Jammer missme!! Duim voor je dat het morgen vlot gaat! @bedje opmaken: hier ook al opgemaakt! @robano: leuk zeg! Dan ben je daar ook lekker mee bezig, leuke afleiding zo die laatste weken! @marianne: is het nog aan het rommelen of is het weer even rustig? Net op controle geweest! Al het rusten is toch goed geweest, ukkie is prima gegroeid en zit zelfs weer op de gemiddelde lijn! Hy wordt nu ongeveer 3100 gram geschat, morgen ben ik 39 weken dus dat was volgens mijn groeicurve helemaal prima! Valt echt een last van mijn schouders .. verder lag hij startklaar volledig ingedaald en vast in mijn bekken (dat voel ik ook!) nu afwachten wanneer hij besluit te komen kijken ..
He bah missme! Dat is balen hopelijk komt het snel oo gang. Faartje wat fijn de de kleine weer lekker gegroeid is! Nu afwachten wanneer hij zich aandiend. @wiegje die staat hier sinds vandaag ook klaar (naja de kinderwagen) Hier vandaag de keuken schoon gemaakt. En nu staat er een lekkere appelcake in de oven😉
GeboorteTENS: onze VKpraktijk heeft er 1, maar ja... als die net in gebruik is zit ik mooi zonder.. En met de mk vorige keer had ik nogal wat rugweeën, vandaar.. Bedje opmaken: wel alles klaargelegd, nog niet opgemaakt. Lekkende boobies: heb ik al vanaf een week of 26à 28! One born every minute: zit ik net te kijken, is er 1 waarbij de vliezen braken en die vervolgens in het geboortebad gaat! :O Mag toch helemaal niet ivm infectiegevaar??! Is nog in n ZH ook :O Succes voor alle dames met ballon, inleiding, verloren slijmprop en dergelijke! Wordt gek van t toetsenbord op dit toestel dus ik ga weer gauw.
Miss me : echt dolle pret dat inleiden. .... not vind het onwijs balen voor je ! Marianne: Hopelijk is het niet nodig om nog een keer te strippen en besluit baby spontaan te komen. Faartje : wat een fijn nieuws zeg ! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is. Dat voelde ik gisteren ook toen de gynaecoloog zei dat de groei zich leek te stabiliseren van reuze groei naar gemiddeld buiten de baarmoeder mag hij straks uitblinken maar ben nu maar gewoon gemiddeld Wiegje: hier staat het wiegje ook al opgemaakt klaar. Zo lief. Sta er elke avond bij te zwijmelen. Ledikanten staat in de slaapkamer van de baby ook al opgemaakt. Daar zou hij overdag weer gewoon slapen. Ik heb er echt eindeloos over gedaan om het eerste pakje uit te kiezen. Had zoveel leuke gekocht ! Nu toch, na drie keer veranderen, een definitieve keuze gemaakt
Bad: ik heb het net ook zitten kijken. Heb eigenlijk geen idee. Maar vroeg het mij ook af ja... Bedjes: blijft schattig he! Hier ook steeds even kijken en dag dromen😉
@faartje mooi gewicht!! @danielle lekker zo'n appel cake! @betsie leuk 1e pakje kiezen!! Nee inleiden leuk.. NOG Meiden. Vanmiddag om 13.30 is de ballon eruit gevallen. ZKH wilde me morgen pas zien maar ik wilde graag weten hoe het er voor stond en anders een tablet vandaag. Mijn VK heeft ze gebeld en aan de hand daarvan mocht ik toch langskomen. (Om teleurstelling morgen te voorkomen) Ruim 3 cm ontsluiting en goed verwerkte baarmoeder, perfect klaar om in te leiden morgen. Dus om 8.00 beginnen ze met vliezen breken en dan ruggenprik, dan pas het infuus met de wee opwekkers het moet wel heel vreemd lopen wil het morgen niet uitlopen op een baby 😉
@missme wat fijn dag t morgen dan echt gaat gebeuren!! Spannend hoor. En fijn eerst ruggeprik aan en daarná pas oxitocine. Probeer nog even goed te slapen en heel veel succes morgen!!
Geboorte bad : er zijn toch zoveel baby's die in bad geboren worden. Ik vind het allemaal wat overdreven hoor. Net als dat ik las dat je niet meer in bad mag als je slijmprop verloren bent. Sorry maar aan die onzin doe ik niet mee. Ik blijf gewoon lekker in bad gaan. Misseme : hehe eindelijk !! 8 april is een mooie dag om geboren te worden !
missme: superspannend!!! Heel veel succes morgen. Hoop dat de bevalling zelf wat easier voor je mag gaan! mom86: ik denk dat je het niet helemaal goed getypt hebt? Zoals jij t schrijft zou t betekenen dat je zo'n 9 maanden helemaal niet in bad mag Voor zover ik weet mag t pas niet meer na vruchtwaterverlies, netzoals je dan ook geen sex meer mag hebben.. @betsie: tuurlijk worden er baby's in bad geboren, maar dat mag dus alleen onder bepaalde omstandigheden.
😂😂Oeps... ja ik bedoel ook als je vliezen gebroken zijn en je nog geen weeën hebt (dat je dan nog niet in bad mag). @missme, heel veel succes de komende 24 uur 😉👍
Missme1 wat spannend! Heel veel succes morgen, duimen dat het allemaal voorspoedig mag verlopen! Hier vandaag ook weer controle gehad. M'n bloeddruk was nu gelukkig weer netjes. Had dezelfde vk als de vorige keer, leek nu in een wat betere bui maar toch is het niet helemaal mijn type.. heb nu mijn geboorteplan gegeven zodat ze iig weten waar ik behoefte aan heb en wat mn voorgeschiedenis is. Dan heb ik er iig alles aan gedaan. De kleine ligt helaas nog steeds niet ingedaald hij houdt het spannend! Afgelopen dagen samen met mn moeder grote schoonmaak gehouden. Ze is er flink tegenaan gegaan! Was wel even fijn hoop dingen nu fijn aan kant! In de privé sfeer nu wel wat gedoe wat me wat stress geeft, met name rondom de opvang van onze knul als het allemaal s nachts gaat beginnen Al met al door alles bij elkaar wat meer last van harde buiken. nu maar een tandje lager.. Vind het wel erg spannend allemaal! Ohja moest ook een kweekje laten afnemen voor evt streptokokken B bacterie? Dat was nieuw voor mij! Anderen die dat ook moesten? Overviel me wel, kom je opeens weer in de fase 'mn onderkant als publiekelijk goed...' 😜 vind het altijd prettiger als ik me daarop kan voorbereiden haha
Spannend Missme! Probeer nog wat te slapen en uit te rusten voor morgen want morgen hebben jullie je kleine! Daniëlle lekker zeg een appel cake! Betsie: heel herkenbaar van het eerste pakje 🙈 Ik ben zelfs gisteren nog naar prenatal geweest voor een nieuw pakje in maat 56. Pakje in maat 50 was al definitief. Mijn webwinkel en sieraden maken is inderdaad een leuke opvulling van mijn verlof de dagen vliegen hierdoor wel echt voorbij! Hier net controle gehad bij de vk met groei en liggingsecho. Hij is al diep ingedaald waardoor ze bijna niet bij zijn hoofdje/gezichtje kwam helaas. Maar hij groeit precies zoals het hoort en gewicht ook Ik hoop eigenlijk dat hij eerder komt ergens in week 38 is wel mooi 😜
Sorry even ego berichtje Wat een middag om kwart over 3 afspraak die uitliep tot half 5 bloeddruk 95/130 bij de arts 90/130 ik dacht gaan we weer. Echo was goed. Maar toch bloedprikken en urine inleveren en voor ctg. Dat kon niet meer op de poli moest op de verloskamers. Goed daar naartoe uiteindelijk 40min aan de ctg gelegen die was goed. Bloeduitslag was binnen was ook goed alleen urine nog niet gelukkig niet op hoeven wachten want belde ze net om half 10 pas voor maar gelukkig ook die goed. Nu zaterdag weer terug en dan maandag intake. Ben benieuwd of we dinsdag de keizersnede redden. We waren om half 9 thuis onderweg nog wel ff wat gegeten. Gelukkig kon Stijn bij opa en oma logeren In alle drukte ook nog vergeten dat we vandaag afspraak hadden om me auto apk te keuren oeps.
Danielle krijg zin in appelcake! Fabje, gelukkig was alles goed en hopelijk redt je het tot dinsdag. Robano, heerlijk he dat babyinkopen! Ik kon ook niet kiezen heb nu drie pakjes in mijn vluchtkoffer. littlemissme, nee hier niet laten prikken voor strepkokken B. MISSme, wat spannend. Veel succes morgen en laat ons weten hoe het loopt. Marianne, jammer dat het strippen niets heeft opgeleverd. Wat zijn nu de afspraken? Ik ben vanmiddag ook gestript. Ben benieuwd of het wat oplevert.. tot nu toe alleen wat krampjes. Niets bijzonders..
Nou om nog even op het bad terug te komen. Scheren down under is ook met de dag lastiger zeg. Heb me in allerlei bochten moeten wringen om het weer glad te krijgen. Teen nagels lakken gaat ook zo soepel nie t meer maar alles voor het uiterlijk he. Heb in ieder geval mijn gymnastiek weer gehad vandaag pfff Fabjee wat een flinke uitloop zeg. Zat allemaal lekker tegen. Nog een paar daagjes gelukkig. Robano hahah ja dat zou ik ook het liefst doen. Nog een compleet ander setje erbij kopen haha.
Fabjee gelukkig was alles goed! Spannend hoor dinsdag... Strippen: de gestripte dames ik hoop op snel baby's bij jullie😉 Scheren: oww ja wat een hel is dat!! Kan het niet zien dus doe het maar op de tast. En dan manlief even laten controleren. Tenen kan ik echt niet meer bij. Manlief heeft van de week mijn teennagels geknipt. Hihihi eerst zit ik iedereen lekker te mAken met boter koek. Nu hebben jullie allemaal zin in appelcake😂
Betsie: hahaha zo grappig dat je dat zegt! Ik precies hetzelfde gisteren! Van scheren tot aan teennagels knippen en lakken! :'D man ik moest daarna een uur bijkomen :'D Missme : wat goed zeg!!! Suuuuperr veel succes morgen