Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.537
    13.817
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Fijn dat 't tenminste wat zoden aan de dijk zet, Danielle.
    Nu ff afleiding proberen te vinden tot je man komt.
    Heb je iets van een boekje mee oid?

Hier wel 4 dingen mee om mezelf te vermaken voor straks. Eerst aan 't CTG (standaard beleid hier als je tussen de 41 en 42 weken bent) en even later de intake met de gyn (helaas niet "m'n eigen"); bespreken wat nou inleiden is en hoe we nu verder gaan.
    Verder heb ik nog steeds 't idee alsof het tot Sint Juttemis gaat duren...... pffffff...

Littlemissme: hoe is het bij jou?

2. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik vind het wel weer zo'n perfecte dag voor een babyboom. Kom op hummeltje, Danielle littlemissme!!! Jullie zijn eerst aan de beurt!! Succes dames!!! Ik hou de site in de gaten!!!

3. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gisteren een nieuwe ballon gekregen. Baarmoeder was helemaal verweekt maar nog onvoldoende ontsluiting. Na het plaatsen wel wat krampen en ondertussen wat slijm verloren.. maar verder 0,0 actie. Heb prima geslapen. Heb er weinig vertrouwen in dat het opeens nog veel gaat doen.. Ze wachten het nog tot vanavond af.. je mag max 48 uur een ballon.

Mocht ik toch nog 3cm ontsluiting krijgen is het nog afwachten want de vliezen mogen pas gebroken worden als de baby is ingedaald.

Ik ben me aan het instellen op toch een keizersnede uiteindelijk... Mocht het toch nog lukken is dat mooi meegenomen..

Hopelijk bij jou meer succes Danielle?

Hummeltje veel succes vandaag en hopelijk straks meer duidelijkheid over hoe verder!

4. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat balen littlemissme dat het nog weinig doet!!
    Ik leef met jullie mee hoor, hoop niet dat ik zo lang hoef te wachten... Succes weer!!

5. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende dag meiden!
    Zet m op.

Hier eerste dag zonder kraamzorg toch ook wel heel lekker. Ik lig nog lekker in bed met de kleine. Mijn jongens spelen beneden met papa. De regen klettert tegen het raam. Heerlijk

6. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat heerlijk genieten betsie!! Hopelijk kun je volgende week wat meer van de zon genieten maar zo in bed met regen is ook wel fijn :)

7. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Zet m op Danielle veel succes vandaag!

Littlemissme ik duim voor je dat het toch nog gaat werken succes!

8. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zoveel succes Danielle en Littlemissme!!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat <3

9. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff ego hoor. De dag begon al extreem moe en net tijdens kraamvisite wordt de hond ineens niet goed, leek soort aanval. Mn man ging 2 uur geleden naar de dierenarts en is er nog wel even bezig, hij blijkt een hernia te hebben. Ondertussen spuugde de kleine man zich onder, verschoond, en opnieuw spugen, weer terug naar boven. De kraamvisite (beste vriendin) was ondertussen mn oudste aan het entertainen. Ze is nu weg en ik ben zo bekaf, maar manlief nog lang niet terug. En vet sneu voor de hond en dat is nu ook zorgenkindje. Hopelijk komt alles wel goed.

10. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach wat een drukte Marianne!! Komt alles ineens tegelijk, wel fijn dat vriendin er was om je te helpen! Sterkte met de hond!

11. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hummeltje heb jij al gesprek en ctg gehad??

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.537
    13.817
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Beterschap met de ziekenboeg dan, Marianne! Ik hoop niet TEveel stress voor je...

Littlemissme: hè wat balen! Hopelijk doet ballon nr. 2 beter zn werk.

Danielle: hoe issie meis? Tis zo stil in ene... ;) Goed teken mag ik hopen?

Hier zitten de afspraken erop. Liep weer heerlijk uit allemaal, maar gelukkig kan het mij weinig boeien of ik nu thuis zit te wachten/lezen of in 'n wachtkamer..
    Manlief vond 't minder leuk, die moest weer gewoon back to work.
    "Ballonnenbeleid" is nu eindelijk duidelijk; hier ook max. 2x een ballon. Mag dan wel gewoon naar huis. Als dat niet werkt dan max. 2x tabletten. Dan wel in ZH blijven.
    En daarna stopt 't beleid zei de gyn doodleuk haha :p
    Ivm. mogelijke meelezers zeg ik verder liever niet al te veel.. ;)

13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.537
    13.817
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ooo CTG was wel ff scary. Sloeg al een paar keer over dat ie even niets deed en de hartslag van de kleine dus in één sprong 35bpm omhoog/omlaag ging..
    En op een gegeven moment..... hoorde ik (behalve mn eigen hartslag) niets meer!! :$
    Lag daar in mn eentje (manlief kwam bij de 2e afspraak pas) en omdat ik in het geboortecentrum lag en niet in 't ZH (zoals ik wel verwacht had, dus stond mooi bij de verkeerde balie... zucht), kon ik niet op 'n alarmknop drukken ofzo..
    Dus was wel ff spannend. Maar toch 't hoofd koel weten te houden gelukkig en bleek dat ding gewoon van mn buik afgeschoven te zijn.. Dus gewoon maar ff teruggelegd en vastgehouden.

Trouwens ook nog even 'n hele snelle echo gehad voor vruchtwater controle. Prima in orde. Moet nu min. 2cm. zijn, is 3,5 nu. Dus keurig netjes :)

14. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummeltje : je loopt dus nog steeds zwanger rond en doe baby vindt het nog heel fijn in jouw buik. Gek idee dat we dezelfde dag uitgerekend waren en mijn baby alweer acht dagen bij ons is. Niet meer weg te denken ook. Ik hoop dat doe kleine eigenwijs van jou er gauw genoeg van heeft inside ;)

Marianne ah bah dat kan je er nu gewoon niet bij hebben he. De zorgen om je hondje. Hoop dat het goed komt !
    Ik vroeg me trouwens af, is jouw zoontje vernoemd of vonden jullie dit gewoon een mooie naam ? Je hoort het n niet zo heel veel meer vandaar

Danielle ik hoop zo dat deze stilte betekend dat je lekker aan het bevallen bent !

15. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes hummeltje en idd schrikken van de ctg even.

Arie is niet vernoemd (ook niet naar die ene bn'er nee), we houden van oud hollandse jongensnamen :)

Zeer slecht niets helaas over de hond, hij blijkt een aangeboren rugagwijking te hebben en mag helemaal niks meer. Mn man en ik zijn allebei in tranen.

16. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach wat Triest Marianne!! Hebben jullie hem nog niet zo lang? Wat is nu een plan? Zijn er medicijnen voor of is een operatie nodig??

17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.537
    13.817
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Aww wat een rotnieuws, Marianne :(
    Niet leuk..
    En nu? Operatie oid of is dat zelfs niet mogelijk?

Betsie; héél gek idd. Jullie al de 1e mijlpaal/-palen gehad en wij moeten nog beginnen!

Ik zorg gewoon veel te goed voor ons kind ;) :p

18. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is 5 en echt iedereen vindt m leuk en hij was ons 'eerste kind' eigenlijk. Nu heeft ie zware pijnbestrijding en kan niets, 4 weken revalideren en daarna mag ie nog steeds niks doen. Door alle hectiek met pasgeboren baby hebben we dinsdag nog een afspraak bij de dierenarts gepland om nog even rustig alles te horen en bespreken. Zit er even goed doorheen, met al die hormonen en zorg voor de kleine mannen is het even teveel met extra zorgen om onze viervoeter. Ik ga even uurtje liggen en mezelf herpakken.

Hummeltje, danielle en littlemissme veel succes he!!'

19. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.537
    13.817
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ja neem maar goed je rust, groot gelijk.
    Wel fijn dat er iig nog iets aan gedaan kan worden, al wordt 't 'n lang proces zo te horen en komt 't qua timing behoorlijk slecht uit (maar dat doet zoiets eigenlijk altijd). Belangrijkste is dat ie er weer bovenop kan komen. Gewoon goede hoop houden :)

20. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    He gets marianne, zoiets is nooit leuk en nu al helemaal niet! Veel sterkte en hopelijk een goed herstel!

hummeltje pfoe even een spannende controle! Die ctgs zijn ook drama af en toe.. ik moest ook vandaag langer blijven liggen.. signaal viel weg en alles liep uit.. dacht echt verdorie als jullie gewoon op de afgesproken tijd waren geweest, had ik niet langer hoeven blijven liggen want toen was het signaal nog prima!

Fijn dat je nu wel een beetje weet hoe en wat je te wachten staat. Ga je naar het WFG?
    Je kleine heeft het iig prima bij jou! Ook al zo'n luxe spa waar ze niet uit weg willen ;)

Hier een laaaaaange ochtend achter de rug. Blijkbaar erg druk op de afdeling waardoor alles uitliep.. uiteindelijk om 10 uur aan het ctg, om half 11 zouden ze komen om de ballon te checken.. dat werd dus kwart voor 12!! Pff de vk heeft het geweten, een hele emo vrouw trof hij aan die er even helemaal klaar mee was! Doe al twee dagen niks anders dan wachten blegh.. De ballon kwam er wel uit, maar na een extra check was de vraag of hij wel goed zijn werk heeft kunnen doen. Nog steeds minimale ontsluiting en baarmoedermond ligt nog ver naar achter waardoor ze nog weinig kunnen zeggen over hoeveel ontsluiting. Dus om 1 uur 's middags nog een keer de ballon geplaatst. Tot half 3 weer aan het ctg gelegen.. zucht.. De nieuwe ballon gaf me iig wel wat voorweeen maar dat zakt nu weer een beetje af. Samen besproken dat de optie voor een eventuele ks mogelijk is (ik had op zich nu al mogen aangeven dat ik er klaar mee was, maar goed 12 uur wachten kan er nog wel bij..) Vanavond de laatste check en dan gaan we hoe dan ook een knoop doorhakken.. Als er voor die tijd niks gebeurd is natuurlijk.
    Net even door het ZH gelopen en een fatsoenlijk kop koffie met m'n man gedaan.. (want hier op de kraamafdeling stelt het niet veel voor) en even met onze zoon gebeld.. ons heerlijke ventje met z'n apenstreken!
    Z'n broertje is al net zon boefje... maakt het ons niet makkelijk! ;)

Deel Deze Pagina