Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Van harte gefeliciteerd Dsm! :D een spoedig herstel voor jou en lekker genieten met de kleine meid!

Thanks meiden! Ik ben sinds een uur of 6 wakker door weeën, nog steeds wel onregelmatig, ongeveer 10 minuten. Maar een stuk heftiger qua pijn! Hoop zo dat het allemaal doorzet!

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Gefeliciteerd Dsm!!

Faartje suc6 meid hopelijk zijn ze snel regelmatig en heb je snel je kleine in de armen.

Meiden met afspraken vandaag ook heel veel suc6!
    Sorry ben de draad echt even kwijt wie wat en wanneer🙈

Hier vannacht echt slecht geslapen. Veel last van tintelende handen door het vocht.
    Gisteren trouwens wel een leuke shop dag gehad met mijn vriendinnen
    Nou het is vandaag dinsdag dus he zal mij benieuwen of manlief gelijk krijgt en ik vandaag ga bevallen. Vannacht is een in iedergeval nog niks begonnnen

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.590
    13.829
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    DSM, gefeli met jullie meissie! Mooie naam heeft ze gekregen! Alles verder goed gegaan?

Fabjee, hopelijk bevalt de GS je. Spannende én leuke dag voor je vandaag, met straks lekker zo'n hummeltje in je armen *zwijmel*

faartje, 10 minuten is ook al 'n flinke regelmaat! Ik denk zomaar dat 't m vandaag of morgen wel wordt! Suc6 met de laatste loodjes alvast!

Danielle, fijn dat 't gezellig was. Heb je ook nog babystuff kado gekregen van je vriendinnen?

4. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    DSM van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Prachtige naam en fijn te horen dat alles goed is gegaan. Hopelijk de operatie ook komende week, dan kan het genieten echt beginnen! Succes!!

Hier gisteravond voor het eerst deze zwangerschap voorweeen en gister ovedag harde buiken en flinke steken en druk van onder. Dacht echt dat ik vannacht wakker zou worden van krampen of iets, maar helaas. Het is weer rustig.
    Straks weer naar de gyn. Ben benieuwd of al mijn waardes nog goed zijn (urine en bloeddruk) en wat ze verder wilt. Vandaag 39wkn 2dgn en voel me op het vocht na super eigenlijk. De baby ligt wel lekker laag en schopt en beweegt mn buik regelmatig hard. Wat ons betreft mag ze komen, maar ga uit van 42 weken want volgens mij heeft ze het prima naar haar zin daarbinnen :)

5. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    En alle andere meiden, succes met de afspraken vandaag, het inleiden en de keizersnede! Mn geheugen laat me echt in de steek dus sorry dat ik nu even niet iedereen apart een berichtje stuur :)

6. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd DSM met jullie meisje! Mooie naam :) en wat leuk zo met decoratie/traktaties (volgens mij)
    Hopelijk een spoedig herstel. Hoe doet de kleine meid het? Moet ze nu spoedig geopereerd worden? Duim voor jullie dat het allemaal goed mag gaan en jullie kunnen gaan bijkomen en genieten!

Hier pas vrijdag weer controle. Geen idee eigenlijk of ik gestript ga worden.. als het niet ter sprake komt ga ik er eens naar vragen. Vorige keer na twee keer strippen en wat rugweeen mn slijmprop verloren maar dat was pas na 40w en pas met 41+5 begon de bevalling. En nu ga/mag ik sowieso niet zo lang doorlopen.
    Afgelopen week was vrij heftig.. naast wat andere dingen kreeg ik vrijdag te horen dat een collega na een kort maar heftig ziektebed onverwacht is overleden :( donderdag is de uitvaart. Wil graag heen, maar merk dat ik het heel spannend vind en niet weet of ik het aandurf zo hoogzwanger... is ook een half uur rijden van me vandaan.. lastig! :(

7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @ DSM gefeliciteerd met jullie dochter! Spoedig herstel gewenst.

@ lietjuh hopelijk zet het een beetje door dat gerommel! Succes

@mom succes vanmiddag! Wat zal dat schrikken geweest zijn... Hopelijk herstelt hij snel.

@ fabje succes! Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

Heb niet alles kunnen bijlezen maar voor de andere dames bij wie het rommelt ook heel veel succes.

Wij hebben onze eerste echte wilde nacht gehad!
    Arm kind had honger en ondanks dat ik haar aan de borst legde bleef ze na een paar slokken drinken steeds huilen.
    Mijn borsten zijn zo stuk en ik heb afgelopen nacht besloten om te gaan kolven en dan de bv via de fles gegeven. Het doet zo enorm veel zeer dat ik tegen de voedingen op ging zitten. En de kleine kon niet zo goed aanhappen. Kortom frustratie voor mij en haar.... Ze lag zo lekker op schema met drinken maar is nu helemaal van de leg.
    Hopelijk is het snel weer zoals het was...
    Verder doet ze het erg goed! En valt mij het herstel van de keizersnede mee...
    Vandaag was eigenlijk mijn uitgerekende datum

8. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Balen dat je zo'n heftige nacht hebt gehad Draaikont. Hoop dat het kolven lukt en je voldoende voeding blijft houden. Pijnlijke of kapotte tepels zijn heel vervelend. Sterkte meis!

9. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    @dsm gefeliciteerd en erg mooie naam.

Bij iedereen die het rommelt heel veel succes. Dat er maar veel mooie en gezonde baby's mogen worden geboren.

Stijn snapt nog steeds dag en nacht niet. Dit betekent dat hij heel de nacht vanaf half 11 heeft gehuild (krijsen). Behalve tussen 1 en 3 uur. Mijn man trekt dit na anderhalve week slecht, maakt lange dagen. Dus ga vandaag logeerbed opmaken. Deze nachten zijn ook best uitputtend. En dan om de 2 uur nachtvoeding.

Voor de rest heeft stijn al 3 dagen geen grote ontlasting gehad. Hij lijkt hier geen last van te hebben qua krampjes. Maar weet niet of dit zo normaal is met flesvoeding.

O, ja nu slaapt hij natuurlijk heerlijk😵

10. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pfffff sjemig wat ben ik zenuwachtig. Voel me benauwd misselijk en heb nu zelfs een oogmigraine.
    Poeh ben blij als het eindelijk 7 uur is en ik me moet melden in het ziekenhuis.
    Dit wachten is echt erg.

11. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Lietjuh: dan lijkt de tijd langzaam te gaan hè! succes meid!!

Hier na een heftige ochtend met veel bloederig slijmverlies&slijmprop en weeën nu weer rustig :( best balen, had gehoopt dat het zou doorzetten.. *zucht*.. we wachten weer rustig af!

12. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een kleine update. We zijn weer goedgekeurd bij de gynaecoloog. Bloeddruk in orde. Niks aangekomen. Vruchtwater wel weinig en de placenta heeft wat kalk plekjes. Ik heb 3cm ontsluiting maar de gyn vond het nog niet rijp genoeg om te strippen. We gaan dus nog lekker even een weekje door vol goede moed :)

Marianne ik hoop dat je niet overtijd hoeft!

Dsm : gefeliciteerd met jullie dochter !

Fabjee hopelijk ben je ondertussen al lekker aan het kroelen met je newborn!

Draaikont oeh tepel pijn is zo vervelend ! Hopelijk komen je borsten even tot rust nj dankzij het kolven.

Soullady pittig hoor die gebroken nachten. En zeker bij de eerste. Lief van je dat je man even mag bij tanken op het logeerbed..ik deed de nachten meestal ook alleen. Wij vrouwen kunnen daar meestal toch wat beter tegen ;)

13. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Faartje he Balen zeg! !! Dat bloederige slijm betekent toch vaak wel het begin. Ik hoop dat het alsnog gauw begint

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Balen faartje, mijn vorige bevallingen beginnen allemaal met het verlies van de slijmprop.
    Hopenlijk gaat het toch nog doorzetten

15. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lietjuh sterkte met de zenuwen!

@faartje balen dat de weeen weer zijn weggezakt. Maar wie weer pakt je lichaam het weer snel op de komende dagen. Het zal vast niet lang meer duren!

@betsie fijn dat de controle goed was. En met 3 cm ontsluiting zal volgende week het zeker wel kunnen om te strippen. Aan de ene kant raar dat ie t niet deed, maar aan de andere kant snap ik t ook wel, want mijn bmm heeft ook nog een klein tuitje en wel ontsluiting en het strippen levert ook niets op daarmee. Zie je t zitten nog een week door?

16. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marianne : ja klopt hoor. Het kan ook wel maar hij zegt dat de kans dat het niks doet behalve valse weeën groter is nu. Het was de hoogste gynaecoloog die er in rondloopt in dit ziekenhuis. Ik vertrouw maar op zijn oordeel.

Dat weekje zie ik niet tegenop. Mijn andere twee kwamen ook pas halverwege en eind week 39. Dus daar heb ik me al min of meer op ingesteld.

Eigenlijk hetzelfde als jij al zei... je stelt je toch onbewust in op een bepaalde datum. Ik hoop alleen niet overtijd te gaan.

Jij bent morgen uitgerekend he ! Wanneer kwam jouw oudste ?

17. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @betsie mijn oudste werd met 38,5 gehaald (ingeleid). Dus ben nog nooit zo lang zwanger geweest, maar hij is dus niet uit zichzelf gekomen toen. Omdat mn zoon groot is en de laatste dagen niet meer bewoog, zit het me gewoon niet lekker om te lang met een dikke buik rond te lopen. Maar deze beweegt goed en is volgens de metingen gemiddeld, dus dan mag inleiden op eigen verzoek vanaf 41 wk. Ik ga er eigenlijk vanuit dat jet daarop aan gaat komen, kan t alleen maar meevallen. Maar lichamelijk trek ik nog een week zwanger zijn in principe wel.

Wel goed dat die gyn dan ook niet stript. Mijn vk had dat eigenlijk achteraf gezien ook beter niet kunnen doen. En met al 3cm nu heb je vast volgende week goede kans dat je wel gestript kan worden of komt ie uit zichzelf al. En je hebt mooi maar die centimeters voorsprong ook al! ;)

18. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.590
    13.829
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Scheisse (sorry voor het gevloek)..
    Wekenlang zijn we bezig geweest met het geboortekaartje, krijgen we vandaag te horen dat ie niet meer leverbaar is! :$ Oooo neeee!!
    Dus ipv. de avond lekker rustig aan te doen (had nogal veel gedaan vandaag), kunnen we nu weer aan de slag :(
    Niet goed voor de mojo :(

19. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.590
    13.829
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    1. Beempie- Tim- 29wkn, 6 dgn- 6/2/2016
    2. Soullady- Stijn- 35 wkn, 0 dgn- 19/3/2016

3. Freddel- ?- 37 wkn, 3 dgn- 29/3/2016
    4. Draaikont- ?- 38 wkn, 3 dgn- 1/4/2016
    5. martim- Ellis- 37 wkn, 3 dgn- 8/4/2016
    6. firstbaby- ?- 39 wkn, 3 dgn- 8/4/2016
    7. missme1- Julia- 38 wkn, 3 dgn - 8/4/2016
    8. DSM- Lona- 39 wkn, 3 dgn- 11/4/2016

Ben heel erg benieuwd hoe het nu met fabjee en de kleine is!!!

20. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat balen hummeltje!! Hopelijk kun je nog snel wat anders leuks vinden!!

@ Lietjuh succes met de zenuwen! Het is nu (bijna?) zover. Hopelijk kun je snel je kleintje kroelen!

@Faartje wat jammer dat het weer gestopt is maar het zal vast al wat gedaan hebben.. Wie weet wanneer het zomaar weer gaat rommelen? ;)

@Draaikont wat jammer van zo'n heftige nacht! Zou een tepelhoedje niet eventueel kunnen helpen? Vriendinnen raad ik iig altijd aan bij problemen een lactatiekundige mee te laten kijken! Zoveel pijn is in principe niet nodig. Misschien gaat er toch iets met aanhappen niet goed? Ons heeft zo'n consult iig heel goed geholpen! Succes meid. Top dat je herstel ook zo goed gaat!

Deel Deze Pagina