Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mom86 jij ook al bevallen gisteren ! Wauw meid. Gefeliciteerd! Wat een hoop baby's ineens zeg. Heerlijk.

Micha gelukkig heb je er geen trauma aan over gehouden ! Ik vind het best heftig klinken.

Danielle nog heel even volhouden. Aankomende nacht is het volle maan dan kom ze vast die kleine eigenwijze dame !

Hier net wakker aan het worden in het ziekenhuis. Wat is d at weer heerlijk zeg zo'n kleine rozige baby. Vannacht wat onrustig dus lekker bij me gelegen. Hij drinkt al goed aan drinkt borst. .toch twijfel ik nog of ik ermee Door ga. Het is zo gezond voor hem maar ik heb er zelf niets mee. Kijk het nog even aan.

Onze kleine vriend heeft trouwens N.o.a.h

2. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mom gefeliciteerd met jullie dochter! Heel veel geluk gewenst 😊
    En wat een mooie namen!

Zo weer op controle.. Hopelijk kunnen we dan de knoop doorhakken hoe we het gaan aanpakken rondom de bevalling.. pff ben nerveus!

3. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie naam betsie! Wat fijn dat de bv goed, je moet doen wat goed voelt voor je!

Succes littlemissme!!! Hopelijk heb je ook snel je babytje!!

4. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bestie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Fijn dat hij er eindelijk is en dat t zo snel en goed is gegaan! Geniet van al je mannen meid!! Wat een rijkdom he :)

@mischa: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! God zij dank is het goed afgelopen met de placenta loslating. Enorm schrikken lijkt me en een heftige spoedsituatie. Gelukkig is er snel gehandeld en is jullie dochter veilig gehaald. Hopelijk kan je het wen plekje geven. Succes net herstellen van de ks ook.

@mutsz: gefeliciteerd!! Wat fijn dat t allemaal goed is gegaan!!! Heel veel geluk ook!!

@mom: en jij ook gefeliciteerd!!! Zoveel baby's de 21e, fantastisch!! Ga lekker genieten en we lezen je bevallingsverhaal later wel, eerst idd even bijkomen.

Wow wat veel baby's! Ik ga straks alle pagina's nog even teruglezen om te kijken of ik er niet nog 1 heb gemist. Fantastisch nieuws allemaal gelukkig!!

Hier gaat het goed, maar het is wel weer wennen. Onze kleine man wil wel aan de borst, maar aanleggen duurt soms even. Hij drinkt goed, maar lijkt achteraf onverzadigd. Dat geeft me onzekerheid, dus heeft hij nu 3x nog 10 a 20 cc kunst met een spuitje toe gehad. Vandaag komt de kraamhulp extra lang en we gaan met evt lactatiekundige en kolf kijken of we mijn productie even een zwengel kunnen geven, zodat hij wel verzadigd is na een voeding. Mn tepels doen trouwens wel pijn nu, vooral bij aanhappen, daarna wordt t minder en dat schijnt normaal te zijn. Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met bv dus dat is nu de grootste uitdaging. Wil toch niet nu al op fv overstappen, want deze man wil wel aan de borst. Mn oudste zoon weigerde gewoon, dus dat was duidelijk.

Nou hopelijk is vandaag met volle maan net zo'n goede bevaldag als gister!!

5. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Gefeliciteerd Betsie, Mom, Mischa en Mutsz!!

Zo zie je maar dat het snel kan gaan, en dat elke bevalling anders is!!
    Mooie namen ook!

Hier sinds gistermiddag eigenlijk menstruatie krampen, vannacht een paar keer wakker geworden daardoor maar kon wel weer meteen doorslapen.
    Ik ben met de vorige ingeleid dus ik moet eerlijk bekennen dat ik nu niet weet hoe een bevalling begint.. De krampen kwamen soms wel met vlagen.. Maar ze waren er wel constant.
    Ben gaan douchen maar ze werden niet minder bleven hetzelfde.
    Zijn dit voortekenen?? Herkent iemand dit.

6. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen

Gelukkig dat je ruggenprik hebt gehad soms is het zo spoed dat dat niet meer kan. Ja ze trekken erg aan je buik ze scheuren sommige delen dan geneest het beter dan bij snijden. Dit was mijn 3de keizersnede dus veel verklevingen was geen pretje maar zodra hij er was ben je het vergeten. Mooie naam Zoë buikpijn is normaal ze hebben flink lopen trekken doe lekker rustig aan en geniet van je mooie dochter fijn dat je man er bij mocht zijn.

7. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag
    Hoi allemaal,
    Zoooo dat zijn de berichten 😀😀
    Gefeliciteerd mama's !!!

Hier gaan slapen gisteren en heb weer geen wee meer gevoeld...
    Een beetje ego doen nu... Ik ben het dus echt ZAT...
    Zo wordt je gestript bij 5cm ontsluiting... En zo is hij er nog niet met 2 dagen weeën ( 3 kwartier strak om de 10 min, en soms zelfs periodes langer dan 3 kwartier ) maar het zet gewoon niet door😞😥

Laten we dan maar hopen dat onze zoon gewoon op de uitgerekende datum zich aandient aangezien we dan 7,5 jaar samen zijn, zou een mooi cadeau zijn

Zo sorry voor het zeuren...
    Mama's geniet van jullie wolkjes, en wees trots op jullie prestaties😁😘😍

8. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Michelle: dat klinkt als voorweeen.... Loop daar al bijna 3 weken mee.
    En voelt presies zo als jij het omschrijft.... Te minste bij mij.

9. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Gefeliciteerd mom wat veel baby'tjes super leuk geniet ervan.

Hier vandaag 1e dag alleen met me 2 mannen best ff spannend.
    Koen heeft vannacht om 2 uur gedronken toen had hij daarna Aaf gespuugd zag ik later en toen had hij om 4 uur enorm veel gepoept beetje extra water in ze fles leek zeer snel te helpen was niet meer hard gelukkig dus ik dacht dat dat het was maar meneer had ook weer honger dus denk dan maar fles drinkt hij nooit op toch hele fles leeg klein wreetzakje is het daarna wel geslapen tot 8 dus liet hij er weer 4 uur tussen Stijn was alleen om 7 uur wakker moet er echt aan wennen 2x wakker s nachts vind het best pittig Stijn gaat vanmiddag even spelen bij opa en oma zodat ik hopelijk nog ff kan slapen

10. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Micha lijkt me echt doodeng. Bijzonder dat je niet in paniek raakte. Mooie naam heeft jullie dochter

Marianne hier ook echt pijnlijke tepels en heb eigenlijk ook alweer schoon genoeg van die borstvoeding..... probeer het straks nog een keer als de kraamhulp er is en anders kap ik ermee. Ben er gewoon niet voor gemaakt.

Danielle bij mijn eerste ging het precies zo. Ik had wekenlange voor weeën die niet door wilde zetten. Uiteindelijk bevallen in een record tempo ! Al dat voorwerk had toch at goeds gedaan.

Zwangere onder ons ; hou nog even vol. Het wachten wordt echt beloond

11. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.145
    1.683
    113
    Wauw wat een hoop baby's ineens. Allemaal gefeliciteerd met jullie kleintjes. Ik zag allemaal hele mooie namen langs komen.

Aan de nog wachtenden: hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn.

Hier gaat de bv nog steeds niet goed. Ben gister begonnen met kolven, en heb zelf productie genoeg maar Anniek hapt nog niet goed aan en zuigt niet door. Vandaag evt de lactatiekundige erbij gaan halen want de kraamzorg weet het ook niet zo goed meer nu. En ik wil toch als het kan graag bv geven.

12. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Ja toch wel he.
    Het is nu ook alweer weg pffff
    Maandag vragen of ze wil strippen want ik ben echt uitgeput slaap amper nog snachts.
    Hopelijk al een paar cm door dat voorwerk.

Hoeveel moeten er nu nog bevallen? En die zijn al ook al bijna overtijd volgens mij

13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Mom , betsie, micha en mutzz gefeliciteerd! Wat een leuke naam zie ik voorbijkomen.
    Echt een babyboom :) hopelijk gaat het goed met jullie en de kleintjes.

Betsie qua voeding moet je gewoon doen wat goed voelt voor jou! Bv is gezond maar met flesvoeding is ook zeker niks mis hoor.
    Ben er zelf ook mee groot geworden.

14. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen controle gehad en de vraag open voorgelegd aan de vk (een hele fijne gelukkig dit keer ). Ze heeft uitgebreid de tijd genomen om onze voorgeschiedenis te horen en me daarna onderzocht. Baarmoedermond zit nog helemaal dicht helaas, al had ik ook niet anders verwacht, was bij m'n zoontje ook pas na 41w. Hij ligt nog niet ingedaald maar zij wijt dat aan het feit dat ik een soepele buik en veel vruchtwater heb. Zij ziet geen reden waarom het niet natuurlijk zou kunnen lukken. Wordt dan wel heel laagdrempelig en zodra het niet vlot genoeg gaat wordt het dan alsnog een ks. Daar kan ik wel vrede mee hebben en ze gaf me ook weer wat lucht ook naar de kansen en positieve signalen te kijken. Daarbij was mijn eerste en is ook deze juist niet aan de grote kant, dat speelt dus niet mee in de afweging.

Uiteraard vind ik zo'n kans op litteken ruptuur heel spannend maar ik was sowieso het liefste voor een spontane bevalling gegaan. En een ks is ook niet zonder risico's.

De geplande keizersnede is nu iig van de baan en nu staat de inleiding gepland. Nu maar gaan focussen op de positieve kanten en hopen dat we de goede keuze maken. En duimen dat meneer misschien toch nog uit zichzelf komt!

Spannend allemaal hoor!

15. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Marianne, ik had er bij Julia en de andere 2 ook.last van. Maar na een paar dagen voel je er niks meer van. Maar je moet er achter staan. Maar denk ik ieder geval niet dat dat gevoel blijft.

@betsie ja je moet doen waar je je goed bij voelt. Hier loopt de bv voor de 3e keer als een trein. Hapt goed aan, voldoende melk, geen kloven, amper stuwing gehad. Dus dan is het makkelijk praten hoef er nauwelijks iets voor te doen. Kan zittend voeden, liggend voeden, staand of lopend voeden😂😨

16. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag
    Net gebeld met de VK... Heel de tijd kotsmisselijk... Elke keer als de misselijkheid er is, begint ook de menstruatiepijn... En dan zakt het weer weg?? VK zegt dat ik het moet afwachten... Maar geloof dat ikzelf langzaam door begin te draaien... 5 cm en er gebeurd NIKS!!!

Bij m'n dochter hebben ze ook m'n vliezen moeten breken bij 6cm omdat m'n weeën zowat ermee ophielden... Dat heb ik vermeld maar volgens mij willen ze niet dat deze baby geboren wordt? ( sorry als het onvriendelijk klinkt , zo wordt het niet bedoelt maar m'n hormonen zijn echt demonen vandaag )

Ik hoop echt dat dat extreme slijmverlies en die misselijkheid etc een teken zijn en dat de VK gelijk heeft met afwachten...

Xxx

17. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    @ betsie ik ken he gevoel bij Kiki gekolft dat ging super goed dus ik dacht bij Stijn moet ook wel lukken. Maar hij wilde ook niet aanhappen en zowel drink hij 3x en stopte er weer mee. Moest toen gaan voeden en kolven en dan geven met spuitje me buurvrouw in het ziekenhuis deed dat en was ruim uur bezig. Ik zat er toen ook wel aardig doorheen door Kiki was heftig jaar dus voor flesvoeding gekozen.

Nu bij koen dacht ik ga het weer proberen maar zelfde verhaal 3 kwartier bezig geweest elke x om hem aan te laten happen dan deed hij dat eindelijk maar zoog hij amper wel heel veel hulp gehad dit keer. Zocht en hapte alleen als hij naakt bij me lag met kleding aan deed hij niks. Dus weer het kolf verhaal had ik geen zin in vind het teveel gedoe dus ook hier weer over op flesvoeding nu met de stuwing denk ik soms wel is het goede keus maar heb er vrede mee Stijn is ook zo groot geworden dus ik snap je heel goed is ook niet echt mijn ding

18. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan het goed voorstellen mcc22 dat je je zo voelt. Helemaal omdat je ervaring hebt met dat het weer op gang komt met vliezen breken. Blijf volhouden en als je denkt dat niet meer kan gewoon even weer bellen hoor! Wie weet heb je dan een andere vk die er anders over denkt??!

19. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag

Ze zei ook aan de telefoon als het echt niet meer gaat of je weet het niet meer, gewoon bellen je krijgt mij gewoon weer aan de lijn... Maar het punt is ik ben deze zwangerschap al sinds 36,3 weken blij gemaakt met niets... Dat ik het gewoon zat ben... Elke keer begint er iets... Geen baby... Mijn moeder zegt heel gewoon " hij komt er wel uit joh... "

Mijn sarcasme en hormonen verwachten nu dat dit nog wel eens 18 jaar kan duren.....😏😏

We gaan het zien allemaal, ieder geval bedankt voor je reactie

Xxx

20. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Luister gewoon goed naar je eigen gevoel, dat is vaak het beste. Als ik dat zo lees lijkt het wel of de vk je wel begrijpt maar het beste wil voor jou lichaam en je kindje. Ik duim voor jou meid dat het nu mag opschieten en dat jij een makkelijke vlotte bevalling mag hebben!! Succes!!!

Deel Deze Pagina