Jeej de site is weer online!!! Wat duurde dat lang zeg... Er is nu alleen al weer zoveel gekketst dat ik vergeten ben wat bij wie hoort😂 Inleiden: Dames met ballonnetjes of die vandaag/ van de week worden ingeleid heel veel suc6 en sterkte! Draaikont: geniet lekker van je kleine meisje. Wat een bevalling zeg... Wat is de naam geworden van jullie meisje? Ledikant opmaken: hier heb ik hem wel opgemaakt. Melk borsten: ja hier ook sinds vanmorgen... En mijn borsten voellen ook gespannen ofzo. Heel raar. Hier gaat alles goed. Veel last van voorweeen. Maar helaas zet er nog niks door... Ook nog geen slijmprop verloren. Sinds het weekend begin ik ook vocht vast te houden. Maar goed dat zijn allemaal laatste lootjes. Verder voel ik mij prima! Dus nog geen baby hier😉 Hoop dat ik niemand vergeten ben....
@missme mag je gewoon naar huis met zo'n ballon in dan?? Had geen idee. Heb zelf ook alleen ervaring met tabletjes (duurde wel lang), maar waarom deden ze vorige keer tabletjes en nu ballon bij je? Snap dat t onrustig is voor de kinderen, elke keer naar oppas en weer naar huis en terug naar de oppas. Hoop echt dat het snel doorzet voor je. Wat moet je eigenlijk doen als de ballon eruit valt? Naar t ziekenhuis en dan aan infuus? Veel sterkte vandaag!!
Omdat je van tabletten meer harde buiken enzo krijgt en de hele dag in het ZKH moet blijven. En bij ballon mag je na een paar uur naar huis. Maar net na mijn post is de ballon eruit gevallen. Kindjes weggebracht en nu op de verloskamer. Zo eerst 30.min CTG en dan kijken of het tijd is voor ruggenprik, vliezen breken en wee opwekkers... keep you posted!
Ik heb zelf geen ervaring hiermee maar weet dat ze bij ons bij de verloskundige praktijk hem ook hebben ( je kan hem hier lenen en de plakkers kopen). De ervaring tot nu toe is wisselend. Sommige hebben er veel baat bij gehad en sommige vonden het niks. .
@missme, spannend!! Hopelijk zet het nu gewoon door. Vocht vasthouden, dat heb ik ook sinds een paar dagen. Toch mn trouwring maar af gedaan voordat het dadelijk niet meer kan. Melk, hier al enkele weken last van melk verlies. Heb overigens toch besloten om weer voor flesvoeding te gaan. Voorgaande keren geen last gehad van stuwing oid... dus nu ook maar hopen op het beste. Harde buiken /voorweeen: lijken soms vervelender te worden. Ondanks dat ze ingedaald is en vast ligt toch nog regelmatig pijnlijke steken van onderen... vooral gisterenavond was het gewoon echt niet prettig meer. Nu gaat het wel weer zolang ik rustig aan doe. Bloeddruk en hb (6,6) waren laag bij de controle van eregisteren. Nu maar aan de extra vitamine..
Missme, wat spannend!! Houd ons op de hoogte.. Heel veel succes. Marianne, heeft het strippen wat opgeleverd? Heb je nog voorweeen/krampen aan overgehouden? Geen ervaringen met de geboortetens. Ik ga ook straks naar de verloskundige. Ben zo benieuwd of strippen mogelijk is.
Succes @missme!!! Vandaag heb je gewoon je baby, wat fijn! Hopelijk gaat het voorspoedig! @strippen heb 24 uur gerommel gehad maar nu is alles weer rustig. Had eerst t idee dat ik echt op t punt van bevallen stond, nu denk ik dat ie best nog wel eens lang kan blijven zitten. @lekkende boobs Heb dag nog nooit gehad voor de geboorte. Nu ook niet. Qua bv/fv ga ik kijken hoe t gaat in de kraamweek. Ik ga sowieso niet dubbelop kolven en flesjes geven, dus het is of wel bv of geen. Heb de flesjes voor de zekerheid maar alvast uitgekookt en een pak nutrilon klaar staan. Maar het lijkt me stiekem best leuk als het nu wel een keer goed gaat met bv. @firstbaby Hopelijk kan de vk je zo strippen! En levert het wat op dan. Ben benieuwd! Wie weet heb jij ook vandaag of morgen wel je baby! @mom Wat vervelend dat je zoveel voorweeen blijft houden terwijl het niet doorzet. Hopelijk heeft al dat voorwerk al wel voor iets van ontsluiting gezorgd.
Succes missme!!! Spannend Iedereen met controles vandaag/mogelijk strippen..succes! Ik moet ook vanmiddag ben vooral benieuwd naar de groeiecho!
Jee, het forum doet het weer. Geloof dat de update niet helemaal gelukt is. Gister heb ik de nieuwe site wel gezien (stonden ook een aantal berichten op die nu weer weg zijn???). Hopen dat voorlopig het oude forum gewoon blijft zodat we gezellig verder kunnen blijven kletsen. Gelukkig hebben we geen bevallingen gemist Moet zeggen dat ik de draad een beetje kwijt ben na een aantal dagen zonder forum, maar ik ga weer een poging wagen: @ draaikont: Gefeliciteerd met jullie dochter. Klinkt als een heftige bevalling, hoop dat jij en de kleine zijn bijgekomen en jullie draai hebben gevonden. Snap heel goed dat je de naam niet openbaar wil maken. Als de kleine er straks is heb ik daar ook moeite mee. Misschien kunnen we in de besloten club wel de namen dalen/ fotos plaatsen? @ MIssme: Heel veel succes vandaag, hoop dat je je meisje snel in je armen hebt! @ Annemie: Fijn dat ze is ingedaald en dat je de 37 weken gepasseerd bent (toch ook wel een beetje magische grens). Nu maar afwachten @ Elianne: Is het heel duidelijk als je de slijmprop verliest? Is dit nog bloederig of echt helder/ wit slijm? @ mutsz: Wat vervelend van het vocht vasthouden. Ik heb hier ook een beetje last van. Bij mij blijft het gelukkig beperkt tot handen en voeten. Merk dat zoutloos eten voor mij wel echt helpt. @ Marianne: Is snap dat dat een flinke tegenvaller was. Gelukkig was je VK meewerkend toen na je hormonenbom . Merk je al wat van het strippen? Wel vervelend dat het op die manier moet . @ fabje: Ik heb de eerste druppels ook al gespot. Gelukkig maar een heel klein beetje en alleen als ik zelf knijp als mn borsten gespannen zijn We zijn er in ieder geval klaar voor als de kleintjes komen @robano: Wat voor een webwinkel ben je aan het opzetten? Ik heb het wiegje al opgemaakt maar er wel een hydrofiele luier opgelegd om zo de ergste stof tegen te gaan. @ mom86: sterkte met de laatste loodjes. Hopelijk ben je er bijna @ firstbaby: Hopelijk wil de VK je strippen, succes! Hier begint het een klein beetje te rommelen, maar niets serieus. Afgelopen dagen een branderig gevoel in mn onderbuik. Moest ook opeens veel kleine beetjes plassen. Urine laten testen bij HA, het is iig geen blaasontsteking. Is dit herkenbaar voor iemand? Straks ook maar even bespreken met de verloskundige.
Helaas meiden. Ballon was eruit en toch maar 2 cm. Opnieuw een ballon en nu weer thuis met een beurse onderkant. Lang leve inleiden 😣 nu afwachten of die er uit valt. Morgen om 8.00 weer melden. Is er niks veranderd gaan ze er een tablet bij doen... Baarmoeder was wel 3/4 verstreken
Balen dat het niet sneller gaat Wel fijn dat je nu weer naar huis mag. Hopen dat het vanaf nu sneller gaat, zet hem op!
Miss me : heel veel succes vandaag meid. Hopelijk Gaat alles voorspoedig. Fabje : sorry ook ik was even abuis. Maar jij mag dus nog even genieten van je zwangere buik. Marianne : wat fijn dat ze gestript hebben..jammer dat je verloskundige zich in eerste instantie niet weer aan haar woord hield. Ik heb sowieso erg veel moeite met verloskundigen. Je zou er bijna geiten wollen sokken bij bedenken bij de meeste van hen. Ik ben erg blij met mijn gynaecoloog. Nooit hoef ik te zeuren, zorgen worden meteen opgelost, elke controle sowieso een echo, indien wenselijk extra groei echo's en vanaf 37 weken per week bekijken wat ik wil en wat er mogelijk is. Dat geeft echt zoveel rust. Ik hoop echt dat het strippen succes heeft gehad en het Door zet. firstbaby : veel succes ! Hier vandaag 38 weken ! Wat komt het dichtbij nu he.
@missme onee wat balen zeg! Had je liever meteen tabletjes gewild, of mocht je zelf kiezen ballon of tabletjes? Hoop echt dat deze er ook snel uitvalt en dat je alsnog over paar uur aan t infuus kan. Sterkte! @betsie ja he dat beeld heb ik ook, met de geitenwollensokken vond de vorige keer de gyn ook erg fijn: praktisch en duidelijk en goede controles. Heb net overleg met vk gehad en het bleek wel echt een misverstand te zijn. Naja zand erover. Nu voor maandag de volgende strippoging staan, en gaan na de 40 wk al contact zoeken met gyn zodat als de baby blijft zitten ik ook echt op 41 wk word ingeleid. Dat geeft wel een fijn gevoel. Maar inderdaad zoals je zegt bij de gyn met elke controle een echo en alles goed in de gaten houden voelt bij mij ook fijner dan om de week mn bloeddruk laten meten bij de vk....
Balen Missme, hopelijk gaat het snel werken en heb je je kleine snel in je armen. @woozl: ik ben een eigen sieraden webshop aan het opzetten waarvan ik veel zelf maak. Erg leuk en verslavend is het. Het wiegje ga ik over een paar dagen denk ik dan ook maar opmaken met nog een doel erover heen tegen de eventuele stof. Moet ik eerst ff googlen hoe ik moet opmaken