Alsof ik nog twijfelde na gisteravond de wc omarmd te hebben, heb ik vanmorgen mijn allerallerlaatste testje gedaan! Ik wilde gewoon zien of de wekenindicator was opgelopen Et Voila... Nu ben ik helemaal gerustgesteld (voor nu dan )
Hey meiden, wat is er een hoop gebeurd gisteren!! Hitchie wat vreselijk, heel veel sterkte. Misschien een leuk idee om te proberen met zn alle positiever te worden! Ik heb hier flinke vlagen van misselijkheid en heb lekker last van mn hormonen, huilbuien enzo haha... ik denk, omdat ik de vorige keer bijna niet misselijk was en niet zo snel zo last had, denk ik dat het nu een meid word.
Goed plan mutsz!! Jaaaa ik ben nu al verder gekomen dan mijn laatste 2 vmk ga met vertrouwen krijgen...
Ik heb hetzelfde Het voelt zo anders dit keer, veel heftigere symptomen... ik denk dus ook een meisje we moeten nog even geduld hebben
Hoi meiden? Goed geslapen vannacht? ik echt niet! Namiddag dokter voor bloedtest en ik heb de hele nacht liggen dromen over zwangerschapstesten , bloeduitslagen en hcglevels! Ik hoop dat alles toch in orde is! Symptomen heb ik niet veel, soms wel moe, beetje lichte krampjes en wel een ontzettend opgeblazen buik. Maar totaal niet misselijk en ook geen gevoelige borsten pfff. Wou op het moment dat ik kotsmisselijk was eerlijk gezegd dan had ik wat meer zekerheid. xxx
Nou dan wordt het bij mij vast een jongen, want ik heb nog steeds milde symptomen. Ik heb gister het oei ik groei negen maanden boek gekocht, leuk joh! En net ook even de laatste test die ik had liggen gedaan en wat een mooi resultaat! Toch geeft het weer een beetje vertrouwen
@Nonma en @Cocorosie Ik heb vanochtend ook mijn laatste test gedaan, donderdag was deze 2-3 weken, en nu snel een dikke +3 En even afkloppen, nog steeds geen heftige symptomen..
Oohhh ik krijg ook zin om te testen haha, maar ik doe het niet!! Ik ben ook emotioneler... Iemand toevallig naar Wesley en Yolanthe gekeken gister? Ik heb lekker meegejankt haha 😅 Vanmorgen zo'n onwijs ongi-gevoel, ik haat dat! Nu weer weg gelukkig!
Uitgerekend! 10 april (1) Christien1801, 26 jaar, 1e kindje 16 april (6) Marianne1, 34 jaar, 2e kindje Beempie, 31 jaar, 1e kindje Noa87, ? Jaar, 3e kindje Mutsz1991, 24 jaar, 2e kindje MickeyM, ? jaar, ? kindje Roosje000, 32 jaar, 3e kindje 17 april (3) Draaikont, 28 jaar 1e kindje Mom86, 28 jaar, 3e kindje Moma1985, 30 jaar, 1e kindje 18 april (6) Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje Freddel, 25 jaar, 1e kindje Shan89, 26 jaar, 2e kindje Zonnetje87, 27 jaar, 1e kindje Poesta, 32 jaar, 1e kindje Peppa, 26 jaar, 3e kindje 19 april (2) Faartje1, 26 jaar, 2e kindje Cherryblush, 25 jaar, 1e kindje 20 april (3) Marlis, ? jaar, 1e kindje Danielle1987, 28 jaar, 1e kindje JufDoortje, 26 jaar, 1e kindje 21 april (2) Missme1, 32 jaar, 3e kindje Betsie, 28 jaar, 3e kindje 22 april (1) Mini03, 27 jaar, 2e kindje 23 april (4) Nonma, 32 jaar, 2e kindje Woozl, 27 jaar, 1e kindje Priscilla1989, ? jaar, ? kindje 24 april (1) Cocorosie, 26 jaar, 1e kindje 25 april(1) Annemie, 34 jaar, 2e kindje 26 april Ikbien, 27 jaar, 2e kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 27 april (2) Robano88, ? jaar, ? kindje 28 april 29 april (1) Warboel, ? jaar, 3e kindje 30 april (1) Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Nog geen datum bekend (2) Steffi995, ? jaar, 2e kindje Superguppy, 29 jaar, 2e kindje Totaal: 36 Afspraken verloskundige en gynaecoloog 21 augutus Superguppy, intake vk 26 augustus: noa87, echo gyn JufDoortje, intake vk 27 augustus: Freddel, echo Christien1801, intake vk en echo 28 augustus: Moma1985, echo 31 augustus Ikbien, intake vk Betsie, echo gynaecoloog 1 september: mom86, echo 2 september: Draaikont, echo Marianne1, intake vk 3 september: Marlis, intake vk en echo Poesta, echo Superguppy, echo 7 september: missie, intake vk en echo shan89, intake vk Nonma, 1e echo vk Danielle1987, intake vk Mini03 1e echo 8 september: Draaikont, intake mom86, intake beempie, intake vk Peppa, intake + echo vk 9 september: Marianne1, echo Woozl, echo 10 september: Boeboetje, intake vk en echo 14 september Cocorosie, gyn 16 september: Faartje1, echo 17 september: Danielle1987, echo 29 September Ikbien, 1e echo vk 1 oktober : Woozl, intake Mutsz1991, echo Sterretje: *Goldsword *Sasjuh[/QUOTE] Ik was van het lijstje verdwenen, mezelf even teruggezet
Nou meiden, symptomen zeggen echt helemaal niks over het geslacht hoor. Bij mijn eerste heb ik vanaf drie weken zwangerschap tot 16 weken dagelijks boven de wc gehangen. Zelfs medicatie gebruikt..had een voorhoofd vol pukkels en hing hele dagen als een slappe vaatdoek op de bank. Vanaf week 20 tot week 39 voelde ik me super fit. Bij mijn tweede zwangerschap licht misselijk. Mijn huid was prachtig en ondanks de onzekerheid voelde ik me de eerste twintig weken super. Pas na twintig weken kreeg ik te kampen met allerlei nare symptomen. En ik heb gewoon twee heerlijke jongens hoor elke zwangerschap ik anders. Merk ik nu ook weer. Ik denk trouwens dat ik zwanger ben van een zoon. Danielle : wat onwijs leuk zeg al die cadeautjes. Fijn dat iedereen zo met je mee leeft en zo blij os. Ik zie heel erg op tegen de reactie van mijn schoonouders. Zij hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat twee kinderen genoeg zijn. Ze vinden het belachelijk en hopelijk ouderwets om meer dan 2 kinderen te willen. Ik heb ooit Door laten schemeren dat ik er graag nog een bij wil en sindsdien gooit ze me allerlei ongevraagde tegen argumenten voor de voeten. Slaat nergens op. We wonen niet in een enorme villa nee..heb gewoon een normale auto voor de deur en geen gigantische gezinsauto. Maar we hebben allebei een goede baan, een mooi fijn huis in een gezellige buurt, een slaapkamer over en een hart vol liefde. We gaan het, als het allemaal goed gaat, pas over twee andere drie weken vertellen. Vroeg zat. Mutsz: mee eens dat positieve berichten de boel wat gezelliger maken. Maar heb je zelf ooit een miskraam, of meerdere of zelfs een dood geboorte, meegemaakt ? Ik voel me best aangesproken Door je bericht. Want een forum ia juist toch ook om onzekerheden te delen? En die eerste weken zijn gewoon slopend dus ik kan me van iedereen voorstellen dat het niet alleen maar" haleluujaaa wat vinden we dit leuk en fijn" berichten zijn? Maar desalniettemin snap ik jouw punt en een positieve flow is ook gewoon leuker dan een negatieve! Nou hier dan even een positief berichtje : ik voel me eindelijk wat meer zwanger. Ben met name s morgens sinds gisteren behoorlijk misselijk. En dat vind ik zo'n fijn teken! Begin steeds meer vertrouwen. Ik moet vliegen ! De oudste van school halen, lunchen en dan mag ik weer werken !
Sterkte Hitch, wat ontzettend naar! Ben even wat stiller in afwachting vd echo morgen, probeer niet teveel op t forum te kijken maar er wordt wel gezellig veel gekletst zie ik! Bruinverlies dag 9 hier.... Ben best wel zenuwachtig. Zag dat er nog iemand morgen een echo heeft, veel succes ook!
Pfff die pijn van de cyste maakt me zo onzeker. Kan wel janken... Iedere keer zo'n angst dat er iets mis is. Terwijl ik het hartje 2 dagen geleden heb zien kloppen. Zullen de hormonen wel zijn
Succes morgen marianne echt heel spannend! Puppytje: ik hoop dat het goed zit! Betsie: hè wat vervelend.. het is zo leuk nieuws wat je graag wilt delen en iets waar jullie voor gaan..jammer dat je dan zulke reacties krijgt ... ach ja.. Gelukkig zijn jullie er blij mee toch! Dat js het belangrijkste!!! Hier misselijk en aan de kots.. ken ik niet van mijn eerste zwangerschap .. vandaag geen last van zeurend ongi gevoel, dat is wel fijn! vandaag precies 6 weekjes!! Tijd gaat lekker snel