Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Danielle, hoe mooi zou t zijn op de uitgerekende datum!! Lekker aan de ananas en bitter Lemon gaan vandaag! Volle maan, dat moet goed komen toch? ;)
    Zonder gekheid, je bent er bijna!! Erg spannend!!

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hahaha zal een ananas bitterlemon smoothie lekker zijn?? Hahaah
    Ja die volle maan.... Ik ga het hopen vandaag😊
    We zullen zien! Tot nu toe vind deze dame het nog wel prima bij mama geloof ik.

Mama vind het allemaal wat minder worden maar ja dat zijn die welbekende laatste lootjes😉

3. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Niet helemaal bijgelezen en al helemaal niks onthouden :)
    Even snel een berichtje:
    Gister om 11.39u is onze dochter Anniek geboren na een hele snelle bavalling. M'n vliezen braken om 4.30, om 5.30 begonnen de weeën, om 7.00u de vk gebeld die zei ik kom om 11.00u. Als de weeën regelmatig om de 5 min komen en 1 min duren moet je eerder bellen. Maar mijn weeën werden niet regelmatig en kwamen al helemaal niet 1 min lang, dus wij niet bellen. Weeën werden wel steeds vervelender en op een gegeven moment nog gezegd zo ga ik het niet trekken tegen vriend. Toen was de vk er eindelijk, en bleek ik al volledige ontsluiting en persweeen te hebben (die ik dus al een uur aan het proberen was weg te krijgen :p) Toen mocht ik dus mee gaan persen en binnen 27 min persen was ons dametje er. Dus een echte droombevalling eigenlijk.

Voor alle dames die bezig zijn/ nog moeten, succes en ik hoop net zo'n bavalling als ik!

4. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje anniek!!
    Klinkt inderdaad als een lekkere vlotte bevalling.
    Geniet van de komende tijd

5. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd leolove!! Wat fijn dat t zo goed ging!! Geniet van deze tijd en jullie kleine meisje!!!

6. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd leolove. Klinkt idd als een perfecte bevalling! Die zijn niet minder pijnlijk hoor denk ik😉
    Maar gewoon thuis spontaan bevallen hoe leuk!

7. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd leolove!!!! Super snel idd, wow! Gelukkig was de vk nog op tijd! En ook 20 april, nog net een rammetje ook! Heel veel geluk!

8. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw leo love wat fijn dat het zo voorspoedig is gegaan! Gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie gezinnetje!

9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.579
    13.827
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #4789 hummeltje5, 21 apr 2016
    Laatst bewerkt: 21 apr 2016
    Hoera voor Marianne en leolove! Gefeliciteerd en wat 'n leuke namen!
    Zal later vandaag ff het lijstje aanpassen.

Hier de uitgerekende datum vandaag.
    Gisteravond hebben manlief en ik het gezellig gemaakt in bed. Tenslotte is dat de enige bewezen methode die werkt en tsja.. niet geschoten, altijd mis, toch? ;)
    Werd idd wakker met krampen.. maar bleek jammer genoeg te komen omdat ik 'n grote boodschap moest doen haha :p
    Vanavond misschien wel poging nummer twee. Je weet tenslotte maar nooit met die volle maan :)
    Overigens wordt het overgrote deel vd baby's geboren in week 41 (de week na de uitgerekende datum dus), dus ben benieuwd hihi :)
    Voor ons dus sowieso een stiertje, net als manlief en onze kater. Poezemuis en ik zijn beiden kreeft. Straks in de minderheid dus haha.

Hoe is het met Betsie en Mcc22?

En hoe gaat het met de prematuur geboren kindjes nu? En de moeders?

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Marianne, wat ben ik blij voor je! gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt als een heftige bevalling.. maar gelukkig ging het snel. En nu lekker genieten!

Leolove, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Mutsz, succes!! Hopelijk heb je gauw je baby in je armen..

Mom, succes meis! Ik hoop dat het doorzet en dat je snel je kleine in je armen hebt.

Betsie, jammer dat het strippen niets heeft opgeleverd.

Alle andere dames, succes en zet hem op!

draaikont, wij hebben al onze families (die zijn groot) gehad als kraamvisite. Wij moeten nog collega's en vrienden maar die komen niet in de eerste twee weken. Dat is vanaf nu in de weekenden en niets meer doordeweeks. Dat is heerlijk.
    - ik ben eigenlijk ook geen voorstander van infacol. Bij mijn jongens nooit wat gebruikt voor de krampjes. Maar bij onze meis was het hartverscheurend.. het huilen.. het trappen.. spartelen en dat zielige gekreun. Het ergste vond ik nog dat ik haar darmpjes/maagje kon horen en nu hebben wij een vrolijke baby.. dat geeft ons ook rust en vooral rustige avonden/nachten.

11. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag
    Heey allemaal...
    Ten eerste: BABYS 😁😁😁 ze worden toch nog geboren haha van harte gefeliciteerd aan de mama's/papa's etc, en geniet ondanks dat die roze/blauwe wolk soms niet zo heeeel hoog blijkt te zijn😇 want ondanks dat blijft je eigen vlees en bloed natuurlijk het mooiste geschenk ooit😍😍

Hier gisteren een paar herkenbare weeën gehad, maar na gister avond 23:00 uur NIKS MEER😨😱
    Je zou toch zeggen met 5cm????

Heb tot nu toe wel nog steeds bloed verlies van het strippen ( wilde toch nog ff wachten met ongesteld zijn hahaha ) maar verder verdacht rustig... Kleine man zit lekker te duwen tegen m'n blaas en te kronkelen met z'n schouders, dus laten we hopen dat hij zich misschien eens bedenkt hoe is het daarbuiten??

I'll keep you momma's updated 😘😘

12. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk geschreven mcc22. Maar uh bij deze bevalling ben ik net als een andere mama met een KS nooit verder dan 5 gekomen.
    Maar normaal zou ik zeggen, die baby moet toch wel al richting uitgang zijn 😂😉

Tja die meid van mij had haar navelstreng om haar nek en was een sterrenkijker en daalde niet verder in. Maar wat je zegt. Nu ligt ze op mijn borst te slapen. Dat is t mooiste wat er is.

Hopelijk komt er bij jou ook snel verandering in!!

13. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag
    OK ok 5 cm en dan KS... Jeetje😨
    Zelf ben ik hier absoluut niet bekend mee, bij dochterlief was ik 40+5 toen bleek ik ook met enkel voorweeen al 4cm te hebben, gestript en 4 uur later was mevrouw er, maar de echte weeën bleven uit, totdat de VK mijn vliezen brak bij 6/7 cm... Toen wist ik pas.. Oh helll no, DIT zijn weeën!!!

Dus zo zie je maar hoe veel soorten bevallingen er bestaan...
    Maar zeker lekker genieten van jullie kleine meisje!!

En als d'r iets veranderd hier ( waar we vooralsnog niet van uit gaan ) dan horen jullie het 😀

Xx

14. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Succes mutz!!!
    Marianne&leolove van harte gefeliciteerd :D !!! Lekker genieten nu na al die vermoeiende dagen vol weeën & wachten!

Leuk dat alle baby'tjes zich nu aandienen :D !

15. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Marianne en leolove gefeliciteerd super leuk heftige bevalling Marianne leolove fijn dat ze thuis is geboren geniet van jullie kindjes leuke namen

Voor de dames met weeën hoop dat het snel doorzet en jullie snel jullie kindjes hebben.

16. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mcc22, ik ben 3 x ingeleid waarvan de laatste eindigde in een KS. Heb nooit een natuurlijke wee gehad 😂
    Nu kan ik erom lachen. Ons gezin is compleet 😉💖

17. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ff ego koen is net gewogen en hij weegt vandaag 3380 dus 10 gram over ze geboorte gewicht dus hij mag straks mee naar buiten heerlijk weer ff naar buiten Stijn zit nu op de psz dus die gaan we straks ophalen is wel precies rond koen ze fles maar goed dat zien we dan weer wel

Mc22 ik heb 3x een keizersnede gehad dus ik heb überhaupt geen idee hoe een echte wee voelt heb ik nooit gehad ergens wel jammer maar goed veiligheid voor de kindjes stond voorop

18. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje! Zo zie je echt maar hoe anders het bij iedereen gaat hè?

Hier weer een beurs gevoel van beneden... Soms een voorwee... Nog steeds behoorlijk veel stug slijm / klodders bloed... Dus ff in de gaten houden ( het stroomt niet dus geen reden voor paniek )...
    Ik hoop dat ik niet aanstaande woensdag nogmaals moet worden gestript en dat mijn sporadische voorweeen, ooit echte weeën worden... Maaaaaaaaaar we zien het wel!!

Ondanks alles probeer ik gewoon door te gaan met alles, maar blijft een stemmetje in mijn hoofd me vertellen dat het toch echt niet lang meer kan duren ( zal wel komen door die bevalling van vorige keer?)

Xxx

19. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Even een echo berrichtje:
    Net bij de VK geweest, we zijn weer goed gekeurd. Heb 1 cm ontsluiting. Helaas te weinig om te strippen.
    Nu maandag weer een afspraak gaan ze nogmaals kijken. En anders donderdag of vrijdag naar de gynaecoloog voor onderzoeken en bespreken van evt inleiden.

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.579
    13.827
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Geboren!

1. Beempie- Tim- 29wkn, 6 dgn- 6/2/2016
    2. Soullady- Stijn- 35 wkn, 0 dgn- 19/3/2016
    3. Freddel- ?- 37 wkn, 3 dgn- 29/3/2016
    4. Draaikont- ?- 38 wkn, 3 dgn- 1/4/2016
    5. martim- Ellis- 37 wkn, 3 dgn- 8/4/2016
    6. firstbaby- ?- 39 wkn, 3 dgn- 8/4/2016
    7. missme1- Julia- 38 wkn, 3 dgn - 8/4/2016
    8. DSM- Lona- 39 wkn, 3 dgn- 11/4/2016
    9. fabjee- Koen- 38 wkn, 6 dgn- 12/4/2016
    10. lietjuh- ?- 38 wkn, 1 dag- 14/4/2016
    11. faartje1- ?- 40 wkn rond!- 15/4/2016
    12. leolove- Anniek- 38 wkn, 3 dgn- 20/4/2016
    13. Marianne1- Arie- 41 wkn rond- 20/4/2016

Nog in verwachting;

15 april Mom86
    17 april Mutsz1991
    20 april Littlemissme
    21 april Betsie
    21 april Hummeltje5
    21 april Woozl
    21 april Danielle1987
    24 april Mcc22
    25 april Priscilla1989
    27 april Elisah83
    29 april Robano88
    29 april Lama11
    30 april Mischa1984
    30 april Elianne92

@mutsz1991 en @Mom86: hoe gaan de vorderingen?

@leolove: reken ik goed dat je bevallen bent met 38 wkn en 3 dgn?

Deel Deze Pagina