Wat een beauty! Gefeliciteerd met jullie meisje!! Wat fijn dat het zo voorspoedig ging!! Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je prachtige dochter annemie!!! Hier is de kraamhulp vandaag voor t laatst geweest. Het was echt zo'n fijne vrouw en ze heeft ons zo goed geholpen. Moest huilen toen ze weg ging. Ben sowieso wat emotioneler vandaag omdat ons ventje alweer 1 week is en t gaat nu al snel. Zoveel te verwerken van de afgelopen week en ben zo gelukkig! Maar zit er ook regelmatig doorheen dus lekker hormonaal nog steeds ik zal trouwens nog even een fotootje bijvoegen.
Ahhh marianne, jullie mannetje alweer een week! Wow wat gaat het snel zeg! Snap dat je de kraamvrouw gaat missen.
Huh, een week al? Wat gaat dat snel joh! Mooi kereltje ook! Danielle: jij hebt tenminste die slijmprop al verloren! Weer een stukje dichter bij jullie baby moet je maar denken Ben benieuwd of 't ballonnetje morgen nog nodig is voor je. Iemand van de week (eergisteren geloof ik) nog 'One born every minute' gezien? Dat stukje van die vrouw die beviel in bad van haar vijfde kindje? Ik vond het echt zooooo bizar hoe snel dat allemaal ging! Ik ga er maar niet vanuit dat 't hier zo vlot zal gaan, dan kan 't alleen maar meevallen..
Wauw Marianne, mooi mannetje hoor! Fijn dat t zo goed gaat! Die gekke hormonen ook he! Geniet van alle mooie dingen!
@annemie: wat een mooi meisje geniet er van!! Ik heb nu 5cm ze komen om half 10 weer kijken Pijn word wel heviger maar ik heb nog genoeg rust tussen de weeen dus het is nog wel goed te doen opzich Veel relaxter dan bij mn dochter kan nu ook lekker bewegen heb geen infuus Vliezen zijn nog niet gebroken daar willen ze t liefst zo lang mee wachte
Gefeliciteerd met jullie dochter Annemie! Michelle zet m op Succes! Danielle de nacht is nog lang wie weet gebeurt het nog
Mooie baby s zie ik voorbij komen. Annemie gefeliciteerd met je mooie dochter ! Marianne wat een mooi mannetje. Hier is n.o.a.h morgen ook alweer een week. De tijd vliegt. Ik ben wel blij als ik straks weer lekker naar buiten enzo kan. Voel me wel intens gelukkig met dit mooie mannetje. Maar zo'n kraamweek ben je t och echt een beetje van de wereld. Morgen laatste dagje kraamzorg. N.o.a.h groeit nog niet echt hard. Hij weegt nu 3700 gram en was bij zijn geboorte 3910. Hoop dat hij gauw op zijn geboorte gewicht zit. Ik wil naar buiten !
Danielle wat een eigenwijs die dochter van jullie. En hummeltje ook nog steeds niet bevallen. Die 21 april baby's hadden niet zo'n haast he. Ik vind het heel leuk om te kunnen zeggen dat hij op de uitgerekende datum is geboren . Maar zonder wee opwekkers had ie er vast nog in gezeten hoor haha Michelle spannend!!
Hopelijk is Noah snel op gewicht! Lijkt me heerlijk lekker achter de wagen wandelen😊 Ja die 21 april baby's zijn heeeeel eigenwijs... Ik denk dat we te goed voor ze zorgen.
Gefeliciteerd Annemie mooie naam mooi kindje Koen stond ook paar dagen stil en toen laatste dag ineens goed gegroeid en over ze geboorte gewicht nu in week 210 gram gegroeid
@hummeltje ik ken dat programma niet, op welke zender? Is ze in bad bevallen? Hoe gaat t met je? Trek je t nog? Irritantste opmerking vandaag: één troost er is er nog nooit één blijven zitten...
@annemie gefeliciteerd! Wat een plaatje! Heel veel geluk gewenst! @ Michelle spannend veel succes! Hummeltje en Danielle hoop zo dat het bij jullie ook snel begint. Hoe laat moet je morgen anders Danielle? @lama haha die is idd zo irritant 😂kun je helemaal niets mee! Hier: om 8 uur geïnstalleerd. Om 9 uur is de ballon geplaatst en aan ctg. Ballon werd met een eendebek gezet, Dat was even vervelend maar vind het allemaal heel relatief (staat natuurlijk nog wel meer te wachten ) dus ach even zuchten en klaar. Mag gewoon rondlopen etc. Nu af en toe wat harde buiken. Hoop zo dat het wat gaat doen... ml installeer zich nu ook in zijn bed, wel fijn dat hij kan blijven.. Hopelijk nog even lekker slapen en kijken wat de nacht/morgen gaat brengen.. spannend!
Michelle: hoe gaat het nu met je/de bevalling? Lama: komt op TLC. Weet ff niet welke dag/tijd. Alle 5 haar zwangerschappen gingen dus zo: geen weeën en direct nadat 't vruchtwater was gebroken kwam de baby ter wereld. No kiddin' Ik ga maar proberen te dromen over bevallen. Wie weet wat dat helpt.. Ben wel blij dat wij geen koningsdagkindje hebben gekregen. Mn neefje is vandaag 3 geworden en gun ieder kind toch wel zijn/haar eigen verjaardag..
Dames die een ballonnetje hebben gehad: ik was net aan 't inlezen en nu lees ik overal dat je met zo'n ding in 't ZH moet blijven (slapen)??? Is dat zo?? Nee toch mag ik hopen?
Ff snel berichtje hoor om 22.59 is onze zoon Kay geboren, het ging allemaal heel snel ineens! Alles goed gegaan moeten nog ff blijven want hij had in het vruchtwater gepoept! Toch een prinsje geworden hihi ik plaats zsm mn verhaal dames ! 3860 gr en 53cm!'
Dank allemaal! Wat een prachtkinderen zie ik voorbij komen!! Gefeliciteerd Michelle en Annemie! De rest succes nog even. Ga vandaag echt proberen bij te lezen en echt te reageren op de laptop. Door alle drukte nog niet aan toe gekomen. De kleine ligt nu lekker bij me te drinken. Hopelijk gaat ze zo weer lekker verder slapen!