Nou, gelukkig was ik zo slim om alle nummers van alle kaartjes die we leuk vonden op te schrijven en ook een stipje te zetten voor de kaartjes die we het allerleukst vonden (en niet weg te gooien, want manlief zou 1 ding graag aan me veranderd willen hebben, en dat is dat ik nog vaker opruim.. ) Dus toen ik manlief vertelde dat het kaartje helaas niet meer leverbaar was, zei hij gelijk; o.. en die en die dan? Dus ik die met stip invoeren op internet, en hoppa, daar kwam de goeie nummer twee al gauw tevoorschijn Nu maar hopen dat ze deze nog wel kunnen bestellen! Helaas zijn ze net dicht, dus het eerste wat ik morgen ga doen is gelijk even bellen. Waren er gelukkig minder lang mee bezig dan gedacht dus. Komt ook omdat we alles qua tekst en lettertype enzo natuurlijk toch al op de mail hadden staan.. Pfieuw. PS; ben stiekem wel benieuwd waar uit west-friesland jij oorspronkelijk vandaan komt, littlemissme! Mom86: hoe was het bij afd. plastische chirurgie? Nu toch naar de andere kant van het land, of valt het verdere beleid jullie mee? Hoe is het met je zoontje vandaag? Nog net zo'n bikkel als gister?
@ hummeltje, ons manneke is nog steeds een bikkel. De plastische chirurg was niet helemaal blij met het beleid wat de huisartsenpost iom de eerste hulp van het cwz hadden gekozen. Maargoed hij kan goed behandeld worden. Elke dag naar mn eigen huisarts om het opnieuw te verbinden met koelende zalf. Maandag wilt ie ons weer terug zien in het ziekenhuis (radboud). Over twee weken zal het al goed genezen zijn. Afwachten maar. Lopen erop leek hem niet verstandig dus dat zullen we dan ook maar niet (meer) toelaten. Had mn laatste weken van de zwangerschap wel anders gezien. Nu een hoop extra geregel (oppas voor de oudste) erbij... maargoed het is niet anders. Gelukkig heb ik lieve ouders die ik dag en nacht kan bellen. Nu hopen dat de kleine snel tevoorschijn wil komen 😉
Nou meiden, de ballon zit erin na veel gewroet. Pfffff ook niet prettig. De ctg was prima. Heb wel last van harde buiken nu en de zenuwen zijn grotendeels wel weg. Het kindje ligt nog steeds niet klem in het bekken. Dus morgen wordt gekeken wat de ballon gedaan heeft en of het kindje al klem ligt. Als hij niet klem ligt dan moet er overlegd worden of inleiden al kan. Pfff dat heb ik weer. Ik lig lekker op een 1 persoons kamer en ik hoop dat ik wat kan slapen .
He lietjuh dat zal teleurstellend zijn geweest dat ze nu morgen moeten kijken of de kleine vast ligt en ze kunnen inleiden. Ik ga voor je duimen meid! Hopelijk slaap lekker. Mom wat fijn dat je zoontje zn voet toch wilt gebruiken. Niet echt handig zo in je laatste weken zwangerschap maar wat moet het fijn zijn dat opa en oma dan klaar staan om bij te springen! Succes en met de juiste behandeling kan het mooi genezen hoor, hebbhet gezien bij de dochter van een vriendin. Daar zie je vrijwel niets meer van! Hier vanmiddag weer controle gehad bij de gyn. Urine en bloeddruk waren goed, bloeddruk zelfs wat lager dan vorige week. Me buik was gemeten wel iets groter, maar naar mijn idee komt dat omdat de baby meer naar voren is gaan liggen. Ze lag nog vaster dan vorige week, dus verwacht dat ze niet meer draaien zal Volgende woensdag weer op controle, maar hoop stiekem dat dat niet nodig zal zijn. Want dan zal ik immers ook al 3dgn over tijd lopen. Vanmiddag heerlijk bezig geweest in de tuin. Een gat gegraven voor manlief, dan kon hij de paal voor de overkapping erin zetten en volstorten met cement zodra hij thuis was. Ook de groentekweek overgepot en potgrond gehaald voor de bak die mijn man heeft gemaakt van de oude schutting
Lekker bezig geweest mutsz! Nog lekker actief Ik ben ook met m'n zoontje eerst wat plantjes gaan halen en samen 's middags de tuin een beetje aangepakt! Maar niet zo mans als jij haha Twijfelde eerst maar dacht laat ik het juist nu doen! Kan ik straks genieten van al die mooie bloeiende bloemen in m'n tuin! @lietjuh, wat vervelend meid, je stelt je er toch op in! Hopelijk morgen toch goed nieuws?! @mom; qua timing inderdaad niet ideaal, zeker als hij niet mag lopen Maar klinkt iig wel als een goed perspectief voor je knul, duim dat het inderdaad allemaal zo voorspoedig mag verlopen! En wel heel fijn zo'n netwerk om je heen! Pff dat zou bij ons toch een dingetje zijn @hummeltje; wat fijn zo'n plan B, goed vooruit gedacht! Haha soms best slim he om niet alles meteen weg te gooien Herkenbaar haha! Ik kom btw uit een dorpje omgeving Hoorn-Enkhuizen. Jij?
Pfff vind het nu al niet leuk meer. Net weer even aan het ctg gelegen en er is wel activiteit buik is onrustig en de samentrekking zijn pijnlijk. Echt niet fijn. Ben er heel onrustig van en lig te bibberen in mijn bed. Bah hopenlijk stoppen de samentrekkingen en kan ik even wat slapen. Ben doodop, gisteren ook al niet geslapen. Met wel 2 paracetamol gekregen. Meestal wordt ik daar wel duf van.
Dsm gefeliciteerd! Wat een spanning allemaal zeg. Echt laatste weken nu. Allemaal veel succes en sterkte gewenst.. zet m op! Hier gaat het goed. Bevalling soort van plekje kunnen geven en na een moeizame start van borstvoeding (op gang komen/aanhappen/kloven).. Nu na drie dagen kolven mooie productie. Wel gebruik ik nog tepelhoedje ivm gevoeligheid (ardo, erg goed!). Ellis was helaas bijna 10% afgevallen door dit gedoe. Maar vandaag weer 100 gram erbij gesnoept.. yes! Op naar morgen..
Verloskundige net op bezoek gehad. Ballon doet goed zijn werk en mag er al bijna uit. Heb al best flinke weeën. Infuus is net geprikt als dit zo doorgaat beland ik vannacht al op de verloskamer. Maar net 2 slaap pillen gehad dus ik ga nu een poging wagen om.me aan die tabletten toe te geven. Wordt vervolgd,.....
Spannend lietjuh! Veel suc6 meid! Mom wat is die zoon van jou een bikkel. Hopelijk geneest het snel allemaal! Mutsz jii bent ook nog zo lekker actief. Ik heb hier ook allemAl plantjes in de tuin gezet enzo. Staat toch wel weer gezellig. En het oogt ook netjes voor de visite straks. Matim wat fijn dat het borstvoeding geven nu beter gaat... Hopelijk heb je nu de goede slag te pakken. Owjeej en nu weet ik het even niet meer! Meiden met rommelende buiken suc6! Hier vanavond naar de verloskundige voor contole. Het zal mij benieuwen. Manlief heeft geen gelijk gekregen de kleine meid zit nog steeds in mama de buik😉
Ook hier had manlief 12 april ingedachten, maar nee hoor de kleine zit nog steeds in mn buik. Ze is wel wat rustiger als de afgelopen dagen. Morgen zou een mooie datum zijn (verjaardag opa), maar het mag nu ook wel beginnen hoor... Nog ff een hopelijk laatste buikfoto van eergisteren. Voor iedereen die het nodig heeft: succes vandaag 😉
Lekker even toch nog 5 uurtjes geslapen met de slaappillen. Heerlijk die dingen doen goed hun werk. Ben erg benieuwd wat er straks gaat gebeuren. Ontsluiting is er al. De ballon heeft goed gewerkt. Maar het hoofdje ligt nog heel erg los en dat kan gevaarlijk zijn voor als ze straks de vliezen willen breken. Dan kan de navelstreng als 1e naar buiten gaan komen. Ben dus erg benieuwd wat ze gaan beslissen. Tegen half 9 komen ze. Heb wel het gevoel helemaal bont en blauw te zijn van de onderkant door al het gewroet van gisteren en vannacht.
@hummeltje dank voor t updaten van de lijst! En balen van t geboortekaartje. Gelukkig wel snel opgelost weer, dat is fijn. @littlemissme en @mutsz lekker dat jullie de tuin ook alvast aanpakken en opvrolijken met plantjes. Heb afgelopen weekend hetzelfde gedaan en ziet er meteen zoveel leuker uit he, zeker met dit mooie weer nu! @mom gelukkig hoef je niet naar de andere kant vh land maar wel gedoe dagelijks controles en dat je niet mag lopen. Praktisch is anders op dit moment, maar hopelijk herstelt hij snel. En wat een mooie buikfoto!! @lietjuh wat fijn dat t toch doorzet na het eerdere bericht. Wie weet ben je nu wel volop aan het bevallen al! Heel veel succes!! Oh wacht ik zie nu een nieuw bericht van je. Wel fijn van 5 uur slaap maar wat irritant dat het zo onzeker blijft zeg. Hopelijk beval je wel gewoon vandaag. Sterkte! @danielle helaas kreeg je man geen gelijk. Ik heb elke datum vanaf 1 april gedacht maar nooit dat ik nu nog zwanger zou zijn. Vandaag uitgerekend! En al het gerommel is verdwenen. Kan me niet voorstellen dat ik uit mezelf ga bevallen. @martin fijn dat je de bevalling een plekje hebt kunnen geven en dat de bv snel op gang is. Hopelijk komt je dochter nu snel weer lekker aan in gewicht. @fabje ben zo benieuwd hoe het is gegaan met de ks gister!! Hopelijk maken jullie het goed!
Oww ja hummeltje! Bedankt voor de mooie nieuwe lijst! Erg roze😍 Lietjuhh wat fijn dat je lekker geslapen hebt. Ik ben benieuwd wat ze gaan beslissen voor je. Hopelijk heb je snel je kleintje. Fabje ja hoenis het gegaan meid? En hoe gaat het met jullie? Marianne: wat balen zeg.... Over max 2 weekjes is de kleine er... Hopelijk voor jou toch uit zichzelf. Zo zie je maar he al dat gerommel hoeft niks te betekenen... Hopelijk toch snel een kleintje voor jou.
@lietjuh! Heel veel succes meid! Dat gevoel van bont en blauw zijn had ik ook van het toucheren. Zet hem op. @mom wat een prachtige buik zeg! Mis die van mij wel een beetje... Dus geniet nog even van die van jou 😀 @martim heftig he zo'n eerste week! Wat vervelend dat je borstvoeding ook niet lekker liep. Kan zo frustrerend zijn he? Ik trok de pijn niet meer van het voeden en ben nu zelf fulltime aan het kolven. Volgens de lactatiedeskundige kan ik over 2 weken weer proberen om aan te leggen maar eerlijk gezegd zie ik dat nu nog niet zo zitten. Heb wel meteen een dubbele kolf aangeschaft gisteren. Want met de elektrische kolf van tommee tippee (enkele) was ik niet zo blij voor fulltime kolven. Doe rustig aan en probeer inderdaad alles rustig een plekje te geven. Ik heb veel kraambezoek geweigerd! Althans dat laat ik mijn man doen... Even de rust pakken want merk dat ik het heerlijk vind om nog even alleen te zijn. Man is inmiddels weer aan het werk namelijk en dan verder niemand om je heen behalve de kleine is intens genieten! Al was ik gister compleet afgedraaid. Haha @mutz gaten graven in de tuin? Wauwieeee wat actief nog. Hopelijk heb ik iedereen gehad!
Mom, je hebt een prachtige buik! Dames die afgelopen dagen mama zijn geworden van prachtige meiden; gefeliciteerd (het lijstje is mooi roze aan het kleuren). Fabje ik ben heel benieuwd hoe het jou is vergaan! Hier nog geen baby. Afgelopen dagen even wat afwezig geweest doordat ik niet zo lekker in m'n vel zat. Hele zwangerschap was ik mega stabiel en vrolijk (eigenlijk meer dan anders). Dit weekend kwam daar helaas verandering in en kreeg ik de cliché buien. Baalde er echt enorm van want ik wil helemaal niet zo zijn. Zal de spanning in combinatie met de hormonen wel zijn . Inmiddels gaat het weer wat beter Lietjuh zet hem op!
Woozl balen dat je je zo voelde afgelopen weekend. Hopelijk maakt het zonnetje je een stukje vrolijker. Nog even meid! Lietjuh je kan het! Bont en blauw gevoel snap ik heel goed, hopelijk weet je snel meer. Draaikont slim die dubbele kolf. Fulltime kolven met een enkele kolf lijkt mij ook geen doen. Ik vind het toch heel knap van jullie dat jullie zelf fulltime gaan kolven voor de babys. Dat zou ik niet kunnen denk ik. Tuin; ja gaten graven in de tuin, moet bekennen, ik had niet eens gedacht dat ik met 39 weken nog zo vlot zou doorlopen, boodschappen zou doen en me zo fit zou voelen! Laat staan gaten graven in de tuin! Maar omdat ik het gedaan heb heeft manlief gister wel alle palen kunnen zetten en volstorten en kan hij vanavond hopelijk verder aan het afdak! Het lijkt me zo heerlijk als die nog zo goed als afkomt voor de baby er is. Dan is fat iok weer af. Bliemetjes had ik nog niet, maar door jullie geklets erover ga ik zo toch nog even rondje action voor meer potten om dan toch de tuin nog iets gezelliger te maken 🙈 manlief zal wel weer denken als die thuiskomt hahahahaha. Ik had zelf tot nog toe veel groentezaden gezaaid. Alles uitgekomen dus zit met een overschot. Gelukkig nemen me ouders en schoonouders graag wat over. Weg gooien kan ik toch niet nu dus dubbel zo fijn dat zij ook graag wat groenteplantjes willen (cherry tomaat, mini komkommer, courgetts, watermeloen, stamslaboon )
Nou meiden, 3 centimeter ontsluiting en de vliezen hebben ze gebroken. Nu afwachten of de weeën zelf gaan komen en anders over een uurtje aan de weeopwekkers. Ben er tot nu toe nog rustig onder. Zal straks wel anders zijn als de weeën gaan gaan komen.
Mom: mooie foto!!! Hopelijk duurt het niet al te lang meer Lietjuh: oooo spannend! Hopelijk komt het allemaal zelf op gang en heb jij later vandaag je kindje in je armen! Succes meid!! Woozl: fijn dat je je wat beter voelt! Begrijpelijk je stemming zo aan het eind, ik herken het in ieder geval zeker! Marianne: hopelijk duurt het niet al te lang meer! hier ook nauwelijks gerommel meer en echt ik baal er ook van! Maar ik probeer er maar niet aan de denken (wat uiteraard niet lukt ) Komt goed, nog eventjes en dan gaan we die dikke buiken missen Draaikont: jammer van de bv maar als kolven beter/pijnloos gaat dan is dat helemaal goed toch! Super dat je zo goed voor jezelf opkomt, lekker je rust pakken meid Mutz: leuk dat je je nog goed genoeg voelt om zo actief bezig te zijn!! Hier nog steeds rustig. Af en toe een keer een wee, veel harde buiken maar niks bijzonders verder.!