Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zet hem op hummeltje!!! Succes Bimmeltje met de bevalling!!!

Ik ben wel blij dat ik niet de enigste ben die nog moet bevallen :D ben het toch wel een beetje zat.!

2. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Gefelciteerd voor de mama's die ik ben vergeten!!
    Moet vaker kijken maar zoveel visite al gehad, wil t hier wel gezellig bijhouden hihi.

Succes bimmeltje, hopelijk zet het door.

Hummeltje nog steeds niks?! Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg hihi

Kay doet het zo goed, hij is nu 5 dagen en zit al over zn geboortegewicht hij weegt 3920 nu. Maar goed dat we weinig in maat 50 hadden haha
    Net gehoortest was goed en hielprik sliep ie gewoon door gaf geen kik.
    Vannacht doorgeslapen van 11 tot kwart voor 5. Heerlijk.
    Hij drinkt ook al 90+3, 100cc wordt dat toch? Vooral savonds helemaal op en overdag laat hij wat staan. Heel tevreden mannetje, huilt amper en wilt savonds wel bij je zijn om te knuffelen. Voor de rest slaapt hij in zijn eigen bedje. Ben nu bezig met kruik afbouwen. Ik plaats straks even een foto!

3. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het zo goed gaat Michelle. En wat drinkt hij al veel. Hier zit n.oah sinds gisteren op 90 cc. Maar hij is ook enorm gaan spugen sinds twee dagen. Vermoed net als zijj broers reflux. Hele golven komen uit zijj neus en mond :(

4. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow michelle wat lekker lang al slapen snachts zeg!! En fijn dat ie zo goed drinkt.
    En betsie bij jou ook. Alleen wel balen als ie reflux heeft. Hadden zn broers dat erg? Hopelijk valt t mee dit keer.

Vannacht liet de kleine man 3 keer 4 uur thssen zn voedingen. Met als gevolg dat mn tieten zo op springen stonden dat ie niet meer goed kon aanhappen en we echt lang een het prutsen waren en ie maar aan 1 kant wilde drinken. Zat er even doorheen vanochtend en heb toen alles ff leeg gekolfd en sindsdien gaat t weer beter. Morgenochtend spreek ik de lactatiekundige nog en ga ik tips vragen. Het blijft toch soms nog onbekend terrein voor me dit.

@hummeltje oh meid wanneer zet t nou eens door bij je! Kijk elke keer vol spanning of je bent bevallen maar nee. Hopelijk komt ie toch nog uit zichzelf.

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeejhet cb was net langs en mn zorgen of ie wel genoeg aankomt van de bv zijn weg hoor. Woensdag was ie 3720 en nu 4220 gram!! Een halve kilo in 5 dagen! Ga nu zeker niet mn wekker meer zetten snachts :)

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Danielle, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet ervan!!

Littlemissme, gefeliciteerd met jullie meis! Geniet van je kraamperiode.. wat fijn dat jullie naar huis mogen. En super dat de bv goed loopt. Geniet ervan..

Marianne, zo die groeit goed! Die zou ik zeker snachts niet wakker maken hoor. Ik maak mijn meis ook niet wakker hoor en zij was vorige week ook voldoende aangekomen. Trouwens, ik zou er niet over in zitten als die maar 1 borst wil. Zolang hij voldoende binnen krijgt.. Mijn kleine meid drinkt nu ook maar 1 borst per voeding. Je hebt dan even een dag last van die andere borst die te lang vol zit. ik heb alleen de druk eraf gekolfd. Leegkolven betekent bij mij weer het dubbele aan melk.. en zo blijf ik bezig. Ze drinkt nu sneller en maar 1 borst en blijft net zo goed 4 uur weg.

Michelle, wat fijn dat het goed gaat bij jou. Heerlijk geniet ervan..
    Mijn meis komt ook al vanaf het begin 1 keer per nacht. Dat vind ik wel heerlijk.

Zwangere dames.. zet hem op!

7. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hier even een kort berichtje.
    Afgelopen vrijdag ochtend op precies de uitgerekende datum is 's ochtends ons zoontje geboren.
    Bevalling was heel pittig en lang was namelijk een sterrenkijker + placenta liet net op tijd los. Moesten nog 1 dag in het ziekenhuis blijven ter controle omdat hij 24 uur na het breken van de vliezen geboren is. Volledige verhaal volgt later, maar we zijn weer thuis en volop aan het genieten :)

Aan de andere die ook bevallen zijn, van harte gefeliciteerd!!!
    En voor de dames die nog moeten, succes en hou nog even vol! Het wachten wordt meer dan beloond :)

8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Lama: nog gelukt?

Robano zie ik nu net een berichtje van. Supercool zo op de uitgerekende datum! En gefeliciteerd natuurlijk! Wat voor mooie naam heeft jullie zoontje mogen krijgen?

Missme1: superlief, dankjewel :) X

Elisah: hier ook nog steeds 0,0 progressie hoor! Ondanks de vrijwel ontiegelijk vele en ook grotendeels pijnlijke harde buiken... :(
    Zelfs de ontsluiting zit nogsteeds op 0..... :'(

Elianne: herkenbaar, dat blij zijn dat je niet de enige bent ;)

Betsie: o jee.. mogelijk reflux :( Hoop het niet!

Marianne: zo, die groeit als kool! Fijn hoor!

Hoe is het met de andere mama's?

9. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Robano88 gefeliciteerd en wat leuk op de uitgerekende datum!

Hummeltje zelfs harde buiken hier geen last van ik duim voor je dat t snel doorzet

10. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd robano!! Wat leuk!! Doe mooi rustig aan deze dagen en geniet!!

Betsie: wat sneu, kregen je zoontjes destijds ook medicijnen ervoor?

Hummeltje jij hebt al afspraak staan voor eventueel inleiden toch?? Hoop zo dat t niet nodig is! Evenals voor elisah

Bimmeltje hoe gaat het???

Ik ben net bij vk geweest. Bmm was soepel, krap 1 cm ontsluiting dus ze heeft gestript. Maar ze verwacht niet dat t komende nacht al begint. Maar ja, je weet t nooit. Moet nog steeds direct liggen zodra de vliezen breken ivm nog niet volledig ingedaald.
    Spannend hoor!!
    Succes allen met wachten!!!

11. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames

A.s vrijdag om 7 uur moet ik me melden voor inleiding
    Pfff zit nu al in de zenuwen zeg...en ook angstig trouwens voor de bevalling ...
    Dit word ons 4e kindje en 4e inleiding
    Wel kijk ik uit na de komst van onze kleine meid
    Maar tegen de bevalling zie ik wel op
    Nog meer dames die deze week worden ingeleid?
    En zie jullie ook tegen de bevalling op?

Dames die nog moeten heel veel succes

12. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend 4e wondertje!!
    Welke datum was je uitgerekend? En weet je al of je een jongen of meisje krijgt? Of is het nog een verassing? Spannend!! Dan voeg ik je toe aan het lijstje!!
    Kan me voorstellen dat t spannend is!! Succes alvast!!

13. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @robano: van harte gefeliciteerd!!! En wat leuk precies op de uitgerekende datum. Wel balen van heftige bevalling met sterrenkijker en moeizame placenta. Heb je veel bloed verloren nadat de placenta eruit was ook (had ook 2x moeizame placenta met daarna ruim bloedverlies nl)? Hopelijk herstel je voorspoedig en kunnen jullie lekker genieten! En laat je lekker verzorgen in de kraamweek he. Veel geluk!

14. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lama

Ik ben 20 mei uitgerekend maar word dus 6 mei ingeleid
    Wegens hoge bloeddruk en zwangerschap diabetes ik spuit insuline.
    Wij krijgen een meisje..
    Ik vind 't erg spannend...
    Zit echt de dagen af te tellen maar tegelijkertijd vind ik t doodeng allemaal...wegens traumatische ervaring vorige bevalling
    Morgen weer controle vk kijken hoeveel ontsluiting ik heb
    Vorige week ruime 1cm en alles verweekt en eergisteren nog steeds 1 cm...Dus baal wel hoop dat er morgen toch iets meer is...je zou denken 4e kindje dat je meer ontsluiting zou hebben
    En zo niet hoop ik vrijdag tijdens de inleiding echt wel meer te hebben....Mijn vk zei met 1cm kunne wij de vliezen gaan breken en de andere vk zegt weer dan heb je medicijnen nodig voor meer ontsluiting te krijgen..Dus ik ga t morgen nog een x aan me eigen vk vragen snap er dus niks van

15. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Robano: gefeliciteerd met je zoontje ! Fijn wat van je te horen. Pittige bevalling geweest dus? Hopelijk kun je nu genieten !

4ewondertje : ik ben bij mijn tweede en derde ingeleid. Ik Vond het enorm tegenvallen bij de tweede. Zo erg dat ik gezegd heb nooit meer ingeleid te willen worden..toch werd het bij n.oah ook weer een inleiding. Gelukkig had ik al 4cm ontsluiting en een verweekte baarmoeder mond nu maar rok zag erg enorm tegenop. Ook toen de eerste weeën begonnen dacht ik steeds "ik wil en durf dit niet". Maar het is echt een droom bevalling geweest. Heel anders dan de tweede. Deze keer was he t twee uur prima weeën, geen weeën storm.... en een perswee geboren.

viel honderd procent mee. Succes !

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Lama: nee, geen afspraak voor inleiden, alleen afspraak voor primen (omdat strippen niet lukte aangezien ik geen insluiting had/heb).
    Inleiden kunnen ze dus pas doen als het primen voldoende effect heeft.

17. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    @4e wondertje: ik zal proberen morgen lijstje aan te passen als t lukt. Hopelijk kun je een beetje erin rusten dat t vrijdag gebeurt.

@ hummeltje: primen is met tablet of gel de bmm zacht maken? Goh wat hoop ik dat je er bijna bent. Ben het zelf al best zat, maar wat mag ik zeggen, ben nog maar paar dagen over tijd...

Hier gebeurt nog niets na t strippen (om 17 uur gestript) alleen wat (oud ) bloed verloren. Geen idee hoe lang t duurt voor ik iets zou kunnen voelen hoor.

Succes voor iedereen die op t punt staat te bevallen en succes aan alle mama's met hun bv en KV...dat is de volgende fase ;)

18. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké is goed meis dank je
    Morgen om 13.15 uur na de vk hopen dat ik. Meer ontsluiting heb.....

Fijne avond dames

19. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je 4ewondertje!!!

Hoe gaat het met iedereen? Wordt rustig :p

Hier is het ook nog rustig :(

20. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat rustig hier. ..

Wij zijn weer aan de wandel met dit mooie weer. Vandaag voor het eerst 1 hele dag alleen met Julia en de oudste. Tot nu toe gaat het goed 😀

Deel Deze Pagina