Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm... Ja lastig draaikont. Ik heb het de vorige 2 x gehad met tabletjes. De 1e dag lag ik de hele tijd in het ziekenhuis en aan het eind van de dag weer naar huis... idd een saaie dag.

Ik heb vandaag weer controle bij de gyn. En gaan dan kijken hoe het er van onder voorstaat ivm de inleiding volgende week. Benieuwd of het ook een ballonnetje wordt. Weet jij wat het verschil is eigenlijk?

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Spannend ook voor jou! Ik heb geen idee verder... Hier hebben ze het alleen maar over ballonnen.

3. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben allemaal wekelijkse controles nu toch? Heb met 36,6 laatste gehad en pas met 39 weer. Blijf t toch vreemd vinden in dit stadium ruim 2 wk er tussen, met te weinig vruchtwater en al paar keer doorgestuurd vanwege minder leven.

Succes vabdaag draaikont! Vooral met wachten, maar wie weet gebeurt er al iets....

4. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@ draaikont, heel veel succes de komende dagen. Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig en heb je de kleine sneller in je armen dan verwacht.

5. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    #4185 mutsz1991, 31 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2016
    Draaikont succes met jezelf entertainen, hopelijk kan je zo nog wat slapen of heb je iets te doen.

Marianne ik vind het ook maar een vreemd verhaal hoor! 2 weken ertussen terwijl je al een paar keer doorgestuurd bent en verminderd vruchtwater hebt.

Hier ben ik vanaf week 35 overgedragen aan de gyn en moet elke week komen. Vorige week een groeiecho gehad om te kijken hoe de baby ervoor stond. En deze week weer een echo gehad om te kijken of ze als sterrenkijker lag of gewoon omdat ik het idee had dat ze gedraaid was. Ze was inderdaad wel gedraaid maar lag wel nog goed. Hoewel ze wel erg beweeglijk is. De gyn zei letterlijk, het is hopen dat ze goed ligt als je weeen beginnen :) dus spannend wel.

Hebben jullie dat ook? Dat je soms moeite hebt met onlasting terwijl het niet hard is zegmaar. Sorry klinkt onsmakelijk. Maar hier dus een baby die geregeld mn darmen dicht drukt waardoor ik ophopingen krijg die ik maar met heel veel pijn en moeite naar buiten krijg 😦

6. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Draaikont heel veel suc6!

Marianne ik vind het ook heel vreemd... Ik heb een zwangerschap zonder complicaties en moet vanaf week 36 ook gewoon iedere week komen....

Wat een mooie voeten zak zag ik voorbij komen zeg!
    Andere dames heel veel sterkte en suc6 met de laatste lootjes.
    Er staat weer zovel dat ik gewoon weg niet meer weet welka verhaal bij wie hoort...

Hier vandaag de 37 weken gehaald! Mag nu lekker thuis bevallen. Voelt als een mijlpaal! Zo eerst maar even lekker zwemmen met een vriendinnetje. En daarna komt mijn moeder mij helpen in huis. Ramen lappen enz.

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Weet niet of ik het al gezegd had, maar wat een gave voetenzak zeg!! Echt knap dat je dit zelf kan maken. 😊

8. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    We komen steeds dichterbij :)

@mom86, ja volgens mij is het heel normaal na de 36 weken elke week op controle te komen. Ik zou er echt om vragen! Straks gaat er iets niet goed en hoor je met 39 weken ineens dat het moet komen of ingeleid gaat worden. Dan kan je er niet meer op voorbereiden!

9. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Heel veel succes/sterkte Draaikont!

Hier nog 45 minuten het vieze suikerdrankje laten werken en dan weer bloedprikken. Dan vanmiddag urine inleveren.

Morgen weer bloedprikken waarschijnlijk en afspraak met gyn over uitslag urine en een ctg (heb al even gevraagd of het bloedprikken van morgen niet ook gewoon vandaag kan. Heb moeilijke aderen en gisteren ook al geprikt). Ze gaan vragen of dat mag..

Idd hier ook vanaf 36 weken elke week een controle. Ook als ik bij mijn verloskundige mag blijven (ga ik niet van uit).

Fijne dag allemaal dames. Nog even.... En hoop dat de bevallen dames beetje opknappen.. 😊

10. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ik had gisteravond ineens erge krampen bij litteken keizersnede en schaamstreek ik dacht nog zou het maar na half uur ofzo was het weer over. Veder hier niks bijzonders te melden gelukkig alles gaat ze gangetje moet nog erg aan me verlof wennen vind het wel erg fijn dag ik niet meer hoef te werken.

@ Marianne bij mij had er ook nog 2 weken tussen gezeten als me bloeddruk vorige week niet te hoog was dan had ik ook bij 36 weken en dan 38 weken weer controle daarna pas elke week. Maar bij verminderd leven en vruchtwater is dat idd wel gek dat heb ik beiden niet omdat bloeddruk nu 2x goed was moet ik ook pas volgende week donderdag weer terug.

Spannend draaikont hoop dat je de dag beetje doorkomt vriendin van mij is ook begonnen met ballonnetje die mocht die dag volgens mij gewoon naar huis en moest de dag erna terug maar dat weet ik niet zeker

Dank je mom86 en danielle ben er ook best trots op normaal haak ik eigenlijk alleen knuffels enz. Het is niet echt een moeilijke steek even op YouTube gekeken hoe het moest is alleen erg veel werk. Al heb ik niet elke dag gehaakt met Stijn gaat dat gewoon niet altijd ben er erg blij mee 😊

11. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @fabje ja dat kan dat je naar huis mag maar omdat ik verdacht wordt op zwangerschapsvergiftiging moet ik blijven.

De ballonnen zitten erin! Niks van gevoeld... Nu maar wachten!

@martim sterkte net je suikerdrankje!

@marianne hier is het ook normaal op wekelijks te komen vanaf week 36

12. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend draaikont. Heel veel succes! Is dat geen raar gevoel zo'n ballon?

13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Dank je wel! Nee het enige waar ik nu last van krijg ik pijnlijke buik.
    Inbrengen voelde ik niks van.
    En er hangen 2 slangetjes uit me die zitten vast geplakt aan mijn been.
    Dat maakt het naar het toilet gaan wat uitdagender. Hahaha

En de baby vond de ballon niet zo leuk toen hij er net in zat!
    Hartslag schoot naar 225 en ze werd echt heel wild. Inmiddels is ze weer rustig.

14. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Spannende dagen staan er dus weer voor de boeg. Jullie komen met z'n allen ook steeds dichter bij de eindstreep.
    Feddel gefeliciteerd!!!
    Lietjuh en Draaikont spanned hoor, hopelijk gaat het nu lekker vlot en mogen jullie snel jullie kleintje in de armen sluiten.
    Zag een hele mooie voetenzak voorbij komen, super dat je dat lekker zelf kunt. Ik kan niet haken en heb er het geduld niet voor.
    Beetje vergeten wat er verder allemaal gekletst is sorry. Kijk af en toe ff mee maar heb geen tijd om alles mee te lezen.
    Zo raar dat ons mannetje gewoon al weer bijna 8 week is... Het gaat heel erg goed met Tim, hij is nu 3110 gram en 48 cm lang. Hij is dus al 10 cm gegroeid en verdubbeld in gewicht. Het is een heel lief, rustig en tevreden mannetje. Hij huilt eigenlijk alleen maar als hij honger heeft of je hem uit bad haalt. Hij vindt dat dobberen in een warm bad zo lekker.... Ik kom een beetje tot rust, krijg alleen nu wat lichamelijke klachten. Mentaal gaat het nog steeds niet zo goed, vindt het nog erg lastig om alles een plekje te geven. Zo balen, ondanks dat ik borstvoeding geef ( is wel terug gelopen, kan nog maar de helft van de voedingen leveren) ben ik vorige week ook al weer voor het eerst ongesteld geweest :(

15. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel spannend hoor. Hopenlijk gaat de ballon zijn ding doen voor je. Mag je wel lopen dan met dat ding erin?

16. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje beempie. Fijn dat Tim zo gegroeid is! En zorg goed voor jezelf. Probeer idd alles een plek te geven. En nu alweer menstruatie, naar!!

@draaikont spannend! Ben benieuwd!

Ik afspraak gyn gehad. Kindje ligt ingedaald en vast in bekken, 1 cm ontsluiting (Net geen 2 vingers) baarmoedermond nog stug dus start ik 6-4 met ballon. Tenzij het 3 cm is geworden zouden ze direct beginnen met vliezen breken. Dat is spannend en afwachten.
    Ik mag idd na een paar uur naar huis als ballon geplaatst is.

17. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Op het moment lig ik nog aan de ctg dus nu even niet! Maar mag zo gewoon lekker aan de wandel.

18. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @missme spannend hoor! Hopelijk heb je al genoeg ontsluiting om de vliezen gelijk te breken.
    Ik had van mezelf 1 cm... Helaas te weinig

19. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm spannend. Ja hier nu ook 1 cm. Maar idd te weinig. Heb nog een week om er 3 van te maken 😛

Ik ben al blij dat ze ingedaald is. Bij de 2e inleiding hebben ze dat handmatig gedaan tijdens het breken van de vliezen. Dat was erg pijnlijk! Dat hoeft gelukkig niet meer!

20. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend allemaal meiden

Deel Deze Pagina