Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet ervan! Wat fijn dat het een snelle bevalling was.. Hoeveel woog ze? Was ze erg klein? Die van ons was ook maar 2900 gram.
Buiten gaat het goed tekeer maar in mn buik is het rustig. Net even boodschappen gedaan met mn dochter lopend, weer de vragen "zit ie er nog in".. Jaja nog steeds. Hij beweegt nog steeds flink maar de krampen zijn weg eigenlijk... Begin er wel chagrijnig van te worden merk ik, kan niet veel meer hebben haha Is mn dochter ook nog eens super lastig die verveelt zich hier thuis. Het is geen knutseldametje ofzo, is het liefste buiten maarja gaat nu niet echt..
Geboren! 1. Beempie- Tim- 29wkn, 6 dgn- 6/2/2016 2. Soullady- Stijn- 35 wkn, 0 dgn- 19/3/2016 3. Freddel- ?- 37 wkn, 3 dgn- 29/3/2016 4. Draaikont- ?- 38 wkn, 3 dgn- 1/4/2016 5. martim- Ellis- 37 wkn, 3 dgn- 8/4/2016 6. firstbaby- ?- 39 wkn, 3 dgn- 8/4/2016 7. missme1- Julia- 38 wkn, 3 dgn - 8/4/2016 8. DSM- Lona- 39 wkn, 3 dgn- 11/4/2016 9. fabjee- Koen- 38 wkn, 6 dgn- 12/4/2016 10. lietjuh- ?- 38 wkn, 1 dag- 14/4/2016 11. faartje1- ?- 40 wkn rond!- 15/4/2016 12. leolove- Anniek- 38 wkn, 4 dgn- 20/4/2016 13. Marianne1- Arie- 41 wkn rond- 20/4/2016 14. Mischa1984- Zoë- 38 wkn, 5 dgn- 21/4/2016 15. Mom86- Liënna- 40 wkn, 6 dgn- 21/4/2016 16. mutsz1991- Hayley- 40 wkn, 4 dgn- 21/4/2016 17. Betsie- N.o.a.h.- 40 wkn rond!- 21/4/2016 18. Mcc22- Damian- 40 wkn, 1 dag- 25/4/2016 19. Woozl- ?- 40 wkn, 4 dgn- 25/4/2016 Nog in verwachting; 20 april Littlemissme 21 april Hummeltje5 21 april Danielle1987 25 april Priscilla1989 25 april Michelle1209 26 april Annemie 27 april Elisah83 29 april Robano88 29 april Lama11 30 april Elianne92 30 april bimmeltje
Ik kijk steeds of er al nieuws is. Vooral van de dames die al overtijd lopen. Succes met de laatste loodjes!
Ik zit ook steeds te kijken, ik vermoed dat er wat gaande is bij wat dames, ik mis er een paar die normaal vaker reageren
Hahaha wat zijn jullie toch allemaal lief! Woozl gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet van je kraamtijd! Michelle spannend meid! Zet het al door? Hummeltje en littlemissme, ja nu wij nog meiden! Suc6 morgen met je ballonnetje vraag je wel om een orangje. Hier vanmorgen om 12uur mijn slijmprop verloren. Sinds die tijd rommelt het lekker. Hopelijk zet het vanavond of vannacht door! Ik wou liever geen koningskindje maar nu maakt het mij geen bal meer uit hihihi
Even een ego berichtje. Net terug van de gyn. Alles was goed qua controle. Kreeg ik even een aanbod die ik niet aan zag komen. Of ik gestript wilde worden... Uiteindelijk nee gezegd. Ik wil dan toch morgen nog even genieten van koningsdag. Als de kleine dinsdag nog niet geboren is gaan we dingen plannen zei hij.
Hoi allemaal, Ten eerste dames die zijn bevallen, van harte gefeliciteerd, rust goed en veel succes met de baby's, en voor alle dames die bezig zijn, en heel graag bezig willen zijn, succes😘 Hier gaat het echt extreem goed, meneer drinkt z'n buikje rond, slaapt veel en huilt niet... Wat willen we nog meer!? Grote zus is zo trots als een pauw, en echt een moedertje!! Nogmaals iedereen succes xxxx
@Danielle; wat fijn ik hoop echt voor je dat het door gaat zetten je hebt lang zat gewacht nu!! Hier zakt alles weer af ga zo lekker even lang douchen misschien werkt het wel. @Annemie: spannend!! Misschien is het wel niet nodig en komt het vanzelf op gang @Mc22: bedankt! En wat fijn dat hij het zo goed doet en zijn grote zus ook, heerlijk! Ik ben benieuwd hoe mijn prinses gaat reageren 😍 Ben je al een beetje bijgekomen van het vele bloedverlies? Moet je daar nu iets extra's voor doen?
@ danielle, spannend zeg! Hopelijk komt jullie meisje snel. Alle andere wachtende; heel veel succes en hou je taai. Voordat je het weet heb je de kleine in je armen en ga je je zwangere buik nog missen 😉
Haha Danielle ik zal het onthouden 😂 hopelijk zet het rommelen bij jou door! Fijn dat het iig wat doet! Annemie kan me voorstellen dat zo'n aanbod je even overvalt als je daar zelf nog niet mee bezig bent. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten! Hoe gaat het met de dames die zich even niet zo fit voelden? Mc22 wat fijn dat het zo goed gaat en heerlijk dat je dochter ook zo geniet! Hoop dat onze zoon ook zo'n trotse grote broer is straks!
Ik heb ijzertabletten gekregen die ik 1x per dag moet slikken, dat is ook wel nodig want ik voel me erg zwak ( en blijk er ook zo uit te zien haha ) Verder moet ik goed rusten om ervoor te zorgen dat ik niet te veel verbrand en mijn krachten spaar, voor de dingen die echt nodig zijn... Xxx
woozl, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Geniet van je kraamtijd.. Martim, hier gaat het goed. De borstvoeding gaat dit keer iets moeizamer. Heb bij mijn zoontjes nooit spruw gehad. Mijn kleine meid heeft daar nu wel last van. Mijn ene tepel is zo gevoelig. Kan wel janken als zij aanhapt, hier heb ik ook nooit eerder last van gehad. We zetten toch door.. Hier heeft infacol wel gewerkt. Althans ze krijst niet meer na elke voeding, dus ik denk dat het wel werkt. Alleen vraag me nou af hoelang we dat moeten geven.. succes wachtende dames!