Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ahhh wat balen littlemissme... Hopelijk heeft het volgende ballonnetje meer effect.
    Het ballonnetje zit er hier in. Was even gevoelig maar het viel wel mee. Ze konden meteen het maximale er in spuiten. een uur aan de ctg en afwachten maar. Nu om de 5/6 min harde buiken/weeen want ze worden echt wel pijnlijk soms even wegpuffen☺️

Dus denk dat de ballon hier wel effect heeft.
    Wel super spannend dit allemaal!

Hoe gaat het met de andere dames??

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Danielle, succes meis. Ik hoop dat het doorzet en dat je vanavond je baby in je armen hebt! Zet hem op..

Annemie, gefeliciteerd met Mirthe! Geniet ervan saampjes..

Michelle, gefeliciteerd met Kay. Geniet van je kraamperiode.

Hoe gaat het hier allemaal met de nieuwe mama's. Wij gaan straks na de voetbaltraining van zoon even naar koopavond en dan buiten eten. Ik heb zojuist gekolfd. Wij hebben hier al meivakantie.. ben afgelopen week ook al een dag in Ballorig geweest en onze meid heeft keurig 3,5 uur geslapen in de wagenbak in die herrie. Was daar heel blij mee. Het is zo slecht weer en mijn oudste kids moeten zich ook even uitleven.

Morgen is de kleine alweer 3 weekjes! Tijd vliegt gewoon en ben wel blij dat het steeds beter gaat en er een soort ritme komt. Na de meivakantie zal ik toch echt de kids naar school moeten brengen met een baby en de activiteiten na school.. Hoop echt dat dat allemaal tegen die tijd goed gaat.

3. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Danielle fijn dat het tot nu toe is meegevallen! Hier iig nu 1cm ontsluiting.. zet nog geen zoden aan de dijk helaas.. vanavond rond 9 uur weer een check.. geduld is een schone zaak..

ML is nu even naar huis om met onze oudste te kroelen en hem naar bed te brengen. Pff zo blij met m'n moeder die nu het fort bewaakt! Al schiet ik steeds in tranen, merk dat ik de oudste toch ook zo mis! En ben hier nog niet eens een dag :)

Jeetje Firstbaby dat gaat zeker snel! En heerlijk dat je nu even iig op pad kunt, met dit weer is dat toch even puzzelen voor je oudere kids kan ik me indenken. En ook voor jezelf lekker om je weer even onder de mensen te begeven..
    Hopelijk is het straks snel beter weer.. en kunnen jullie na de vakantie ook jullie ritme snel vinden!

4. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Little misseme,
    Ja wachten is echt killing!! Hier nog steeds geen verandering. Ballon zit er nog in. De weeen worden naar mijn idee minder...
    Straks weer een ctg hopelijk alles goed. En dan horen we het wel weer.
    De ballon zit nog netjes op zijn plek.

Ik snap dat je je zoon mist ja. Is dan helemaal niks zo in een ziekenhuis... Sterkte meid! En zet hem op

5. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee hè! Snap jou ook hoor. Had bij de oudste ook op een thuisbevalling gehoopt maar dat ging toen ook niet door.. heb gewoon niks met ziekenhuizen :(

Dankjewel! Jij ook meid! Hopelijk mogen we snel de volgende fase in ;) beetje gedeelde smart, samen in hetzelfde schuitje..
    🍀

6. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Hahaha ja inderdaad😊
    We doen het samen meid😂😂
    Straks hebben we eindelijk onze ukjes in onze armen!

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@ Danielle en littlemissme, ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen en dat jullie de kleintjes snel in jullie armen mogen sluiten. Zet em op. Denk aan jullie!

@ firstbaby, hier nu ook meivakantie. Nog een weekje hierna en dan begint het normale leven weer. Ook voor mij een uitdaging om 's morgens drie kids op tijd aan te kleden, wassen, te laten eten en drinken en op tijd naar school te lopen.
    De oudste loopt natuurlijk gewoon mee, maar de nu middelste zal dan op een meerijdplankje mee gaan. Hopelijk gaat het allemaal goed en hoef ik niet achter de kids aan te rennen 😂
    Manlief is nu ook twee weken vrij en moet weer werken als de oudste weer naar school moet..Dus wordt gelijk in het diepe gegooid 😂 nouja we merken het vanzelf.

Hier ook nog een ochtend binnenspeeltuin op de planning. Met dit weer moet je iets he?

Vandaag laatste dagje kraamzorg gehad. Tijd vliegt...niet leuk! Onze kleine meid doet het super goed.
    Afgelopen nacht heerlijk geslapen van 23:15 tot 05:00. Twee nachten geleden een uurtje korter. Douche voor het slapen gaan werkt hier super! 😉

8. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Vandaag controle gehad bij verloskundige in het ziekenhuis en nog niks veranderd sinds vorige week :(
    Dus blijven maar afwachten

9. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames wat houden jullie het weer spannend! Hopelijk komen jullie ukkies gauw!!
    Bij hummeltje ook alles nog rustig?

Vanmiddag bij de vk geweest, alles was nog goed dus er is niets gedaan. Maandag mag ik weer komen einde van de dag en dan gaan ze waarschijnlijk strippen... Spannend! Als dat niets uithaalt krijg ik een afspraak in het ziekenhuis en gaat het verder via de gynaecoloog. Hopelijk komt t vanzelf dit weekend (dan heeft toevallig de vk dienst die ik graag bij mijn bevalling zou willen, hoe mooi zou dat zijn!)

Succes dames! Hou ons op de hoogte!

10. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Ff snel eroverheen gelezen, bedankt allemaal!!
    Littlemissme & Danielle heel veel succes, hopelijk zsm jullie wondertjes in jullie armen!

Hier mijn verhaal:

Na de hele dag door eigenlijk onregelmatige krampjes werden ze toch regelmatig vanaf half 3. Ff aangekeken uurtje en toen ziekehuis gebeld en moest meteen even langskomen om te kijken.
    Aan de ctg gelegen en daarna bleek dat ik al 3 a 4 cm had.
    2 uur later weer aan de ctg en daarna had ik al bijna 5 cm, ze werden wat pijnlijker en moest ze echt wegpuffen.
    Om half 10 zouden ze nog even komen maar ik kreeg om 21:15 enorme persdrang dus ik meteen roepen.. Had ik 6cm en ze besloten mn vliezen te breken.. Na het breken zat ik ineens op 8cm
    En toen ging het snel, zo'n erge persdrang dat ik ze niet eens meer kon wegpuffen maar probeerde t wel.
    Ik bleef even hangen op 9cm, de vk vertelde me dat ik moest gaan poepen want dat zat dwars zei ze 😂
    Nou mn lichaam deed het zelf al, zo voorschut toch elke keer maar ik zat daarna wel op 10 en mocht gaan persen.
    Ik heb maar 7 minuten geperst, blijkbaar zat de navelstreng over zijn hoofdje dus ik moest ff wegzuchten toen zijn hoofd eruit was. Gelukkig goed gegaan dankzij de vk want ik ben 0,0 uitgescheurd of knip gehad oid. Ben ook niet gehecht!
    We moesten even blijven omdat hij flink in het vruchtwater had gepoept, maar alles was goed en na 8uurtjes mochten we gaan.
    Ik vond het heel snel gaan tegenover de vorige keer. Natuurlijk bevallen heb ik echt heel goed ervaren, ik voel me zelf ook wel goed!
    Alleen veel aambeien waar ik last van heb, en beetje last van naweeen.

Hij doet het goed, drinkt alleen nog niet zo goed is nog een beetje misselijk door alles. Maar het is een tevreden mannetje en slaapt lekker door. Vannacht 4 uur de fles en ik moest hem om 8uur wakker maken hihi.
    Grote zus is ook trots als een pauw! Hele tijd wilt ze knuffelen en kusjes geven, zo lief!

11. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi Michelle, gelukkig ging het goed met de navelstreng! Fijn dat het zo snel zo goed gaat! Sterkte met je aambeien en naweeën en geniet enorm van je wondertje! En wat lief dat de grote zus zo trots is!!!

12. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meiden wat spannend. Ja bij mij heeft die gekke ballon 2 dagen gezeten. Eerst 1 van 30 cc daarna 1 van 40 cc... hopelijk gat het bij jullie sneller!

Michelle mooi verhaal! Balen van de aambeien.

Hier ook over 2 weken met de kinderen op pad. De oudste gaat oefenen op school en de middelste voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ik heb een duo wagen van oyster max. Baby in reiswieg onderin en de middelste in zijn stoel erboven. De oudste met loopfiets mee of gewoon wandelen. Hopelijk dan al genoeg hersteld van de KS...

13. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @michelle fijn dat de bevalling zo snel ging en dat je niet gescheurd bent en geen hechtingen hebt! Hopelijk herstel je snel ook ervan. Geniet van jullie prins!

@mom: wow al zo lang geslapen zeg! Mogen jullie er al zoveel uur tussen laten zitten? Hier vanwege gewicht maar 1 ronde max 4 uur en we moeten m snachts sowieso altijd wakker maken, dus hoop dat we er ook snel meee uur tussen mogen laten want snak naar langer dan 2 uur achter elkaar slapen! En grappig dat jij ook het zo jammer vindt dat de kraamweek alweer achter de rug is en dat t zo snel gaat. Dat vind ik ook, het is zo dubbel. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ik weer leuke uitstapjes kan maken maar aan de andere kant ben ik emo omdat dit de laatste keer ooit was met zo'n kleine pasgeboren baby alleen maar knuffelen boven op bed.

@littlemissme en danielle: heel veel succes meiden! Hopelijk vallen jullie ballonnen er snel uit!

14. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Littlemissme en danielle: zet hem op meiden! Snap dat het wachten echt heel vervelend is. Hopelijk hebben jullie je kleintjes snel in handen.

Michelle, klinkt als een super bevalling of je bent waanzinnig stoer. Goed gedaan! Die aambeien zijn helaas herkenbaar….

Firstbaby, wat gaat dat snel zeg!

Mom, wauw dat zijn mooie nachten! Ik heb hier de instructies gekregen om max 4 uur tussen de voedingen te laten zitten…

Elisah: sterkte met wachten.

Hummeltje: Hoe is het bij jou?

Lama: sterkte met wachten. Bij mij was het vorige week precies hetzelfde verhaal. Bij mij begonnen zondagavond de weeën. Hopelijk bij jou ook!

Hier gaat alles goed met de kleine. Ze is ontzettend lief en makkelijk, alleen tussen 1 en 4 is ’s nachts is ze klaar wakker, maar als dat alles is…

Vandaag was ze ten opzichte van gister al wat aangekomen. De borstvoeding loopt ook prima. Zelf voel ik me ook prima, al word ik gedwongen om rustig aan te doen i.v.m. het bloedverlies. Dus ga elke middag nog braaf nog even liggen. Kan niet wachten om lekker met haar naar buiten te gaan enzo.

De bevalling was vrij heftig. Zondagavond begonnen om 23.00 de weeën. Om 5 uur hebben we de VK gebeld. Om half 6 was ze er en we mochten meteen naar het geboortecentrum (konden rustig aan doen had nog maar 3cm). Om half 7 waren we ongeveer daar. Daar aangekomen waren de weeën vrij heftig. Nog even in bad geweest maar al snel trok ik dat niet zo goed. Had vooral last van de rug weeën, van de kraamhulp de TENS gekregen. Dit maakte het wat dragelijker. Om half 9 kwam de verloskundige, inmiddels vond ik het allemaal slecht te trekken en gevraagd om pijnbestrijding. Helaas was het hier te laat voor. Had toen 6-7 cm ontsluiting en het ging hard. Na een uurtje flink afzien was ze er. Heb gebruik gemaakt van de baarkruk en vond dat een aanrader, persen gaat in die houding vrij natuurlijk. Na de bevalling bleef ik na 2 injecties veel bloed verliezen. Daarom snel overgebracht naar het ziekenhuis (geboortecentrum zit gelukkig aan het ziekenhuis vast). Hier medicijnen, infuus en echo gekregen. Uiteindelijk stopte bloeding, maar wel 900 ml bloed verloren las ik net in bevallingsverslag. Gelukkig net geen liter, want dan moet je bij een volgende zwangerschap in het ziekenhuis bevallen. Ook moest er nog flink gehecht worden :(

Daarna kon het genieten van de kleine Pien beginnen (afkorting van haar echte naam, die komt niet zo veel voor en zet ik daarom liever niet op internet). Ze woog 7 pond en maakte het goed. Weet niet hoe het werkt met die hormonen, maar sinds ze er is voel ik me top en heb ik geen pijntje meer gevoeld. Baal alleen ontzettend van de bloeduitstortingen op m’n hoofd van het persen. Hebben meer hier last van? En trekt het bij jullie al een beetje weg?

15. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Heftige bevalling woozl! Gelukkig gaat alles goed met jullie en kunnen jullie lekker genieten.

Michelle wat een vlotte bevalling zeg. Owww en dat poepen lijk mij ook zo erg ja...

Hummeltje hoe gaat het met jou??

Missme, ik heb vandaag meteen een ballon van 50cc gehad. Was ff tanden bijten ze wilde stoppen bij 40cc omdat ik aan het wegzuchten was. Dus ik nee doorspuiten dat spul ik trek het wel.
    Dus dat hebben ze gedaan

Mama's geniet van jullie kleintjes het gaat zo hard zo te lezen!

Wachtende mama's sterkte! Nog even dan zijn de kleintjes er.

Ik ga proberen te slapen. Morgen om 7uur komen ze mijn ballon er uit halen en toucheren dus ik ben benieuwd.

16. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Slaap lekker Daniëlle, hopelijk is morgen de dag :)

17. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Littlemissme en danielle : hoop zo dat jullie ondertussen jullie kindjes in jullie armen hebben.

Michelle en Woozl : beide mooie bevalling verslagen. Balen van het vele bloed verlies Woozl. Hier nog nooit een bloeduitstorting in het gezicht gehad door persen Hier de jongste twee kinderen in een perswee geboren en geen knip of scheur. Ben niet eens beurs geweest haha

Ik ben vandaag toch even snel een blokje om geweest. Genieten hoor!

18. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    #5138 Danielle1987, 29 apr 2016
    Laatst bewerkt: 29 apr 2016
    Pffff ik lig hier in mijn ziekenhuisbedje weer weeen op te vangen.
    Net even een kruik gevraagd ze strekken naar mijn rug op dit moment.
    Ook net weer wat slijm en bloed verloren...
    De ballon zit nog steeds. Dus ik hoop dat dit een beetje zoden aan de dijk zet. En ik morgen ochtend genoeg ontsluiting heb om de vliezen te breken.

Oww wat mis ik mijn man nu... Maar ik weet dat het beter is om hem lekker thuis te laten slapen. Hij kan nu toch niet veel voor mij doen...
    Over 4uurtjes komt hij weer naar het ziekenhuis gelukkig

19. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zet hem on dannielle. Het is gewoon heel vervelend vooral die nare rugweeen. Je kan dit en je man is zo weer bij je!

20. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Danielle met wachten, je bent al aardig onderweg!! Succes!

Hoe gaat t met hummeltje?

Woozl wat een heftige bevalling maar fijn dat het uit zichzelf begonnen is. Nu aansterken en lekker genieten!!

Succes dames!!!

Deel Deze Pagina