Denk dat t bij knaltest wel goed zit hoor. Bloedverlies schijnt super vaak voor te komen. Maar snap je stress totaal, zou me ook zorgen maken. Maar als t hcg oploopt zit t wel goed hoor!
Ik ga vanmiddag even de verloskundige bellen. Gelijk ook maar een afspraak inplannen. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 7 weken al een echo. Ben benieuwd of dat nu nog steeds zo is. Bij de eerste zwangerschap was dat overigens niet (is in 2013 aangepast).
Hoi meiden, Mag ik mee kletsen? Volgens mijn berekening 16 apr 2016 uitgerekend. Ik heb 26 aug afspraak bij Gyn voor vroege echo, ivm mijn bbz van vorig jaar. Groetjes Noa
Ohh spannend al die echo's!! Ik moet wachten tot ze me bellen om een afspraak te maken voor intake + echo, ben zo ongeduldig nu Hebben jullie ook zo een apart gevoel in de onderbuik? Ik kan het geen pijn noemen maar het is een continu aanwezig gevoel
Ja ik snap wat je bedoelt boeboetje! ik heb dat ook. Beetje drukkend gevoel. Ook mn darmen doen raar, heb last van obstipatie (nooit last van gehad) en ik ben moe! Wat hebben jullie allemaal voor symptomen?
Heb dat zeurende/branderige/trekkerige gevoel ook ja. Herken t van mn 1e zwangerschap. Misselijk niet echt, heel soms beetje 'bleh' vlaag. Heb geen pijnlijke borsten maar heb dat ook nooit gehad. Ben een klein beetje sneller moe maar dat mag geen naam hebben. Slaap gewoon iets beter en langer snachts. En jullie?
Beetje bleh gevoel. Opgezette buik en inderdaad het gevoel dat er iets zit (drukkend gevoel). En moe...
Misselijkheid heb ik geen last van, wel moe inderdaad en zere borsten al een paar dagen en ik merk nu al dat ik vaker moet plassen.. Gaat wel heel snel zo ineens.
Ik heb dat ook, drukkend gevoel en wat moe. Begin van het weekend gevoelige borsten, dat is nu weer over. Vind het zo spannend allemaal. Blij zijn als echo achter de rug is.
Ik ben constant een beetje weeïg op de maag, en als ik dan gegeten heb wordt ik echt misselijk. Heb ook steeds een raar gevoel in mijn onderbuik. Heb vanmorgen naar de VK gebeld, 8 september de intake en pas met 10 week de eerste echo.... de tijd kan me niet snel genoeg gaan. Vindt het allemaal heel erg spannend en stiekem ook best wel eng allemaal....
Ja he die weken tot de echo zijn slopend! De tijd lijkt nu al zooo langzaam te gaan. Ben ook niet vooruit te branden op werk terwijl t vanaf volgende wk weer super druk wordt. Hopelijk biedt dat afleiding.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pret echo de dag nadat ik terug ben van vakantie! Gewoon voor mijn eigen gevoel. Een week of 1,5 later krijg ik er waarschijnlijk weer 1 maar dan door de vk.
Spannend al die afspraken... 7 september ben ik aan de beurt. Voor echo en intake. Je krijgt tot aan de eerste helft van de zwangerschap bij iedere controle de mogelijkheid om even met een echo te kijken 💟 Nog 4 weken wachten! ! Sas balen meid! Noa welkom😊 Ik voel nog steeds niks. Behalve vlinders in.mijn buik haha
Ik heb de verloskundige gebeld. 1 september de echo en 8 september de intake. Ik moest me voor nu geen zorgen maken over het slijmverlies. Maar ik moet wel bellen als ik buikpijn krijg en als het roder wordt. Aftellen tot aan de echo kan beginnen!
Mijn partner weet het dan en mijn beste vriendin. Ik denk dat wij wachten met vertellen totdat we weten dat alles goed zit, anders is de teleurstelling alleen maar groter denk ik.
Mijn ouders en schoonouders en zusje en zwager weten het. En mn beste vriendin. Heb dat bij de 1e ook zo gedaan. Natuurlijk onder voorbehoud, maar stel dat t mis gaat dan kunnen ze me steunen. En ik ben sowieso heel open dus deel snel dingen met mensen. Behalve op mn werk, daar zeker pas na 12wk of nog later.