Nee hoor nonma, mijn uiterlijk heeft altijd hoge prioriteit gehad. Ik ben zelfs keurig in de make up gegaan vlak voor de bevalling en ben al 14 jaar niet zonder make up de deur uit gegaan. Ik draag gewoon heel mijn zwangerschap strings of boxertjes. Maar ... toegegeven en niet Door vertellen; zo'n netjes onderbroek net na de bevalling met een driedubbel kraamverband, zit eigenlijk best wel.lekker zo net na de geboorte Hahaha balen van dat spugen! Maar wel een goed teken..ben benieuwd of je gevoel juist is
Same here, ik zat ook strak in de make up in de verloskamer, ik heb tot het laatst toe hakken gedragen, maar wie ziet die onderbroek nou? Nee hoor, ik ben ook ijdel, maar comfort is ook wat voor te zeggen als je 5 kilo extra meezeult..
Ik denk ook aan hoe de zwangerschap begonnen is nu in vergelijking met de eerste dat dit een meisje gaat zijn. Hoewel ik in eerste instantie altijd dacht dat wanneer ik zwanger zou raken ik een jongen zou krijgen. Dus ben erg benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Bij mijn eerste wist ik al voordat ik zwanger was dat mijn eerste kind een jongen zou worden en geen moment door heel de zwangerschap aan getwijfeld.
Hoi meiden vandaag de echo gehad toch 5.5 week zwanger er was niet meer te zien dan een vrucht zakje. Ik ben in ieder geval zanger en het zit op de goede plek! Over 4 weken mogen we weer terug komen voor een echo
Nonma: nee toch geloof ik niet dat je me kan overtuigen dat ik voor zo'n onderbroek ga. Haha. Ik vond opgemaakt in de verloskamer liggen toch ook wel een stuk fijner dan Hoe ik er de eerste keer bij lag; geen lenzen in, make uploos, oranje crocs en kots in mijn haar Ik werd toen plots s morgens zo overvallen Door de weeën dat ik nergens meer aan dacht. Bij de tweede werd ik ingeleid dus toen heb ik het wekkertje een halfuur vroeger gezet Haha
Priscilla: wat fijn dat je de echo hebt gehad. Hebben ze m niet inwendig gemaakt dat ze geen vruchtje nog zagen zitten ?
Goede morgen dames! Nou de opa's en oma's weten het wel geteld 1 dag en de uk (en wij natuurlijk) worden nu al verwend. Mijn schoonouders kwamen aan met 2 pakjes,schoentjes, slabjes,rompertjes, en een knuffel. En mijn ouders belde om te vertellen dat we op hun kosten de kinderwagen mogen uitzoeken. Volgens mij beginnen ze nu al een beetje door te draaien😄
De reden voor een vroege echo was dat de termijn niet helemaal duidelijk was. Ik had 18 juli een bloeding van maar 1 dag dus de verloskundige wou zeker weten dat ik niet al 8 weken was.
Wat een verwennerij Priscilla. Hier niets gehad. Maar dat komt omdat ze hun mond moeten houden. En omdat het allemaal nog pril is vinden ze het heel eng. Bij mijn dochtertje werd ik ook overspoeld met cadeaus. Ik heb mijn datum aangepast. Volgens de verloskundige ben ik de 26e uitgerekend. Maar de echo moet dat nog uitwijzen. Hoe is het met de krampen en spanningen bij de andere dames?
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 16 april (6) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje Roosje000, 32 jaar, 3e kindje 17 april (3) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (6) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Poesta, 32 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje 19 april (2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Danielle1987, 28 jaar, 1e kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje 21 april (2) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje 22 april (1) Mini03, 27 jaar, 2e kindje 23 april (4) Nonma, 32 jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 24 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 25 april(1) Annemie, 34 jaar, 2e kindje 26 april Ikbien, 27 jaar, 2e kindje 27 april (2) Robano88, ? jaar, ? kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (1) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 36 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 21 augutus Superguppy, intake vk 26 augustus: noa87, echo gyn JufDoortje, intake vk 27 augustus: Freddel, echo Christien1801, intake vk en echo 28 augustus: Moma1985, echo 31 augustus Ikbien, intake vk Betsie, echo gynaecoloog 1 september: mom86, echo 2 september: Draaikont, echo Marianne1, intake vk 3 september: Marlis, intake vk en echo Poesta, echo Superguppy, echo 7 september: missie, intake vk en echo shan89, intake vk Nonma, 1e echo vk Danielle1987, intake vk Mini03 1e echo 8 september: Draaikont, intake mom86, intake beempie, intake vk Peppa, intake + echo vk 9 september: Marianne1, echo Woozl, echo 10 september: Boeboetje, intake vk en echo 14 september Cocorosie, gyn 16 september: Faartje1, echo 17 september: Danielle1987, echo 29 September Ikbien, 1e echo vk 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo Sterretje: *Goldsword *Sasjuh
Fijn dat je duidelijkheid hebt Priscilla, nu op naar een mooie echo over 4 weken! Krampjes hier niet of nauwelijks, is eerder bandenpijn denk ik. Spanning daarentegen des te meer! Ene moment ben ik super relaxed en volgende moment vlieg ik tegen het plafond van de stress. Hallo hormonen!
Hier is t bloed verlies vrijdag bruin geworden.. t valt mee. Zere borsten zijn ook terug, maagzuur.. Alleen na het plassen (moet ineens 2/3 keer s'nachts) is het gevoelig , zou eerder de blaas zijn?? Geen idee. Benieuwd naar de echo donderdag , zou dan ook 5.5 zijn en als we terug komen echo met 7 weken en met 10 weken (mits het goed zit )
Haha, ik ben ook ingeleid, en ik had mijn makeup tasje meegenomen. Ik moet wel zeggen dat ik uiteindelijk nog met kots in mijn haar en uitgelopen mascara ben geeindigd, maar ik kon het gelukkig fatsoeneren voordat er foto's werden gemaakt Ach, ik wilde je niet overtuigen hoor ik heb ook tot einde mijn gewone ondergoed gedragen, afgewisseld met de tent
Wat fijn dat het geen echt rood meer is! bruinverlies kan vanalles zijn, maar meestal betekent dat geen slecht nieuws! spannend de echo! het zit vast goed
Goedemorgen, Ik had even een druk weekend, wel bijgelezen nu Ik sta nog niet op het lijstje, mijn echo is 4 sept! Spannend!