Betsie, herkenbaar!!! @ freddel je zal vast nu bezig zijn met de weeën heel veel succes. Hopelijk loopt alles goed ben erg benieuwd naar de naam en het geslacht!!
Hahaha zo spannend dit he dames! Hopelijk zien we morgen ochtend een leuk babytje voorbij komen😄
Nou. Als ze rond 2 of 3 uur misschien aan de wee opwekkers is gegaan. Dan kan het best snel gaan. Gaat het niet snel dan verhogen ze de wee opwekkers gewoon 😂 Maar het persen kan natuurlijk ook nog een uur of wat duren... spannend. Ik hoop voor haar dat ze vanavond nog mag baby knuffelen 💙💖
Ja zeker spannend en freddel wist ook t geslacht nog niet toch? Baby nummer 3 van ons groepje, ben erg benieuwd ook hoe t allemaal is gegaan/gaat.
Haha we leven allemaal in spanning mee! Ben zo benieuwd! Hoop dat het allemaal goed gaat 😊 Vandaag een productief dagje gehad! Ziekenhuistas check, traktaties voor opvang inpakken check, superleuke bolle-buiken-foto's met mn zoontje check! 😄 En het nieuwe topmatras ligt klaar (ipv klossen ivm boxspring). Morgen voor het eerst controle in het ziekenhuis.. ben benieuwd..
Spannend hoor van freddel. Ik kwam ook nog even kijken of er nog nieuws was. Maar nee. Ik moet morgen weer naar de gynaecoloog. Vanaf nu elke week.
Littlemissme en betsie, suc6 morgen met de controles. Hopelijk allemaal positief nieuws. Hier nu al lekker op bed. Kreeg ineens migraine achtige hoofdpijn... Heb ik sinds ik zwanger ben niet meer gehad. Paracetamol genomen en nu mijn bedje in.
Hihi ik kwam ook kijken of er misschien nieuws was van freddel spannend! Succes met de controles meiden! Hopelijk is alles goed ..
Hoi meiden! Bedankt voor jullie medeleven! Hier is t idd heel snel gegaan.. vanavond om half 7 is onze dochter geboren! Ze hadden de weeenopwekkers aangezet en die zouden iedere 20 min verhoogd worden.. maar dat hebben ze niet hoeven doen. Op die eerste dosis kreeg ik een weeenstorm van half 2 tot half 5, toen moest ik pijnstilling, maar ik was ineens al 9cm dus dat kon niet meer. Om half 6 mocht ik persen en binnen een uur was ze er! Het was heel heftig maar het was het zeker waard! Hopelijk mogen we morgenavond naar huis! (We moeten sowieso 24 uur blijven ter controle) Ik zal binnenkort wat uitgebreider verslag doen!
Freddel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Gelukkig is alles goed met jullie. Geniet lekker van elkaar en hopelijk mogen jullie morgen naar huis..
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Fijn dat het goed is gegaan! Hopelijk morgen lekker naar huis, geniet ervan!!
Wauwieee! Freddel wat snel... Gefeliciteerd met jullie beebje Hopelijk gaat alles goed met jullie verder... Rust maar goed uit!
Feddel gefeliciteerd met jullie dochter wat fijn dat het zo snel is gedaan hopelijk gaat alles goed en mogen jullie vandaag lekker naar huis
Wowie, een meisje Leuk! Gefeliciteerd! Ik wilde nog op een meisje inzetten gister, maar helaas wilde mn toetsenbord van mn foon weer es niet meewerken... Woozl: ben jij nu ook 21 april uitgerekend net als ik en o.m. Danielle1987? Hier rommelt het redelijk ja. Af en toe voorweeën en verder flink harde buiken doordat de kleine zo druk is. Gister bed op klossen gezet en matras omgedraaid. Slechte nacht gehad daardoor. Pak m beet van 00.45 tot 5u geslapen.. :s Hopen dat ik de nachten hierna wat beter slaap voordat de kleine zich aandient. Vraagje: iemand enig idee wat de toegevoegde waarde is van n vuilniszak om je binnenste kussensloop? Lees dat overal bij t opmaken van t kraammatras..