Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ahhhh goldsword heel veel sterkte!!

2. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    @goldsword hoe is het nu met je?

te grappig al die eigenaardigheden :) Heb er nog geen last van.
    Voelde gisteravond wel echt mijn buik rommelen, dus er zijn weer wat cellen bij :)

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Uitgerekend!

10 april (1)
    Christien1801, 26 jaar, 1e kindje

16 april (5)
    Marianne1, 34 jaar, 2e kindje
    Beempie, 31 jaar, 1e kindje
    Noa87, ? Jaar, 3e kindje
    Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje
    MickeyM, ? jaar, ? kindje

17 april (3)
    Draaikont, 28 jaar 1e kindje
    Mom86, 28 jaar, 3e kindje
    Moma1985, 30 jaar, 1e kindje

18 april (6)
    Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje
    Freddel, 25 jaar, 1e kindje
    Shan89, 26 jaar, 2e kindje
    Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje
    Poesta, 32 jaar, 1e kindje
    Peppa, 26 jaar, 3e kindje

19 april (2)
    Faartje1, 26 jaar, 2e kindje
    Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje

20 april (3)
    Marlis, ? jaar, 1e kindje
    Danielle1987, 28 jaar, 1e kindje
    JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje

21 april (2)
    Missme1, 32 jaar, 3e kindje
    Betsie, 28 jaar, 3e kindje

22 april (1)
    Mini03, 27 jaar, 2e kindje

23 april (4)
    Nonma, 32 jaar, 2e kindje
    Woozl, 27 jaar, 1e kindje
    Hitchke, 31 jaar, 2e kindje
    Priscilla1989, ? jaar, ? kindje

24 april (1)
    Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje

25 april(1)
    Annemie, 34 jaar, 2e kindje

29 april (2)
    Goldsword, 26 Jaar, 2eKindje
    Warboel, ? jaar, 3e kindje

30 april (1)
    Molensteen, 31 jaar, 2e kindje

Nog geen datum bekend (2)
    Steffi995, ? jaar, 2e kindje
    Superguppy, 29 jaar, 2e kindje

Totaal: 33

Afspraken verloskundige en gynaecoloog

21 augutus
    Superguppy, intake vk

26 augustus:
    noa87, echo gyn
    JufDoortje, intake vk

27 augustus:
    Freddel, echo
    Christien1801, intake vk en echo

28 augustus:
    Moma1985, echo

1 september:
    mom86, echo

2 september:
    Draaikont, echo
    Marianne1, intake vk

3 september:
    Marlis, intake vk en echo
    Poesta, echo
    Hitchke, echo
    Superguppy, echo

7 september:
    missie, intake vk en echo
    shan89, intake vk
    Nonma, 1e echo vk
    Danielle1987, intake vk

8 september:
    Draaikont, intake
    mom86, intake
    beempie, intake vk
    Peppa, intake + echo vk

9 september:
    Marianne1, echo
    Woozl, echo

10 september:
    Boeboetje, intake vk en echo

14 september
    Cocorosie, gyn

16 september:
    Faartje1, echo

17 september:
    Danielle1987, echo

1 oktober :
    Woozl, intake
    Mutsz1991, echo[/QUOTE]

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Sterkte Goldsword!

Zo meiden, er wordt weer lekker gekletst hier! Ik heb geen last van hartkloppingen, maar die borsten worden wel steeds pijnlijker.
    Ik heb MvM nu gehad en moet nu een week wachten op de 1e echo. Ik hoop zo dat we een hartje zullen zien.
    Zaterdag ben ik al verder dan vorige keer dus dat geeft me wat meer hoop. Ik kan niet wachten tot donderdag!:D

5. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Sterkte Goldsword! Hoe is het nu met je?

Hartkloppingen vooral bij inspanning, als ik de trap oploop bijvoorbeeld en merk het met sporten. In rust geen verschil opgemerkt.

Zere borsten heb ik dit keer niet, helaas zijn ze ook nog niet echt gegroeid ;)

@ vis eten: volgens mij mag -bijna- alle vis, mits het goed vers is! Dat laatste is wel heel belangrijk. Zelf laat ik het maar 9 maanden staan, ik neem de gok niet, maar dat moet ieder voor zich bepalen...

Spannend Freddel, over een week je eerste echo. Ik duim voor je voor goed nieuws, vooral met je bruiloft er achteraan. Al mag dat eigenlijk geen reden zijn, want ik gun het je sowieso :) Eerst zaterdag voorbij zien te komen!

Hier nog twee weken tot de echo.. Veel te lang naar mn zin... Maar ja, zal geduld moeten hebben.

Fijne dag meiden!

6. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.

Mag ik hier mee kletsen.
    Ik ben Ikbien 27 jaar en heb een dochtertje van 16 maanden.
    Durf het bijna niet te geloven maar had een positieve test meteen in ronde 1.

Naar de berekening ben ik 27 April uitgerekend.
    10 dagen na de verjaardag van mijn dochtertje. Oepsss hihi

7. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een vraagje over krampen, hebben jullie ook savonds en snachts als je in bed ligt soms meer krampen? Heb elke keer er hoe later t wordt op de dag meer last van. Echt klassieke baarmoederkrampen steeds. Soms wel irritant dat ik er lastiger van in slaap val. En sochtends is t steeds weg.

Dag 4 van t bruinverlies inmiddels. Het is echt maar heel weinig en mn ergste paniek/deprigevoel is over maar relaxed is anders. Kan twee kanten op. Nog 6 nachtjes tot de echo. Ben benieuwd.... Weet iemand wat je met 6.4 week ongeveer kan zien?

8. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja en heeft iemand ook al zo'n last van dr bekken? Heb in mn lage onderrug (si-gewricht) best pijn na tijdje lopen/staan. Had daar bij vorige zwangerschap ook laat van en is daarna zwakke plek geworden, maar dat t nu al zoveel pijn doet baart me wel zorgen.

9. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Lijkt me gezellig om mee te lezen en te kletsen!
    Ik ben 32 jaar en zwanger van 3e kindje. Mijn eerste twee kinderen zijn al wat ouder (8 en 9). Ik ben 16 april uitgerekend. Heb vier maanden geleden een miskraam gehad met 5+3 weken dus ik vind deze weken slopend. Had twee dagen geleden heeeeeel klein beetje bloedverlies dus de angst zat er gelijk weer flink in, maar kan inmiddels weer positief vooruit kijken want het is daarbij gebleven en heb nog steeds kwaaltjes en een knaller van een positieve test.

Iedereen hier gefeliciteerd en een mooie zwangerschap gewenst!

Wat vervelend Marianne van je bruinverlies, ik duim voor jou op een goede echo!!! Ik dacht dat een hartje pas met zeven weken te zien was maar heb er eigenlijk geen ervaring mee dus misschien kan iemand anders je vraag beter beantwoorden. Sterkte!!

10. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Goedemorgen allemaal!

Hier eindelijk even wat minder misselijk yeeeeeey! Heb er een goed gevoel bij en ben echt mega jaloers op jullie. Lees van velen al dat ze over 2 weekjes al een echo hebben. Ik heb de mijne pas 1 oktober en dat lijkt nu echt een eeuwigheid te duren! Ook heb ik de vk gebeld met de vraag of ze wel proberen te luisteren als ik langskom 9 september voor de intake maar in principe doen ze dat dus ook niet :eek: heb gezegd dat ik dat dan toch echt wel wil. Want zou dan al 8 weken zijn en vind het toch raar een intake zonder 100% zekerheid dat er iets zit...

11. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Gister of vandaag nod en streep wordt echt duidelijk nu!

Ik heb ook steeds steekjes en krampen. Vooral savonds en snachts idd. Vanochtend om half 5 wakker. Kon niet meer slapen helaas. Ook heb ik last van lage rugpijn. Geen koffie drinken gaat me goed af. Denk wel dat ik heel snel flauw ben van rooibos thee. Minder trek in eten en wel in drinken btw. Voor de rest was ik vorige week erg verkouden en ruik nog steeds niets. Dus wordt ook niet misselijk van geuren ofzo. Handig als je mousse poept *bloos*. Hahaha.. heb eigenlijk niets te klagen dus. Toch vind ik t wel spannend allemaal. Durf denk ik pas maandag een banner etc te plaatsen denk ik. Hebben jullie nog tips bij t zoeken van een verloskundige? En vanaf wanneer kun je je aanmelden voor moeders voor moeders?

Foto test vandaag:

Bijgevoegde bestanden:

12. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poesta: ik eet juist nu ik zwanger ben extra vaak vis. Vis is heel erg gezond ! Ik ben normaal al heel erg van de gezonde voeding maar nu ik zwanger ben nog meer. Vind het belangrijk dat ik straks weer een lekkere goed doorvoede baby op de wereld zet. Mijn jongste was trouwens ruim 4100 gram bij 39 weken. (Ingeleid). Terwijl ik zelf hartstikke tenger ben hahah reus. En hier ook niet continu zere botsten hoor. .Ze zijn wel wat voller en soms gevoelig, maar niet erg en ook niet pijnlijk.

Wat leuk, weer twee nieuwe zwangeren erbij. Gefeliciteerd meiden !

Marianne, ik snap je gevoel. Heel relaxed is het niet maar zolang het niet doorzet is er denk ik niks aan de hand.

Hier vandaag weer een positievere dag. Er komt een spannende week aan. Nu precies vijf weken en dit is voor mij gewoon heel spannend. Maar vandaag ben ik weer nuchter en vol vertrouwen :)

13. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo! Misschien zit het in de lucht maar ook ik ben weer positiever gestemd vandaag. We waren ook wel een beetje in een negatieve spiraal geraakt met een aantal hier. Fijn dat jij je ook wel beter voelt en meer vertrouwen hebt. De kans dat het wel goed gaat is statistisch aanzienlijk groter dan dat het mis gaat namelijk. Her komt vast goed met onze echo's!!

14. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Wil iemand mij van de lijst afhalen? Helaas gisteravond al wat helder rood en nu echt ongesteld geworden. Heel erg jammer, maar er zal wel iets niet goed gezeten hebben, liever nu dan over een paar weken. Ik ga op naar de volgende ronde!

Heel veel succes hier! En geniet vooral van het mooie wondertje in jullie buiken!! :)

15. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Wat jammer Goldsword! Hopelijk snel meer geluk! X

@eten: bij mijn zoontje had ik megaveel zin in friet, ik rijd vaak onder het brugrestaurant op de A4 door en toen rook ik de Burger King al vanaf een km afstand:D dat heb ik nu ook wel weer een beetje, maar heb ook vooral erg trek in zoet... Vanmorgen bij de benzinepomp 2 chocoladerepen gekocht! iets wat ik NOOIT doe, want ik ben eigenlijk ook erg van het gezonde voedsel... Ik zal er dus ook niet al te vaak aan toegeven, maar vanmorgen was het sterker dan ik...

@krampjes: vooral savonds na een lange dag, of als ik een strakke broek aan heb... Mijn buik is ook echt al dikker, lijkt wel of je lijf zich herinnert hoe het hoort en direct in de houding springt. Ik was nog niets aangekomen, dus daar is het niet van...de krampen zijn wel minder geworden vergeleken met vorige week..

@borsten: van de week sprongen ze bijna uit elkaar, nu zijn ze enkel nog gevoelig en zwaar. Vorige keer heb ik hier bijna geen last van gehad en ik had ook nauwelijks borstvoeding helaas, dus ik verwacht dat ze snel weer 'normaal' zijn. vorige keer waren ze ook niks gegroeid, nu ook nog niet...

@Marianne1: bruin is niet erg, ik denk echt dat het goedkomt! heb vertrouwen! ik had vorige keer met 6+3 een kloppend hartje! X

16. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Hey dames!
    Gezellig hier!
    Ik heb ook vooral in de avond en nacht krampjes.
    Verder een soort druk in me lies steeds.
    Vandaag stond ik bij de ikea leek wel of ik in me broek plaste...
    Ik in paniek snel naar de wc. Is het gewoon mega veel afscheiding....
    Gadverdarrie zeg hebben jullie dat ook?
    Nu gelukkig thuis en een schone onderbroek aan gedaan.

Vandaag info opgehaald bij de verloskundige. Moet voor de 7e even bloedprikken. Dus dat ga ik zo maar even doen. Ben als de dood voor naalden......

Gaan jullie een combinatie test doen?
    Wij denken we niet. Wat het ook is weg halen doe ik toch niet.

17. Danielle1987

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Amersfoort
    Gefeliciteerd!!
    Je kan je als je positief getest heb gewoon meteen aanmelden bij MvM.
    Urine opvangen doe je van de 6e tot de 16e week
    Suc6

18. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hey meiden, mag ik gezellig met jullie mee kletsen? Gister ochtend heb ik een duidelijk positieve CB digital test gehad :D! Hij gaf aan 1-2 weken :). Volgens internet berekeningen zou ik dan 27 april 2016 uitgerekend zijn, eerste dag van mijn menstruatie was 22 juli 2015.
    Alleen zijn wij een weekje weg dus kwam er achter tijdens onze vakantie :) maar daardoor ben ik ook beperkt in het online komen op het forum tot volgende week, maar ik klets graag met jullie mee :)

Ik heb niet alles gelezen geef ik eerlijk toe, want dat zijn best veel pagina's :) dus ik klets vanaf hier mee als jullie het goed vinden :)

19. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Hier wel een combinatietest en deze moet voor 12 weken gedaan Ijn heb ik begrepen.

De 30 komt in zicht en aan mijn vaders kant Zitten diverse soorten handicaps. Wij hebben besloten dat dit niet voor ons is weggelegd en daarom willen wij het wel weten.

Ik ben al ontZettend blij dat de ochtendmisselijkheid wegblijdt dit keer.
    Dat weeerhield mij echt wel van het krijgen van nog een kindje...

20. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier laten we de combinatie test wel doen. Bij de andere twee niet gedaan maar nu wil manlief het graag. Ik weet niet wat ik bij een negatieve uitslag zou doen. Down syndroom is een twijfel geval. Ik werk met verstandelijk gehandicapten. Dus ik kan me niet voorstellen dat ik daadwerkelijk om die reden tot een abortus zou overgaan. Maar ik weet het niet. Heb nooit de keus hoeven maken en zou ook niet oordelen over wat andere doen. Het is zoiets persoonlijks. Verder wordt er getest op trisomie 18 en trisomie 13. Dit zijn zeer ernstige afwijkingen waarbij kindjes niet verenigbaar zijn met leven of een beperkte levensverwachting hebben. Dus dat is wel lastig. Maar ik ga er gewoon vanuit dat wij een gezond kindje krijgen. Die test doe ik voor mijn man. En bij een negatieve uitslag zien we wel.

Danielle : smerig hè! Ik schrik me ook steeds weer een hoedje van die vieze afscheiding.

Hier ook veel last van krampjes en het oprekken van de baarmoeder.

Robano : welkom ! En gefeliciteerd

Deel Deze Pagina