Hummeltje gefeliciteerd! Eindelijk. Echt heel erg gefeliciteerd! Op donderdag worden volgens mij in dit topic de meeste baby's geboren. Ben benieuwd wie er van ons met 5 mei gaan bevallen
Ik ga 6 mei bevallen😅😅😅😅 Al slaan de zenuwen nu wel steeds meer toe pfffieuwww Zal blij zijn als de bevalling achter de rug is en ik mijn kleine meisje kan bewonderen Ik probeer er rustig mee om te gaan...Maar soms slaat de paniek gewoon toe Meerdere dames Hier last van of gehad? Is het waar als je op je zij gaat liggen tijdens de weeën de ontsluiting sneller verloopt?
@hummeltje van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Eindelijk heb je m dan in je armen! En hopelijk mogen jullie morgen dan echt naar huis. Wel balen zoveel dagen zhs. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Net me slijmprop verloren Sindsdien krampen in m'n onderrug en onderbuik Kijken waar dit na toe gaat leiden zal me.benieuwen Iemand hier ervaring mee na het verliezen van de.prop en da ween krijgen
Gefeliciteerd hummeltje!! geweldig, geniet ervan meid!! 4ewondertje: ja! Zo liep ik 4 dagen rond na de 1e keer strippen.. alleen de krampen gingen elke x weg om vervolgens weer terug te komen, en weeer weg te gaan. Hoop dat het bij jou gewoon doorzet!!! Succes!
Gefeliciteerd hummeltje met jullie zoon balen dat je zo lang in het ziekenhuis moest blijven hopelijk is alles goed gegaan geniet ervan
@4ewondertje: ik was na de 3e keer strippen ook de slijmprop verloren de ochtend erna. Uiteindelijk 4 dagen later spontaan gebroken vliezen en weer 2 dagen later spontane weeen. Volgens mij kan de bevalling na t verliezen vd slijmprop of meteen beginnen maar het kan ook nog dagen/weken duren. Maar hopelijk zet t bij jou snel door!!
Vrijdag word ik sowieso ingeleid Maar hoop zo dat ik eens spontaan ga bevallen... Heb wel regelmatig krampen dus afwachten maar weer 😆
Allereerst; Gefeliciteerd Hummeltje! Daar is jullie kleine zoon dan eindelijk! Mocht ik nog een kersverse mama vergeten zijn... alsnog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wonder. Er is zo'n hoop gekletst hier en zelf druk geweest met de kids, dat ik het niet heb kunnen bijhouden @ wondertje4: hopelijk beval je vandaag of morgen en hoef je niet ingeleid te worden. Spannend! Eind is in zicht. Hoe gaat het verder met alle zwangeren en mama's/baby's? Kraamvisite: is het bij jullie al druk geweest met de visite? Hier redelijk rustig eigenlijk. Ik heb sowieso het idee dat het bij een 2e of 3e kindje minder is.. alsof het niet interessant genoeg meer is... Of ervaren jullie dat niet zo? Nachten: Hier slaapt de kleine sinds een paar dagen op haar eigen kamertje (eerste week in de wandelwagen bij ons op de kamer) en het gaat uitstekend. De kleine meid heeft al een paar nachten lang geslapen: 23:15 tot 05:15. Heerlijk! Hoe gaat dat bij jullie? Flesvoeding: hoe ziet jullie schema eruit qua voeding?
Jeej hummeltje gefeliciteerd!! Eindelijk jullie kleine is er! Spannend hoor al die baby's die op zich laten wachten. Ik ben erg benieuwd.
Oh mama's wat ben ik blij voor jullie! Zelf zit ik er helemaal doorheen. Heb pijn in mijn benen. (geen weeën) En wil gewoon NU bevallen. kan alleen nog maar huilen... Terwijl sommige vééél langer hebben moeten wachten. Heb respect voor jullie!! Geniet lekker van jullie baby's! <3
@mom: hier ook redelijk rustig met kraamvisite, maar deels op eigen initiatief. We hadden van te voren verteld dat we de kraamweek vrij wilden houden. Mn beste vrienden heb ik zelf daarna snel uitgenodigd en nu wachten we gewoon tot mensen zelf initiatief nemen. Dat doen ze wel maar idd minder dan bij de 1e. Maar zit zelf ook iets minder op veel visite wekenlang te wachten en wil liever leuke dingen doen met t gezin. En wow wat slaapt ze al lang achter elkaar zeg!! Hier heel wisselend. De ene nacht 4 uur ertussen en dan weer 2,5 a 3. Maar na 4 uur staan mn tieten ook echt op springen dus hoop ik bijna dat ie komt. Bij mn oudste op flesvoeding deed ie er volgens mij zeker 5 weken over voordat ie zo lanh sliep als jouw kleine. Uiteindelijk wel snel van 20-8 gaan slapen (rond de 10wk) maar de eerste weken was t elke 3 uur toen gewoon. Geniet er lekker van dat je die extra uurtjes slaap kan pakken!! Heerlijk! @elianne wat naar dat je er zo doorheen zit. Maar super begrijpelijk! En ook al ben je 'pas' 4 dagen overtijd, ook dan kan je je vreselijk ellendig voelen. Sterkte en hopelijk komt ie nu echt snel!!
Hummeltje jaaaaaaa eindelijk !!! Van harte meid. Eindelijk is ie er dan ! Mom86 hier ook veel minder interesse hoor..kreeg ik bij de eerste nog stapels kaarten, nu nauwelijks. En visite is ook magertjes. We doen wel een Kraamfeest over twee weken..ben benieuwd hoe de opkomst gaat zijn. Voeding : hier krijgt n.oah 6 a 7 flessen van 90 +3. Ze gaan lang niet allemaal op. De nachten gaan hier best lekker. Afgelopen nacht was het: 22:00 -02:00 -7:45 dus mag niet klagen denk ik
Grappig idd... Wij hebben denk ik maar van 3/4 van de mensen een kaart terug gekregen. Tijden voeding in de nacht wisselend. Maar meestal 2 x voeden. Vandaag CB geweest. Vorige week maandag woog ze nog 3660 en vandaag 4115 gram en 54 cm. Dus was een mooie groei 😁nu snel gaan shoppen voor maatjes 56 want die hebben we niet. (Alles in 62/68/74/80 gekregen) Voor de moeders die nog moeten. Kom op he... laatste loodjes! 😚
Ik ben echt zat dat mensen al weken een datum noemen waarop onze baby geboren wordt, alle gepasseerde data zijn genoemd, nou niemand heeft nog gelijk gehad!! Vet irritant vind ik het. Of de opmerking: we hoeven toch niet nog een week te wachten he?? Alsof ik hiervoor kies... Sorry...moest het even kwijt... *ben dr FF klaar mee*
@eliana en lama.... zo vervelend dat wachten. weet hoe het is om overtijd te gaan en die irritante vragen/opmerkingen te krijgen. Ik werd daar juist ongeduldiger van. Nog ff volhouden!! Denk aan jullie.
Net bij de vk geweest ivm met die rug krampen. 2.cm.ontsluiting En hoofdje ligt heel diep gunstig voor de inleiding vrijdag? Wat bedoeld ze daarmee door de stress vergeten te vragen De bevalling is nog niet begonnen maar is wel erg aan net rommelen Dus afwachten maar