Hey hey! 29April om 19.50 is ons dochtertje geboren Anna Suvi. Haar roepnaam is Anna😍 Het was een heftige bevalling die na 17uur helaas is afgesloten met en keizer snede. Het uitgebreide verhaal zal ik later vandaag plaatsen. Maar het gaat goed met ons.
Wat een mooie naam! Gefelciiteerd meid! Klinkt heel heftig. Nu eerst lekker uitrusten en genieten van je popje!
Wow meid. Wat een lange bedoeling 😨 benieuwd naar je verhaal. Gefeliciteerd met jullie dochter Anna. Fijn dat jullie het goed maken💋
Wat fijn dat ze er is, Danielle. mooie naam ! Jammer dat het een keizersnede moest worden maar ze is er en gezond en dat is het belangrijkste!
Danielle van harte gefeliciteerd met anna!!! Wat fijn dat ze er eindelijk is! Jammer na 17 uur toch nog keizersnede. Hopelijk gaat t goed met jullie! Hie slaapt de kleine man snachts (tussen 20-8 uur) boven in zn wiegje naast mn bed. Ik ga er tegelijk met hen in om net wat extra slaap te pakken. Overdag is t wisselend. Toen de kraamhulp er nog was en ik verl boven was sliep ie ook in zn wieg en redelijk goed. Anders beneden in de kinderwagenbak die in de box staat. Daar slaapt ie wel miner goed in metk ik. En t allerbest slaapt ie toch op mijn borst. Alleen wil ik ookwel eens mn handen vrij... Heb ook draagdoek dus ga m er wel eens indoen als ik alleen met de oudste ben rond spitsuur. Vraagje aan degenen die bv geven: is t normaal dat ze overdag vaak elke 2 uur willen en dan snachts minder vaak? Moet t soms even loslaten dat ik t gevoel heb non stop aan t voeden te zijn. @betsie: dank! De oudste heet lex.
Marianne: in de nacht en de ochtend heb je de meeste melk door je hormoonspiegel. Dus het kan best dat hij dan net wat meer drinkt en dus minder snel weer honger heeft. Daniëlle: gefeliciteerd met Anna! Hier slaapt Anniek nog tussen ons in, ze wil overdag best in de box of de wieg, maar in de nacht heeft ze sneller aandacht nodig en is ze dus rustiger als ze tussen ons in ligt en ik even snel d'r handje vast kan pakken. Zijn er dames die hechtingen hebben? Ik had er twee, oppervlakkig scheurtje. Zijn donderdag verwijderd omdat ik er last van had. Maar nu doet het nog steeds allemaal zo'n pijn daar beneden. Ik kan niet fatsoenlijk op de wc zitten omdat het dan flink gaat steken. Vk zegt dat alles er goed en rustig uit ziet, vanaf het begin eigenlijk al. Hebben jullie hier ook last van, en hoe lang duurde het bij jullie?
Danielle gefeliciteerd met Anna! Wat fijn dat ze er eindelijk is!!! Nu wachten op hummeltje en littlemissme. Geniet van alles meid en sterk goed aan na je bevalling+ks; lijkt me erg heftig als je zo lang je best doet en dan alsnog ks krijgt! Rustig aan!
Danielle: gefeliciteerd met Anna! Wel 'n pittige afloop zo. Maar hoop voor je dat je nu extra in de watten gelegd gaat worden. Hier nog steeds aaaaalles rustig...
Alle dames die ondertussen bevallen zijn gefeliciteerd! Heb een hoop mooie namen en foto's voorbij zien komen. Leuk om te lezen dat er al zoveel baby's geboren zijn. Denk dat de dames die nog zitten te wachten nu wel klaar zijn met het wachten en ook graag hun wondertjes in de armen willen sluiten. Het forum is dat wel fijn om alles van je af te kunnen praten, helemaal gezien alle mensen die achter je aan zitten te vangen van is je kindje er nu nog niet e.d Ik probeer wel mee te lezen maar heb niet de puf om overal op te reageren. Lichamelijk ben ik weer helemaal de oude, maar tussen de oren wil het nog steeds niet helemaal. Zit nog een hoop frustratie en verdriet. En dan de hormonen werken ook niet helemaal mee... Komt wel maar heeft even tijd nodig denk ik dan maar. Ik ben sinds woensdag gestopt met borstvoeding en hoop dat de rust bij mijzelf nu ook snel weer een beetje terug komt. Vandaag is onze kleine man al weer 12 weken oud. Waar blijft de tijd?! Hij doet het heel erg goed, hij groeit echt als kool hij weegt ondertussen al bijna 3800 gram. Het is een lief, rustig en tevreden mannetje. Maandag moeten we weer op controle in het ziekenhuis. Gaan er ook nog meiden een newborn shoot doen met hun hummeltjes? Wij hebben dat wel gedaan toen Tim 2 weken thuis was en zijn super blij met de foto's die we daar van hebben nu. Zal r ff eentje met jullie delen.
Mooie foto Beempie! Ik wacht nog met spanning om eindelijk de beeb te ontmoeten. Maar vooralsnog geen teken dat er ook maar iets gebeurd
Beempie ik kan me voorstellen dat er emotioneel nog veel te verwerken valt. Bizar idee ook dat Tim al drie maanden oud is en net zoveel weegt als mijn kleine noah van 8 dagen jong. Het lijkt me logisch dat je nog moeite hebt en dat dit emotioneel nog niet verwerkt is. Na de geboorte van Tim ben je in een rollercoaster beland ! Ik hoop dat je het eventueel met professionele hulp een plekje kan geven . Wat een mooie foto van Tim. Leuk zo'n newborn shoot! Wij hebben het nog niet gedaan. Nog even kijken . Fijn om te lezen dat de meeste baby's overdag gewoon het liefst lekker bij mama hangen en slapen. Ik ben altijd wat onzeker omdat ik bang ben hem te verwennen en met vier jaar nog steeds een kind heb wat niet in zijn eigen bed wil slapen. Hier slaapt hij meestal de halve nacht bij mij in bed. Dan slaapt hij gerust vijf uur achtereen. Die nachtrust is ook wel heel erg fijn. Marianne: leuk Lex! Mooie combinatie zo. Ik kan je geen advies geven over bv. Ik ben er zelf ook te onzeker voor om het Door te hebben gezet Danielle ben zo benieuwd naar je verhaal. Vind het erg jammer dat het als nog een keizersnede is geworden. Van gewenste thuis bevalling naar ingeleide ziekenhuis bevalling naar keizersnede. Best even een domper of niet ? Hoewel die kleine meid alles goed maakt! Zijn er hier wel meiden thuis bevallen ? Volgens mij niet he? Ik moet zeggen dat ik deze derde en laatste bevalling echt als heel mooi heb ervaren. Het was echt een droom.bevalling. geen knip of scheur. Geen gekke dingen. Slechts twee uur weeën en een perswee .... het is heel mooi dat ik de periode van mijn leven als zwangere op deze manier af heb kunnen sluiten
Ik ben thuis bevallen. Was gelukkig de bedoeling, want toen de verloskundige bij ons kwam had ik al volledige ontsluiting en moest ik meteen gaan persen.
Beempie, jou verhaal van 12 weken geleden heb ik niet zo mee gekregen maar begrijp dat het enorm spannend en heftig is geweest... Heel veel sterkte om dit te kunnen verwerken. Je hebt een prachtig mannetje! @betsie: ik hoop thuis te kunnen bevallen...hopelijk vandaag of morgen maar er gebeurt nog niet zoveel helaas.
En betsie, er zit verschil tussen verwennen en genieten he! Jd kleintje heeft zo lang bij je in de buik gelegen, dat kost even tijd, dus ik zou zeggen: geniet gewoon!! Komt echt wel goed!
Gefeliciteerd danielle met Anna mooie naam jammer dat het een keizersnede had geworden hopelijk gaat alles goed met jullie. Mooie foto bermpje ik snap je heel gied probeer er veel over te praten heeft mij toen ook geholpen nu koen is geboren komt ook alles van Kiki weer extra boven is niet niks zo een vroeggeboorte maar gelukkig doet Tim het goed en is hij lekker thuis zijn jullie al lang samen thuis?
Tjonge de baby is me toch druk in mijn buik pffff...kan dit voorteken zijn denken jullie?? Hoe was dat bij jullie? Of zijn ze juist erg rustig voor die tijd?
Danielle gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk een spoedig herstel! Ik kan me bij je aansluiten. Vanmorgen is onze zoon M.elle op keizerlijke wijze geboren. Gelukkig in goed overleg en een gentle sectio ipv een spoed. Hij heeft net al goed gedronken en zo dadelijk komt zn broer kennismaken 😊 Uitgebreid verslag komt nog!