Hier ook veel slijmverlies en veel krampen. Net bij het afvegen een beetje bruin. Werd gister ook ineens misselijk tijdens de krampen, werd er gewoon niet goed van. Hopelijk zet het snel bij ons door🤗
Gek hè want stiekem hoop ik op voor weeën, hier gebeurt nog niets...soms zou ik wel wat tekenen willen krijgen dat het begint ...
Hier is de misselijkheid gelukkig redelijk weg getrokken... Wel nog steeds een raar onbehagelijk gevoel... Kan echt om de 5 minuten wel janken... Ik huil normaal niet zo snel....... Dus o jee hahaha VK heeft me net nog even gebeld en geadviseerd voor de zoveelste keer onder de douche te gaan staan... ( nu net eronder vandaan ) nog steeds apart niet thuis te brengen gevoel... Maar geen krampen... Pffffffff niet vol te houden dit!!! Laten we hopen dat we morgen toch allemaal mogen melden dat er weer wolken van baby's ter wereld zijn gekomen!! Dat kan niet anders toch !?!? Jullie ook succes dames en dankje ik vind op de een of andere manier wel steun bij jullie ( miss omdat ik soms het gevoel krijg de enige te zijn, en bij jullie erkenning vind? Bedankt ieder geval 😇 😊 ) Xxx
Ik heb het ook eeeecht gehad hoor. Voel me een brok ellende haha. Ook een heel beurs gevoel van onder. En als hij beweegt, pfff doet gewoon zeer! Klaag klaag 😁😁 Eigenwijze stiertjes krijgen we dus!
@mcc22: oh wat een toestand zeg, waarom zet het nou niet door? Ga voor je duimen dat t vannacht dan echt gaat gebeuren. Snap hoe vreselijk je je voelt nu. Sterkte!
Hier is nu echt werkelijk alles gestopt.. Geen slijm, geen kramp niks meer... Begin steeds meer het idee te krijgen dat ik een record ga halen wat betreft weken met ontsluiting lopen😥 Baby vind het nog steeds leuk om z'n benen alle kanten op te gooien dus hier zal het nog wel een tijdje gaan duren... Xxx als er verandering komt horen jullie het uiteraard!!
Geboren! 1. Beempie- Tim- 29wkn, 6 dgn- 6/2/2016 2. Soullady- Stijn- 35 wkn, 0 dgn- 19/3/2016 3. Freddel- ?- 37 wkn, 3 dgn- 29/3/2016 4. Draaikont- ?- 38 wkn, 3 dgn- 1/4/2016 5. martim- Ellis- 37 wkn, 3 dgn- 8/4/2016 6. firstbaby- ?- 39 wkn, 3 dgn- 8/4/2016 7. missme1- Julia- 38 wkn, 3 dgn - 8/4/2016 8. DSM- Lona- 39 wkn, 3 dgn- 11/4/2016 9. fabjee- Koen- 38 wkn, 6 dgn- 12/4/2016 10. lietjuh- ?- 38 wkn, 1 dag- 14/4/2016 11. faartje1- ?- 40 wkn rond!- 15/4/2016 12. leolove- Anniek- 38 wkn, 4 dgn- 20/4/2016 13. Marianne1- Arie- 41 wkn rond- 20/4/2016 14. Mischa1984- Zoë- 38 wkn, 5 dgn- 21/4/2016 15. Mom86- Liënna- 40 wkn, 6 dgn- 21/4/2016 16. mutsz1991- Hayley- 40 wkn, 4 dgn- 21/4/2016 17. Betsie- N.o.a.h.- 40 wkn rond!- 21/4/2016 Nog in verwachting; 20 april Littlemissme 21 april Hummeltje5 21 april Woozl 21 april Danielle1987 24 april Mcc22 25 april Priscilla1989 25 april Michelle1209 26 april Annemie 27 april Elisah83 29 april Robano88 29 april Lama11 30 april Elianne92 @Annemie: ik heb je er tussen gezet hoor! Het klopt toch dat je de 26e bent uitgerekend van een meisje? @Betsie: vind je het goed dat ik de naam zo met puntjes ertussen heb overgenomen, of zal ik alleen de eerste letter N er neer zetten? @Michelle1209: ik heb jou er ook tussen gezet, want zag dat je er nog niet in stond. Hoe gaat jouw zwangerschap verder? Veel last van de laatste loodjes? @Elianne92: heb ffkes aangepast dat jullie een meisje verwachten Leuk! @Mcc22: ook bij jou ff het kleurtje aangepast Gaat wel redelijk gelijk op zo, verhouding jongens/meisjes! Mooie namen hebben alle kindjes gekregen!
Lastig he die voorweeen.... Ik loop er al 3 weken mee zo vermoeiend! Vandaag een goede dag gehad even met mijn moeder naar het tuincentrum geweest thee gedronken lekker rond gewaggeld. Verder heb ik er nu even redelijk rust bij dat het nog wel even duurd dat de kleine meid komt. Iedere keer maar hopen met die voorweeen is steeds weer een teleurstelling. Dus nu maar gewoon mijn gedachten verzetten steeds. Werkt rustgevend😄 Hoe gaat het met de anderen?
Vroeg me net af hoe het met je zou zijn, Danielle Fijn dat jij je ook nog bezig kan houden. Ik vandaag ook wel gelukkig. Ff stukje lopen naar een pop-up store hier die na morgen weer weg is, toch nog gauw ff neuzen En verder bezig geweest met het nieuwe rolgordijn vd kinderkamer op maat maken. Morgenochtend laatste stukje doen en dan mag manlief het eventjes ophangen. Ga ook morgenochtend ff stofzuigen en manlief gaat daarna dweilen. Dat vind ik echt te zwaar nu en wil het wel graag gedaan hebben voordat de kleine zich aandient. Gewoon ff nog allerlei ditjes en datjes dus Verder die voorweeen, sja.. soms wel, soms niet. Harde buiken komen wel steeds meer voor. Ik heb nog niet echt de indruk alsof het gauw gaat beginnen in ieder geval... @littlemissme: fijn dat je nu toch een beslissing hebt kunnen nemen. Geeft een hoop rust denk ik zo?! @fabjee: hoe was je eerste dag met de boys alleen? Mag ik trouwens vragen wat er met Kiki is gebeurd, of is dat te persoonlijk/heftig voor je? Ik snap het in ieder geval best als je het liever niet hier bespreekt hoor, dus voel je vooral niet schuldig als je er geen antwoord op wilt geven @Robano88: lees je nog wel mee hier? Hoe gaat het met je? @Michelle1209: leuk dat je wat meer meeschrijft hier Ik herken wat jij beschrijft idd ook als voorweeen ja. Lastig soms he, dat ze komen maar niet doorzetten?
@hummeltje: ik zag het ja bedankt!! Veel voorweeen hier maar daar blijft het bij pfff Hier was het ook even gestopt, beeb is wel flink aan het bewegen. Bewegingen nu zijn echt niet fijn, gaat van de ene kant naar de andere kant met zn billetjes. Kon net gewoon zijn voetje vastpakken. Die zit nog wel lekker warm denkt ie 😝 Heb net lekker boven bedden verschoond, gestofzuigd en gestreken. Nu weer beetje kramp. Denk dat het ook een beetje van mn darmen komt want heb sinds een week echt n moeilijke stoelgang.. Gaat ook niet helemaal soepel helaas. Niet veel last van gehad de zwangerschap maar nu wel
@hummeltje, thank youu😁👍 Vriendlief heeft net super lief m'n hielen gemasseerd... Hopelijk brengt dag wat meer leven in de brouwerij haha ... Verder branden m'n ogen m'n hoofd uit van het huilen vandaag... Dacht toch dat kraamtranen na een bevalling plaats zouden vinden 😂?? Voor alle dames een goede nacht, en hopelijk morgen BABY'SSS!!! Xxx
Hummeltje ging goed Stijn is vanmiddag gaan spelen bij opa en oma wilde hij zelf graag ik wilde vanmiddag ff naar bed maar koen was klaar wakker heb hem lekker in bad gedaan toen was hij toch moe geworden en toen nog 3 kwartier samen geslapen toen werd hij weer wakker voor ze fles. Daarna is nog een vriendin langs geweest was gezellig en kwam Stijn weer thuis ging goed. Met Stijn was ik echt zenuwachtig 1e dag nu gelukkig niet. Natuurlijk mag je naar Kiki vragen ik heb met 21 weken bloeding gehad baarmoederhals was verkort en werd korter in Rotterdam uiteindelijk erachter gekomen dat ik infectie had heb ik week mee in boz in het ziekenhuis gelegen hebben ze niks mee gedaan. Dus weeën remmers gestopt ze stond in mijn buik had 2 ontsluiting dus als me vliezen zouden breken zouden haar voeten geboren worden en de rest nog niet passen dus vandaar spoed keizersnede. Ze heeft 5 weken geleefd toen kolfde ik wel was enige wat we echt konden doen. Ze is geopereerd aan dur ductus bloedvat dat openstaat na de geboorte sluit na 24 uur maar bij premature soms niet dus vandaar is het geklipt uiteindelijk van de beademing af en alleen ondersteuning had ze hele goede week volledige bv geen infusen meer. Toen bleek ze hele zware infectie te hebben waardoor alle infusen terug moesten en ze weer aan de volledige beademing. Haar darmen werkten ook niet hele bolle buik aan het eind van de week bleek ze gaatje in haar darm hadden ze op foto gezien. Dus werr geopereerd alleen toen bleek haar dunne darm volledig afgestorven te zijn dit is NEC komt alleen bij prematuren voor. Darm infecteerd en sterven stukjes af als het niet ge erg is kunnen ze er wat aan doen maar bij haar was de hele dunne darm weg en dan kan je niet leven je hele weerstand gaat via je dunne darm. Dus toen we dat te horen hebben gekregen hebben ze die middag de beademing gestopt en is ze overleden. Ik heb pcos dus zonder medicijnen krijg ik geen eisprong. We zijn toen op vakantie gedaan en blijkbaar toch eisprong gehad want maand na haar overlijden bleek ik spontaan zwanger van Stijn niet gepland maar zo welkom, was heel heftig jaar maar fijn dat we het met een gezond kindje konden afsluiten. En koen lijkt best veel op Kiki zelfde kleur haar enz. Sorry voor het lange verhaal maar dit is ff in het kort wat er met Kiki is gebeurd
Wat een heftige periode fabjee... Heel wat mee gemaakt met kiki dus. En wat een mooi kado stijn. Als of ze jullie niet alleen achter wilde laten😍 Wat lief hummeltje dat je aan mij dacht haha. Hoe gaat het met jou? Ook nog steeds niks... Die 21 april babys zijn maar eigenwijs hihihi Hopelijk zijn we dit weekend aan de beurd..
Jeetje fabjee, dat is (nogal zacht uitgedrukt) niet mals. Lijkt me een ontzettend moeilijk besluit om de beademing stop te zetten, maar rationeel gezien wel het juiste voor Kiki. Mooi verwoord Danielle, over dat Kiki vast niet had gewild dat fabjee en dr partner met lege handen zouden komen te staan. Ik had 't niet mooier kunnen zeggen. Hier trouwens ook PCOS (zonder het veelvoorkomende overgewicht). Sterkt me wel dat er dus mensen met 't zelfde syndroom zijn die meerdere kindjes hebben. Fabjee; hebben jullie nog 'n mooi gedenkhoekje oid voor Kiki in huis? En snapt Stijn al een beetje wie Kiki is als jullie het over haar hebben? Danielle; vriend van manlief is zojuist naar huis, en alsof de kleine 't aanvoelt, wordt mn buik weer een kermisattractie... Heb werkelijk nog niet eerder zo'n heftige pijn gehad deze zwangerschap.. Wie weet zet er nu toch wat door en hoef ik zondag helemaal niet gestript te worden. Fingers crossed!! To be continued...
Spannend hummeltje... Ik hoop het voor je... Wie weet vannacht toch weer een paar baby's onderweg😉 Ik moet maandag weer naar de verloskundige hopelijk kan ze mij dan ook strippen. Maar hoop nog steeds dat het niet nodig is en de baby snel komt.
Mutsz, gefeliciteerd met jullie dochter! Dames die borstvoeding geven, zet hem op. Maar als het niet gaat dan is flesvoeding ook prima. Hummeltje en Danielle, zet hem op! Ik hoop dat jullie snel jullie kleintje in jullie armen hebben.. mcc22, hopelijk zet het door. Fabje, jeetje wat heftig wat er met Kiki gebeurt is. En inderdaad wat mooi dat je gelijk erna spontaan zwanger bent geworden!