Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voorheen niet mee gedaan met moeders voor moeders. . Ik was van plan om dit keer na de echo wel mee te gaan doen. Maar ik twijfel nog. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in

2. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Dag dames;

Nu dus ongeveer 4w5d, het blijft zo onwezenlijk maar de Tstreep van het KV overheerste net de Cstreep dus ik neem aan dat het echt wel helemaal waar is!

3. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames!

Wat leuk ook die luier!!
    Wij hebben vandaag besloten om het morgen te gaan vertellen.
    Ben begonnen met MvM en bang dat ze het anders misschien via via horen...
    Dat zou ik heel jammer vinden.

4. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Ahhhh die is echt superleuk!!!
    De pamper is ook leuk! Wat een leuke ideeën allemaal!

Ik had bij de eerste een speentje ingepakt en ze laten uitpakken, toen wisten ze al genoeg haha! Nu moet ik er over nadenken en ook wanneer we wie zien om het te vertellen. . Wil sowieso wachten tot na de eerste echo :D dus heb nog 3 weken bedenktijd

5. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hier is het goed gegaan met water, cola en sinaasappelsap :D was erg druk vandaag op het IJ!

6. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal! Heel bijzonder. Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

7. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he zo druk, niet normaal! Echt filevaren, maar t was wel leuk. :)

8. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een verhaal zeg, ongelofelijk gefeliciteerd!!

@zwangere gefeliciteerd.

hier MVM ook al geweest, vanaf volgende week starten. Weer een mijlpaal. Nog 2 weken tot de echo *stuiter stuiter*

@vertellen, ik wil een mandje met roze en blauwe balonnen aanknopen, en dan schoentjes en rompertje eraan. die tillen mijn 2 zoontjes dan, die op de foto in een lijstje.. Ach heb nog genoeg tijd om na te denken

@symptonen, hmm.. nog steeds niks eigenlijk...

9. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Dank je faartje. Gewoon een lijstje bij de action gekocht. Kaartje komt daar ook weg, was een kaartje met gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Daar heb ik de voetjes uitgeknipt, gedichtje had ik gepikt van Internet. Ben benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren. Denk dat het tranen dal wordt. ... schoonmoeder was gisteravond ook helemaal in tranen hihihi

10. Cocorosie

Cocorosie Lid

14 jul 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Beempie aan precies zoiets zat ik te denken, had dat als voorbeeld bij een lijstje van ideeën gevonden. Die luier is ook echt heel leuk. Gelukkig is het goed gegaan Robano!

11. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik heb 3 september al mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Best spannend! Gefeliciteerd btw nieuwe dames :D. Ik zie de 29ste al drukker worden, haha.

Qua kwaaltjes heb ik last van pijnlijke boobies, een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en (ik hoop echt dat dit geen voorbode is van wat er nog gaat komen) hondsmoe!

12. martim

martim Actief lid

16 apr 2015
    105
    1
    0
    Prov. Groningen
    Over die lijst gesproken. Snap niet wat ik moet doen om erbij op te komen.. :(

Aankomende week kies ik een vk en zal ik me aanmelden voor mvm.

Ik denk dat ik een tshirt aan ga doen met bevallingsdatum dr op en blazertje erover. kijken hoe lang t duurt. Anders blazer uit. We willen eerst nog een paar weken wachten (tot na echo?)

13. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Wij hadden onze zoon 4 gezichten laten trekken en deze in een collage op een foto gezet... Gek gezicht, verrast gezicht, broer gezicht en cool gezicht!
    Enkel schoonmoeder snapte m niet, al de rest had m meteen :)

14. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk!!

15. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Bij de eerste hadden we een fotolijstje met gedichtje. Bij de tweede had de oudste een speld op met ik wordt broer. Niet iedereen zag het gelijk (haha was best grappig). En nu hebben we het eigenlijk gewoon verteld tussen neus en lippen door. Bij mijn ouders tijdens potje kaarten. Toen de hapjes op tafel kwamen gezegd dat ik geen filet am. had...ff stil...omdat ik het niet mag...weer ff stil en toen viel het kwartje haha. Bij mijn schoonouders gewoon verteld tijdens bezoekje. Ook zij waren verrast.

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangere meiden.

17. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Was je ook op Sail Robano? Wat was het druk he?
    Ik heb gedaan alsof ik Jillz dronk maar die stiekem op laten drinken met vriendin die op de hoogte is. Tussendoor fris en water en gezegd dat ik niet teveel wilde drinken met die zon op mn bol. Werd geloofd volgens mij!
    Hoorde dat de koning er nog was maar dis heb ik niet gezien...

18. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Oh Marianne, jij ook naar Sail geweest? Las ik nu pas :) Leuk gehad?

19. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Even Quoten dan jezelf erbij zetten.
    De Quote tekentjes weg halen. En dan gewoon plaatsen.
    Zo kan je jezelf erbij zetten 😄
    Suc6 als het niet lukt geef maar een gil met alle info dan doenik het voor je.

20. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan iemand mijn afspraak voor eerste echo erbij zetten ? Dat os op maandag 31/8 om 11:15 uur. Ben dan 6,4 weken.

Deel Deze Pagina