Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    #621 Robano88, 23 aug 2015
    Laatst bewerkt: 23 aug 2015
    Poesta ja ik ben d'r ook! Gister avond ook het schitterende vuurwerk gezien :) maar het was echt gigantisch druk inderdaad

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    #622 Tess27, 23 aug 2015
    Laatst bewerkt: 23 aug 2015
    Ik hoop heel erg dat ik me bij jullie mag/kan uitsluiten.

Gezien m'n verleden erg voorzichtig maar nog nooit zover gekomen.
    Maandag ivm ons traject hcg laten prikken , 136 dus wat laag.. En ik bloedde al vanaf zaterdag dus alle hoop verloren, niet zoals gewone menstruatie maar in mijn geval bloed is niet goed, vrijdag herhaal prikken in zkh op hcg en stond op 1146!!!! Ik was helemaal in shock , haha. T was zo super goed gestegen. Maar ben wel bang , sinds vrijdag avond is t rood bruin geworden , t is allemaal niet veel maar toch..

Donderdag een echo , hoop dan goed nieuws te krijgen dat het op de goede plek zit , vrijdag op vakantie 8 dagen vandaar vroege echo , normaal met 7 weken dus hopelijk bbz uit sluiten.. Spannend!

Oh ik zou nu dan 5 weken en 1 dag zijn

3. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Spannend Tess!! Hopen dat alles goed gaat deze keer!

4. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal Tess! En wat een angst weer door het bloed verlies. Gelukkig was je hcg goed gestegen en krijg je nog een echo voor je vakantie! Hopelijk alles goed.

5. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Goedemorgen!

Hier genieten we van een rustig weekend.. Ben best zenuwachtig voor de echo 4 sept! Maar Peobeer de gedachte vast te houden geen bloed is goed 😉 nog steeds erg weinig symptomen, misschien krijg ik er wel spijt van dat ik ze zo graag wil!

Wij hebben het onze ouders wel verteld, gezien het traject waren ze nauw betrokken!

6. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    @tess ik ga voor je duimen!

7. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Welkom Tess, hopelijk mag je hier blijven meeschrijven! Ik duim met de rest mee dat alles goed zit.

Robano, vuurwerk hebben wij niet gezien, waren er 's middags. Vond het echt heel gaaf zo onwijs veel bootjes bij elkaar!

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dank jullie wel!! Ik duim ook voor jullie allemaal! Op naar die mooie echo's !!

9. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er ook alleen smiddags, moest de oppas aflossen helaas. Maar t was wel super leuk!

Hier dag 7 bruinverlies. Begin me er weer aan te irriteren en beetje zenuwen te krijgen voor de echo woensdag. Heb zo geen zin in een miskraam, na eentje eerder en 17 rondes ben ik er wel klaar mee. Alhoewel er natuurlijk ook veel meiden zijn die er nog langer over doen, dus t valt nog mee. Maar word ook een jaartje ouder al (valt wel mee, maar ben wel de oudste in dit groepje volgens mij).

Hopelijk hebben we allemaal mooie echo's de komende weken!

10. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Marianne, ik ben 32 en wij gaan voor onze eerste! Weet zo gauw niet hoe oud jij bent?

Pfff ik heb weer ff een baaldag vandaag. Bang dat het niet goed zit... Geen reden om dat aan te nemen, zit echt in m'n hoofd. Vind het moeilijk om stil te houden naar goede vriendinnen, maar wil ook niet dat Jan en alleman het weet nog voordat we een echo hebben gehad.

#klaagmodus uit :)

11. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben 34, maar dit is wel de 2e ja. Met zoveel 20'ers begon ik me oud te voelen, maar gelukkig ook 30'ers :)
    Waardoor denk je dat t niet goed zit, of gewoon ff baaldag? Wel herkenbaar hoor, t is allemaal zo abstract en onzeker nog. Hopelijk kan je t snel aan je vriendinnen vertellen na een mooie echo!

12. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Ik ben ook in de dertig 😊 !

Baaldagen zijn herkenbaar, probeer afleiding te zoeken! Klinkt altijd zo simpel maar t helpt wel echt! Ik kan zo opgaan in mijn eigen negatieve gevoelens, maar als ik dan iets om handen heb of met iemand afspreek kan het ook zo weer beter gaan.

Fijne zondag allemaal xx

13. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Tess wat spannend zeg, gelukkig is je HCG goed gestegen, dat is toch weer een hele opluchting.

Ik voel me echt zwanger, sneller misselijk en duizelig... Pijnlijke boobies.. Achja heeft ook wel weer wat he ;)

14. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Och meiden wat een avonturen dit weekend! Vanmorgen een spoedecho gehad omdat ze dachten aan bbz.
    Gelukkig niet het geval! Het hartje klopt maar heb een cyste aan mijn eierstok waar ik behoorlijke pijn van heb.
    Gelukkig niks met de baby :)

15. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig Draaikont!! Zal ff schrikken zijn geweest.

Hier met vlagen misselijk en kan kleine beetjes eten.
    Heb de kaart van mijn dochtertje erbij gepakt en daar kon ik zien dat ik met 6 weken aan de emasefane ging omdat ik echt mega misselijk was... Hopelijk niet veel last van zo vroeg al dit keer.

Mijn broeken gaan al bijna niet meer dicht.
    Aan een vriendin dus de zwangerschapskleding maar terug gevraagd.

16. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje draaikont, dat was even schrikken maar wat geweldig dat je de baby hebt kunnen zien en dat het hartje klopt !

Marianne , 34 is niet oud hoor haha..ik vind sowieso dat alles zijn voordelen maar ook zijn nadelen heeft. Ik heb zelf op mijn 22ste de eerste gekregen en hoewel ik natuurlijk geen spijt heb, zou ik als ik het over zou kunnen doen nog vijf jaar wachten.

Persoonlijk vind ik 41 wel de max om nog een baby te krijgen maar goed ik heb makkelijk praten. Heb mijn man op mijn 19e ontmoet en was op mijn 21e klaar met mijn opleiding en vaste baan.

Ik volg een vrouw die nu 43 is en alles over heeft voor een derde kind. Rijden heel Europa Door voor diverse hormoon behandelingen. Ik heb daar bewondering voor dat iemand zo'n doorzettingsvermogen heeft. Anderzijds kan ik me niet voorstellen dat ik zo tegen de natuur zou vechten. Als je die leertijd hebt,dan weet je dat je tijd eigenlijk voorbij is. Natuurlijk bestaan er succes verhalen van vrouwen die op hun 45ste nog zwanger raakten. Maar eerder uitzondering dan regel.

17. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Dames jullie zijn helemaal niet oud! Ik denk persoonlijk als je wat ouder bent dat je daar ook wel aan voordeel van hebt.
    Maar viel mij inderdaad ook op dat er veel 'jonge' meiden zijn.
    Mijn moeder kreeg mij op haar 37ste. Ze wilde eerst alleen goed geregeld hebben qua spaargeld enzo.

18. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosje 000: ja dat merk ik ook ! Thuis zitten doemdenken helpt niks..afleiding zoeken is veel fijner.

Ik mag morgen weer aan het werk na drie weken vrij. Gelijk 36 uur vol aan de bak. Werk eigenlijk maar 24 uur per week.
    De school begint morgen ook weer na zes weken vakantie. Dus weer vroeg op en leven op de tijd....

19. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me gelukkig ook totaal niet oud, én er wordt regelmatig nog naar mn ID gevraagd als ik drank koop. Vorige week nog, kocht een cadeau en jawel hoor. Vind t altijd leuk om dan mn ID te laten zien en ze verbaasd zien kijken ;)

Draaikont wat schrikken maar wat fijn dat t hartje klopt!! En die cyste, gaan ze daar wat mee doen of kan die blijven zitten?

20. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    De zwangerschap zorgt ook voor een typgebrek bij mij! Haha jeetje...

Deel Deze Pagina