Annemie : heel herkenbaar. Hier ook drie miskramen in totaal gehad. Alleen tussen week 5 en week 6. Slopend zijn deze weken..maar met nuchterheid kom je een heel eind.
hier ook heel onzeker door de manier waarop het gegaan is... Dan verlies je even zo het vertrouwen in je Eigen lichaam.. Nog 12 dagen tot echo, bij benadering ben ik dan 7+3, dus dan zou er in theorie een hartje moeten kloppen... ik hoop maar dat het zo is!
Betsie, ik durf me ook nog niet te veel te hechten aan wat er in m'n buik gebeurt. Daarvoor is het nog te pril en te angstig om het weer te verliezen... Nu heb ik ook een late miskraam gehad met 15 weken, dus alleen het zien van een kloppend hartje zal me nog niet genoeg gerust stellen ben ik bang. Ene moment ben ik vol vertrouwen maar het volgende moment ben ik alleen maar doodsbang... Annemie: Ook jouw angst kan ik me ontzettend voorstellen.. Goed dat je de gyn hebt gebeld. Priscilla: welkom en gefeliciteerd! Wat spannend dat je maandag al een echo hebt... Ik heb geen idee wat je bij 5 weken al kan zien, maar het zal niet veel zijn (ik mag pas met 7 weken komen omdat vk zegt dat ze daarvoor niet genoeg kan zien).
Met 5 weken zou je iig een vruchtzakje moeten zien. Dat ziet er uit als een luchtbel van de bellenblaas... in uitzonderlijke gevallen is er al een hartje, maar meestal is dat nog te vroeg... Zie voorbeeld, links bovenin zie je het luchtbelletje, dat is de vruchtzak...:
Nonma dat is een tweeling zwangerschap met volgens mij een leeg vrucht zakje aan de rechterkant Ik ben erg negatief vandaag. Ik heb menstruatie pijn en vind mijn vorsten minder pijn doen. Vast weer het begin van een miskraam bah wat zijn die eerste weken slopend. poesta : jeetje meid.... met vijftien weken spreek ik zelf al van dood geboorte. Ik neem aan dat je dan ook normaal bevallen bent Enzo. Heel heftig. Hebben ze ooit kunnen ontdekken hoe het kwam ? Sterkte, kan me voorstellen hoe zwaar deze weken nu zijn. .... met vijftien weken verlies je een baby, en niet zoals ik alleen maar een vruchtje.
klopt een 2ling zw schap, maar het vruchtzakje zag er bij mijn eerste echo net zo uit vorige zwangerschap (6+3). Ik ben geen expert hoor, heb dit gewoon gegoogled, maar t was meer om een idee te geven wat je kunt verwachten...
Knuffel voor jou Betsie! Laten we elkaar maar proberen door deze killing weken heen te slepen... Ja met 15 weken is het echt al een mini mensje met alles erop en eraan, en heb inderdaad gewoon moeten bevallen. In het begin kon ik het niet uitstaan als het een miskraam werd genoemd, maar nu merk ik dat het wel wat makkelijker praat en daarom kan ik het wel wat beter aanvaarden. Na geboorte konden we ook wel goed zien dat het echt nog niet levensvatbaar is, met die termijn. Ook al zit alles erop en eraan, het is nog zo teer en zo broos Het is geduid als "pech", dus oorzaak is niet achterhaald..
Zo vervelend je als je zo'n negatieve dag hebt. Ik had dat gister, vandaag iets rustiger, hoewel ik er nog niet gerust op ben. Hopelijk blijft t gewoon goed gaan bij je en wordt de cellenklomp uiteindelijk een baby!
Wat vreselijk zeg! Dat zou ik idd ook geen miskraam meer noemen. Na de 12 wk ga je er toch een beetje vanuit dat t wel goed zit. Snap dat je deze zwangerschap nog veel langer in de stress zit dan wij. Maar hopelijk gaat t goed en kan je op den duur ook echt genieten.
Maandag hcg van 77 en vandaag 186, helemaal goed dus. Geen idee hoever ik zou zijn maar ik gok op 4+2. ik heb denk ik een uiterst lange cyclus te hebben gehad deze maand want toch al op cd 40 vandaag. Spannend allemaal!
Hey meiden, wat een negativiteit vandaag! Word er zelf zowat negatief van daarom alleen even antwoord op de vraag vwb mijn gastouderschap. Ik heb op dit moment niet zoveel kindjes in de opvang. Slechts 3. En mijn eigen zoontje daarnaast nog. Ik ben nu iets langer als een jaar bezig en ben bolop bezig met meer kindjes krijgen. Immers hoe meer inkomen nu hoe hoger mn uitkering straks! Heb er wel al iets over nagedacht, mijn verlof, maar punt is ook dat we nu heel hard opzoek zijn naar een nieuwe woning. We hebben een 4kamer appartement. Niets mis mee, maar met 1 slaapkamer voor ons, 1 voor mijn zoontje en 1 voor de gastkindjes heb ik in principe geen kamer vrij voor ons nieuwekindje straks. Tevens heeft mijn man 2 weken terug eindelijk een vast contract gekregen dus we gaan kijken of er een mogelijkheid tot kopen is :-D Druk bijtje Ik ga nog even de gastouder club zoeken
Fijn DSM dat je HCG zo mooi stijgt! Ja, het is voor mij een lange zit denk ik voordat ik me 'veilig' voel qua termijn... En misschien krijg ik dat gevoel wel helemaal niet, ik weet het niet. Toch probeer ik maar vertrouwen te houden en rustig te blijven, en moet zeggen, dat lukt aardig. De ene dag beter dan de andere, dat wel, maar ach... Het hoeft ook niet alle dagen goed te gaan van mezelf
Nou hier ook even een heel erg baal momentje! Was ik maandag zo blij met mijn best wel duidelijke positieve test ... vandaag blijft hij wit. Geen tuurstreepje, gewoon echt wit
Oh nee Goldsword wat naar!!! Denk je een mooi oplopende test te hebben.. En dan dit.. Hoever zou je nu zijn? Voor de zekerheid nog een keer testen? Ook voor jou een hart-onder-de-riem-knuffel!
Wat gek?? Heb je het wel goed gedaan? Ik zou nog een keer testen, want ook bij een mk zou hij nu nog niet omowit kunnen zijn, hcg blijft best lang in je system heb ik begrepen... spannend zeg...
Ohh Goldsword wat vervelend! Hoop dat het gewoon een kapotte test ofzo was! Morgenochtend nog een keer proberen? Verder vind ik het echt erg voor jullie dat er zoveel miskramen zijn geweest! Ik moet zeggen dat ik meeste van de tijd eigenlijk niet twijfel. Maar door alle verhalen heb ik wel echt door dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is! Maar gelukkig zijn de kwaaltjes steeds duidelijker aanwezig dus het zal vast allemaal wel goed zitten!
Ik kom ook gezellig inbreken als dat mag. Ik heb gisteren positief getest (3 dagen voor NOD) en ben (als alles goed mag gaan) 29 april uitgerekend. Al is het wel zo dat dit kindje waarschijnlijk zeker een week eerder gehaald zal worden d.m.v. een keizersnede. Ik heb helaas wel al twee miskramen gehad. Dus het is even extra spannend.
ik heb in de afgelopen 2 maanden wel 10x getest.. en ging van puur wit naar lichte streep naar puur wit en weer terug naar streep.. het kan dus alle kanten op nog