Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Eigenlijk gaat het best wel goed met mij.
    Ik was tijdens de bevalling even emotioneel voelde allemaal als falen voor mij.
    Maar moet zeggen dat mijn man, en de gynecoloog en de zusters allemaal zo goed voor mij zorgen. Ook echt met mij praten erover.
    Dit zorgt er voordat ik echt wel inzie dat ik alles gedaan heb wat ik kon. Maar dat er gewoon geen andere optie was.

En dan kijk ik nu weer naast me in het wiegje... Ja dan ben ik het allaal weer kwijt. En kan ik alleen maar genieten van mijn meisje.

Owww zoon hielprikje lijkt mij ook niks nee...

Hummeltje hoe gaat het met jou??

2. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een heftig verhaal Danielle! Maar je hebt wel een prachtig meisje gekregen!! Rustig aan doen en geniet!!

3. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid!! Lijkt erg op mijn bevalling zeg. Ja je had niet meer kunnen doen meid! Hoeveel weegt ze?
    Knappe meid!

Zo lekkere voedingstijden! !!

4. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar is ze dan eindelijk Danielle ! De weg er naar toe was even niet zo makkelijk maar ze is het waard. Wat een schatje ! En ze kijkt al zo helder. Ben ook wel benieuwd hoe groot ze is.

Hier had n.oah er al een paar nachten 5 uur tussen de voedingen. Dan heb je eigenlijk maar 1 nacht voeding. .Bizar Hoe snel je daarmee verwend bent. Want vannacht was het weer elke 3.5 uur en dat was toch wel weer even wennen haha

5. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Heftig verhaal danielle maar super mooi kindje geniet ervan
    Hier was het vannacht 3 uur en half 7 hij last er overdag wel vaak langer tussen maar s nachts niet. Om half 7 was ik nog erg moe Stijn was 7 uur wakker geworden kwam bij ons liggen papa ging vissen laatste dag vakantie van hem alweer ik ben net uit bed koen slaapt nog en Stijn heeft tv gekeken zo aankleden en dan koen weer fles geven. Straks samen met Stijn koen in bad doen

6. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @betsie heerlijk5 uur ertussen, maar wel jammer dan nu weer 3,5. Het wisselt altijd zo erg in t begin he.
    Hier was t vannacht 23.30, 3.15 en 7.15. Maar die late avondvoeding vind ik eigenlijk zwaarder dan die snachts, omdat je dan net diep slaapt. Het is even doorbikkeken maar hopelijk over een paar weekjes alweer beter. En als ik t niet meer trek dan bouw ik de late avondvoeding af en laat mn man dan flesje kunstvoeding geven desnoods.

7. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Gefeliciteerd met Anna en Melle! :)

Hier is de kleine alweer 3+ weken. Gaat super snel!
    Ze had even twee regeldagen. Dat was wel heftig met bv. Maar alles gaat goed! Gisteren is haar eerste sieraad binnen gekomen. Armbandje met haar naam. Zo snoezig...

Eindelijk geen last meer van de vele hechtingen. Yes!

Hier meer kindjes die verkouden zijn? Wat doen jullie hiermee?

Hummeltje Elisah en de andere dames die nog moeten wachten.. sterkte en vooral succes!

8. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Martim, Tim is ook regelmatig verkouden ( kwaaltje bij preemies). Wij gebruiken dan neusspray zoutoplossing voor baby's, dan is zijn neusje tenminste snel weer open. je kunt dat voor elke voeding gebruiken, en onbeperkt...

9. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Hier nog steeds geen enkel teken van een bevalling te bekennen Ik word er toch wel ongeduldig van :)

10. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Martim hier heeft n.oah ook een erg verstopt neusje. Ik gebruik ook zout oplossing maar het helpt niet heel erg maar mijn idee. Het is echt een varkentje zoals hij ligt te snurken. En hij is met veertig weken rond en bijna 4 kilo geen prematuur te noemen maar toch echt al vanaf zijn geboorte met een dichte neus :( zielig. Kan het me ook niet herinneren van mn andere twee jongens. Wat fijn dat je geen last meer hebt van de hechtingen. Ik heb nu een keer helemaal geen hechtingen en dat is zo fijn ! Draag alweer sinds dag vijf gewoon mijn eigen spijkerbroeken. Heerlijk.

Marianne ja heel herkenbaar. Ik doe zijn laatste voeding meestal rond 22:30. Maar r die voeding die daarna komt is inderdaad het meest zwaar ! Vannacht zei mijn man spontaan het wel te doen dus dat was echt heel erg fijn. Daarna was het 5:30 uur en toen werd het al licht buiten..dan voelt het ook niet meer zo als nacht. Die nachten zijn wel gewoon het meest pittig vind ik hoor.

11. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Betsie, ik zeg ook niet dat dit niet voorkomt bij "normale" kinderen. Ik geef alleen aan dat dit vaak voorkomt bij preemies. Tim is al 12 weken bijna non-stop verkouden....

Martim, wat je eventueel ook kunt proberen is een half ui naast het bedje van je kindje zetten. Dit wil ook wel eens helpen

12. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ben bezig met het lezen van de melkfabriek. Dat doe ik tijdens de nacht voeding op wakker te blijven 😂
    Hier was het 22.30 daarna 2.30 en 6.00 dat was heel goed te doen!

13. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Hihi voor de liefhebbers😉

Anna is 50 cm en 3690gram.
    Een lekker bol propje dus😂

Wat doen de kindjes het toch allemaal goed bij jullie!
    Heerlijk genieten hoor!

Hoe gaat het met de zwangeren onder ons??

Ik heb vandaag te horen gekregen dat Anna en ik moegen ochtend al lekker naar huis mogen.
    Vind het best spannend maar heb er ook heel veel zin in

14. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh mooi Danielle!! Heel fijn bericht. Thuis wordt je wel weer verder geholpen! Dat is het allerfijnste! Geniet ervan!
    Hier begin ik ook wel steeds meer zat te worden van het wachten, onze zoon was met 37,5 week geboren dus wachten duurt wel lang nu, al bijna 3 week langer zwanger. Kan niet zoveel meer dus ik: laat maar komen!

15. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Martim wat ik bij Stijn als baby altijd gebruikt is zoutoplossing geen spray maar van die druppels deden ze bij Kiki ook altijd om slijm snot los te krijgen en dan heb ik zo een neuspeertje om het weg te halen. Is echt zielig idd wat ik ook gebruikte zijn tacotolin olie druppels in bakje met warm water 2 druppels en dat op ze kamer zetten

Koen is gelukkig nog niet verkouden hopelijk blijft dat zo voorlopig

16. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hummeltje hoe gaat t bij jou???

17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.535
    13.814
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wow, wat kijkt Anna lekker brutaal de wereld in! :) Mooi om te zien.Al wat trots kraambezoek gehad?

Fijn om van de mama's te horen dat de voedingstijden zo te horen toch wel te doen zijn.

Hier veel last van harde buiken momenteel. Wilde eigenlijk nog wel 'n stukkie lopen met dat weertje hier, maar dat sla ik toch maar even over.

Iemand zin om de lijst te updaten met Anna en M.elle? Kan ik me ff focussen op die buik.

18. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hummeltje! Succes. Oei lijst aanpassen weet niet hoe dat moet 😨
    Lekker gewicht hoor!!

19. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zal zo eens kijken of het mij lukt op de tablet, op telefoon lukt mij niet.

20. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummeltje het zou toch tijd worden dat die eigenwijs van jou eens besluit om geboren te worden hihi.

Danielle niks te zwaar toch. Heel mooi gewicht vind ik. Nu vind ik n.oah met zijn 3900 gram echt heel klein. De middelste was ruim 4 kilo bij zijn geboorte en in zijn algemeen gewoon veel steviger. N.o.a.h past zelfs in maatje 50.

Even vraagje aan de flesvoeding mama's: hoeveel krijgen jullie kindjes en hoeveel dagen zijn ze ? N.o.a.h is nu tien dagen jong en zit nu op 7 voedingen van 80 cc

Deel Deze Pagina