Kraamfeest: wij doen gewoon visite. Wel bellen van te voren. Voorwerk: ititant is dat he dames. Hier ook steeds flinke voor weeen dan denk ik ja zal het! Maar nee het zakt weer af. Zucht..... Hopelijk hebben we snel weer nieuwe baby's😉
Gefeliciteerd alle dames met een baby😍 Veel heftige bevallingen😮 Zo spannend Bij ons mag vanaf maandag bezoek, volgens artsen ziekenhuis. Alleen ouders en paar zussen geweest. Maar wij gaan het alleen in het weekend kraambezoek doen. Kaartjes ook nog niet opgestuurd. Praktisch is dit niet. Maar ja, eigenlijk zijn wij beiden erg moe. En mijn man heeft zware verantwoordelijke baan. En ritme dag en nacht heeft stijn nog steeds niet gevonden. En heel misschien dat het toch een kraamborrel wordt.
Hoera! Wat leuk drie meisjes erbij! @ firstbaby wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan @ Martim en missme1 pff heftig hoor, bij jullie liep het allemaal even anders. Hopelijk worden jullie goed verwend en doen jullie meisjes het goed! @Draaikont fijn dat de hulp zo goed bevallen is. En zo te lezen verloopt je herstel ook voorspoedig! En heerlijk aan het genieten van je kleine meid! 💕 Toch weer gerommel dus bij sommige dames. Spannend hoor, wie zal de volgende worden? Hier nog helemaal niet maar eigenlijk ga ik daar ook niet vanuit en verwacht ik overtijd te gaan (al hoop ik van niet want dat zal waarschijnlijk dan ook een ks betekenen). Vind het wel iedere nacht spannend om mn bed uit te gaan.. haha Verder merk ik dat mn energielevel drastisch terugloopt. Weinig puf.. ook vervelend voor mn zoontje - voor mn zoontje hebben we een cadeautje 'van de baby'. En heb wat aardigheidjes achter de hand voor de zekerheid - kraamvisite: wij doen het gewoon apart. Zo'n feest heeft zeker voordelen maar onze kring kennende wil iedereen dan wat aandacht en is de kans groot dat we alsnog visite apart gaan krijgen.. en ik heb dat ook niet als heel storend ervaren. De meesten hielden zich vorige keer keurig aan max 1,5 uur en dan weer weg. En voor het verwerkingsproces vond ik het wel fijn om meerdere keren mn verhaal te mogen doen haha
Hey meiden!! Wat een gerommel overal zeg. Zo spannend. Hopelijk volgen er snel een paar natuurlijke bevallingen 😊 Even een berichtje vanuit het ZKH. Julia doet het goed en drinkt al super goed. Ik van alle medicatie af. Geen slangen meer aan mijn lijf! Net (zittend) onder de douche geweest. Heerlijk zeg... Fijn om 2 dagen in het ziekenhuis te liggen. De.menseb die komen begrijpen dat ze na 30 min weer weg moeten. Toen ik van mijn 1e was bevallen was ik er erger aan toe maar wel thuis en bleven de visites Veel te lang. Bij een 3e ben je gelukkig een stuk mondiger. Even een foto voor jullie, hier doen we het voor meiden, een gezonde baby. @DSM heftig hoor meid, meteen een operatie bij zo'n kleintje, ik hoop dat de kritische periode er snel op zit!!
Ah wat een schatje missme1! Lijkt me stiekem ook wel fijn hoor even paar dagen ziekenhuis. Zeker als het thuis druk is. Fijn dat alles goed gaat. Hier is alles rustig in mijn buik. Wel last van bandenpijn maar nauwelijks harde buiken. Morgenmiddag naar de gynaecoloog dit wordt een spannend moment. Want als de kleine nog niet ingedaald is wordt in week 39 een keizersnee gepland en als hij wel voldoende is ingedaald dan wordt het deze week een inleiding. Ik heb zelf echt geen idee of de kleine is ingedaald. Ik heb niet het gevoel dat hij al echt laag ligt. We zullen zien morgen. We hebben wel erge nesteldrang dit weekend hahaha,.... manlief nog bijna erger dan ik. Mijn schoonouders hebben gisteren nog snel even de laatste dingen in huis geschilderd vanwege een verbouwing paar weken terug. De kinderwagen gisteren van de babykamer afgehaald en staat nu in de gang. De box staat er ook. Nou laat maar komen die kleine.
Missme wat een prachtige meid heb je daar gemaakt! Heerlijk dat koppie! Geniet er maar van. Fijn te lezen dat je je al aardig voelt en dat het de goede kant op gaat en dat julia het zo goed doet. Hier een heftige nacht achter de rug, en helaas niet door weeen of wat dan ook. Maar onze zoon was weer heel erg benauwd en kortademig. Steeds hoesten tot kokhalzen aan toe en de halve nacht heeft hij bij ons gelegen. Zo sneu. Ben er doodmoe van en mn man ook. Die slaapt nu dan ook, en ik ga straks even een paar uur naar bed om bij te tanken. Hij is nu al een stuk minder benauwd, en nu hij overeind zit hoest hij niet meer zo erg, dat scheelt. Wel had ik het gevoel afgelopem nacht dat als onze zoon niet ineens zo benauwd was geweest het flink had gerommeld. Was erg onrustig en had het gevoel dat er echt een en ander zou zijn gebeurd als zoonlief doorgeslapen had. Maar alsof je lichaam het tegenhoud ofzo als je andere kind je nodig heeft. En of ik dat gevoel nu heb omdat ik het hoop of omdat mn lichaam het aangeeft, geen idee, maar gisteravond rommelde het best wel en steeds als ik opstond vannacht dacht ik dat mn vliezen zouden breken, zo'n druk had ik van onder...
&missme wat een mooi meisje!! En fijn dat je los bent van alle slangen en lekker hebt kunnen douchen. @mutsz wat sneu voor je zoontje. Benauwd zijn is vreselijk, veel sterkte daar. Hopelijk zet het gerommel Bij iedereen snel door! Zit hier nu in hempje en korte broek in de tuin, echt heerlijk! Met op de achtergrond de R'dam marathon die veel loopmaatjes van me lopen nu. Kan niet wachten tot ik zelf weer kan beginnen dus laat die baby maar komen!
Oh wat heerlijk ff zo'n heerlijk pasgeboren babymeisje op de foto waarbij je lekker weg kunt zwijmelen... Mooi kindje hoor missme1 (en dat zeg ik niet om te pleasen!)! Hier alweer 3e dag op rij gerommel. Maar ipv. dat het meer wordt, zwakt het juist af tov. dag 1.. :S Het rare is dat je je realiseert: jeetje, nog max. 3,5 week voordat onze kleine er is, maar dat je gevoel er niet aan wil denken dat het nog zo 'lang' kan duren.. Terwijl dat 'lang' natuurlijk even goed maar behoorlijk kort is.. Maar het lijkt wel nu er steeds minder klusjes over blijven m'n geest gewoon zoiets heeft van; laat maar komen die hap. Manlief zei gister al; wedden dat als je klaar bent met alle klusjes de kleine dan pas komt? Marianne1: herkenbaar, dat je verlangt naar iets wat je op dit moment niet kunt/mag doen Zo wil ik heel graag meedoen aan zo'n mudrace oid., maar ja.. dat kan nu eenmaal ff niet! Of weer eens heerlijk in de achtbaan... Van de zomer maar ff op de planning zetten! Geniet maar lekker van t mooie weer allemaal. Morgen wordt het nog lekkerder!
Missme: prachtig meisje!!!! Mutsz: ahh beterschap voor je zoontje! Marianne: heerlijk weer vandaag! Wij gaan ook zo lekker naar buiten! Hummeltje: pff ja echt! Je hoopt elke keer dat het doorzet en erger wordt en dan...niks!! Maarja..ze komen wanneer ze er klaar voor zijn..
Zo, en nu gaat die computer uit.. Heb me rotgeorienteerd op wasbare luiers, maar mennn.. wat is er veel!!
Wat een mooi kindje missme geniet ervan fijn dat je van alles slangen af bent en dat je zelf hebt kunnen douchen dan voel je je vaak gelijk een ander mens. Ik heb net laatste dingen in me tas gedaan. En kinderwagen etc staat klaar nu nog 1x de letters voor op het kamertje verven morgen ophangen dan is alles af vind het nu toch wel beetje spannend worden. Geniet allemaal van het mooie weer
Even een vraagje hoor.... herken dit eigenlijk niet van mijn vorige zwangerschap. Enkel van de oudste. Het Gaat over de slijmprop. Ik verlies de laatste dagen echt steeds grote stukken wit slijm. Wit stug snotterig slijm zonder bloed en ter grootte van ongeveer 2/3 cm. Maar echt meerdere keren per dag. Sorry voor de details maar ben benieuwd of iemand dit herkend. .ik heb ook het gevoel dat mijn baarmoeder erg laag hangt. Voel veel druk. Moet dinsdag naar de gynaecoloog en ga vragen of hij wil kijken of ik al ontsluiting heb en wellicht kan hij strippen. Missme; Ahh mooie baby !! Krijg er kriebels van ! Fijn dat je ban de toeters en bellen af bent. Muts he geds wat eng is dat. Mijn jongste heeft het okk met enige regelmaat. .doodeng. Hij heeft nu wel een inhalatie en dat helpt wel ! Hopelijk vanmiddag nog even een Powernap.
Betsie heerlijk die details 😆 gelukkig had ik me eten net achter de kiezen haha. Herken het helaas niet dus kan je geen tips geven. Zelf heb ik wel een enorme hoeveelheid aan witte afsvheiding gehad afgelopen week en nu ineens niets meer... ook gek. Vanmiddag een uurtje slaap gepakt, flink van opgeknapt. Voor ons is het zeker ook niet de eerste keer dat zoonlief het zo benauwd heeft. We hebben er al met al een keer of 4 al voor in het ziekenhuis gelegen. Het scheelt dat we het inmiddels bijna 'gewend' zijn en dat we er dus niet meer zo erg van schrikken. Hij heeft ook puffers, ventolin en qvar. Met qvar zijn we nu net een maandje gestopt omdat het zo goed ging maar sinds die tijd al 2x heel erg benauwd. Ik kijk het nog even aan maar anders toch weer met de kinderarts in overleg en weer beginnen. Voor nu hoop ik vooral dat hij weer snel opknapt hij is nu lekker aan het spelen en heeft zowaar iets gegeten. Dus hij voelt zich al wat beter. Straks voor het slapen weer puffen en een zetpil om zn temperatuur rustig te houden, dan slapen we komende nacht hopelijk allemaal beter
Dank jullie allemaal voor de felicitaties! Erg lief! Succes nog even dames! Hoop dat jullie jullie wonder jes snel mogen ontmoeten.
Muts, hoe is het vannacht gegaan?? Betsie, ik zeg niks meer over lichamen. Ze kunnen je zo voor de gek.houden. 😂 Zijn er een paar aan het bevallen? DSM, heel veel succes en sterkte! Fabjee, jij.succes met intake en succes morgen! Vergeet ik iemand 😨
Voor de dames die vandaag afspraken hebben staan veel suc6! Mutsz beterschap met je zoontje! Hopelijk is vannacht beter gegaan.... Hoe gaat het met de dames hier? Nog steeds gerommel?? Hier wel... De krampen en harde buiken blijven een beetje. Volgens mijn man ga ik morgen bevallen😉 dat roept ie al vanaf het begin. Dus het zal mij benieuwen. vandaag ga ik gezellig met 2 vriendinnen lunchen en shoppen. Naja hun gaan shoppen ik kan nu toch niks kopen. Maar vind het gewoon gezellig om mee te gaan.
@danielle veel plezier met shoppen vandaag! En wie weet krijgt je vriend gelijk en beval je morgen! Voorwerk hier ook nog steeds niet doorgezet. Vanmiddag 2e x strippen. Ben benieuwd of ik in een week meer ontsluiting al heb gekregen. Geen idee of t nu wel op gang komt, zo niet dan vrees ik dat ie erin blijft zitten tot 41. Wat een lekkere dag gister he! Uit de wind in de zon in de tuin heerlijk gezeten! Vandaag wordt t nog warmer, dus ik neem t er nog even van en ga lekker niets doen en alleen maar de zon in! @fabje succes met controle voor de ks morgen. Er werd nog iemand gestript vandaag of morgen toch? Veel succes ook!!
Hier rommelt het zo nu en dan... Vanmiddag weer op controle bij de vk Hier kijken ze pas met 41 weken naar ontsluiting/strippen. Mijn man denkt overigens ook dat ik morgen ga bevallen. Vanaf vanmiddag mag het beginnen zodra mn zoontje terug is van zn uitstapje met school 😉 Gisteren hebben we opzich heerlijk genoten van het weer, maar het was geen leuke dag... Rond 12 uur ben ik op mn gemakje gaan douche en ben daarna even op bed gaan liggen. Rond 1 uur werd ik wakker omdat ik de jongste hoorde krijsen...het ging door merg en been! Ik als een gek naar beneden.. Ongelukje in de keuken terwijl mijn man bezig was met de soep... voetje voor een deel tweedegraads verbrand😢😢😢😢 Dus hup naar de eerste hulp. Straks weer ff naar de huisarts om te kijken naar de wond. Waarschijnlijk zal het binnen 2-3 weken genezen. Pfff ik kan nu weer janken als ik eraan terug denk.. Mn boefje is echt een bikkel. Probeert gewoon te gaan.staan (wat niet mag van mij) en heeft gewoon de nacht doorgeslapen. maar wat ben ik geschrokken...