Geboren! 1. Beempie- Tim- 29wkn, 6 dgn- 6/2/2016 2. Soullady- Stijn- 35 wkn, 0 dgn- 19/3/2016 3. Freddel- ?- 37 wkn, 3 dgn- 29/3/2016 4. Draaikont- ?- 38 wkn, 3 dgn- 1/4/2016 5. martim- Ellis- 37 wkn, 3 dgn- 8/4/2016 6. firstbaby- ?- 39 wkn, 3 dgn- 8/4/2016 7. missme1- Julia- 38 wkn, 3 dgn - 8/4/2016 8. DSM- Lona- 39 wkn, 3 dgn- 11/4/2016 9. fabjee- Koen- 38 wkn, 6 dgn- 12/4/2016 10. lietjuh- ?- 38 wkn, 1 dag- 14/4/2016 11. faartje1- ?- 40 wkn rond!- 15/4/2016 12. leolove- Anniek- 38 wkn, 4 dgn- 20/4/2016 13. Marianne1- Arie- 41 wkn rond- 20/4/2016 14. Mischa1984- Zoë- 38 wkn, 5 dgn- 21/4/2016 15. Mom86- Liënna- 40 wkn, 6 dgn- 21/4/2016 16. mutsz1991- Hayley- 40 wkn, 4 dgn- 21/4/2016 17. Betsie- N.o.a.h.- 40 wkn rond!- 21/4/2016 18. Mcc22- Damian- 40 wkn, 1 dag- 25/4/2016 19. Woozl- ?- 40 wkn, 4 dgn- 25/4/2016 20. Annemie- Mirthe- 40 wkn, 1 dag- 27/4/2016 21. Michelle1209- Kay- 40 wkn, 2 dgn- 27/4/2016 22. Danielle1989- Anna- 41 wkn, 1 dag 29/4/2016 23. Littlemissme- M.elle- 41 wkn, 3 dgn 30/4/2016 Nog in verwachting; 21 april Hummeltje5 25 april Priscilla1989 27 april Elisah83 29 april Robano88 29 april Lama11 30 april Elianne92 30 april bimmeltje
Dank voor t updaten van de lijst lama!! Zo te zien liggen de meisjes iets voor op de jongens nu. Hoop voor alle nog zeangere dames en hummeltje even in t bijzonder dat jullie snel bevallen!
Idd hummeltje mag eerst!!! Kom op meid!!! Hummeltje weet je zelf of je een jongen of meisje krijgt?? Of voor jullie een verassing??
Zoo er is weer een hoop gekletst zeg! Gezellig. Ik lees morgen even alles terug en zal dan uitgebreid reageren. Natuurlijk erg nieuwsgierig naar jullie bevallingsverhalen en updates. 😉 Maar voor nu; Gefeliciteerd aan de mama's van Kay, Anna en M.elle! Geniet van jullie kleine wondertjes. Flesvoeding : Liënna is nu ook 10 dagen. Het schema was gisteren nog 7 voedingen van 90cc. Maar vanaf vandaag mogen ze 6 voedingen van 100cc Tot nu toe lijkt ze dat schema goed te vinden. Sowieso vanaf dag 1 maar 1 voeding s nachts. Ga haar niet wakker maken voor de fles. Overdag wel.
Mom86 dankjewel. Hoeveel woog Lienna? Bevestigd eigenlijk mijn gevoel dat n.oah te weinig krijgt. Volgens kraam mocht ik het niet verder ophogen maar als ik terug kijk naar het zorgplan boekje van de middelste dronk hij toen ook al 100 cc. Ga hem vanavond voor zijn laatste voeding wat meer aan bieden.
Fv koen is nu 20 dagen en zit op 7 flessen van 100cc geef 1fles van 135 maar dit drinkt hij lang niet altijd op ook die andere flessen drinkt hij niet altijd leeg hij komt s nachts zelf nog 2 x meestal rond de 3,5 uur. Gister dronk hij erg goed bijna alle flessen leeg vandaag weer stuk minder als ik hem echt wakker moet maken voor een fles dan drinkt hij ook stuk echter soms krijg ik hem niet eens wakker dus meestal doe ik dat niet. We zijn begonnen met 8 voedingen zitten nu dus op 7
Haar geboortegewicht was 3490. Afgelopen donderdag woog ze 3390. Ons is verteld net zoals de vorige keren. Elke dag met 10cc ophogen tot aan 120cc en daarna iom consultatiebureau. Ligt natuurlijk ook aan het gewicht van de kleine wat ze dan mogen hebben.
Mama's gefeliciteerd, hopelijk is alles goed gegaan!! geniet van de kleintjes! Spannend wanneer de laatste baby's zullen komen succes meiden, nog even!! Hier groeit de kleine ook als kool! Afgelopen vrijdag de gehoortest bij het consultatiebureau, beide oortjes goedgekeurd! En omdat ik zo nieuwsgierig was naar zijn gewicht eventjes gewogen, zat hij al op 4040 gram!! Die week ervoor was het nog 3660, fijn te weten dat hij voldoende heeft aan de bv! Hij blijft nu ook wel wat.langer weg voor voedingen, ongeveer om de 4 uurtjes,ik voed nog wel op verzoek, soms nog even een beetje tussendoor maar dat is echt heel soms.. Leuk te lezen dat de kleintjes het goed doen !
Wow faartje. Ook lekker aangekomen zeg! Mooie bevestiging 😀 Hummeltje, volgens Mijn ben je aan het bevallen. ...
Ik ben sinds 3.15 uur op met onregelmatige weeën. Afgelopen 1,5 uur moet ik ze wel wegpuffen. Hierbij ook licht bloedverlies. Manlief nog even laten slapen en straks zullen we mijn schoonouders bellen voor opvang voor onze kleine meid. Zo spannend Hoe gaat het met jou hummeltje?
Hummeltje is behalve vroeg wakker en mede daardoor in een cranky mood nog helemaal nergens helaas... Bimmeltje; spannend! Zet m op meis. Lama had de lijst geupdated geloof ik. Dank daarvoor. Ik zag hier ook nog een nieuw iemand voorbij komen geloof ik.. Staat zij ook op de lijst? Weet niet wanneer ze uitgerekend is... (of misschien wel; was.. hihi )
Succes hummeltje en bimmetje jullie kunnen het!! Trots gevoel geeft dat he faartje als ze zo lekker groeien. Had ik ook toen ze van de week over haar geboortegewicht ging. Zeker omdat het allemaal wat lastiger begon omdat pien misselijk was en de stuwing maar niet kwam door bloedverlies. Marianne, pien komt tussen de 2-5 uur en dan 7-8 voedingen p.d. Zolang ze natte luiers hebben moet je je niet teveel zorgen maken! Zijn er bv mama's al begonnen met kolven? Hier valt mevrouw na een borst in slaap en is echt niet wakker te krijgen. Maar zodra je haar in bed legt wil ze toch een half uur later borst nummer 2. Is dit herkenbaar en heeft iemand nog een tip? Een week geleden ging ik nu naar het ziekenhuis en nu ligt er al zo vertrouwd een kleintje tegen me aangekropen. Vandaag laatste dag kraamhulp en dan gaat het echte leven weer een beetje beginnen. Konden ze altijd maar zo klein blijven, hihi.
Wat balen hummeltje, ik had gehoopt dat het eindelijk zover was! Je hebt al het recht om cranky te zijn!!
Oh hummeltje ik hoop zo dat je snel je ukkie bij je hebt! Bimmeltje spannend hoor succes hopelijk duurt het niet lang mee. Wij mogen hopelijk vandaag ook naar huis. M.elle wordt nog even gezien door de kinderarts, de geboorte was ook voor hem even pittig (verhaal volgt nog steeds haha sorry misschien dat ik daar vanmiddag aan toe kom). Hopelijk ziet de kinderarts niets opvallends en kunnen we thuis verder ons ritme zoeken en bijkomen. De bv gaat heel goed. De zusters zijn steeds verbaasd als ik hem al heb aangelegd en hij ligt te drinken. Kreeg gisteren al wat meer gewone ontlasting ipv meconium. Ik voed wel met tepelhoedje, zonder lukt nog niet maar daar was ik al op voorbereid door de eerste. Ben allang blij dat het lukt live te voeden! Gaat nu veel beter dan met de oudste. @woozl: De tip die wij vorige keer kregen van de lk was om na één borst luier te verschonen en daarna de tweede borst aan te bieden. Dan zijn ze goed wakker voor het 'toetje'. Zo doen we het nu ook, anders komt M.elle ook niet aan twee toe.
Fijn dat het zo goed gaat littlemissme!! Hopelijk mag je lekker naar huis. Balen hummeltje, dacht ook echt dat t wel begonnen was bij je... Vanmiddag naar de vk, waarschijnlijk toucheren en hopelijk strippen. Geen idee hoe ik er voor sta. Succes dames allemaal!!!
Spannend Lama. Ben benieuwd of het strippen bij jou wel gaat.. De tip van littlemissme over 1 borst, luier, andere borst ga ik onthouden! Voor ALS die kleine van ons er ooit nog eens uit wil haha
Ik voel met je mee Hummeltje Hier nog steeds aan het wachten. Alleen hier geen enkel teken van bevalling :S Krijg steeds meer het idee dat een inleiding eraan zit komen
Woolz. Hier zelfde tip. Luier verschonen tussendoor! Ik ga beginnen met kolven wanneer ze 4 a 5 weken is. M in kolf opbrengst is altijd minimaal geweest. Dus is een voorraadje wel zo fijn. 😀 Hummeltje toch! Dikke knuffel voor jou 😚