, band van kinderwagen opgepompt, en o.m. de box gesopt.
    Kan ik straks eindelijk de boxkleden in de boxla stoppen tezamen met t speelgoed.
    Ruimt dat ook weer lekker op.
    Vluchttas inmiddels ook klaar.
    Dan nog een wasmand of 2 à 3 met wederom babyspul en straks doen we de klossen onder t bed (matras staat nu nog ff te luchten) en uiteraard gelijk ff t kraammatras opmaken en dan afwachten maar totdat de kleine komt! :)

12. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Super leuk kamertje missme!

Wat fijn dat het vlot gaat freddel! zet hem op en geniet ervan!

Edit: zie je berichtje nu pas hummeltje: fijn dat alles bijna klaar is. Is het nog helemaal rustig bij jou?

13. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @freddel zet m op! Fijn dat t nu doorzet en je echt gaat bevallen! Succes! Leuk hoor, een paaskindje. :)

@hunmeltje mooi dat alles klaar is nu, dat scheelt weer. Nu kan je lekker uitrusten tot de kleine komt!

@draaikont hoe is t nu bij jou in je buik? Iets rustiger of rommelt t nog steeds zoveel? Fijn dat de pammetjes relaxed zijn en dat je beter slaapt nu!

Vandaag 2 x achter elkaar onverwacht bezoek gehad, waaronder mega drukke kids, dus ben helemaal gesloopt nu! Heb me even lekker boven teruggetrokken nu om bij te komen. :)

14. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Super spannend feddel fijn dat het zo blog gaat.

Ik ga zo weer veder met de geboorte bedankjes
    Wil graag me voetenzak afmaken maar wacht op me knopen grr

Mooi kamertje missme

15. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Oooo freddel wat super spannend allemaal! Succes

@ marianne mijn buik is inmiddels wel rustig weer! Door het betere slapen ben ik zelfs net even met manlief wezen lunchen en even bij schoonouders geweest.
    Dat is eigenlijk voor mij heel bijzonder. Geen paasbaby hier ;)

Lekker uitrusten Marianne!

16. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend freddel. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kun je gauw je kindje in je armen sluiten

Draaikont wat fijn dat het iets beter gaat. Gelukkig slaap je ook wat beter !

Mom86 wat een lief kamertje ! Heerlijk dat alles bijna klaar is

Hier sinds vannacht helse bekkenpijn. Vooral rondom mijn schaambeen. Lijkt wel of alles ontwricht is. Ik ken dit helemaal niet van mijn andere zwangerschappen. Lopen, draaien in bed, opstaan. ..... het voelt echt vreselijk. Herkent Iemand Dit ?

17. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Owwww freddel wat spannend! Leuk dat je ons zo op de hoogte houd😄

Draaikont: fijn dat je buik weer rustiger is. Rustig aan meid.
    Missme:wat een leuk kamertje! Echt schattig!

Owjeej nu ben ik de rest allemaal al weer kwijt....
    Hier gaat alles rustig.

18. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Betsie helaas herkenbaar. Ik merk dat hoemeer ik zit hoe erger het word. Van staan krijg ik hele dikke voeten dus zat veel met mn voetjes omhoog. Maar dan kon ik dus amper opstaan erna. Nu dus steeds liggend op de bank voor mn voetjes.
    Maar helemaal voorkomen kan ik het niet. Ik heb vooral veel pijn tussen mn benen maar dan aan mn bekken wel. En inderdaad het gevoel alsof ik op losse schroeven loop -_-

19. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Freddel spannend zeg! Ik denk dat je nu je weern aan het wegpuffen bent :p succes meis

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Freddel, wooow wat spannend. Succes meid, voor je het weet heb jij je wondertje in je armen. Laat het ons weten..

Missme, mooi kamertje. Leuk gedaan!

Draaikont, fijn dat je beter slaapt en ook even de deur uit gaat. Zo gaat de tijd toch sneller ;) Morgen zijn wij alweer 38 weken!!! :$ Wat gaat het ineens snel.

Betsie, vreselijk die pijn. Sterkte meis. Hoop dat het minder wordt en dat de laatste loodjes niet al te zwaar voor je zullen zijn. Nee ik herken het niet, misschien iemand anders..

Hier gaat alles goed. Net nog even wat dingen gekocht op de mama mazzeldagen. Weer overbodige dingen.. Maar vandaag was mijn man medeschuldig :D

Deel Deze Pagina