Uitgerekend 16 - 30 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marianne1, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Dikke knuffel draaikont! Snap het helemaal!

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Dank je wel! Heb de vk gesproken en die zei dat ik de huisarts moet bellen. Daar kan ik vanmiddag terrecht....
    Ze hoopte dat ik een doorverwijzing kreeg voor de gyn

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar er wordt actie ondernomen lieverd! Wacht eerst de huisarts maar af!

4. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    ik ben benieuwd Draaikont, Succes!

5. JufDoortje

27 mei 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes draaikont!!

Zijn hier ook meiden die het grootste gedeelte van de dag voelen dat ze zwanger zijn? Ik voel bijna altijd iets in m'n onderbuik... Of bandenpijn, of een soort ongi gevoel.. Ik voel me dus echt zwanger.. M'n borsten knallen de pan uit..

Morgen naar de verloskundige!! Ben benieuwd!

Ik heb trouwens maar 2 testen gedaan! 2 ochtenden na elkaar! Deze waren overduidelijk.. 15 en 16 aug... Daarna niet meer..

Oja nog een vraagje... Sins ik zwanger ben.. Ben ik nog gezonder gaan eten.. Meer groente en fruit... (Niet meer calorieën) maar ik ben gewoon 1.5 kg aangekomen... Bizar.. M'n handen en voeten zijn ook wat dik.. Lijkt wel vocht...

6. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Hoe gaat het met jullie bandenpijn meiden?
    Ik kan niet notmaal meer opstaan...

7. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Poeh, denk dat er hier wel 5kg vocht aan zIt.
    Zelfs mn vk zei er wat van.

Als het aan het eind maar weer weggaat he, hihi

8. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Sterkte & succes!!!

9. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Zo daar ben ik weer! De huisarts heeft even gevoeld en contact opgenomen met de gyn. Die zei dat het een normaal verschijnsel was en het vanzelf wel weer wegtrekt.
    Heb gister online zo'n elektische kruik besteld. Hopelijk komt hij zo binnen en kan ik hem op mijn buik leggen.

10. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Betsie, vind je manier van schrijven best aanvallend dus ik ga er verder niet op in.

Ik bedoelde het goed en wilde graag meer positiviteit in de groep omdat ik merk dat ik heel erg ga twijfelen omdat jullie in de twijfel zitten en dat terwijl er nu eindelijk geen reden voor is. Mocht iemand zich door mijn positieve vibe aangevallen voelen dan betreur ik dat zeer
    Dat is niet mijn bedoeling.

Verder ben ik nu dus even dicht geklapt.

11. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Gewicht is hier tot nu toe stabiel. Had er vorige zs in no time 5 kilo aanzitten (en die ben ik nog niet helemaal kwijt), dat wil ik nu kosten wat het kost voorkomen. Dus: Niet toegeven aan snaaibuien en blijven sporten ondanks de vermoeidheid. Tot nu toe gaat me dat goed af.

Marianne, succes bij je echo morgen, we duimen allemaal met je mee.
    Draaikont, hoe was het bij de ha? Hoop dat je een verwijzing voor de gyn hebt gehad.
    Mutsz, ik wil je toch even zeggen dat je opmerking over 'leuk idee om positiever te worden', bij mij wel een beetje tegen het zere been is. Door miskraam verleden is het begin van de zwangerschap (tot week 15!) sowieso een slopende tijd. Je zal het vast niet zo rot bedoelen, maar hij kwam hier even niet zo leuk binnen.

12. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    mutsz, snap dat je het niet slecht bedoeld hoor, en dat onzekerheid ook aanstekelijk kan werken, heb ik soms ook wel. Tegelijk is het wel een fijne uitlaatklep hier. Voor zowel positieve dingen als onzekerheden... zullen we het daar maar op houden? :)

Draaikont; ben je gerustgesteld nu? Hopelijk geeft je kruik wat verlichting!

13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Ja ben weer wat gerustgesteld! :)

14. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Even iets anders... Een aanrader voor aankomende mama's en voor de baby's straks.
    Ik heb de Zensy elektrische kruik besteld. Ben nu al helemaal fan :)

15. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Succes morgen Marianne! 🍀
    Fijn dat je zo snel terecht kon Draaikont.

Ik ben het eens met Poesta; er is hier ruimte voor zowel positieve als negatieve gevoelens!

Xx

16. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mutsz: we hebben beide ons punt gemaakt. Ik heb jou niet willen kwetsen, jij de "onzekere" partij niet. Zand erover !?

Draaikont : ach meid toch..Zo zie je dat je jezelf best wel gek kan maken. Want waarschijnlijk als die cyste niet was ontdekt, had je de huidige buikpijn misschien wel gewoon aan banden pijn gewijd. Ben je een beetje gerustgesteld Door het bericht van de gynaecoloog?

Kilo's aangekomen: ik heb geen weegschaal dus ik zou het niet weten . Maar heb s avonds al een hele dikke buik zeg. Echt zo'n papbuik alsof je flink getafeld heb..... dat beloofd wat !

17. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Ja dat dacht ik van te voren wel inderdaad!
    Ben inmiddels weer wat kalmer.
    Gelukkig mag ik iig tot de vk afspraak thuis blijven van mijn werk.
    Dat is heel fijn....

18. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik weet ook niet of ik aangekomen ben.
    Maar heb al wel een dikke buik zeker in de avond.
    Zal er allema wel bij horen

19. Cherryblush

Cherryblush Actief lid

10 mrt 2015
    118
    93
    28
    NULL
    NULL
    @hitch heel veel sterkte

@onderbroeken haha klein detail die ik nog niet overdacht had

@make up op het kraambed als het lukt wil ik dat ook gaan doen maar kots in het haar? Oh vreselijk..

Qua symptomen mag ik (nog) niet klagen. Moe af en toe misselijk gelukkig niet spugen, erg moe en mijn eetlust is niet best. Moet ook oppassen met wat ik eet, wanneer en hoevaak. Beetje mijn lichaam opnieuw aan het ontdekken erg vervelend. Klinkt misschien raar maar dat zwanger zijn, ik vind er geen zak aan. Voelt meer als een last. Hopelijk komt het genieten nog

20. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cherryblush: voor dat accessoire heb ik dan ook niet bewust gekozen hahaha maar ik werd ineens zo overvallen Door een weeën storm en moest daarom enorm kotsen..ik had de wc maar net gehaald en helaas..... mijn haar hing in de weg. Hahaha. ... ik geneerde me ontzettend ;p

Draaikont: nou dat is zeker fijn ! En ik snap je ongerustheid heel goed hoor. Hoe piepklein dat frummeltje in ons lijf nu ook is...... we zijn er zuinig op !

Hier vandaag 5 weken en 5 dagen. Dat betekend dat het hartje al klopt !! Een mijlpaal. Nog vijf dagen tot de echo !

Deel Deze Pagina