Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hahah poeh poeh wat een gebabbel weer...
    Maar ik ga weer even mijn best doen😊

Woozl: nee hier nog steeds geen echte actie.... Gisteren weer veel voorweeeen maar helaas WEER! Afgezakt.
    Ik probeer mij er maar op te focussen dat ik over tijd ga lopen. Denk dat dat het beste is.
    Wat lekker zeg dat je man 4 weken vrij heeft. Zou heerlijk zijn als hij even kan genieten van jullie meisje!

Mom: hoe is het met je zoontje? Voetje al weer wat beter?

Mutsz: je blijft een bezig bijtje heerlijk hoor! Snap ook wel dat jullie de boel lekker klaar willen hebben voordat de kleine er is. Heerlijk hoor.

Borstvoeding:
    Wat een mooie positieve verhalen. Geeft mij wel een beetje moed. We gaan het gewoon proberen.

Leolove: wat vervelend van je rugpijn tijdens de zwangerschap... Komt het vanuit je bekken?

Marianne jij werd vandaag gestript weer toch? Veel suc6! En hopelijk Zet het wat in beweging☺️

Hier vandaag een rustig dagje. Manlief gaat nu F1 kijken. Daarna gaan we even lekker wandelen. En van middag maar wat rommelen in huis.
    En natuurlijk blijven hopen dat we snel mogen bevallen😂

2. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is er niet stiekem vannacht een baby bij gekomen?! 😀
    Betsie van jou misschien?

Hoop het zo voor jullie meiden, de nieuwsgierigheid maar jullie kleintje word zo groot dat maakt het genieten straks extra groot!

@fabjee, lastig he die verandering binnen het gezin. Volgens mij zijn jouw Stijn en mijn Joey even oud. En die is ook een beetje uit zijn doen. En de jongste is net een wervelwind. Ik probeer de visites echt te beperken en vraag sommige rond 19.30 zodat de jongens al lekker slapen en er niet veel van mee krijgen.

Laatste dag kraamzorg. Ben nu 2 dagen "uit bed" en met 8 paracetemol pd gaat het nu goed met de hoofdpijn.
    De voeding loopt als een tiet en Julia komt goed aan.
    Dus we zouden het moeten redden zonder haar. ML is nu 1 week thuis.

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@ woolz, afgelopen nacht was weer prut hoor!
    Zeker na 1,5/2 uur liggen op een zijde krijg ik pijn aan mn heup/bekken...gevolg wakker. Dus hup bed uit en naar de wc.
    Kleine was vannacht ook nog heel ff druk en ik had weer last van mn onderbuik. Deed echt weer heel veel pijn (net zoals toen met de blaasontsteking. Die pijn heb ik in de afgelopen weken wel vaker gehad. Wat het is geen idee..

Ons jongste zoontje loopt sinds gisteren weer rond... ik sta er echt versteld van hoe goed ze met bepaalde dingen om gaan en zich weten aan te passen zo klein als dat ze zijn. Vandaag nog een keer naar de HAP en morgenmiddag naar de chirurg.

Had gehoopt dat de baby nu wel een start gemaakt zou hebben aan de weeën...maar blijkbaar vind ze het nog wel ff prima zo. Ik ben er inmiddels wel klaar mee.. hoe gek dat het ook klinkt. Zeker omdat dit de laatste keer is..

4. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Jeetje missme! Julia al weer een ruime week! Wat gaat de tijd toch snel. Laatste dagje kraamzorg, toch jammer he. Die extra hulp is wel lekker denk ik.
    En wat fijn dat de voeding zo goed loopt! Heerlijk hoor.

Mom, wat fijn van je zoontje. Owww en dat slapen herken ik! Ik lig ook helemaal niet lekker meer... Mijn hele lijf doen zeer.
    Maar heb je geen blaasintsteking meid? Misschien even je plasje laten controleren voor de zekerheid?
    Het is wel balen dat je overtijd loopt zeg... Hopelijk begind de bevalling snel.

Betsie hoe gaat het hij jou? Al een baby on the way?

Trouwens ook wel heel leuk om te lezen dat er nog dames in eind april zwanger zijn! Dat betekend dat we nig lang kunnen genieten van het gebabbel en new born baby's

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    Vannacht gewoon 8 uur geslapen :$ Dat ben ik niet meer gewend. Normaal is het het met maximaal 5 uur wel op. Heerlijk.
    Mijn rugpijn kwam niet vanuit de bekken maar echt vanuit de rug zelf. Gelukkig na een paar keer flauwvallen voelde ik wel als de pijn zo erg werd dat ik echt even rustig moest gaan zitten en is het echte flauwvallen niet meer voorgekomen.

Mom86: fijn dat je zoontje zo snel hersteld van de pijn in zijn voet, wat een bikkel.

6. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik denk niet dat het blaasontsteking is. Een paar weken geleden toen ik er ook last van had heb ik de urine laten controleren. Uitslag niets aan de hand.
    Denk zelf dat de kleine het misschien wel veroorzaakt en dat het gewoon beurs is op dat stuk. Pijn is nu weer weg.

Komt het vandaag terug dan bel ik de verloskundige.

@leolove, o heerlijk zolang slapen. Dat is voor mij zeker een week of 8 geleden.

@missme, laatste dagje kraamzorg. Wat vliegt de eerste week om he? Fijn dat de voedingen goed gaan.

Wens jullie een fijne zondag allemaal!

7. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hoop geklets. Hier nog geen baby hoor. Vannacht goede voorweeen maar het zakt gewoon weer af. Irritant ! Ik ga er nu vanuit dat ik donderdag of vrijdag moet worden ingeleid en baby niet meer spontaan komt.

Ik ben trouwens nog niet overtijd maar langer dan 40 weken mag ik niet lopen.

Marianne hopelijk helpt je laatste poging. Ik Snap je wanhoop en verdriet hierover. De komst van de baby maakt alles straks weer goed.

Muts Hoe gaat het nu ?

Danielle bij jou ook nog steeds niks wat Door zet. Irritant he! Meer dan afwachten is er niet bij.:(

Mom86 herkenbaar wat je zegt. Ik ben er ook ineens helemaal klaar mee. Niet verwacht gezien het hier ook echt de laatste is.

Fabjee wat fijn dat de kraamzorg uiteindelijk toch heel lief is. Hopelijk mag je gaan genieten van een fijne kraamtijd. Logisch dat stijn even moet wennen

8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Missme: wat lief van je dat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om je ervaringen op te schrijven. Ik denk dat ik van nature iets meer zal neigen naar voeden op verzoek, maar voeden op tijd lijkt me ergens ook wel praktisch ivm. een iets betere kans op doorslapen heb ik het idee.. (of zit ik er naast?).

Betsie: jammer meis! Wie weet komt 't de komende dagen toch nog vanzelf op gang.

Hoe is het met alle mama's en baby's van wie we al 'n tijdje niks hebben gehoord?

Manlief vertrekt zo naar de voetbal. Ik denk dat ik maar de écht allerlaatste klusjes ga doen vandaag, in de hoop dat de kleine dan méér zin heeft om te komen... :D

9. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo wat zijn jullie lekker actief deze zondag ochtend! Onze knul kan redelijk uitslapen dus we genieten er nog even van en doen rustig aan (geen slaapproblemen ook gelukkig hier, maar de klachten na te lang op 1 zijde liggen herken ik wel! Auch s morgens duurt het even voor ik weer een beetje fit en recht sta..)
    Sinds gistermiddag een beetje gammel, opeens voelde ik me echt zo futloos! Ben er langzaamaan ook idd klaar mee zoals andere dames hier.. nog even volhouden..
    Zoals het nu er uit ziet vanmiddag toch op verjaardag, dan zijn we er toch even uit, voor mn zoontje ook lekker. Hoop dat de kleine niet opeens bedenkt vanmiddag de boel op stelten te zetten... 😊

@Betsie waarom mag je niet langer dan 40w?
    @marianne hopelijk beter nieuws voor jou vandaag en gaat het strippen helpen!

- borstvoeding: bij m'n eerste op verzoek gedaan. Hij kreeg idd ook snel zelf een ritme en zelf gaf de keuze dat dat gewoon was hoe we het deden me ook rust (geldt ook voor de nachten, op het moment dat je het accepteert is er ook beter mee te dealen is mijn ervaring). Heb het toen tot 13 mnd volgehouden. Hoop dat we nu iig de 6mnd weer gaan redden.
    Als de bv nu weer goed loopt wil ik het zeker weer zo doen. En idd wat missme1 zegt blijf bij jezelf en wat voor jou goed voelt. Anderen kunnen je idd erg onzeker maken.

10. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen meiden!

@leolove wat fijn dat je nog zoveel uur kan slapen per nacht, geniet er maar van!

@betsie en mom: balen dat er weer een nacht zonder weeen voorbij is he. Mom ik snap dat je er klaar mee bent ook al is het je laatste zwangerschap. Dat gevoel heb ik ook (en ook laatste zwangerschap). Fijn dat t met t voetje van je zoon wel steeds ietsje beter gaat.

@littlemissme sterkte met de futloosheid. De baby vreet ineens zoveel meer energie nog zo op t eind he. Doe maar rustig aan, hopelijk helpt dat een beetje.

@hummeltje sucves met de laatste klusjes in huis. Wie weer dat die nesteldrang de baby wel doet komen :)

@betsie dus jij gaat ook uit van inleiden. Dat heb je al eerder meegemaakt toch? Zie je er tegenop of niet?

@danielle geniet van jullie ristige dagje en lekker wandelen in de zon zo!

@missme fijn dat t al iets beter gaat en dat je iit bed bent en dat de bv goed loopt!

Gister ging het strippen dus niet door vanwege al een andere bevalling. Snap dat ook wel natuurlijk, maar man wat zat ik er doorheen. Vanochtend kon ik weer bellen en ik word nu om 16.30 gestript, maar mocht er weer een bevalling tussen komen dan gaat t over helaas... En hoppa weer een aantal huilbuien net. Ik herken mn optimistische altijd vrolijke zelf gewoon niet meer terug nu. Het is ook niet dat ik denk dat de 4e strippoging wel nut gaat hebben, maar het geeft in ieder geval weer een beetje hoop. En ben ook bang dat de gyn dinsdag zegt dat ie me nog een paar dagen wil laten wachten ipv woensdag inleiden. Het is rationeel niet te verklaren, maar elke dag voelt er eentje teveel nu. En mn zoontje is er ook zo van slag door, hij voelt het natuurlijk goed aan en voel me een zeer slechte moeder op dit moment. nou ik ga mezelf weer proberen te herpakken en er toch een enigszins leuke dag van maken. Het weer werkt gelukkig mee, dat dan weer wel ;)

11. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen

Ik geef kV dus dan kan je wel teveel geven natuurlijk dus bij Stijn op tijd en nu ook wel beetje maar ben wel veel makkelijker vannacht om 5 uur fles en hij bleef beetje huilen hij laat goed zien dat hij honger heeft dus toen om 6 uur 30 cc extra gegeven toen ging hij heerlijk slapen en toen pas weer om half 10 een fles dus zo zie je dat hij dat dan toch zelf beetje regelt ik ga hem dan niet na 2 uur weer wakker maken en fles erin proppen moet niet te gek worden natuurlijk maar ga hem ook geen honger laten lijden. Denk dat er dus ook een verschil zit in fles en bv met hoe je voed ik vind schema fijn maar laat me ook beetje lijden door Koen wij eten ook als we honger hebben toch dan zeg je ook niet mag nog niks eten want is nog geen tijd en idd wat missme zegt volg je eigen gevoel nu moet ik wel zeggen dat ik nu stuk relaxter ben als bij Stijn bij 1e kindje is het gewoon allemaal wat lastiger en aftasten

12. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb flesvoeding bij de tweede ook op verzoek gedaan. Ik ga niet op de klok voeden. Het zijn nu eenmaal geen computers maar unieke mensjes met ieder een eigen behoefte. Ik geloof niet in overvoeren. Ik geloof wel in uithongeren va je baby. Al dan niet onbewust ! Je kind een uur of langer laten huilen van de honger omdat het nog "geen tijd " is os voor mij echt een no go.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik mag niet overtijd lopen omdat ik van die grote baby's baar. Deze is nu zo'n 4 kilo. Ik ben zelf hartstikke tenger. 174 en 58 kg van mezelf dus 4 kilo is wel echt de max wat ik mag voldragen. Daarbij heb ik het hellp syndroom gehad bij de eerste. Het is na 40 weken gewoon mooi geweest.

Marianne ik snap je zo onwijs goed. De dagen kruipen voorbij
    Alles kost zoveel energie. Ik heb ook echt nergens meer zin in. Kleren zitten nu niet lekker meer, word gek van het maagzuur en valse weeën. Bah. Het meest irritante vind ik nog dat mijn lijf die baby er niet gewoon uitgooit. Placenta is aan het verkalken, vruchtwater bijna op..... het moet toch klaar zijn ?

Ik ben bij de jongste ingeleid en vond dat heel heftig. Hoewel Het Als Ik Die verhalen hier lees een droom ingeleide bevalling was. Kwestie van vliezen breken en weeën opwekkers aan sluiten en drie uur later was hij er. Maar ik vond het niet fijn..beval liever spontaan

13. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    @marianne en mom86: normaal slaap ik ook echt zo lang niet, dus het was echt heerlijk genieten om vanochtend zo uitgerust wakker te worden.

@marianne: als het goed is zijn ze je nu ongeveer aan het strippen, hoop dat het vandaag wek doorgaat en ook effect heeft!

@betsie: hoop dat de kleine toch uit zichzelf besluit te komen

14. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @betsie flesvoeding op verzoek heb ik zo ook gedaan vorige keer. Dat werkte prima en inderdaad wat je zegt een baby kan nooit exact volgens de klok leven, dus beter wat flexibeler zijn.
    Ik snap dat je ervan baalt dat je lichaam niet gewoon gaat bevallen terwijl de placenta verkalkt en de baby al zo groot is en je er klaar mee bent. Wat is dat toch met die baby's die het wel prima vinden in onze buiken, ze moeten óp onze buik liggen! :)
    Voor jou dus einde week inleiden. Klinkt wel goed dat t de vorige keer zo goed ging, maar in je hoofd kan je het allemaal wel heftig beleefd hebben met alle medische toeters en bellen. Ik ben niet bang voor het inleiden, maar zou het leuker vinden als ik ook weet hoe het 'natuurlijk' op gang komt.

Net weer gestript. Niet zo grondig als de vorige keer, ik heb er een hard hoofd in dat het wat doet. Maar ja wie weet he... En weer een dagje extra hoop doet wonderen.

@leolove hopelijk slaap je vannacht weer net zo goed als gister! Wat slaap wel niet voor een mens kan doen he, en we hebben het nu echt hard nodig.

15. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marianne ik duim voor je dat het nu mooi geweest is en baby zichzelf laat zien ! En snel een beetje haha. Ik heb de pijn van het inleiden als Veel heftiger ervaren dan de pijn van een natuurlijke bevalling. Nu was ik ook enorm eigenwijs en wilde pertinent geen pijnstilling. Mocht er nu toch weer worden ingeleid denk ik wel dat ik kies voor een morfine spuit in mijn been. Schijnt net even de ergste heftigheid eraf te halen. Ruggenprik is geen optie. Vind ik doodeng en wil geen catether.

Hopelijk is het niet nodig en beval ik gewoon een deze dagen spontaan. Fingers crossed.

Leolove welkom hier ! Gezellig dat je ons clubje komt versterken en succes met je laatste loodjes

16. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je nu heel veel weeën heb Marianne ;)

Wie moeten er allemaal nog bevallen? Er is zo'n heel mooi lijstje van mensen die al bevallen zijn. Is misschien grappig om erbij te zetten wie nog moet :p Kunnen we gaan afstrepen!

17. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welterusten meiden. Hopelijk is er morgen ochtend toch iemand ineens met baby nieuws😜

Trusten

18. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Kan je zo doen hoor, Elianne ;)
    Ik pas haha.

Wordt 'n beetje flauw van 't wachten op de baby... o_O
    Niet echt iets te melden verder.., jammer genoeg.

Ben benieuwd wie de volgende is!

O, en ook de andere dames bedankt voor jullie visie op bv/fv geven op verzoek of op tijd!

19. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas geen weeen hier hoor. Heb me wel emotioneel herpakt en me ingesteld op inleiden op woe, do of vrij (hopelijk woe). En ga nu gewoon alleen maar blij en enthousiast zijn dat dit dan eindelijk echt de week is dat onze baby komt!!
    Zo en nu hopen dat ik nog even verder kan slapen.... ;)

Hopelijk dat danielle betsie of mom wel nu weeen hebben trouwens! Ik duim voor jullie dat t eindelijk doorzet!

20. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Nee helaas ook hier weer 3uur lang voorweeen en ook vrij sterke...
    Maar daarna weer afgezakt... Still no baby....

Gisteren een leuke dag gehad met manlief. Lekker gewandeld en saampjes gegeten. In de avond filmpje gekeken tijdens mijn voorweeeen😉

Vandaag maar even langs een vriendin die heeft vrijdag haar sleutel gekregen van haar nieuwe huisje. Even snel kijken.

Hoe gaat het met jullie allemaal dames?

Deel Deze Pagina