Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 16 april (5) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje 17 april (3) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 3e kindje 18 april (6) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Poesta, 32 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje 19 april (2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Danielle1987, 28 jaar, 1e kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje 21 april (2) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje 22 april (1) Mini03, 27 jaar, 2e kindje 23 april (3) Nonma, 32 jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje Hitchke, 31 jaar, 2e kindje 24 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 25 april(1) Annemie, 34 jaar, 2e kindje 29 april (1) Goldsword, 26 Jaar, 2eKindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 30 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 21 augutus Superguppy, intake vk 26 augustus: noa87, echo gyn JufDoortje, intake vk 27 augustus: Freddel, echo Christien1801, intake vk en echo 28 augustus: Moma1985, echo 1 september: mom86, echo 2 september: Draaikont, echo Marianne1, intake vk 3 september: Marlis, intake vk en echo Poesta, echo Hitchke, echo Superguppy, echo 7 september: missie, intake vk en echo shan89, intake vk Nonma, 1e echo vk Danielle1987, intake vk 8 september: Draaikont, intake mom86, intake beempie, intake vk Peppa, intake + echo vk 9 september: Marianne1, echo Woozl, echo 10 september: Boeboetje, intake vk en echo 14 september Cocorosie, gyn 16 september: Faartje1, echo 17 september: Danielle1987, echo 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo
Welkom warboel! We moeten de positieve vibe weer terugvinden, al is het heel pril toch moeten we ervan proberen te genieten statistisch is de kans veeeeel groter dat het goed gaat! Hier een nieuw kwaaltje, hartkloppingen. Hebben meer hier last van?
jaaa..! hier..! in ruststand vooral.. maar dat is denk ik niet zo gek. dat zwanger zijn vraagt nogal veel van je lijf natuurlijk ik droom ook weer veel. zere boobies. en heb honger, maar totaaaal geen trek!
Hallo dames! GefeliciteerD, ik heb vanochten positief getest 26 juli begon me cyclus en 6/7 aug had ik me ei. Zondag negatief getest en geen hoop. Had menstruatie krampen Maar wel al veel acne, veel meer dan anders. Dinsdag voelde ik me misselijk, maar linkte dat aan niet ontbijten en een macje als lunch... Maar vanochtend met wakker worden, misselijk gevoel. Dus iets zei me te testen en ja hoor! Ws ben ik 30/4 uitgerekend Ik ben 31 jaar, dit wordt 2e kindje Maandag ga ik bellen met Vk dan zit ik op cd 30
zo afgelopen weekend 2 a 3 dagen lang. Echt niet leuk! Nu weer over. Verder nog nergens last van. *klopt snel af* Behalve vermoeidheid maar dat vind ik niet erg Oh meiden, wat een vervelende verhalen allemaal.wat heftig.van 4 tot zelfs 12 weken een miskraam! Heftig! Dikke knuffel Hier ook wel in een positieve vibe. De tijd gaat best snel. Nu alweer 5 weken. Morgen werken, vrijdag moeders voor moeders, dan weekend. Dan nog maar 2 weken voor de echo!
Hellooo . Ik heb eerder al 2 keizersneden gehad, dus de derde wordt er sowieso weer ééntje. Aan de ene kant best balen hoor, maar goed: aan de andere kant is het nodig. Dus ik zal niet klagen . Mijn eerste afspraak is met de 8 weken zwangerschap. Ik weet nog niet precies wanneer. Maar ik ben reuze benieuwd en houd de vingers gekruist deze keer.
ah grappig! hier ook! mijn eerste smurf wilde er gewoon niet uit. de kans dat de tweede wel zelf wil is klein. dus ik ga er verder ook niet moeilijk om doen. eruit moet hij/zij toch
Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd... Ik heb een rare behoefte in zeewiersalade! Voorheen vond ik dat echt niet lekker
@Hartkloppingen: Ik ben sowieso al bekend met een extra systole, maar merk wel dat het wat erger is op het moment inderdaad. Dit is ook niet meer dan normaal als je bedenkt hoe hard je lijf aan het werk is. En een zwangerschap brengt natuurlijk ook wel enige stress mee waardoor hartkloppingen kunnen ontstaan, of in mijn geval erger worden. En gefeliciteerd voor degene die zich nieuw hebben aangemeld
Ik had vanavond ineens enorm veel zin in zelfgemaakte groentesoep..... En dat terwijl ik helemaal niet van soep hou hahahaha. Hoezo vaag gedrag door de hormonen....?!
Gefeliciteerd nieuwe meiden!! Hier een rare hunker naar kaas met augurk😁 Zo maf hihihi..... Verder vandaag veel last van bandenpijn. Maar verder gaat het heel goed hier. Ik blijf het reuze spannend vinden... Zo bang dat het kleine ukje misschien niet blijft plakken... En het andere moment straal ik van top tot teen! En ben ik helemaal happy
Ik heb best veel trek en neig daarbij naar vet eten: kibbeling, speklapjes, frietjes enzo. Van de week op m werk deed ik mn broodtrommel open en t stondme zo tegen dat ik alles heb weggegooiden croissantjes heb gehaald. Terwijl ik nogmaal supergezond eet! Had dat bij mn zoon ook, toen ruilde ik mn fruitontbijt in voor naanbrood, haha!
Nou helaas denk ik dat ik de lijst weer ga verlaten. Vandaag twee keer een witte test en nu het eerste rood gespot.
Ik zag in de lijst dat er derde kindje bij mijn naam staat, maar het is 1e kindje. Heb hiervoor 2 miskramen gehad dus het erg spannend allemaal weer! Weinig symptomen en dan komt de onzekerheid steeds. Maar we blijven positief! Volgende week vrijdag al echo!
Wat ontzettend naar goldsword heel veel sterkte en een dikke knuffel! Heb het net aan m'n ouders verteld, ze hadden het niet verwacht, maar vonden het heeeel leuk!
Hartkloppingen had ik vandaag ook ineens. En enorme trek in haring met uitjes. Dat had ik tijdens de zwangerschap van de tweede ook. Moet ook heel de dag aan haring met uitjes denken. Gisteren heerlijk gesmuld bij de viswinkel en morgen ga ik weer. En dat terwijl ik er normaal maar 1 per jaar eet. Meer voor de sfeer. Maar nu..... ik hunker ernaar haha
Oh en voor iedereen erover valt. Haring is de enige rauwe vis die je mag eten, moet wel super vers zijn
Grappig om te lezen naar wat voor"eigenaardige" dingen iedereen zijn heeft. Hihihi wat hormonen al niet te weeg kunnen brengen