Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook vanmiddag naar de gynaecoloog. Ben benieuwd wat ons kleine mannetje nu weer gegroeid is. Als het goed is wordt vanmiddag besloten of ze kunnen inleiden deze week. Als dat niet gaat lukken omdat de kleine nog niet ingedaald is dan gaan we overleggen voor een keizersnede volgende week.
    Poeh best spannend dus.
    Succes alle meiden die ook vandaag of deze week controles hebben.

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.590
    13.829
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    mom86: o jeetje wat 'n schrik! :O Wel 'n dapper kereltje zo te horen (dat ie gewoon erop staat en doorloopt enzo). Suc6 bij de HA straks.

Danielle1987: jij komt zeker uit noord-holland? ;)
    Waar komt iedereen eigenlijk vandaan? Erg benieuwd..!

Hoe is het met de (mama's van alle) al geboren baby's?

Gisteravond vond ik het ineens niet meer leuk om zwanger te zijn..
    Mennn, wat deed ons kind me pijn :'( Kon wel janken..
    Heb steeds 't idee alsof ukkie eruit wil, maar niet weet waar de uitgang is :p
    Wat een kermis in mn buik...

3. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Mom: jeetje wat schrikken zeg!! En wat een bikkeltje ze zoontje!
    Lietjuhh: veel suc6 bij de gyn vandaag! Hopelijk heb je straks meer duidelijkheid.
    Hummeltje: nee net geen noord holland😉 ik kom uit Amersfoort (utrecht)
    Hahah hoezo dacht je dat??

4. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Mom: dat is zeker schrikken! Maar wat een bikkeltje je zoontje!

Lietjuh: succes vandaag. Duimen draaien voor je dat je ingeleid mag worden!

Daniëlle: shop ze en ben benieuwd of je man gelijk heeft en je morgen gaat bevallen

Nog gefeliciteerd aan alle mama's en papa's natuurlijk van de geboren dochtertjes!

Hier nog steeds alles rustig. Gister nog gezellig gemaakt met vriendlief maar dat heeft ook niet voor gerommel gezorgd. Ben toch wel heel erg ongeduldig aan het worden nu 🙈

5. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ja schrikken was het zeker...!!
    Wat doet je moederhart pijn als je ziet dat je kindje zoveel pijn heeft en je eigenlijk machteloos staat.
    Gek genoeg is ie lekker vrolijk vandaag
    .. terwijl je toch zou denken dat je zou vergaan van de pijn.
    Ben benieuwd wat de ha straks zegt.

Ik kom trouwens uit de omgeving Nijmegen.

@hummeltje; ons kleintje doet me twee avonden al pijn met haar bewegingen. Alleen liggen is dan nog een optie om er zo min mogelijk last van te hebben.

Nog ff volhouden meiden...we zijn er bijna😉

6. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Hey meiden, vannacht een stuk beter gegaan met ons zoontje. Hij werd 1x wakker om 05.00uur, hoestend en huilend, na een slokje water weer lekker doorgeslapen tot half 8.

Mom wat schrikken van je zoontje gister! Verbranden is toch niet niets, hopelijk valt de wond mee en geneest het snel weer. Maar wat een bikkel zeg, er gewoon op willen lopen. Het is maar goed dat die kleintjes zoveel kunnen hebben.

Me schoonmam komt vanmiddag lekker de badkamer voor me soppen. Heel fijn, want dat is iets wat me niet lukt. Manlief heeft donderdag de nieuwe badkamermeubels opgehangen, die waren gelukkig binnen voordat de baby komt :D

Gister was ik alweer 39 weken zwanger. Ik ga nu maar uit van 42, dan kan het niet tegenvallen. En op het vocht in mn voeten na voel ik me ook gewoon nog heel goed. En aangezien dit ook voor ons de laatste keer zal zijn geniet ik er maar van :D

Danielle veel plezier met shoppen! Ik ben normaal ook niet zo van het shoppen maar lekker kijken en rondlopen is ook al heel erg leuk en gezellig!

Lietjuh succes vandaag meis. Ben benieuwd wat de planning word!

Robano, je bent nog geen 38 weken toch? Herken je ongeduldigheid wel hoor, die had ik vorige week ook erg, maar nu heb ik rust terug gevonden.

Hopelijk had ik nu iedereen.

Ohja vandaag ga ik de adresstickers vast printen, en ik denk ook de briefjes voor de uitnodiging voor het kraamfeest, dan kan ik die vast op maat knippen/snijden. Verder nog lekker wat was weg werken en vast de lakentjes etc in een plastic zak op de wieg leggen.
    Ook zijn mn man en ik afgelopen weekend heel veel in de tuin bezig geweest, het word allemaal steeds meer ons huisje, zo fijn! Manlief gaat komende week savonds aan de overkapping beginnen, en heeft gister en eergister met de oude schuttingdelen een grote plantenbak voor mijn groentekweek gemaakt. Heel fijn op hoogte, dus wellicht nog even naar het tuincentrum vandaag om potgrond te halen :)

7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.590
    13.829
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Danielle1987: omdat je 'hun' gebruikte ipv. 'zij' ;) (naja, hun gaan shoppen..)
    Dat viel mij op, omdat dat erg west-fries is (waar ik vandaan kom dus ;) )

Mutsz1991: fijn zo, dat jullie huisje steeds meer 'jullie' wordt! Altijd een lekker gevoel als je iets zienderogen op ziet knappen :)
    Lief dat je schoonmoeder vanmiddag komt helpen in het huishouden.

Mom86: dat liggen wekt hier juist de pijn op! Doorgaans gaat het gedurende de dag wel oke, alleen 's avonds op de bank wordt het steeds erger en in bed is het dus niet te harden.
    Ze zeggen dat het goed is als je je kleine veel voelt bewegen (iig. niet minder als eerst), maar ik heb persoonlijk wel eens het idee alsof hij/zij zich niet meer echt prettig voelt in m'n buik..
    Ga woensdag deze (hopelijk onnodige) zorgen ook maar even delen met de VK.

lietjuh: suc6 bij de gyn!

Robano88: dan is jullie kleine er nog niet klaar voor blijkbaar om te komen. Vervelend soms he, dat wachten?

8. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mom wat vreselijk om je zoontje zo te horen gillen en dan zn arme voetje verbrand! Lijkt me zo schrikken. Hopelijk herstelt hij er snel van, en jij ook van de schrik.

@lietjuh suvces vandaag, hopelijk kan je spoedig ingeleid worden.

Grappig te zien waar iedereen woont, hier in Haarlem.

9. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een schrik mom!! 😮 hopelijk herstelt hij goed. Brandwonden pff dat is zoiets naars :(
    Bizar hoe snel een kind er weer bovenop is terwijl je als ouder nog volop in je emoties zit. Wij hadden dat vorige week, waren in het centrum (dorp omgeving Rotterdam ;) ) voor een ijsje. Nog even rondje lopen, ons zoontje was lekker aan het wandelen en grapjes maken. Ik sta even bij een etalage te turen en hoor opeens een klap. Ik roep nog naar mn man 'dat was toch niet T?'.. en zie direct dat het fout is.. bloed stroomt over het hoofd van onze arme knul.. die klap en dat beeld zijn nog vaak in gedachten gepasseerd.. zaten we opeens bij de HAP en moest hij gehecht. Toen hij eenmaal gehecht was was hij weer de oude blije zelf en wilde hij alweer klauteren en spelen.. Wij waren nog volledig van de leg! Net bij de dokter de hechting eruit laten halen en gaf geen kik. Trots op hem, maar baal wel van de plek / litteken to be op zn voorhoofd :(
    Succes bij de huisarts! Je hebt iig een dappere knul zo te horen!

@ mutsz fijn dat het vannacht beter ging. En dat de badkamer klaar is en nog een goede schoonmaakbeurt krijgt :) lijkt me fijn om af te strepen voor de komst van de kleine

@hummeltje grappig haha ik kom oorspronkelijk ook uit West-Friesland en pik ze er bijv op tv er ook zo uit ;)

@ Danielle veel plezier! Even eruit is wel lekker, anders sta je helemaal zo op wachtstand

@ Lietjuh : succes op controle en hopelijk kom je terug met een fijn plan van aanpak waar je je goed bij voelt.

10. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou meiden ik heb nieuws en ben opgelucht.
    Morgenavond moet ik me melden voor een ctg en krijg ik een ballon catheter ik moet die nacht daar slapen. Althans proberen te slapen haha,....
    Dan wordt woensdagochtend gekeken of ze die dag kunnen ik leiden.
    Poeh wordt dus spannend. Er was nu echt maar een heel mini gaatje te ontdekken. Ze heeft me gestript en voelde het hoofdje van de baby al goed.
    Afwachten dan maar wanneer ik mijn kleine mannetje kan vasthouden deze week.

11. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend lietje. Hopelijk verloopt het voorspoedig.
    Wat bedoel je met mini gaatje ? De ontsluiting ? Of iets met de baby ? Sorry als ik even iets niet meer weet.

mom86 ach jeej wat zielig :( zo'n zeer voetje. Maar wat een bikkel zeg. Valt me vaak op bij die kleintjes, zijn zo hard voor zichzelf

Danielle veel plezier met shoppen ! Gezellig nog even de stad in. En grappig dat je man heeft ingezet op morgen bevallen ! Zou mooi op tijd zijn.

Hier vannacht voor het eerst echt een hele onrustige buik. Wat voorweeën en harde buiken die elkaar afwisselenden. Geen enkele regelmaat en ook niet pijnlijk zoals bij een echte wee, maar r wel vervelend genoeg om niet van te kunnen slapen. Zojuist nog maar even een Powernap gedaan.

Morgen naar de gynaecoloog en dan word als het mogelijk is gestript. Ik merk wel echt dat het sinds afgelopen week behoorlijk zwaar wordt. Begin er wel klaar mee te raken

12. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon trouwens nabij Dordrecht en Rotterdam in een klein dorpje wat onder 'bible belt' valt. 😉

13. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha ja sorry, ik bedoelde daarmee de ontsluiting. Er was nog geen centimeter maar met een beetje wroeten merkte ze dat de baarmoedermond wel al heel soepel was en kon ze het hoofdje al voelen.

14. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat spannend Lietjuh! Ben benieuwd wanneer jullie je kleine mogen vast houden :)

Betsie wat vervelend en dat het dan ook niet door zet. Hopelijk gaat het strippen helpen

Ff een echo vraagje, heeft er iemand al de slijmprop verloren?

15. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik verlies steeds stukken slijm. Maar nog zonder bloed sporen. Heb er gisteren een gedetailleerd stukje over getypt ;)
    Verder hou ik het nog wel even vol hoor. Mijn oudste twee kwamen ook pas in week 39 :)

Lietje oké dat klinkt toch gunstig. Vond je het strippen pijnlijk ?

16. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Oh verrek! Helemaal over het hoofd gezien (shame on me!)
    Jij dus al een paar dagen. Ik had net wat onder de douche, was doorzichtig wittig en ook zo een 2cm (sorry voor de vieze praat meiden!) twijfel of het van de slijmprop is of nog van gister avond :)

17. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Weer thuis van de controle we zijn er klaar voor morgen om kwart voor 9 melden in het Sophia. Ik krijg als alles goed gaat een gentio sectio dus dat is wel cool. Als alles goed gaat word hij gelijk bij mij op de borst gebeld en mag hij blijven tot alles klaar is en papa ook dat lijkt me wel erg fijn

Dat is schrikken mom apart he hoe sterk die kleintjes kunnen zijn.

Spannend robano hopelijk gaat het inleiden goed en heb je snel je baby in handen.

Spannend liethje gaat nu echt opschieten

Hopelijk helpt het strippen betsie

18. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nee het strippen was niet pijnlijk. Beetje raar drukkend gevoel. Maar op dit moment heb ik wel buikpijn en elke keer harde buiken.

19. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Poeh, ik heb nu behoorlijke harde buiken en ook best pijn. Het zal van het strippen komen van vanmiddag.
    Iemand daar bekend mee?

20. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lietjuh wat fijn dat je ingeleid kan worden! En wie weet dat t strippen zelfs al wag uithaalt. Dat gevoel is normaal. Had vorige week 24 uur lang krampen, harde buiken en halfslachtige weeen ervan.

@betsie ben benieuwd of deze dan eerder komt dan je vorige 2! Met al de slijmprop kwijt en lekker rommelend voorspelt het wel veel goeds dat je snel gaag bevallen.

@fabje alvast heel veel succes morgen!! En fijn zeg een gentio sectio. Hopelijk wordt het een positieve ervaring en je hebt lekker je babg morgen!! :)

@strippen net weer gestript. Vorige week 1 cm ontsluiting, nu 2. Maar heb niet t idee dat ik ga bevallen. Heb wel wat krampen maar dat heb ik al een week. Ben nu maar zoveel mogelijk afleiding aan het zoeken en reken er niet op. Voor vrijdag staat de 3e strippoging gepland en daarna overdracht naar gyn en 20e inleiden. Vorige week wilde ik per se bevallen, nu ook nog, maar heb t wel meer losgelaten en er vrede mee dat ik overtijd ga lopen.

Deel Deze Pagina