Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Marianne hoop voor je dat het dit keer wel gaat helpen en het op gang brengt

2. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @robano dank je! Ik hoop t ook maar denk van niet. Voel minder dan vorige week ervan, dus heb voor morgen maar alvast weer wat leuks ingepland als afleiding.

3. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Zijn er nog andere die ervaring hebben met mijn vraag??

4. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @robano niet veel slijmprop ervaring hier. Vorige x wel soort slijmerig bloederig ding verloren vlak voor t inleiden. Nu soms hele gutsen witte klodders maar dat is niet de slijmprop. weet niet zo goed in wat voor vormen dat ding eruit kan komen.

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannende verhalen weer om te lezen.

Robano, hier geen ervaring met slijmproppen. Moet zeggen dat ik me daar niet echt mee bezig hou.

Marianne, dat is ballen zeg. Ik dacht altijd dat het wel eenoog effect zou hebben maar niet dus.

Lietjuh. Duimen dat het doorzet. Succes meid!

Fabje. Dus laatste avondje met je dikke buik! Hihi
    Heel veel succes morgen en ik ben erg benieuwd naar je ervaring van de gentel sectio.

Hier een paar heftige dagen achter de rug. Zondag 2 migraine aanvallen gehad waardoor ik sinds zondag morgen op bed lig. Mentaal afgemat. Mijn buik voelt gespannen en ook mijn wond van de keizersnede is gevoelig. .. niet fijn. Morgen op controle bij de gyn. Hoop ook Zo dat het einde voor ons in zicht is. ..

Maar eerst woensdag nog de 5e verjaardag vieren van onze grote man. ... klein met alleen de oma's maar we vieren het toch. ..

6. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Meiden even een gekke vraag misschien hoor.
    Maar als je een zo'n balloncatheter in hebt kan je dan een onderbroek aan of krijg je zo'n broekje van het ziekenhuis?

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Slijmprop; geen ervaring hiermee... of beter gezegd de vorige keren is het niet opgevallen.

Controle vk;prima in orde. Volgende week dinsdag de volgende afspraak. Hoop toch echt dat het dan niet meer nodig is.

@ fabjee, heel veel succes morgen en geniet straks van je kleintje!

Vanmorgen dus bij de ha geweest voor het voetje van mn zoontje. Morgenmiddag naar het ziekenhuis, afdeling plastisch chirurgie. Ik hoop dat ze me daar nog wat goed nieuws kunnen brengen. Ik ben zo bang dat mn mannetje voor behandeling naar brandwondencentrum moet...aan andere kant van nederland. Nu in mijn situatie niet echt handig...
    Pff denk dat de kleine nog wel ff blijft zitten door deze stress.
    Zo maar naar bed en hopen op een betere nachtrust.

8. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ach jeetje mom86, dat is inderdaad een stress situatie.
    Ik hoop uiteraard dat het gewoon bij je huisarts ook te behandelen is of in het dichtstbijzijnde ziekenhuis.

9. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ mom ik hoop voor goed nieuws!
    @lietjuh ik kon gewoon mijn eigen kleding aan.ik hoop voor je dat het werkt. Ik heb ruim 1,5 dag krom gelopen met dat ding... hou ij je achterhoofd dat zo'n ballon soms tijd nodig heeft. 😉

10. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja ze was al heel enthousiast aan het vertellen dat als het dinsdagavond ingebracht wordt er dan waarschijnlijk woensdag wel ingeleid kan worden en ineens vertelde ze dat het ook nog wel eens langer kan duren. En dat er dan woensdag gewoon een nieuwe ballon ingebracht zal worden.
    Lekker onduidelijk dus. Ik hoop dat me dat gespaard gaat blijven. Hebben ze bij jou ook nog eerst gestript? Heeft ze vandaag wel gedaan en poeh wat heb ik daar een last van. Flinke harde buiken en soms zelfs behoorlijk pijnlijk.

11. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Spannende dag morgen voor een paar meiden lees ik
    Succes morgen Fabje!

12. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Hai meiden!

Fabje succes morgen!
    Mom: jeetje schrikken zeg! Beterschap voor je kleine stoere vent!
    Lietjuh&marianne: hoop dat het strippen goed uitpakt!!

Sorryyy even een kort ego berichtje... vandaag bij de vk geweest, heeft gevoeld had al 2 cm ontsluiting.. er was nog een klein stug randje, gestript. Nu zo af en toe weeën een een mega drukkend gevoel beneden maar nog niks serieus. Ga lekker naar bed en dan merk ik wel of het begint en doorzet :)

13. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mom hopelijk krijg je morgen goed nieuws! Heftig hoor allemaal :(

@ Lietjuh en fabjee heel veel succes en dat jullie snel en voorspoedig jullie wondertjes mogen bewonderen!

Hier wat harde buiken en krampen en een heel beweeglijke baby... maar denk niet dat dat ook maar iets zegt.. begin het nu wel echt zo spannend te vinden! Bijna spannender als de eerste keer! 😮
    Net nog even een buikfoto gemaakt. Gek idee, het zou misschien de laatste kunnen zijn.. of niet.... 😊
    En met mn zoontje zijn babyalbum doorgebladerd. Dan komt het ook wel weer even terug allemaal en ben ik zo benieuwd hoe het nu zal gaan...

14. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Faartje wat spannend! Iig wel al wat aan de gang!! :D

15. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ lietjuh. Ze hebben.mij.die dag gestript en de dag voor het plaatsen nog een keer. Het enige wat ik daar van had is harde buiken.... 1e ballon viel wel uit, maar was niet genoeg... ik.duim voor je..

16. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je informatie. Ik heb nu wel erg veel last van het strippen. Althans geen weeën maar harde buiken en het voelt alsof een vervelende ongesteldheidspijn. Heb al paracetamol genomen vanmiddag en straks nog weer 2.
    ik hoop dat ik nog in slaap ga vallen. Ben nu wel moe maar mijn hoofd is te vol om te slapen.

17. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Gisteren is via keizerlijke wijze onze dochter geboren.
    Naar omstandigheden stellen we het beiden vrij goed.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,2 KB
      Weergaven:
      8
  18. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd DSM!!!!!!!! Hopenlijk herstel me snel en geniet van je meisje.

19. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dsm van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Hooelijk gata het goed de komende tijd met de ingreep die ze moet ondergaan. En ik wens je ook een voorspoedig herstel toe. Geniet van je mooie meisje!!

@lietjuh balen dat je zoveel last hebt van het strippen. Had dat vorige week ook, heeft toen niets uitgehaald. Maar wie weet dat de ballon er hierdoor net ietsje sneller uit gaat vallen.

2e keer strippen dus nauwelijks iets van gemerkt. Beetje beursig en eerste uren wat krampen, maar daarna niets meer en heerlijk geslapen zelfs. Ik ga er maar vanuit dat ik de eerste ben die overtijd gaat hier en dat t volgende week inleiden wordt.

@mom ik hoop dat jullie niet naar de andere kant vh land hoeven voor de voet van je zoontje. En dat t meevalt. Zo sneu. Sterkte vandaag.

@fabje zet m op zo meid!! Hopelijk gaat alles goed met de ks!

@littlemissme succes met het strippen vandaag (toch?), hopelijk heeft het bij jou meer succes! Snel die laatste buikfoto's nemen ja!

@faartje spannend hoor! Klinkt alsnof er wel wat in gang is gezet. Ben eeg benieuwd! Ga voor je duimen!!

20. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@ dsm, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Rust lekker uit en geniet!

Veel succes voor de dames die vandaag worden ingeleid ,, gestript of keizersnede krijgen.

Vanmiddag dus naar het radboud. Hopelijk enigszins goed nieuws voor mn zoontje.... daarna mag de kleine wel komen.
    Ze is onwijs druk de laatste 3 dagen en meestal begin de avond..
    Ook steeds meer pijn aan mn lies.
    Begin er nu wel klaar mee te zijn.... alhoewel dit nu ff met de situatie thuis te maken heeft. Mannetje mag niet lopen en ik mag eigenlijk niet tillen...
    nog ff volhouden 😉
    Ben in ieder geval heeel blij met mn lieve ouders. Die staan echt voor ons klaar! Mn schoonouders hoor ik niks van... die informeren via ml hoe het met mij gaat 😕

Wens jullie allen een fijne dag en ik meld me later nog wel.

Deel Deze Pagina