Haha hummeltje, t is nog vroeg maar er kunnen alweer 2 aangepast worden dus. Elianne, ik moet ook bellen straks. Ben benieuwd. Nee, geen pijn, probeer te ontspannen, dan voel je het minst, maar kan wel wat gevoelig zijn. Is bij iedereen anders.
@4ewondertje : proficiat met jullie mooie meid! Geniet ervan! @priscilla, jullie ook van harte met jullie zoon! Ook al de 21e geboren. Leuk!! Wat fijn dat ie het zo goed doet. Hier ook al een kindje die de nachten goed doet (eigenlijk al vrijwel vanaf de eerste nacht). Toevallig dezelfde tijden. Qua voeding proberen we nu langzaam van 6 flessen (100cc) naar 5 (120cc) te gaan. Onze meid vind slapen overdag erg leuk, dus denk dat we haar hiermee een groot plezier doen 😉 Elianne / lama; succes meiden! Hopelijk komen de baby's snel!
4e wondertje en Pricilla gefeliciteerd met jullie dochter en zoon geniet ervan. Hier gaan de nachten iets minder Koen is 3,5 week maar zit nog steeds op 7 flessen s nachts meestal 3 uur ertussen echt niet langer vannacht kwam hij om 2 uur en toen alweer om 4 uur dacht misschien buikpijn moest ook poepen maar had toch ook honger vaak drinkt hij s nachts wel minder veel dan overdag dus misschien dat hij daarom sneller honger heeft vannacht wel in ze eigen kamer geslapen dat ging goed Succes elianne en lama hopelijk worden ze snel geboren
Wat voor kleding doen jullie je kindjes aan met dit weer? Al korte mouwen of nog lange? En een mutsje op buiten of is dat te warm?
4ewondertje en priscilla van harte gefeliciteerd beide!!!!!! Fijn dat t snel gegaan is en ben benieued naar t andere verhaal. Lekker genieten nu meiden!
Tussen 11 en 12 komt de vk...spannend!! @fabjee is het niet veel te warm nu voor n mutsje?? Je mag je baby kleden zoals jezelf +een lakentje over de baby.
Mijn bevallingsverhaal 6 mei moest ik me melden om 6.45 uur Ik met spanning richting ziekenhuis Aangekomen moest ik om 7 uur aan de ctg Alles was oké bloeddruk gemeten 180-93 dus aan de hoge kant niet gek want ik was erg gespannen en angstig Rond 8 uur kwam de verloskundigen langs op de kamer heel gesprek gehad etc Rond 8.45 uur geprobeerd vliezen te breken lukte helaas niet Inmiddels de infuus er ingedaan want het hoofdje lag nog zo hoog dus door de weeën zou t hoofdje dieper gaan dalen en zou ze de vliezen kunnen breken eerst stand 1 toen 2 en toen na stand 3 10.00 uur vliezen wel gebroken... Hoofdje was gedaald... Voordat ze de vliezen konden breken moesten ze met 2 man op me.buik drukken om.het hoofdje dieper te laten dalen anders zou de vk nog niet de vliezen kunnen breken...jeetje mina wat een pijn deed dit zeg ging ff door een hel... Weeën opwekkers verhoogd rond 11 uur stond die op stand 4 weeen om de 2 minuten... ze werden steeds pijnlijker 11 .15 uur elektrode is van het hoofdje gegaan dus weer opnieuw inbrengen pffff dit deed erg zeer ook Intussen werden de weeën echt heftig en kon ik ze moeilijk wegpuffeb 12.00 komt vk binnen kijken hoeveel ontsluiting 3cm maar!!!! Omg al die tijd zoveel weeën gepufd voor 1cm maar want had tenslotte al 2 bij binnenkomst De vk gaf aan dit gaat een tijd duren aangezien nog 'n iet alles week van binnenin is omg wat een helse pijn had ik zeg... Vk gaf aan om naast bed te komen staan En met me billen heen en weer te wiegen zodat het hoofdje nog dieper kon indalen 13.10 ben ik weer in bed gaan liggen want omg wat een heftige rug en.buikweeen had.ik zeg om de 30 seconden ik kon niet meer raakte in paniek want ik kon ze niet meer weg puffen ze waren te heftig 13.16 uur weeën opwekkers op stand 6 gezet....omg Ik zei nog hoger???? ik trek dit niet meer....Ik kan ze.niet meer opvangen.... 13.35 ik zei tegen me moeder....mam ik voel persdrang huh nu al?? Je had om 12 uur nog maar 3 cm en nu al pers drang.... Ik zei jaaaa haal de vk snel 13.40 komt vk binnen getoucheerd en volledige ontsluiting....wij heel snel na de verloskamer gereden want ik lag de hele tijd in zo'n weeën kamer 13.43 aangekomen op de vk kamer Persdrang werd steeds erger Ik.kon niet meer ....13.44 begonnen met persen...omg wat een helse pijn ..eerst op de zij en later op handen en knieen Ik raakte uitgeput...en in 3 persweeen om 13.50 uur kwam ons meisje ter wereld.. Wow wat een bijzonder moment zeg Ze huilde meteen het was zo mooi Het 1e wat ik zei wow wat een klein meisje Prachtig 7 min later volgde de placenta helemaal compleet..niet uit gescheurd helemaal niks heerlijk!!! De vk gaf me een knuffel en zei wow meid en dit zonder pijnbestrijding zo zwaar gehad t zat niet mee allemaal en toch zo goed gedaan....vond dit super om te horen van haar. Toen kwam de kinderarts haar na kijken en ze was helemaal goed gekeurd Met haar suikers is alles godzijdank goed Dus als dit zo blijft mogen we vanmiddag lekker na huis toe. Wel erg last van naweeen pfffieuwww Voel me erg emotioneel moet alles nog verwerken merk ik. De bevalling en het afsluiten van Voor nu heerlijk genieten van ons meisje
Ben ik ook benieuwd naar.. Ik geen muts.. En houdt haar in de schaduw natuurlijk. En vestje niet aan. Wel lange mouwen en alleen lakentje over buiten. Binnen niets over, of lakentje. Je kunt wel zien of ze t te warm hebben natuurlijk.. Maar doe iig geen romper met lange mouwen en een truitje met lange mouwen aan Tnx hummeltje! Gefeliciteerd dames met de geboorte van jullie wondertjes!
Tjonge 4ewondertje, je hebt het nog goed onthouden allemaal zeg! En spannend geschreven, klinkt erg heftig idd dat je zo ineens op volledig zat!! Pfff maar hopen dat je naweeën snel weg zakken!! Geniet van je meisje en doe rustig aan!
4ewondertje wat een verhaal! Heftig he inleiden.. bah! Maar gelukkig krijg je er zo'n mooi meisje voor terug. Lekker genieten en bijkomen!
Bij mij komt ze tussen 12 en 1!!! Ow ik ben zo zenuwachtig... Zullen we afspreken dat we vandaag bevallen? @4ewondertje pff wat een heftig verhaal zeg! Wel echt super dat het allemaal goed is Geniet lekker hoor!!!
Succes meiden!! 4e wonder wat een verhaal. Ja dat handmatig indalen is verschrikkelijk! !! Hier romper korte mouwen en shirt lange mouwen. Blote benen met sokjes
Mijn vk is nog druk, ze belt me straks om nieuwe tijd af te spreken. Elianne Hoe ging het? Thnx missme!
Moest naar ziekenhuis door ivm mogelijk gebroken vliezen. Zit hier nu te wachten. Heb al 1,5 cm ontsluiting....
Ze heeft nog niet gebeld... Zal wel druk zijn ... Niets gemerkt van gebroken vliezen dan? Hoe voel je je verder?? Spannend!!!