Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben ook trouwens heel benieuwd naar Danielle! spannend!!

2. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja sneu, dat kun je nu net even niet erbij gebruiken! Sterkte!

3. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tjonge littlemissme!! Wat wordt je geduld op de proef gesteld!! Wat knap hoe je er mee om gaat!! Sterkte nog even!!! Kom op! Ben zeer benieuwd wat het nu uiteindelijk wordt! Succes he!!

4. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wow sterkte littlemissme! Ik mag volgende week bellen voor stripafspraak.... Pfff ik hoop zo dat het gewoon komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.535
    13.814
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    @littlemissme: ja WFG idd. Gewoon goed opgelet of kom je hier ook uit de buurt? ;)
    Gedoe bij jou dus weer... balen. Ben benieuwd wat die extra 12 uur wachten je nog gaan opleveren! Ik hoop genoeg!

@Daniëlle: het is wel heeeel erg stil nu hoor bij jou ;) hihi

Moet zeggen dat er een stuk minder wordt gekletst nu het overgrote deel al bevallen is! Of kletsen jullie met zn allen gezellig verder in een ander topic (april 2016 mama's bijvoorbeeld.. als die bestaat..)?

6. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb tijd genoeg om dit Forum vol te kletsen maar t lijkt idd erg rustig te worden :(

7. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha. Ik weet niet waar de andere zijn. Is er al een ander topic voor de mama's dan?

Pff wat een verhalen. Ja mijn ervaring met de ballon n is niet goed. Tabletten werkte bij mij beter...

Ik hoop nog steeds op spontane bevallingen voor jullie.

Hier eveb naar het CB geweest. Julia haar navel wilde niet helemaal drogen. Die hebben ze even aangestipt. Meteen weer even gewogen. Maandag 3660 gram en nu 3810. In 4 dagen. Ik heb slagroom zeggen ze 😂

8. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel! ach ja je gaat maar mee in de malle molen, je kunt er weinig tegen doen (net als de meest oncharmante situaties waar je in komt in zon ziekenhuis.. hoort er allemaal bij :) kan het goed relativeren.. tussen de huilbuien door natuurlijk ;) voelt nu wel echt als het laatste stukje). De lichte voorweeen zijn inmiddels afgezakt.. nog af en toe één terwijl ze vanmiddag om de vijf minuten kwamen..

@Elianne hoop het ook meid!

@ hummeltje; ik was diegene oorspronkelijk uit westfriesland ;) dus was een simpel gokje! Geboortehotel is vrij nieuw dan geloof ik?

Idd rustig hier, maar denk dat een hoop mamas heel druk zijn met hun wondertjes! Zal voor ons straks ook wel even zo zijn denk ik haha!

@missme wat heerlijk dat ze het zo goed doet! En jij dus idd ook haha ;)

9. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze bevallen mama is er nog hoor! Geen idee of er een ander topic is voor na de bevalling, maar als iedereen van dit clubje bevallen is kunnen we er wel eentje samen starten natuurlijk! Wel leuk beetje ervaringen uitwisselen. Ik lees overigens ook nog mee met jullie overtijd-leed. Weet precies hoe jullie je voelen, de laatste week was ook drama bij mij. Gelukkig komen ooit de baby's er echt uit! Houd moed dames!!

10. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik ben er ook nog! En lees af en toe een beetje bij... Althans ik doe een poging tot.
    Maar echt tijd om te reageren heb ik niet.
    Man is veel van huis en kleine is een beetje ziekjes (verkoudheid) dus al een paar keer bij huisarts en ziekenhuis geweest.

@marianne wat naar van je hond! Sterkte

@littlemissme balen zeg dat het niet vlot. Heb je 1 ballon?
    Ik had er 2 een in een een buiten de baarmoeder met 80cc gevuld beide.
    Schijnt een nieuwe methode te zijn en werkte bij mij super.
    Heel veel succes.

En voor de rest ook veel succes!
    En de al bevallen mama's hoop dat het goed met jullie gaat.

11. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Al een tijdje niks van beempje gehoord toch? Of lees ik eroverheen?
    Ben benieuwd hoe het gaat!

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.535
    13.814
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ff snelle reactie hoor..

Littlemissme: o ja is waar ook hihi. Was ik ff vergeten ;) En westfriesland is niet zo groot natuurlijk ;) Hoewel ik dan wel tussen 't WFG en MCA in woon, dus dat had ook nog gekund ;)

Beempje idd al tijdje niks van gehoord nee..
    Hoop maar dat die dappere Tim 't nog steeds goed maakt. Denk vaak aan ze.

Draaikont; hopelijk knapt de kleine gauw op.

Leuk dat er toch nog wat bevallen dames meelezen en tussen alle bedrijven door nog reageren! :)
    Al kan ik me héél goed indenken dat het superdruk zal zijn met 'n baby in huis (en sommigen met nog meer kindjes)!

13. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Nog geen baby nieuws zie ik! Ff snel erover heen gelezen
    Dat ze maar snel mogen komen jullie wachten al zo lang.
    Kom wel elke keer ff spieken hoor hihi

Zou leuk zijn een club als we allemaal bevallen zijn, ze zijn allemaal een beetje van dezelfde datum kunnen we er gezellig over kletsen

Hier gaat alles goed, voel me prima ondanks de aambeien. Kraamzorg is na een uur is ze weg haha dan zijn alle controles gedaan.
    Kay had even een beetje een slechte start, kon niet goed drinken omdat zn temp te laag bleef. Nu blijft hij op 37 graden en drinkt 50ml per fles. Geef kv. Heel tevreden mannetje nu!
    Grote zus vind het ook helemaal geweldig, wilt het liefst de hele dag knuffelen en kussen haha. Ze is super zorgzaam.

14. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw fijn Michelle dat t zo goed gaat en dat de zus het zo goed doet! Top!

Ben heel benieuwd naar Danielle... Die zie ik niet...erg spannend hoor!

15. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees en reageer regelmatig. Grappig. Hier derde kindje maar heb het er lang niet zo druk mee als ik destijds met 1 kind was. Het eerste kind is echt de grootste verandering. Alles wat daarna komt gaat hier gewoon mee.

Marianne ik vind het leuk de naam van de kleine man. Nu ben ik wel benieuwd hoe grote broer heet.
    Heel verdrietig van je hond. Bah. Ik moet er niet aan denken. Zou er zelf ook kapot van zijn.

Michelle wat fijn joh dat het zo goed gaat. Hier ook zo'n tevreden mannetje. Hij zit helaas nog niet op zijn geboorte gewicht.

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hiert ook regelmatig meelezen. Maar even hectisch. In t kort hebben we de poging tot borstvoeding vannacht opgegeven. Madam heeft veel zuig behoefte en om de 2 uur wilde ze drinken. Met 2 nachten knallende koppijn en een kindje wat ineens na een uur weer drinken wilde hebben wij vannacht een flesjes gegeven en ze bleef 3.5 uur stil. Uiteindelijk vanmorgen besproken met verloskundige en kraamhulp en def over op fles. Vanmiddag dus ook met een migraine aanval gelegen. Gelijk aan de medicatie en nu dubbel bijkomen. Hoop morgen iets beter te reageren.

17. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen van je migraine annemie! En goed dat je je gevoel gevolgd heb wbt borstvoeding of fles voeding. Een blije baby maakt een blije mama en andersom !

Hier een erg onrustig mannetje vandaag. Wil alleen maar bij mij slapen en last van zijn buikje. Ik merk dat ik het wederom lastig vind om hem in zijn eigen bedje te hebben liggen. Vind het zielig als hij alleen ligt. Heb hem vandaag een poos in de doek gedragen dat vond hij fijn. Verder slaapt hij overdag bij mij of in dr box. Hoe doen jullie dat ?

18. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Julia slaapt overdag of bij mij of in de box of in haar bed. En in de nacht in haar bed. (Ledikant) en soms tussen 2 voedingen naast me.
    Wiegje na 3 dagen uit elkaar gehaald. Daarin hoorde ik n haar constant kreunen en doen. Daar werd ik knetter van en werd steeds wakker..

Mijn 1e huilde de eerste 6 maanden (trauma bevalling) dus ben nogal makkelijk geworden. Als ze op mijn borst ligt en is stil en haar weg leg en 5 min later weer huilt en wakker is geworden denk ik ach. .. dat huilen is niet nodig. En pak ik haar gewoon weer. Er hoeft nu toch nog niks. En dat ritme komt er in de avond wel. (Tegelijk met de jongens naar bed) en laten we wel wezen. Dat hele kleine knuffelig gaat er snel vanaf. Dit is onze laatste baby, dus wil ik maximaal genieten en knuffelen 😂😅

19. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Hier ook een onrustig meisje! Ik laat haar juist wel in haar eigen bedje en laat haar soms ook gewoon even huilen. ( niet langer dan 5 min)
    Ik denk dat je gewoon moet doen wat goed voor jou voelt.
    Als jij hem lekker bij je wilt dragen en hij daar tevreden van is is dat toch prima?
    Omdat ze heel benauwd was heb ik haar weleens in de wagen gelegd in de woonkamer. Zodat ik dr in de gaten kon houden... Maar meest ligt ze gewoon op de kamer en dan ga ik regelmatig even kijken.

En heb vandaag de nuna leaf stoel besteld. Die schommelt als je hem een zetje geeft dus misschien vind ze dat wel fijn.

20. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Zo benieuwd om van Danielle te horen!

Littlemissme wat vervelend dat het niet nog niet zo opschiet :( ik ben echt aan het duimen dat er nog wat gebeurt voor jou

Hier nog helemaal geen teken van een bevalling te bekennen. Ik lees allemaal dames die al voorweeen en krampen hebben. Ik heb dat volgens mij nog niet eens!

Deel Deze Pagina