Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag
    Aan alle dames die al zijn bevallen zijn: Gefeliciteeeeerd😁😁
    Voor alle dames die nu bezig zijn: jullie kunnen het💋
    Voor alle dames die nog moeten bevallen: succes en ik hoop oprecht dat het snel gebeurd!!

Hier gaat alles z'n gangetje Damian doet het super goed, slaapt de nachten zo goed als door ( afgelopen nacht van 9:00 t-m 02:00 geslapen en toen weer van 02:30 t-m 6:00 ) en sommige nachten slaapt hij helemaal door... ( hoezo papa en mama verwennen...)
    Het enige minpunt is dat dochterlief super verkouden is, dus Damian begint nu ook ineens wat te snotteren en groenig slijm mee te spugen als hij heeft gegeten of in de auto is geweest...

Ik voeg een foto toe die vanochtend gemaakt is, en Damian is nu 11 dagen oud😍
    Mama is in ieder geval helemaal verliefd op d'r kroost 😍😍

Xxx

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      4
  2. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een mooi ventje zeg!!! Prachtig! En wat genieten dat hij zo makkelijk is!!

3. Mcc22

Mcc22 Lid

19 apr 2016
    40
    0
    0
    Den Haag

Wij mogen echt niet klagen, ( sorry voor alle mama's die het heel anders ervaren !!!!) hij is echt maar 1,5 uur wakker en daarbij reken ik 0,5 uur "vragen" om eten want op de dag kan hij echt klok kijken en komt hij netjes om de 3 uur, en snachts wil hij z'n speentje om weer in slaap te komen... En het andere uur is hij aan het rondkijken, en aan het lachen...

nogmaals sorry voor de mama's die het slechter treffen!!! Maar het karakter van m'n vent is ERG duidelijk ook aanwezig bij onze zoon 😱 superrrr rustig dus..

Hier nog 1 fotootje van afgelopen zondag😂😂😂😂😂:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,1 KB
      Weergaven:
      3
  4. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je leeft echt op een wolk!! Fijn hoor!! Mooi blijven zitten :)

5. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe mama's!

Thanks nog voor de verschoontip, het werkt :)

Fijn mcc dat het zo goed met jullie gaat!

Marianne, de eerste dagen had ik blaartjes op mijn tepels. Bij mij heeft bepanthen icm goed aanhapprn geholpen.

Hier afgelopen dagen wat stiller. Kreeg koorts, bleek infectie van de baarmoeder te zijn. Met curettage als gevolg. Vind het vooral sneu voor pien. Moest opeens kunstvoeding vanwege narcose en nu is haar buikje van slag door de antibiotica :(

6. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames

Wij zijn vandaag om 13.45 uur de trotse ouders geworden an een gezonde dochter 3460 gram en 50 cm
    Zal mijn verhaal later doen t was erg heftig!!
    Nu ga ik lekker genieten heerlijk alles achter de rug

Voor de dames die nog moeten succes

7. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeey 4e wondertje! Wat mooi! Gefeliciteerd!!! Fijn dat je het achter de rug hebt, ben erg benieuwd naar je verhaal!! Geniet eerst maar lekker!!

8. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goh woozl, wat vervelend zeg!! Ook voor pien, maar je doet je best!! Gauw beter worden he!!

9. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd 4e wondertje! Super.

Nou Lama wij moeten nog ff wachten. Is er bij jou al wat gepland ofzo?

10. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    @elianne, morgen wordt ik opnieuw gestript. Heb voor maandag een afspraak voor echo en ctg bij gynaecoloog... Hoop niet dat t nodig is. Hoop dat t strippen wat oplevert.
    En jij?? Rommelt het al een beetje? Hier niet, gek he?

11. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd 4e wondertje! Ben benieuwd naar je verhaal!

Lama en Elianne hoop dat jullie snel aan de beurt zijn, dat wachten is maar niets...

Lama hier geen gerommel gehad maar had opeens weeën on de 6 minuten, dus dat kan ook :)

12. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi sorry tijdje niks laten horen maar zo'n kleintje is best druk. Op donderdag 21 april zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon jesse! Dinsdag de 19e had is s'avonds een scheurtje gekregen in de vliezen helaas kwamen er geen weeën op gang en ben ik uiteindelijk donderdag ingeleid in het ziekenhuis. Om 8 uur een gel gekregen om 14 uur vliezen helemaal gebroken en om 16.00 uur werd de pijn te heftig toen gaan douchen en om 17.00 uur mocht ik gaan persen... om.17.55 is hij geboren. Al met al ging het dus heel snel en was hij Uiteindelijk met 4 uur geboren. Hij is een tevreden mannetje en slaapt al in zijn eigen bed. We hebben 7 voedingen van 90 cc en om 23.00 uur de laatste fles daarna weer om 4.30 dus we mogen niet klagen!

13. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff ons meisje showen

Bijgevoegde bestanden:

14. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

En wat een mooie dame😀

15. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig Priscilla!! Gefeliciteerd met jullie zoon!! Fijn dat het zo goed ging en goed gaat! Het lijstje kan alweer aangepast worden :)

Wat een mooi meisje 4ewondertje!! Prachtig zeg!

Ooh woozl ik hoop dat het bij mij ook zo mag gaan. Ben zo benieuwd he.

Nou Elianne, wie zal er eerst aan de beurt zijn, spannend!! Succes met wachten!

16. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wow gefeliciteerd!! Wat een mooi meisje !!!

Ik wordt morgen ook gestript Lama... ben benieuwd of het werkt... bij mij is het ook rustig :( ..... pfffff... zucht .... wat een mooie baby's allemaal <3

17. Lama11

Lama11 Actief lid

15 jan 2016
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh spannend zeg! Ook voor de tweede keer Elianne?? Hoe laat?

18. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet morgenochtend bellen. Dan hoor ik hoe laat. Het is voor de eerste keer! Ben benieuwd...doet het pijn???

19. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Weinig bij geschreven! Scheelt wel voor mij haha.
    Wil iemand de lijst nog even bijwerken? Volgens mij staan de nieuwste 3 kindjes inclusief de onze niet op de laatste lijst.
    Ben benieuwd of de purk van mamavannr4 (lijkt erop) gisteren geboren is of misschien zojuist nog!

Daniëlle: hoe komen jullie op de naam Suvi eigenlijk? Is jullie meid vernoemd naar twee oma's soms (gokje)?

Martim/neuspeer: indrukken, in neus doen, vingers dus grote deel vd peer weer ontspannen, en de meegekomen viezigheid op dezelfde manier op 'n tissue deponeren (peer weer in- en uitdrukken dus).

Ik ga weer even maffen. Misschien dit weekend even tijd voor mn bevallingsverhaal.

Slaap lekker nog wakkere dames!

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Oops! Was gaan typen toen ik pagina 1 nog niet gelezen had hihi.
    Wordt vervolgd...

Deel Deze Pagina